2021年10月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)11月都仲係咁鬼熱,戶外做野又要戴住口罩真係人都癲:)


仲有兩個月就結算今年既成績#read#pig片商都開始出各色各樣既promotion嚟谷銷量,大家又覺得今年邊個女優可以笑到最後呢#bye#cow

一齊嚟睇下10月既成績表#scheme#cow












 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1位 河北彩花 S1專屬

距離年尾淨返兩個月,今年既總銷售排名如無意外都應該塵埃落定,唔會有咩太大變動,企劃單體方面競爭比較激烈,但喺專屬方面我自己睇非河北彩花莫屬。

由今年6月開始計,除咗上個月有北野未奈無端端殺出,同埋高橋中出解禁搞到排第三之外,其他月份河北彩花都穩奪月榜既首名;加上復出之後一連串既促銷活動,新片有哂4K版Blu-Ray版,再加上舊作品翻出谷銷量,剩低呢兩個月除非又有其他一線專屬女優有大型既解禁,否則都幾難動搖到河北彩花既成績。

而且嚟緊11月25號仲會有河北彩花既VR解禁,年尾先嚟整啲令人咁興奮雀躍既消息,多謝S1俾一班FANS過返個完美既2021年#:)#cow

相信11月Digital嗰邊既銷售榜河北彩花都唔會差得去邊,至於通販呢邊我仍然期待緊河北彩花快啲出劇情片同淩辱片,希望S1都可以喺今年滿足下我呢個少少既心願啦#sad#cow



2位 安齋らら S1專屬

每次見到安齋らら呢個名都成日覺得冇咩野好講#sad#cow畢竟佢又冇SNS,事務所又唔會po佢啲資訊,咩新聞都冇,每個月淨係可以講作品,冇咩話題可以拎出嚟分享#nap#cat

咁就係咁意講一講12月既新作啦:)題材係S1既其中一個招牌劇本,交換體液濃密SEX既兩日一夜溫泉版,雖然話就話係溫泉,但我睇trailer同劇照入面個景比較似係一個溫泉旅館既廠景,同平時睇開既旅館場景有啲唔同。

不過醉翁之意不在酒,睇住安齋らら對波蕩下蕩下,理得佢喺海底都好啦,總之就係賞心悅目#solution#mouse



5位 稲森美憂 Ideapocket專屬

IP社最近簽返嚟話題度非常高既一位新人,現伇寫真偶像,號稱係最適合著競泳水著既女優,而家真係著住套水著下海了#power#cow

呢類既寫真偶像背景都係開正日本人既口味,海外既朋友興趣就未必咁大,我就覺得佢對眼有種好奇怪既感覺[sosad]唔知係面型影響定係點,硬係覺得個樣望落去唔係好自然#cn#

當然都可能係化妝問題啦,睇下過多一兩個月會唔會有改觀#crowd#cow



8位 山手梨愛 S1專屬

呢邊箱S1都簽咗個寫真偶像返嚟,聲稱九州No.1既山手梨愛,170cm高+ I Cup巨乳,成個package在我嚟講比起稲森美憂吸引得多。

S1新人而家真係個個都咁好揪,但同時競爭都相當激烈,今年出道既新人唔知有幾多個可以捱多過一年呢#sad#cow



13位 桜空もも Ideapocket專屬
15位 相沢みなみ Ideapocket專屬

最近呢一個月係Ideapocket呢間片商15週年既Campaign推廣月份,15位專屬女優空巢而出,睇返張宣傳poster企中間既係桃乃木かな,隔離係同桃乃木同一間事務所既楓カレン,另一邊係大家都好鐘意既相沢みなみ。

Poster一出就引起咗唔少既爭議,企中間既點解唔係最優秀女優賞得主既相沢,又唔係最近中出解禁之後好賣咗好多既櫻空,又唔係銷量唔差既楓姐,反而係桃乃木呢#sweat#cow

對於邊個係IP社一姐呢個問題我相信大家都有各自既答案,我自己就比較prefer相沢又或者係櫻空,桃乃木今年既銷售成績唔算標青,基本上只係普普通通,同每個月都起碼企幾日日榜Top三既相沢比起嚟有一大段距離;就算唔係相沢,俾櫻空又或者楓姐,我都覺得比起桃乃木更加令人信服。得罪桃乃木FANS都忍唔住要講一句,桃乃木真係只係IP社既吉祥物嚟#door#cow

今次IP 15週年Campaign呢個話題都令我睇到唔少現象,首先係IP社同Life Promotion(桃乃木同楓姐既事務所),關係似乎非比尋常;第二係相沢同IP社既關係,睇起嚟唔係訪問入面講得咁伯樂;第三係相沢呢一年日榜第一,月榜唔見影既現象,相沢既44 Group事務所冇理由唔出聲又或者唔同FANZA反映,到底係FANZA聽完唔理,定抑或係事務所冇同相沢爭取,之前我比較偏向前者,而家我開始覺得後者都唔係冇可能既事。

俾我觀察多兩個月,年尾既總銷售榜我再同大家分享一下我呢個有少少陰謀論既睇法#cigar#cow


21位 葵つかさ S1專屬

最近Alice Japan做緊30% off,買返啲葵司喺AJ嗰陣我幾鐘意既幾套同居作品,趁特價買舊片真係人生一大快事#wine#pig



26位 二階堂夢 FALENO專屬

講少少FALENO,最近F記既人事調動都幾多,白坂有以同永瀨みなも引退,沙月惠奈同川北メイサ轉企單,椎名そら好耐冇出過片,新人淨係簽咗一個冇咩特別既堀沢茉由(另外仲有今日公佈既時田亞美),之前一個禮拜起碼更新一次既YouTube Channel最近都少咗更新。

係咪代表F記開始進入衰退期呢?暫時睇移藉三巨頭,橋本天使吉高都冇想要轉會既跡象,照計有咩風吹草動佢地會係最先起身走人嗰一批;而且最近SOD第二把交椅戸田真琴宣佈卒業,去向未明,傳言佢有大機會過檔F記,呢個時間點亦都正好填補空缺,似乎F記仲有得玩落去。

又睇下淨低呢兩個月F記仲會唔會有其他大變動#peanut#pig



28位 橋本ありな FALENO專屬

橋本最近開咗YouTube Channel,第一條片就係由佢本人去改返自己既Wiki,條片有唔咸唔淡既中文字幕,有興趣都可以去睇下。


36位 沙月恵奈 企劃單體女優

勤力拍片都要注意身體吖妹妹#sad#cow

睇見對波紅咗一撻撻就心都up埋#sad#cow



44位 七沢みあ Moodyz專屬

演技越嚟越精湛既Moodyz小惡魔,細粒既外型但係有極深厚既戰鬥力,嚟緊12月新作係痴女護士,出院會唔會仲傷過入院嗰時#sad#cow



63位 神菜美まい Ideapocket專屬

IP社少見既姊系女優,同希島あいり比起嚟對腳更有睇頭,心口更加唔駛講起碼有啲野揸下先,著起OL裝亦都比起其他同片商女優更有女人味:)相當睇好佢既發展。



96位 川北メイサ 本中專屬

早兩日仲以為川北仲係企劃單體女優,原來話咁快就簽咗本中做專屬。

希望個專屬合約長做長有啦:)

沒有留言:

張貼留言