(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第一季 Chapter. 2 放學後的小惡魔

Chapter 2 放學後的小惡魔

「哇…條腰勁攰…」


復課既第二日,我帶住一副疲憊既身軀返學。

前一日喺課室俾阿橋打完飛機之後,一放學就俾佢拉住去買名牌袋,阿橋臨喺學校走之前仲特登塞個震蛋入底褲,交低個remote俾我。我地一路shopping就一路玩,有好幾次差啲潮吹噴出嚟,一陣整污糟地方會俾人po上連登熱門@_@所以最後都係叫佢入廁所攞返出嚟算。

之後就梗係去咗開房啦,去開既時鐘酒店個老細係爸爸啲老朋友,所以就算我呢個學生去開房都係當睇唔到就算,有時仲會送個果籃上嚟添;-)不過我有好幾次都聽到個果籃入邊有啲鏡頭運作聲…嗯…

一入房阿橋已經忍唔住除低我條褲幫我含,同時仲一路除低自己套校服,同阿橋開親房都起碼做七次八次先收工,嗰日連埋朝早俾佢含醒嗰劑,足足做咗十Q,差啲腰骨都斷埋xx(由門口做到上床再入埋廁所出埋露台爭在未出埋去走廊,要餵飽呢件長腿妹真係少啲體力都唔掂。

做完朝早嗰Q都已經十點,阿橋見都遲到就話打電話返去請假,仲叫我一齊請,想我留低多一陣,聰明既我梗係知佢仲未夠喉仲想要@_@於是諗咗個約咗班同學食飯既藉口就拿拿淋換校服走人#cn#

阿橋一個人喺時鐘酒店…應該安全…卦#oh#?晏啲先打去問下佢。

一返到課室,我原本個位繼續係俾個新同學霸住咗,於是我又坐返埋尋日個位,直接趴喺枱就訓,張枱仲有少少尋日射完精剩低既痕跡,一陣陣既漂白水味飄入個鼻,令我睡意更濃,冇幾耐就訓著咗。

朦朧間好似有個人坐咗我隔離,邊個呢?_?唉都係唔理,訓醒再算…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



一訓醒,咦#oh#人影都冇個#oh#望一望出面,太陽都落緊山,我竟然訓到放學#oh#

「咦,你起身嗱?」背後傳嚟一把可愛軟熟既女聲,我一望,竟然係嗰個坐咗我個位兩日既新同學。
#oh#…你點解會喺度?個個同學都走哂…」
「冇吖,我今日又冇野做,又唔想咁早返屋企,咪留喺度多一陣,睇下啲同學上堂訓教個樣囉#:)#dog
「吖,我未自我介紹,我係新嚟既插班生,我叫坂道。」

我仔細打量呢個叫坂道既女仔,大慨米六左右,紮住一頭馬尾髮型,對眼好似有種吸人既魔力一樣令人好難由視線移開,面細細,可愛中帶點柔弱既感覺。

「哦#oh#…你好…我叫連仔#oh#
:)…係呢,呢兩日坐咗你個位,唔好意思喎:)
#oh#…你鐘意既俾你坐囉。」原來佢一早知個位係我坐#ng#

坂道行緊我身邊,露出一個可愛既微笑。

「我呢…鐘意喺個獵物既環境度…摸索下感受下…之後先慢慢食。」
#oh#…咩獵物#oh#…你講咩#oh#…」
「你知唔知…坂道呢個名係解斜坂上面既道路吖?」坂道越拱越埋。

「我喺以前學校個花名,叫性。慾。坂。道。」




一訓醒就聽到個新嚟既同學講啲咁既野,換轉係你會點?

