(超長篇連載遊記) 過去三年,去日本參加AV女優event既甜酸苦辣。第八章: 兩個台灣成人展

台灣一直以嚟都係日本AV女優非常鐘意去既地方:)

除咗因為地理位置近之外,文化、傳統、娛樂,兩個國家都有唔少相似既地方。就算近呢十年韓流興起都好,唔理工作定放假,好多AV女優都依然選擇去台灣。

呢兩年因為日本即將要搞奧運,AV業界好多大型既公開活動都無奈要取消,日本本土既成人展Japan Adult Expo(JAE),已經連績兩年冇搞過。AV女優同片商少咗個大型場合曝光,唯有搵其他出路。
台灣既成人展,喺過去呢兩三年名氣越嚟越大,越嚟越多有份量既人氣女優參加,喺日本一啲可能本身唔多人留意既女優,嚟到台灣見到會場有咁多人,行出嚟自我介紹之後有咁多人歡呼雀躍,對佢地嚟講都係一支強心針;其次係收入可觀,一線女優喺呢幾日既收入,已經差唔多等於佢地一個月既人工。

唔駛拍片又有錢收,只係過嚟參加三日,又可以提升自己海外名氣,何樂而不為?於是台灣既成人展慢慢成為女優心目中另一個重要既存在。

https://www.youtube.com/watch?v=PRN3Ez2_ePs&t=2s&ab_channel=%E3%81%A4%E3%81%8B%E3%81%A1%E3%82%83%E3%82%93%E3%81%AD%E3%82%8B
(天使喺上年去台灣參加成人展既時候,中間空檔時間拍既vlog,呢條片有中文字幕。)


 -- --
台灣既成人展主要有兩個,一個叫TAE,另一個叫TRE,每年兩個都係打對台,舉行既日期仲要係一模一樣。
聽講兩邊老細本身都係合作關係,後來因為啲錢銀轇轕,兩邊反目成仇,其中一邊仲要每年都追住另一邊既日期嚟搞,務求要趕盡殺絕。
而每年TRE既女優陣容都比TAE好,TRE既老細喺請女優方面好捨得俾錢,所有大卡士有份量既女優都俾佢地請哂,TAE就得返啲三四線女優,吸引力一年差過一年。

作為AV FANS,我就純悴想去見識下既啫:)畢竟咁多女優一次過同台,唔係咁容易睇到,順便去了解下兩邊有幾大分別都好:)
喺8月頭,我終於可以去一次唔駛擔心語言不通既旅行,踏足台灣,去哂兩個成人展見識一下:)


 -- --

兩邊既成人展都係2/8-4/8,total三日既展期,我既planning係第一日去TAE,第二第三日就係去TRE。
畢竟TRE陣容真係好太多,再加上最後一日TRE會拍賣女優既人型立牌,係最熱鬧既一日,所以撥多一日時間過去。

TAE既場地就喺台北世貿三館,差唔多喺正台北市中心,交通好方便,搭地鐵就去到。




喺張廣告牌都見到,TAE呢邊主力就係呢4個當時SOD既專屬女優,本庄鈴、七海ティナ、戸田真琴、同埋小泉ひなた。
其餘女優真係小眾得好緊要,我諗大家識既應該得澁谷果歩。


(TAE仲有請男優去,一陣都會提到。)

出發前我報咗一場TAE戸田真琴既攝影會,1800台幣,齋影相冇合照冇握手冇簽名#heard#pig性價比極低,不過本住不妨一試既心態,就當去俾錢試下同日本既event有冇咩分別。
點知check email既時候發現,原來佢取消咗我個order,仲要冇退錢。



即時去TAE個FB Page搵Admin問清楚,佢又同我講冇事,個order正常#heard#pig
OKOK咁你話正常就得#pointing#pig唔好一陣要我白行一趟#pointing#pig



(同埋勁on9,係冇一個活動詳情email俾返我睇,幾時去報到之類既資訊係完全冇。)

