6月咁熱去日本見11個女優+少量美食+夜景 Part 3

26/6,今日有兩場event要去,都係黃昏時間,因為手頭上用緊嗰部相機Fujifilm XE-1已經用咗十年有多,想換部新啲嘅model,所以打算食完晏晝之後就去新宿嘅二手相機鋪行下:)


而下晝揀嘅餐廳,係上網search到喺淺草入面嘅一間樓上Cafe,裝修好有西式風格:

 
昔ながらの喫茶店 友路有 浅草店
東京都台東区浅草1-29-3 2F



  
(濃厚なデミソースとさっばりしたおろし ハンばーグ 1080円)
 
(杯奶茶好好飲)

喺新宿嘅Map Camera睇咗兩個幾鐘,睇中咗部二手嘅XT-3但唔係好捨得買#sad#cow決定俾自己考慮多一日先再決定扑唔扑鎚#sad#cow



今日嘅第一場event又係上次見過嘅女優,天海つばさ(天海翼):)






今次event著嘅係水著,冇好似上次嗰件Cosplay衫咁遮到佢條腰#sad#cow結果影出嚟效果就一般般#sad#cow天海翼真係開始老喇#sadbutsmile#cow




傾計嘅時候因為又係諗唔到話題,所以我選擇由食嘢入手:

#:)#cow :天海小姐你好,而家嘅你真係好有姐姐嘅感覺。
:):係咩,哈哈。
#:)#cow :係呢,天海小姐有冇啲喺東京推薦嘅餐廳可以俾我去試下?只要唔好太貴就得#sad#cow
:):餐廳呢...又冇理由介紹返中國菜俾你...一係烏冬!你食唔食烏冬?有一間烏冬我好鐘意食。
#:)#cow :可以吖,你話俾我知喺邊#hehe#cow(拎部電話出嚟俾佢㩒)
:):(打字打字打字)係呢,香港人點樣講好食?
#:)#cow :香港會講「好食」(廣東話),台灣同中國就係講「好吃」(國語)。
:):哦~「好食」呢個都係我都係第一次聽,「好吃」就成日都聽人講。


(天海翼個簽名好有霸氣#sorry#cow

天海翼嘅event有一樣嘢好,就係佢係一個好熱情嘅姐姐,全程係佢講嘢仲多過你講嘢#sad#cow適合啲鐘意練下日文嘅朋友去同佢吹下水#hehe#cow

至於另一場event,又係上次見過嘅一位女優,kawaii*嘅日向なつ(日向夏):)



喺排隊等入場嘅時候我睇佢Twitter,發現佢話自己今日event係冇著底褲#sad#cow

呢個話題我當然唔會放過,但冇估到佢先我一步:

#:)#cow:Hello日向小姐,我係香港嚟嘅新東寶,恭喜你出道兩週年!
:):多謝你:)我認得你吖,你係第二次嚟。
#:)#cow:你咁好記性嘅#arrr#cow
:):同埋我有睇你Twitter架!
#:)#cow:我都有睇你Twitter!你話你今日冇著底褲#hehe#pig
:):係吖,一陣影相你就見到!

於是喺影相嘅時候,佢就專登俾條褲嘅側邊我影:


(咁樣睇又好似真係冇著#cn#

  
(日向係一個幾玩得嘅𡃁妹嚟,影合照可以玩多啲花臣#:)#dog


(「嚟緊出道第三年繼續請你幫我加油!」by 日向夏)

去完event之後,我就去咗天海翼介紹我食嗰間烏冬試下,喺六本木有分店:


麺匠の心つくし つるとんたん 六本木店
東京都港区六本木3-14-12 六本木3丁目ビル


叫咗一個つるとん三味嘅豪華烏冬,又有牛肉又有蛋花又有天婦羅,咁啱嗰晚又好肚餓,於是嗌咗兩底烏冬,最後係食到捧住個肚走#linguistic#cow

    
(個碗仲大過我個頭#slap#cow早知嗌一底烏冬就算#slap#cow不過都幾抵食,1980円)