我份人就比較理性,知道呢啲通常冇好野,都係三十六著走為上著#cn#

「唔…唔知你講咩…我走先聽日見!」
「我喺舊學校聽過你個大名…聽講你性慾都好勁…」坂道兜去我個位後面。「冇估到…你連上緊堂都要女同學幫你打飛機。」

原來尋日佢真係望到#oh#?唔係我心理作用#oh#

「你…你搞錯人喇…都唔知你講咩…」
「我呢…特登轉校過嚟…就係想見識下連仔呢個人係咪真係咁勁…一日十Q都冇問題…」坂道喺我耳邊講。「我呢,好騎得架,想唔想試下?」

坂道喺我耳邊既細微絲語,搞到我有啲心癢癢,軟綿綿既聲線穿透我耳仔直達神經,再傳到下半身之中。

而尋日飽歷風霜既肉棒,亦都開始慢慢充血勃起。




「你尋日同個女同學,做咗幾多次吖?」

坂道一邊講,忽然伸手捂住我個嘴,我仲未反應得切,佢就開始錫我耳仔。

「殊…俾我搵下你敏感帶喺邊…」坂道錫落嚟既聲不絕於耳。「耳仔…?耳珠…?定係乳頭…?」

今次真係遇到對手,從來阿橋又好其他SP都好,大部份埋牙既第一次都係由我做主動挑起對方性慾,之後再慢慢調教成我既性玩具。面對坂道呢種第一次見面就主動出擊既對手,我竟然有啲不知所措。

「我鐘意…征服啲對手既感覺…」坂道一邊舔住我耳仔一邊講。「好有成功感,我地應該係同一類人,係咪吖?」

事實嚟講係既,不過…而家我想反駁都咩都做唔到!

「你叫出聲…我聽日就同其他同學講…你上堂叫女同學幫你打飛機…放咗學仲想強姦我…你都唔想出事架?係咪?」

咦?似乎呢個新嚟報到既女同學仲未摸清楚我同呢間學校既底細,以為我喺學校唔敢做得出啲咩大事。

既然係咁,不如趁呢個機會反客為主,試探下佢有咩底細都好…

一決定好個立場,我個心都即刻定啲,我扮做俾坂道成功要脅到,露出驚恐既眼神同神情。

「嘻嘻…聽聽話話咪好囉…」坂道即刻笑一笑。「你都唔想以後冇女食架?」

坂道既攻勢一浪接一浪,啱啱舔完耳仔既嘴唇而家嚟到我嘴邊,兩片櫻桃色既嘴唇充滿光澤,同時亦都帶有危險既氣息。

「伸條脷出嚟…我地熱下身先…」

坂道對我發出第一道命令,我輕輕打開嘴唇,坂道已經急不及待同我嘴對嘴互換口水。




「啜…啜…啜…嗯…好正…俾多啲回應我…我鐘意咁樣…」

坂道呢個妹妹望落細細粒,估唔到個飢渴度去到咁高,佢條脷好似上咗鏈一樣喺我口腔入面打轉,將我條脷一次又一次咁包裹住,捲到咁上下又輕輕放開,然後又再重複,慢慢我就搵到佢既節奏,開始配合佢既招數。

放咗學喺課室打茄輪,我同阿橋間唔時都會,但去到坂道呢個咁激烈既程度真係第一次。

前後持續差不多三分鐘既濕吻,由坂道喺我嘴唇拉出一條我地口水混和而成既透明絲線,而宣佈結束。

「點吖…你開始有feel未吖?」坂道微微喘住氣。「犀利吖…識得配合我…唔係個個做到…」

坂道一邊講,一邊跨坐喺我大脾上,肉棒一早就因為頭先既濕吻帶嚟既刺激有少少充血,但距離完整勃起仲有一段距離。

坂道坐喺我大脾上面面對住我,用下身前後來回磨動我既褲檔,香噴噴既衣服柔順劑味道攻入鼻孔,嗯,係令人放鬆既薰衣草香。

「嗯…係就係硬…不過…應該仲有得再硬啲…」

坂道呢句猶如經驗之談,唔講仲以為以前我地兩個有交過手,呢個妹妹到底同過幾多人做過先講得出啲咁既結論?