 -- --

TAE既會場唔係好大,全部攤位大慨15分鐘左右就行哂,人流比我想像中仲要疏落,個主舞台仲要好細好細,中學個講台都大過佢。
俾啲攤位相大家望下。








而咁多個攤位最多人係邊個呢?答案係男優既攤位#mock#pig
男優一徹喺日本好受啲大媽歡迎,本身男優喺日本既event都唔多,今次難得有活動,班日本大媽搭飛機嚟都在所不惜。

 
(仲有拍賣活動,一徹條手巾仔好似最後叫價叫到幾千蚊成交#heard#pig)

 -- --

講返戸田真琴個攝影會,本身講好每人夾埋有Total 6分鐘既攝影時間,女優會換兩套衫;但因為schedule問題,戸田之後要趕去main stage出活動,結果cut到得返3分鐘,同埋只係得一套衫。
成個流程cut咗一半,又冇主動回水,當下一聽到真係火都嚟埋,安排極混亂。

戸田嗰日喉嚨唔舒服,唔係好講到野,工作人員見時間緊逼,一出嚟介紹完就打算開始影相,但戸田stop住佢,唔舒服都照用日文講咗幾句多謝大家今日嚟,非常敬業。
佢同飛鳥好fd,影完相之後既空檔我特登同佢講我係飛鳥FANS,佢同我講佢都係[sosad]仲特登過嚟主動握我手[sosad]
:-(我都好想同你傾下計:-(

心情唔好,影相都差啲,大家將就下#cn#

    
(中途仲要壞相機,拿拿淋換部iPhone出嚟影。
日本啲event現場有set好哂燈,呢邊乜都冇,現場又偏暗,影出嚟效果真係好差。)

貼錢買難受,一肚氣,出去個main stage睇埋個活動。
活動就係四個主力女優同觀眾玩遊戲,贏咗可以得到女優即場除出嚟既底褲。
唔駛FF喇,肯定唔會係貼身嗰條啦#give#dog

   

 -- --
出多幾張戸田#cooking#pig

 




睇完出返嚟真係一肚氣,對TAE印象好差,真係永不錄用#:-[#dog
夜晚約咗台灣網友出嚟食飯,帶咗我去艋舺夜市食滷肉飯。
沖完涼早啲訓,準備第二日一早去睇TRE。


 -- --

第二日一早6點左右起身出發,因為想早啲入場霸到TRE舞台頭幾排影相,所以唯有早啲出發去排隊。



同大家大慨講一講TRE呢邊既玩法,TRE有金咭女優、銀咭女優既分別,如果你想近距離見到女優,仲需要買呢啲金咭銀咭,先至有見面既機會。

金咭就係一班一線既女優,包括三上、高橋、天使、相沢呢啲,而就算買到金咭都好,都仲要一早排定隊入去book時間。
如果你當日想book既金咭女優見面時間人數已經爆咗,你就只可以book其他仲有位既金咭女優,張金咭亦都只限當日使用,唔能夠用喺其他日子。Book時間亦都只可以喺現場進行,冇網上預約。
金咭女優既見面時間只有幾分鐘,現場有翻譯,循例都係入去見面傾幾句,簽個名握下手影張合照,之後就會趕你走#stop#dog


(19年既金咭陣容)

銀咭包括既女優就差少少,有明里、山岸、河南実里等等等等。而且玩法都有唔同,大慨二十位既銀咭女優會分成幾組,例如你想見既明里喺A組,你就可以book A組既時間,但係A組出現俾你既女優會係隨機,直到你入去打開個布簾先至會知自己中唔中到想見既女優。

有啲似碰運氣既形式,呢個玩法有好有唔好,好處係唔會令到預約人數偏埋一邊,一啲三四線既女優都唔會因為冇人book而喺度齋坐,而另一啲人氣高既女優就做到踢哂腳;在於FANS嚟講,呢個玩法最大缺點莫過於打開個布簾嗰刻,先發現唔係自己想見既女優,到時真係唔知嬲好定笑好。
所以呢個銀咭玩法一直都為人詬病,聽過每年都有啲case係個FANS入到去見到唔係想見既女優之後,簽完名影完合照出門口即刻將所有野扔落地下,而個女優係望到哂成個過程,結果之後全程黑面#arrested#pig

在於主辦既角度,就當然覺得銀咭咁樣安排係最公平同有效,但就唔係每個女優同FANS都鐘意咁樣既安排#sick#pig


(19年銀咭最出名就係呢5個)

