蚊香Re:burn⑥:田舍的仲夏夜繽紛

   (原文於28-11-2023 hksecretparty刊登

https://hksecretparty.com/2023/11/28/蚊香reburn⑥:歸隱田園嘅性生活/


繼續同大家介紹一下Prestige嘅各個有趣企劃系列:香港人鐘意將去日本旅行講成「返鄉下」,縱觀成個地球,可能真係只有香港人會將一個外國國家當成自己鄉下咁看待,由此可見香港人對日本嘅喜愛程度;但對於日本人嚟講,佢哋嘅返鄉下就真係同我哋以前細個跟屋企人返中國大陸一樣,回歸鄉村環境,重返簡樸歸真嘅田園生活,遠離都市嘅煩囂,享受珍貴嘅寧靜時刻。

作為喺二十世紀生活同成長嘅都市人,一下子去到一個冇網絡、冇娛樂、每日就係等時間過嘅窮鄉僻壤,相信點都需要一啲時間去適應,單單係搵消遣娛樂都可以諗爆頭。呢個都係點解鄉村嘅生育率,比起大城市生育率高嘅原因之一,夜媽媽冇嘢好做,就梗係搵啲唔駛駛錢,一男一女都可以開開心心嘅共同娛樂,出咗身汗,成晚都好瞓啲。

今日同大家一口氣介紹Prestige兩個同「田舍」呢個背景設定有關嘅系列,一個就係返到鄉下重遇青梅竹馬嘅設定,另一個就係處男返鄉下碰上小惡魔痴女嘅故事;同樣都係發生喺田舍鄉下嘅屋檐下,男女間嘅乾柴烈火會為清幽嘅田舍帶嚟幾多歡樂嘅呻吟,同埋滿載情慾嘅汗水?戴返頂農夫帽,我哋一齊督穿個紙門,睇個究竟。

ABW-290 何もない田舎で幼馴染と、汗だく濃厚SEXするだけの毎日。 case.02 鈴村あいり

ABW-357 帰省した童貞の僕を痴女ってくる 小悪魔いとこ いじわる隠語で完全主観4射精 鈴村あいり

首先介紹嘅係「何もない田舎で幼馴染と、汗だく濃厚SEXするだけの毎日。」(在什麼都沒有的田舍環境,我和青梅竹馬每日都大汗淋漓地做愛。)系列,呢個系列都係由同一位監督執導,亦係一位我最近經常留意嘅新人監督,佢叫做「パッション菅谷」,係一位Prestige嘅御用新晉AV監督,拍出嚟嘅鏡頭相當有電影感不突止,喺劇本嘅安排上都相當細心,明顯同其他AV監督嘅罐頭拍攝風格有所分別,令我對佢留低深刻印象。

至於劇情上,就係男主角返到鄉下田舍,重遇青梅竹馬嘅簡單設定。以前仲係不譜世事嘅細路女,今日已經長大成為一個亭亭玉立嘅美少女,喺炎熱嘅天氣之下,男主角同女優好順理成章咁產生咗感情。以前童年時候許下嘅結婚承諾,今日可能因為種種大人嘅原因無法兌現,但至少,兩副身體嘅結合、汗水同體液嘅交換,可以為呢個悶熱嘅田舍,同埋兩人深埋嘅感情,留低一絲甜蜜嘅回憶。

頭先提過パッション菅谷監督有唔少特別嘅鏡頭語言,講到呢一part似乎應該搵Sam先生嚟講解會比較好,小弟學藝未精實在唔適合班門弄斧,勉強可以用一個膚淺啲嘅角度嚟講解俾大家聽:パッション菅谷嘅作品有好多臉部、五官、身材嘅大特寫,呢一類大特寫同普通AV有少少分別,普通AV focus嘅可能係一男一女交合時候嘅動作同姿態,但パッション菅谷監督會比較著眼女優喺大汗淋漓嘅時候,汗水喺女優身材上面各個部位點綴出嚟嘅感覺,呢一類特寫我覺得更加突顯出「汗だく濃厚SEX」呢個主題,比起只係簡單影到女優出晒大汗嘅全身wide shot,呢一類鏡頭更加令人感受到喺性愛過程入面,兩副身體嘅變化同投入。

另外就係關於五官嘅大特寫,喺田舍咁熱當然就要食西瓜消暑,前一個鏡頭聚焦喺女優嘅小嘴輕輕咁嘴嚼緊口入面嘅西瓜,男優女優雙眼對上之後,幾個深吻愛撫,下一個鏡頭就係用緊同一個嘴唇,品嚐緊男優嘅肉棒;場景不變,依然係嗰個掛住風鈴嘅屋檐下,旁邊仍然放住未食完嘅西瓜,但呢一個轉變嘅感覺完全唔突兀,甚至會有種理所當然嘅感覺。食完西瓜,咪順便試下其他甜品囉,唔係好正常咩?

至於喺劇本上,頭幾套都係偏向愛情小品嘅結局,去到最近幾套パッション菅谷監督開始大膽起嚟,加入咗其他青春元素,甚至會有搶婚、前輩迷姦、校園欺凌、家庭暴力等等嘅背景設定,放入同一個系列嘅唔同作品之中,呢一種做法都令我對呢位監督嘅每部作品都非常期待,相信假以時日,パッション菅谷監督會成為一位備受關注嘅劇情片導演。


另外一個同田舍有關嘅系列,就係「帰省した童貞の僕を痴女ってくる 小悪魔いとこ」(處男的我回到鄉下,遇上了小惡魔的痴女),係一個相當直接嘅企劃:男主角返鄉下打算好好咁放鬆一下,同好耐冇見嘅表姐/表妹重遇,懵然不知對方原來已經成為一個痴女小惡魔!

女優帶住經驗老到嘅性技,每句都刺入海綿體嘅淫語,同埋嗰副任何處男見到都難以拒絕嘅身材,男主角喺痴女雙腿之間成功由處男身份畢業,但呢個只係開始,之後每日喺田舍嘅生活,先係佢漫長放鬆生活嘅開始。

呢一個系列全程使用主觀視點拍攝,同另一個系列相比,可以有另一個觀察田舍環境嘅角度,雖然應該冇人會喺睇AV嘅時候,仲會對日本嘅田舍環境有興趣(?),而且喺場景佈置上呢個系列都比較貼近現代嘅感覺,相對比較modern一啲,想體驗一下真正嘅田舍感覺,呢一個系列未必咁適合。

另外當然就係痴女嘅設定,相比起另一個系列嘅愛情短篇故事,呢一個「帰省した童貞の僕を痴女ってくる 小悪魔いとこ」系列就比較偏向純慾系嘅風格,適合一啲只係想簡單打個J,唔駛點樣用腦嘅朋友。


田舍好似總係離唔開夏天,如果要拍冬天嘅寒舍,又可以點樣發揮呢?喺個開住暖氣嘅房入面,一齊焗身汗?定係望落厚重嘅羽絨大褸,入面其實係真空?又或者今次飾演小惡魔嘅唔再係女優,係由男主角返到鄉下好好開發自己嘅青梅竹馬,用大城市嘅手法帶佢感受下二十世紀色慾都市之中,人與人之間緊密嘅連繫,會唔會又係一個可以長拍嘅冬季限定系列?

將平時發嘅白日夢諗得再離譜啲,可能就已經係一個AV新系列。

多謝你睇到嚟呢度,我哋喺下一篇文章再見。

沒有留言:

張貼留言