說時遲那時快,坂道又開始下一輪既攻勢,一粒一粒咁解開我既衫鈕,仲舔一舔自己既手指,開始挑逗起我既乳頭。

「正唔正吖?咁樣…」坂道一下一下咁配合住騎乘既節奏,一邊用手指挑逗住我。「同你以前做過嗰啲女仔,有冇好似我咁架?」

我望向坂道,佢向我拋咗一個媚眼,收起一直攻擊住我乳頭既右手,轉為拉起自己條校裙。

「望吓…望吓呢度…想唔想摸吖?定你想…插入嚟吖?」

坂道今日著既係一條淺藍色既底褲,質地睇起上嚟好柔軟,淺薄既剪裁同花紋露出少少陰毛,更加令人想入非非。

「嘻嘻…我feel到你又硬咗啲喇…」



就喺我仲享受緊坂道條底褲既色慾畫面之際,坂道突然彎低腰,一啖就將我既乳頭含入嘴度。

「嗯…啜…你好似…啜…好鐘意呢度俾人搞…」坂道一邊舔一邊講。

乳頭的而且確係我其中一個敏感位置,但以我既實力照道理應該係隱藏得好好,點解坂道咁快會搵到?

「啜…頭先打茄輪嗰陣…我一摸你…啜…你條脷就停一停…」坂道將我既乳頭舔到佈滿口水之後,又攻向另一邊。「嘻嘻…似乎係我領先緊喎…」

換轉平時既我,可能已經反客為主,一個反手㩒低坂道喺枱面,拉開底褲就直接開波,但礙於始終都係初次對決,摸清底細為妙,再加上…

坂道真係舔得好舒服。

「吖…好熱吖…」

坂道坐返起身,臨離開之前仲輕輕咬咗一啖乳頭,我差啲忍唔住叫出聲,坂道見到我既表情,奸計得逞咁笑一笑。

「連仔…你好似都唔係講到咁勁啫…」坂道一邊講一邊解開自己既衫鈕。
「我都未出手…你又知…」我終於可以有第一句回應。
「哦…咁俾我見識下囉…」坂道慢慢拉開校服。「我下一招…嚟架喇喎。」

坂道拉開校服,露出同底褲一樣款色同顏色既胸圍,一對大慨只有C Cup既小饅頭,隱隱收藏喺裏面。

「哄個頭埋嚟…聞下…」坂道望住我講。

未等我回應,坂道己經用擠起兩邊既胸部,向我塊面胸襲過嚟,一剎那之間我呼吸既清新空氣,變成年輕少女既乳香,混和住微微既沐浴露香味,令我精神為之一振。

「鐘唔鐘意吖?我呢個size…一隻手啱啱好…係咪好軟熟吖?」

嗯,的確好軟熟,而且仲感受到坂道因為興奮而散發出既體熱,feel到坂道都越嚟越有feel,下身磨蹭既頻率亦都慢慢加快。

「嗯…好舒服…想要…幫我…除條底褲落嚟…」

坂道慢慢將胸部由我臉上移開,轉為坐喺枱上,V字型張開雙腳,等候著我既動作。

坂道似乎係敏感體質,打開雙腳後清楚睇見佢既陰部位置有沾濕,仲有少少滲出底褲。

見到呢個情境,我心生一計。




坂道V字打開腿坐喺枱上,完全冇察覺到我既舉動。

我扮作伸手拉向底褲,突然踎低喺坂道既底褲面前,隔住底褲舔弄著佢既小穴。

「吖!你做咩…吖…喂…吖…唔得…吖…」

坂道伸手打算推開我,但完全有氣冇力,慢慢仲變成將我個頭推向自己小穴位置。

「吖吖…嗯…吖…舒服…入啲吖…條脷…好似頭先咁…吖…好正吖…嗯…吖…」

坂道既反應一如我所料,係極度敏感既體質,只係短短半分鐘就已經濕得一塌糊塗,雙腳仲不由自主開始抖震起嚟。

「吖…我…認輸喇…吖…!」

聽到坂道既認輸宣言,我心裏面滿心歡喜,好似佢頭先偷襲我咁一樣,我專登由下至上舔弄多幾下,先至離開佢既底褲範圍。




「你…出茅招!搞到…搞到我…」坂道喘住氣講。
「又係你話我冇料到既…咁咪俾你體驗下囉。」我奸笑著。「而家,打和。」
「我…都冇話俾你舔…」坂道望住我。「唔公平吖…頭先我都未準備好…」
「咁,嚟多次囉。」
「好吖…唔會驚你…」坂道慢慢拉低底褲。「我讓你都得吖…俾你直接舔…」