 -- --

返番嚟TRE現場,我本身想買金咭見園田美櫻,但開賣嗰日頭五分鐘已經俾人掃哂,銀咭呢種運氣成份居多既玩法我又唔鐘意,最後都係決定淨係入場睇就算。
本身園田美櫻都係金咭女優其中一員,但因病倦勤,之後仲引退埋#upset#pig以後就算想見都見唔到#wail#pig

去到會場嗰時己經見到一條長長既人龍,喺出面烈日當空曝曬咗兩個鐘,10點先開始俾人入。





時間尚早既關係,入場人數都唔算好多,同埋大部份都去咗book金咭女優,又或者去咗舞台前面stand by影相,我趁人少少周圍行下#cn#
TRE呢邊同TAE一樣都有唔少攤位,除咗上面提過既金咭銀咭女優,亦都有啲女優係長期喺攤位入面,買夠指定金額就可以見面合照,都係啲有錢就係大爺既模式。
而且TRE呢邊會場比較大,燈光冷氣又充足,行起上嚟都比TAE舒服。

俾大家睇下現場相。

     
(好似呢邊咁,買夠指定金額就有女優同你洗面。)

 -- --
終於正式開場喇:)主持都係往年呢兩位,男主持識得搞下氣氛之餘亦都唔會開黃腔講咸濕笑話,印象幾好:)



開幕禮每一日都會有,所有參加既女優都會逐個上台介紹自己同大家打個招呼,基本上都係用國語講「大家好!我係XXX!」,台下班台仔已經開心到濕哂。

女優比較多,我就唔逐一介紹,大家可以睇返個名牌嚟認人。







壓軸出場就係幾位金咭女優:)
天使同相沢專登要搵三上隔開#hehe#dog



(高橋呢日唔舒服,冇出席個開幕禮。
同埋介紹天使出場嗰時,主持叫錯咗相沢個名#:)#dog好彩佢地兩個應該都聽唔明#hehe#dog)

Total 差唔多40個女優一字排開,畫面係超震撼。
呢個同台陣容真係日本都做唔到#lihkg#dog



 -- --
之後就係每位出嚟自我介紹:)

   


 -- --

銀咭女優完咗就到金咭:)












最後最後壓軸,明日花キララ#adore#
花姐一早講明唔會同其他女優同台出場,攤位活動都要獨立分開搞,要突顯嗰個級數既分別。
而且花姐亦都係咁多個出席女優裏面,酬金最高既一個。

  
(上咗神枱係唔同啲既,好多女優都係以佢為目標。)

 -- --

開幕禮完咗之後,人流亦都開始多,因為下晝我另外有地方去,所以都唔打算逗留太耐。
今次又係有巴打同行,佢話橋本過一陣會喺攤位嗰邊出現,於是就過去睇下。

     
(真人對腳真係好鬼長[sosad])

 -- --

之後再逛多一次個場,攤位女優都有出嚟幫手叫賣,呢邊有小倉由菜。





另一邊箱,椎名そら就同自己班FANS喺度自己玩。





個會場嗰刻真係好多人#cn#於是都係走人先#cn#

 -- --

下晝就約咗台灣網友,去拜訪台北既正版AV鋪:)

簡單介紹一下,呢間係日本IPPA正式授權既台灣AV碟鋪,佢地攞到片源之後,自己燒碟同壓制,所以雖然望落似翻版碟,但其實都係正版貨嚟。
而且,佢地亦都提供幫客人訂日版AV碟既服務,價錢比起喺日本當地買仲要平。

 

嗰日同老闆傾咗好多野,老闆亦都有問如果喺香港開呢類AV鋪,會有咩難處同條件,我都同老闆交流咗啲意見同睇法。
雖然都好想香港可以有一間類似咁樣既正版授權AV鋪,不過而家咁既環境,賣AV都可能會話你勾結外國勢力犯咗國安法#arrested#pig所以我既睇法都係非常唔樂觀#upset#pig

