Ideapocket嘅女優使用說明書企劃

 (原文於21-10-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/10/21/ideapocket嘅女優使用說明書企劃/


記得喺中學讀書時期有一次出去同人交收一部手提電話,當時仲係唔同牌子爭豔鬥麗嘅時代,每個牌子唔同型號喺操作上都有所分別,小弟當時係買家,喺check機嘅時候個賣家見我對手機盒入面本使用說明書好有興趣,冷漠咁拋低一句「我次次買親電話都唔睇使用說明書」。

嚟到今日,好多電器又或者產品都被「簡約」呢個主義所影響,最緊要係令到消費者喺使用嘅時候容易上手,好多同類型產品嘅基本功能已經變得大同小異,從而令到使用說明書嘅存在必要性越嚟越低,而跟埋喺包裝盒入面嘅說明書比起女士夜用M巾仲要薄,甚至已經發展成只係貼一個QR Code喺個盒度就算,連呢幾張紙嘅成本都慳返嘅程度。

其實日本AV女優有時都會將「使用」呢個字掛喺口邊,只係意思可能會有少少唔同,女優會話「希望大家多啲使用我嘅作品」、「如果大家知道我嘅過去嘅話,就未必會再想使用我嘅作品了。」,「使用」呢個字成為一個婉轉嘅表達,大家「用」女優去滿足自己嘅慾望,「用」女優嘅作品去提升自己嘅幻想空間,比起直接用「觀賞」呢個字更加傳神。

咁如果要幫AV女優整一份使用說明書,又應該包含啲咩內容,先可以俾使用者「易上手」、「知道有咩功能」、同埋有咩「注意事項」呢?片商Ideapocket由上年開始,每一個月都會訪問一個專屬女優,由女優本人為大家製造一份自己嘅「使用說明書」,由女優本人介紹自己嘅強項弱項,等大家「用」個女優嘅時候更加快上手,了解多啲「用」嘅時候要小心嘅地方。今次同大家揀咗幾個比較突出嘅Ideapocket專屬女優,整理一下佢地嘅使用說明書,睇下會唔會原來自己一直都搞錯咗某啲女優嘅「使用方法」?



第一個喺呢個企劃度登場嘅係最優秀女優賞得主相沢みなみ(相澤南),佢除咗提到好想喺疫情之後快啲見到FANS之外,仲有提到FANS好鐘意讚佢隻眼好靚,晶瑩剔透;仲有一定要留意佢嘅屁股,相沢喺做GYM嘅時候會特別著重練習屁股嘅肌肉,令到屁股嘅線條更加圓潤,上鏡嘅時候望落就更加秀色可餐。

當然仲有好多人都鐘意嘅女人鎖骨,好多人都覺得係女人其中一個最性感嘅位置,相沢就話自己嘅鎖骨外型非常靚,突出嚟嘅程度直頭可以裝水,揀衫嘅時候仲會專登留意可唔可以突出到呢個優點出嚟。


第二位登場嘅係西宮ゆめ(西宮夢),一直都俾人一種「MK妹」感覺嘅佢,有一個充滿淫邪氣息嘅下唇,佢本人都覺得自己個嘴好可愛,能夠令男人產生一種「西宮個嘴仔咁細,我放唔放到入去呢?」嘅感覺,非常可愛。

望落似MK妹,但其實西宮本身係一個宅女!鐘意煲動漫、打手機game、飲酒,仲意外地發現原來西宮一飲完酒就會想要,大家「用」西宮嘅時候就要注意下佢今日有冇飲兩杯落肚喇。


然後我地搵嚟曾經做過女PR嘅加美杏奈,相當識得同人交際嘅佢,知道點樣可以善用自己嘅笑容同親切感,打開同陌生人嘅隔膜;同相沢一樣,加美有一個線條非常唔錯嘅大pat pat,要善用呢個特點就要著多啲緊身嘅衣著,一條緊身褲就可以將成個線條突顯出嚟,男士們就可以大飽眼福。

學生時期有練過柔軟體操嘅關係,加美身體嘅柔軟度非常高,喺拍攝一啲高難度體位嘅時候就可以輕鬆駕馭;佢仲想透過自己嘅笑容,帶俾大家滿滿嘅正能量,成為一個一直為大家打氣加油嘅元氣女優。


如果話明里つむぎ(明里紬)係AV女優樣貌界嘅金字塔頂端,相信冇人會反對;同cool cool地嘅外表一樣,明里係一個跟隨自己,我行我素嘅人;會鐘意埋頭苦幹搵自己適合嘅化妝品,而唔係單純盲目跟風,係一個相當有性格嘅女優。

喺維持美貌方面,明里就話最緊要係有充足嘅睡眠,一教訓醒就會將所有唔開心嘅喇全部忘記哂,諗唔到結論嘅嘢,就放棄唔再諗,煩惱少啲,自然人都健康啲,上鏡嘅時候都會精神煥發。


Ideapocket專屬女優之中,身材同樣貌都係一級水準嘅桜空もも(櫻空桃) ,好擅長自我分析,會清楚知道自己嘅方向同諗法,佢話當了解自己多咗之後,心情都變得輕鬆咗。

雖然擁有好多女性夢寐以求嘅曼妙身材,但櫻空其實曾經係一個好自悲嘅女仔,一直學習緊點樣接受呢個有時諗嘢會好消極嘅自己,坦率一啲去接受人地對佢嘅讚揚。


暫時最新一期搵嚟嘅係新人女優古川ほのか(古川穗花),因為想幫自己達成成為偶像嘅夢想,所以加入呢個行業;望落係一個活躍系少女嘅古川,其實係一個好鐘意睇書嘅文學少女,睇得多書嘅關係,喺演出嘅時候好容易就會俾自己投入到角色入面,連現場工作人員都好佩服佢嘅即興演出。

鐘意睇書嘅古川,喺揀書睇嘅時候會偏向相信自己嘅感覺,多過聽從其他人嘅推介,佢比較鐘意自己發掘一本自己鐘意嘅書出嚟,呢種相逢恨晚嘅感覺,相當有性格。


Ideapocket嘅使用說明書企劃,小弟已經做咗超過一年嘅翻譯,喺做翻譯嘅過程入面了解多咗好多唔同女優喺入行前後嘅分別,有唔少女優都覺得呢一行改變咗一直內向嘅自己,亦都感激FANS對自己嘅支持;喺呢個企劃入面同時亦都了解到女優對於自身嘅一啲睇法,一啲好想改善嘅弱點,好想俾FANS再留意多啲嘅地方等等,都透過呢一個企劃成功話到俾觀眾知。

當了解多咗女優自身嘅背景同過去,有時喺睇作品嘅時候會有唔同嘅感受,呢一樣亦都係AV業界有趣嘅地方,呢一類訪問企劃可以令觀眾深入認識更多唔同嘅女優,係FANS能夠深入了解心儀女優嘅好方法!

沒有留言:

張貼留言