坂道將底褲拉低但冇完全褪下,喺一邊大脾上捲起既底褲就好似受過重傷過後既盔甲一樣,暫時退下火線。

「咁我唔客氣架喇…坂道同學…」我準備好作戰姿勢。
「叫我坂坂…吖!好正…入啲吖!好…好舒服!」

再一次既秘境探險,我依然採用猛烈既炮火攻勢,仿效坂道頭先同我濕吻一樣既節奏,一次又一次咁捲動條脷鑽入坂道既小穴,唔同既係今次冇另一條脷作配合,只有小穴流出一陣陣既淫水作為回應。

頭先同坂道濕吻完,而家到同佢小穴濕吻。坂道既反應比起普通女仔嚟得急同快,隨住我既舔弄,感受到佢既小穴既反應回饋,流出既淫水越嚟越多。相比起頭先隔住底褲既舔弄,坂道亦都明顯呻吟得更加爽快同享受,撳住我既手亦都變得有力。

「舔吖…舔我吖…吖吖…好想要…舔吖…繼續吖…
「吖…嗯吖…你好識舔…鑽入啲吖…嗯…吖…吖!」

最終,呢個回合以坂道既高潮作為結束,坂道雙腿發抖著,一邊享受住高潮既餘韻,一邊撳住我既頭唔俾我離開,我慢慢放慢節奏,最後慢慢咁一下一下舔走佢小穴邊緣上既淫水,得意地望向佢。

「哇…好耐…未試過…」坂道喘住大氣講。
「你又輸一鋪喇喎…頭先唔係講到好巴閉架咩?」我抹走嘴邊既…我都分唔清係口水定淫水。
「嗯…場波都未踢完…」坂道一邊講一邊將手指伸入小穴入面,輕輕抽插,發出清脆既水聲。「而家…仲係熱身賽喳…」
「咁…你個身熱完啦,我呢?」

坂道咬一咬下唇,佻皮咁望一望我。

「坐低吖,獎勵你頭先咁叻,幫你含一陣。」




我乖乖咁坐返埋位,坂道蹲坐喺我兩腿之間,兩手輕輕咁掃一掃我乳頭,呢個妹妹真係好勝。

「連仔你都未答我…尋日同個女同學做咗幾多次…」坂道一邊除低我條褲一邊講。
「嗯…你估下?」
「唔知喎…你地男仔最鐘意吹到自己幾勁幾勁架啦…」
「如果我話…十次呢?」

坂道拉低我條底褲,兇猛既肉棒由底褲中跳動出嚟,紅紅既龜頭喺坂道面前微微抖動著。

「哇…好粗…咁大既…」坂道好似欣賞緊動物生態一樣,仔細咁觀察住我既肉棒。
「你答咗我先啦…十次既話…你會點?」
「咁粗…尋日個女同學平時幫你含得哂咩?」
「佢…好少幫我含…」
「講大話…」坂道用手慢慢套弄著肉棒。「如果真係咁勁…一日做十次既話…」

「每次射完之後…我都會舔到佢…好。舒。服。」

坂道一講完,望住我伸出條脷,開始喺龜頭下端舔弄起嚟,一邊觀察住我既反應,一邊調整舔弄既節奏。

由頭先濕吻既舌頭換成龜頭,同一個感受就係坂道條脷好柔軟同靈活,時快時慢既舔弄亦都的確整到我快感連連,時不時又伸手摸向我乳頭,觀察我反應,見我乳頭有硬起之後又專心回歸口交,不斷來回循環。

坂道慢慢嘗試吞入整支肉棒,但奈何肉棒既粗度對佢既小嘴嚟講太大負擔,只能勉強吞入3/4,但都已經令我嘆為觀止,享受到好耐冇試過既深喉體驗。

「嗯…嗯…啜啵…好粗…啜啵啜啵…啜…嗯…」

坂道忽然一個快攻,雙手撳住我大脾,一下一下咁吞入我既肉棒,而且仲有技巧地刺激住龜頭既環狀位置,口腔緊緊咁吸啜住,一搵到舒服既位置之後,坂道就好似裝咗摩打一樣瘋狂吞食我既肉棒。