大家有興趣都可以follow呢間鋪頭既FB,去開台北既話都可以去見識下。

https://www.facebook.com/Tokyo-X-%E6%AD%A3%E7%89%88-X-Hot-108858490520390

以下相片都經老闆同意之下拍攝。


(因為節省成本,所以製作都好簡單。)


(有哂授權貼紙。)



(價錢超平,仲平過買翻版[sosad])

 -- --
嚟到第三日,前一日太早起身既關係,所以今日訓晏啲,差唔多10點幾先去到TRE會場。



呢日入到會場個開幕禮都差唔多完,於是就去咗個場中間既櫻花樹下面等影相。
呢個booth既setup就係專俾大家可以用唔同角度影到女優,女優會坐上去個迴轉帶度,條帶就圍住中間既櫻花樹自轉,好似等迴轉壽司咁,你只需要企定定就可以影到哂所有女優。

但又唔係無時無刻都有女優喺上面,大多數時間都係啲台灣本土既showgirl同model,大慨3-4輪之後就換一轉女優上嚟,一輪大約係15-20分鐘。
啲showgirl同model質素其實都唔算太差,但脂粉味好重,同日本AV女優啲自然妝比起上嚟好似兩個世界既人咁。

俾少少大家睇下,我都唔知佢地叫咩名。






為咗搶鏡頭,有啲都幾搏命。





 -- --
終於換到一轉AV女優上嚟,呢啲都係銀咭女優。

宮村菜菜子,一位比較高大既女優。



蘿莉系女優,有栖露露,而家已經引退咗。



跟住有二宮光,好重女友feel。




然後呢轉我最鐘意既,星川凛凛花,好電,笑容好靚。




 -- --
影咗一兩輪model之後又嚟女優,呢轉好睇咯。

入場前明里同三浦步美咬耳仔。





人妻味比較重既三浦步美,真人望落好厚粉,有啲失望。



明里紬,點影都係咁靚。







另一個我見真人同睇片唔同感覺既女優,山岸逢花。
山岸拍埋明里身邊雖然冇咁靚,但鏡頭下既佢好上鏡,影出嚟同真人望落都好吸引。







 -- --
影完上面呢兩轉已經下晝一兩點,TRE個會場喺工廠區,出返去市區食野又唔方便,最後都係喺對面便利店求其食。
返番入會場又去返櫻花樹度同啲台仔逼過,終於有啲金咭女優影下。

上上上悠亞。




全日影得最多既,天使萌。







 -- --
跟住未病好既高橋聖子,其實真人都好靚。
 

單獨出場既花姐,同其他女優待遇都唔同,出場前身後面跟住四五個工作人員服待佢。




 -- --
影咗幾輪model,又換返金咭女優。

Julia,真係老喇。



相澤南,嗰時社長未走,心情都仲OK。


  

白石茉莉奈,已經減咗唔少肥,幾好睇。





 -- --

講返嗰日既立牌拍賣,啲價錢一年勁過一年。

立牌拍賣結果(TWD):
明日花 5萬 相澤 4萬2
三上 3萬 高橋 2萬5
JULIA 2萬2 天使萌 1萬5 白石媽媽 1萬1

當中天使同高橋嗰個都係香港人拍咗返嚟:)保障返私隱,我就唔po佢地條片喺度喇:)
拍到立牌返嚟當然係威威豬啦,全場睇住你上台,女優對你又摟又盛,所以通常頭一兩個立牌價錢唔貴,當台下觀眾見到原來上到台咁著數,之後嗰啲女優立牌叫價就開始勁返。

Po條當日相澤個立牌拍賣片,贏既係一名台仔。

https://www.youtube.com/watch?v=K5c44n6DKZI&ab_channel=%E7%AC%AC%E4%B8%80%E6%89%8B%E5%A0%B1%E5%B0%8EDESO

之後就差唔多到完場,大舞台嗰邊又係一堆人,中間個細舞台都仲可以逼得前啲影下相,天使萌就同另外幾個女優出嚟扔海報。
仲記得我面前有兩個台仔一齊搶到同一張,兩個都即刻唔放手怒啤對方:-[:-[
冇佢地咁好氣,影多幾張相好過。





三日既台灣成人展旅行,就係咁告一段落#hoho#


沒有留言:

張貼留言