呢段快攻猝不及防,好彩尋日有十Q既洗禮,再加上睡眠不足,肉棒冇平時咁敏感,但都只係勉強抵擋住坂道既強攻。望住坂道賣力咁吸啜住肉棒,頭上既馬尾有節奏地前後擺動,不禁令我有一種征服感。




「嗯!啜啜…啜…嗯…啜啵!哇…咁都唔射…勁喎…」

坂道喘住氣讀揚我既肉棒同時,條脷亦都冇放置,不斷舔弄住肉棒既根部同周邊,仲不時同我有眼神交流,見我閉起雙眼享受既時候一臉滿足。

「正唔正吖…啜…含得…係咪好舒服吖…?」
「嗯…嗯…你好識含…知道哂啲位喺邊…吖呢度…正…」
「坂坂最鐘意…又硬…又粗既肉棒…」坂道一邊舔弄一邊話。「望住我含吖…望住我…」

我望一望坂道,今次佢改變策略,一隻手左右來回磨擦住肉棒既根部,同時用口主力進攻整個龜頭,呢個操作差不多等同成支肉棒被包裹住一樣,陣陣既暖意同快感迎面而嚟,我慢慢分散注意力,嘗試減低射精既衝動,但坂道既攻擊力非同小可,龜頭越嚟越敏感。

前後大慨一分鐘左右,坂道先依依不捨咁吐出我既肉棒,我都鬆一口氣,心諗照呢個攻勢再多十零秒我就正式棄械投降。

「嗯啜…!」坂道錫咗一啖落龜頭度。「好叻喎…咁都唔射…嗯啜…嗯啜…」
「坂道同學…似乎你又攻唔入喎…」
「你唔係真係覺得…我feel唔到你就射卦?」

我心頭一驚,到底我邊度露出咗破綻?

「嘻嘻…真係架?」坂道見我表情一變不禁失笑。「我估下架喳…原來真係想射架?」

可惡…俾佢陰返一次…

「點吖…準備好未…分勝負咯喎…」坂道一邊講一邊由書包攞出一個安全套。
「哇…你真係…有備而嚟喎…」我不禁驚嘆坂道既準備。
「呢啲叫…以備不時之需…」坂道細心咁幫我既肉棒戴好安全套。「你咁粗…好難戴…𠲖…𠲖…好…搞掂…」

坂道輕輕套弄一下肉棒,用口含入吞吐咗幾下,跨坐喺我大脾上,露出小惡魔既微笑。

「冇一個男人…可以頂得住我既騎乘。」



雖然坂道既小穴一早已經準備萬全,但佢本人唔急住插入,跨坐上嚟既同時捉住啱啱口交完既大肉棒,輕輕一下一下咁掃住自己既陰唇,同時笑淫淫咁望住我。

「嘻嘻…吖…咁樣正唔正吖?我仲…仲係好濕…隔住個套feel唔feel到吖?」
「你都識講…隔住個套…又點會好feel呢?」事實上龜頭俾佢小穴咁樣掃掃下,已經變得好敏感。
「嗯…咁你又成日同人做…點知你有冇病架…?安全啲好…」
「有吖…我有病…我專門鐘意搞啲好似你咁靚…又咁淫既女同學。」
「嘻…咁我地咪好夾囉…」坂道扶住肉棒對準小穴。「我都鐘意…同你呢啲咁勁既男同學做…。」

語音剛畢,坂道就已經將肉棒吞噬,肉棒撞開大小陰唇,感受住小穴裏頭嫩肉既壓迫,直搗花心。

「吖…!好粗吖…!插入嚟…好舒服…!吖吖…嗯…吖…」坂道扶住我膊頭開始擺動條小蠻腰。
「舒服…嗯…你入面…好緊…夾得…」
「嗯…咁你又咁粗…梗係夾得實啦…嗯…錫我…」

坂道苛索住我既濕吻,我當然唔會拒絕,我地既舌頭再一次交織,之前互相都用條脷探索過對方既秘境,而家再一次濕吻別有一番風味。

呢隻小惡魔既騎功真心唔錯,小穴習慣我肉棒既尺寸之後,動作都變得大幅度同大膽起嚟,坂道既屁股雖然唔大但腰部有力,一下一下咁上上落落吞吐住肉棒,就算帶住套都好,都感受到小穴既緊緻同濕潤。

「嗯啜…正唔正吖…我入面…嗯…啜…吖吖…」
「正吖…你呢…坂道同學覺得我表現又係咪如你所願吖…」
「嗯…合格啦…」坂道對我笑一笑。「同埋都話叫我坂坂咯…做緊嗰陣我鐘意人地咁叫…」
「嗯…好啦…但以後要再叫你坂坂既話…咪即係仲要再同你做囉?」

坂道俾我跣咗一跣,塊面即時紅起上嚟,條腰既搖擺幅度更加大。

「把口咁叻…咁多野講…」坂道一邊講一邊除低件校服。「等我搵啲野塞住你把口。」



課室內,坂道既小穴插住我既大肉棒,上半身半裸著,拉低咗既淺藍色胸圍承托住坂道唔大唔細既胸部,我一啖一啖咁品嘗住佢既乳頭。

我對於大乳暈既女仔好抗拒,好彩坂道乳暈唔大,乳頭顏色亦都適中,觀賞度極高,一邊舔弄一邊聞住少女乳香,更加令人流連忘返。

當然,坂道既小蠻腰亦都冇得閒過,一直上下擺動吞吐住肉棒,伴隨住我對佢乳頭既舔弄坂道發出美妙既呻吟,呢個時候我地亦都唔理會會唔會被人發現既問題,只想享受性愛。

隨住坂道條腰節奏慢慢加快,我知道呢個小妹妹差唔多到高潮,我都加快舔弄既頻率,享受住上中下既快感。

「吖吖!…吖…嗯…!好舒服…坂坂…就嚟到…!俾我吖…!俾我…!嗯嗯…吖…」
「嗯嗯…你自己搖吖…你想要咪搖勁啲囉…嗯啜…」
「吖…嗯…!嗯…!要吖!…要吖…!嗯…吖吖!吖…!」

坂道一聲長長既矯喘,兩隻手捉住我雙臂微微發抖,閤上眼睛享受住大腦被高潮沖昏既感覺,我由下至上觀察住,享受住呢種征服感。

「嗯…舒服…」坂道喘住氣慢慢起身,肉棒因為高潮後既濕潤順暢地滑出小穴,擦過陰道口既時候我同坂道都不自覺地發出敏感既呻吟。
「呼…好正…你高潮嗰陣夾得特別實…」
「嗯…喂喂…人地攰喇…」

坂道拉住我肉棒示意我起身,自己就扶住枱邊,雙腿微微張開,可以見到高潮後既小穴周邊因為撞擊而泛紅,小穴慢慢咁開合,顏色均稱,睇得人賞心悅目。



「連仔…插入嚟吖…想俾肉棒塞住…」

我扶住肉棒向住坂道屁股輕輕一頂,肉棒就順利地插入小穴,濕滑既小穴比起頭先第一次插入更舒服,隨咗因為高潮過後既潤滑之外,小穴已經適當咗肉棒既尺寸,兩者既契合程度達到最高水準。

坂道雖然口上面話攰,但扶住枱邊借力,一下一下咁向後頂,繼續用小穴套弄住肉棒。

「你又話攰既…坂坂…」
「嗯…咁舒服吖嘛…一插入嚟就想郁…哇…好粗好正…入啲吖…」
「咁…一係我幫下你好唔好?」

未等坂道回應,我雙手已經扶上佢既纖腰,開始我既炮火轟炸,頭先講過坂道既屁股唔大,但撞起上嚟都有唔錯既回彈,啪啪啪既肉體撞擊聲,伴隨住坂道美妙既呻吟響遍整個課室。

「吖!吖!吖!…大力啲吖!…嗯吖!…插我!…插我!…嗯嗯吖!…吖!」
「你鐘意邊樣吖…你搖我…定係我咁樣插入嚟…」
「都鐘意…都鐘意…只要…吖!…只要係肉棒插入嚟…點樣都鐘意…吖!吖…好入吖…」

坂道既性慾恐怕比阿橋更深不見底,去到呢一刻我都已經分唔清楚佢到底係S底定M底,肉體既快感令到我地既大腦缺乏思考既能力,只係想追求延續既快感。

肉棒既進進出出同時帶出坂道小穴一直流出既淫水,坂道雙腳附近早己滴滿一地,有啲隨沿住佢大脾一直流到小腿,係汗水?係淫水?唔重要,坂道只係想繼續有肉棒抽插住。

三四分鐘後坂道又再嚟一次誇張既高潮,今次我故意喺高潮過後抽出肉棒,淫水盡瀉而出灑滿地上,坂道背過嚟喘住大氣望住我,一手握住我肉棒向我迎嚟香吻。



「舒服…舒服…舒服…高潮…舒服…」坂道似乎被快感衝擊到語無倫次了。
「嗯啜…你都夾得我好舒服…」事實上如果唔係尋日既消耗過大,今日可以發揮得更好,但睇嚟坂道已經非常滿意了。

就喺我想提出用正常位埋尾既時候,坂道已經一手將我推低,我失平衡跌坐喺地上,坂道已經急不及待擒上我身上。

「開始啦我地…俾我騎上嚟啦…」

吓!?我有冇聽錯?而家先叫做開始?咁頭先嗰啲係咩?

都未等得切我回應,坂道已經扶住我肉棒又一次盡根沒入,我連反抗既說語都未講到,坂道又一次同我交換住口水,封鎖住我既話語權。

坂道因為高潮而變得熱辣辣既身軀同我緊貼住,雙乳既軟熟,乳頭受到刺激突起既觸感,隨住佢腰部不斷提送摩擦住我既胸膛,

「吖…舒服吖…騎住…大肉棒…舒服…吖…嗯…」
「坂道…唔係…坂坂…等一陣先…」
「你鐘意我舔你係咪吖…」坂道雙手撳住我胸膛挺直,「我幫你舔吖…一齊舒服吖…」

坂道彎低腰熟練地舔住我既乳頭,女上男下既體位,我低頭一望清晰地睇到坂道條腰好似打樁機一樣吞入住肉棒,肉體撞擊既啪啪聲衡擊住四周。呢一刻我正式變成坂道口中既獵物,佢腦裏只淨低將我榨乾榨淨既念頭。

「吖…吖…繼續…嗯…!吖…!吖吖…吖…好粗…」
「坂坂…我…你再係咁我…」
「嗯…?一齊吖…舒服吖…好唔好吖…好唔好吖…吖…吖…!吖…!」

坂道全程策騎住整個攻勢,隨佢既個人感覺調整速度,感覺到佢既小穴肉壁又開始慢慢收窄,不斷快速摩擦住早已敏感既龜頭,我既極限亦都差唔多到,只能聽候坂道既發落。

就快射精既肉棒特別硬周堅挺,坂道一feel到肉棒變化之後更加興奮,眼神恍惚望住我,我知道佢都就嚟到了。

「吖…吖…高潮…噴…噴水…肉棒…咩都可以…嗯吖…吖!…吖!」

坂道小穴緊緊收窄夾緊肉棒,感受到子宮內既淫水衝擊住準備射精既肉棒,龜頭亦都已經放鬆堅守,精關一鬆,一股又一股既精液激射而出。

坂道清楚感受到我全身因為射精而用力既顫抖,佢自己亦都享受高潮下既快感餘韻。

我接近全身乏力,坂道既回神比我快,見我欲仙欲死既表情不禁失笑,輕輕咁用條腰抽動咗幾下。

「吖…點吖…?啱啱射完…好敏感呢?」
「你…仲郁…吖…」
「嘻嘻…頭先有冇嚇親你吖?我一騎上嚟就係咁架喇…」

坂道起身一抽,肉棒隨即滑出小穴,坂道低頭一睇,細心地幫我將安全套由肉棒除下。

「射好多吖你…」
「嗯…舒服嘛…」尋日先至十Q,今日又咁大運動量,睇怕都要呌返一排。
「嗯…精液…精液…」

坂道把玩住手上既安全套,滿滿既精液填充住套既末端,坂道倒咗少少精液喺掌心舔入口中。

「嗯…嗯…好濃…精液…好味…」

可怕,我個腦只係有呢兩個字,呢個床上反應,呢個苛索既程度,已經唔係職業級咁簡單,簡直係魔鬼型既榨汁機。

「嗯…?仲好硬喎…」坂道摸一摸仍然豎立既肉棒。「不如…唔戴套插多陣咯…。」



坂道又係未等我反應,就已經擅自扶住啱啱射完精既肉棒,放入自己小穴,條小蠻腰又再一次搖動起嚟。

「你…等一陣…冇帶套…」
「嗯…?冇所謂啦…咁咪仲舒服…直接插入嚟…你feel下…肉棒又熱…我入面又熱…幾舒服…」

的而且確,脫離咗安全套既阻隔,能夠用肉棒親吻住坂道小穴入面每一寸既肉壁,絕對令人爽到自已姓乜都唔記得,特別係因為啱啱射完精,肉棒比平時更敏感,缺出既刺激更大。

但呢一刻我只係覺等,完了,我唔係擔心性病又或者其他接觸傳染,只係擔心自己仲有冇命離開呢個課室。

「正唔正吖…你又啱啱射完…我又高潮完…大家都好敏感…嗯…吖…好正…唔戴套扑野最舒服…」
「唔好…唔好…好…好敏感…」
「敏感…敏感咪好囉…可以再射…嚟吖…再射吖…今次唔係射喺套度…射吖…」
「中…中出…唔得…唔…」
「唔會吖…射吖…射吖…」

坂道一直鼓勵我第二次既發射,仍然敏感既肉棒再一次承受坂道小穴既洗禮,我唔駛三分鐘就已經敗下陣來,坂道觀察住我既表情同反應,喺臨射前幾秒忽然抽離,肉棒頓時失去包裹,有種突然既空虛感,坂道知道機不可失,連忙用手套弄住。

「嘻嘻…想中出我吖…? 唔俾喎。」坂道狡猾地笑著。
「吖…吖…!吖!」

坂道一直套弄住我既肉棒,雖然冇小穴包裹住咁刺激,但敏感既觸感依然強烈,唔駛十秒我既精液又一次傾射而出,一股股咁射喺我既肚皮上。

「哇…哈哈…射吖…!射多啲吖!」

無力了,真係無力了,但我知道再唔逃走就只會被坂道再繼續拆磨同狎玩,但…射精既快感仍然纏繞住大腦,我命令唔到我既四肢做出任何動作。

「唔好郁…幫你舔乾淨…」坂道低頭用口清潔著我既肉棒。「啜…啜啵…啜啵啜啵…嗯…仲有啲精液喺度…嗯…啜啜…」
「夠喇…夠喇…冇喇…真係冇喇…我…我認輸喇…」

坂道舔一舔嘴邊,一副勝利者既姿態傲視著我。

「好唔好玩吖?」坂道笑著講。
「唔…唔好玩…一啲都唔好玩…」
「嘻嘻…我好耐冇玩到咁high了…
「你吖…係暫時令我最好feel既男人。」

忽然,課室外傳嚟一陣跌野聲,我既大腦因為受到驚嚇回復返一啲啲既基本功能,執起身旁既衫褲,我起身奪門而出。眼角既餘光見到一位書卷氣重既眼鏡女學生企喺走廊尾端,不顧儀態既我呢刻唔理得咁多,先走人再講。

「連仔!聽日見啦!」臨走前我仲聽到坂道既呼喊。

呢個學期…睇起嚟唔係咁容易過。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


以上就係Chapter 2 既全部內容:)唔知大家覺得點呢:)

今次揀既係坂道みる最近既一套作品,SSNI-955,亦都係一套小惡魔題材既作品。

坂道係我其中一個好鐘意既女優,之前都有寫過一套佢既影評,但反應麻麻#[sosad]#fs有少少唔忿氣#annoyed#cat

今次再挑戰一次#drum#pig希望可以令大家對坂道有少少改觀#lihkg#pig

Chapter 3過幾日會po埋上嚟:)多謝大家:)

沒有留言:

張貼留言