然後就去咗附近影東京鐵塔:






27/6,旅程嘅最後一日,諗咗成晚最後都係決定返去買尋日睇啱嗰部二手XT-3,晏晝亦都選擇喺新宿搞掂,上網㩒兩㩒,發現有一間餐廳喺一座商廈嘅49樓上面,可以睇到好靚嘅風景,於是就去搵下:

 
卯乃家 西新宿野村ビル店
東京都新宿区西新宿1-26-2 新宿野村ビル49F


 
(窗口望出去係咁嘅街景)

嗌嘅係一個普通嘅Lunch set,有牛又有豬仲有風景睇,都係1100円,性價比極高。






喺日本買二手相機連埋退稅,比我喺香港Carousell買起碼平咗1000蚊#hehe#cow同埋硬係覺得日本嘅二手相機鋪有信心保證好多#:)#cow

 
(Map Camera嘅二手相機有一年定唔知半年保養,不過退稅嘅產品就只有一個星期保養。)

買咗新相機就梗係要搵個女優出嚟試下機啦#:)#cow搵邊個好呢#:)#cow

就搵個點影都係咁靚嘅涼森れむ(涼森玲夢)啦#hehe#cow開咗關之後嚟咗日本三次,三次都撞正佢搞event,同佢幾有緣#sad#cow


(當日嘅水著,外面加件哩士。)










(同埋嗰日排隊聽到好多廣東話#sad#cow現場連埋我起碼有5-6個香港人#sad#cow

  

因為提早咗去排隊,喺截龍之前Total玩咗兩輪#music#rabbit傾計就冇乜特別了#sad#cow因為都唔expect佢會記得我#sosad#cow我都知你係一個冇良心嘅女人#sosad#cow

於是只係簡單講咗話我會去台灣TRE,同埋話見到佢早兩個禮拜喺台灣著護士裝好襯佢之後,就冇咩再傾了#sadbutsmile#cow


(TRE宣傳活動佢同小宵こなん著護士衫,唯一嘅敗筆係支針筒好肉酸)

嚟到今次旅程嘅最後一個event,主角係唔知點解咁早就過咗去Madonna做人妻嘅栗山莉緒:







如果話天海翼係熱情嘅話,栗山就係一個好活潑嘅女優,排隊嗰陣喺樓下已經聽到佢啲大笑聲同尖叫聲#sweat#cow細細粒得嚟你會覺得佢好似無限體力咁,長期處於一個亢奮嘅狀態,係一個好有活力嘅女優。

 
(細粒到我要屈膝屈到咁先至望落冇相差得咁遠)

傾計嗰陣佢都係好Hyper:

#:)#cow:你好吖,我係香港嚟嘅新東寶。
:):我係栗山吖,多謝你嚟見我!
#:)#cow:今日秋葉原好似好多香港人!
:):係吖!全部都係你啲朋友嚟!?
#:)#cow:唔係唔係#sweat#cow我覺得係佢地係慕名想見到你所以先嚟#hehe#cow
:):你日文好好喎!喺邊度學返嚟?一定有喺AV度學!係咪#hehe#
#:)#cow:當然有喺AV度學啦#sweat#cow同埋我係睇日本啲綜藝節目度學返嚟#hehe#cow


(「第一次見面我地就做咗好朋友!」by 栗山莉緒)

總括嚟講栗山嘅event兩個字:活潑#hehe#cow如果你鐘意呢類活潑型女優嘅話,栗山嘅event絕對唔可以錯過#:)#cow


(不過點解咁早就去咗Madonna做人妻呢#sad#cow

最後又係幫買咗嘅AV影大合照,今次買咗大概20隻,另外再加4隻女優節目嘅Blu-ray:


(有兩三隻係幫朋友買,另外點解又有三隻一樣嘅涼森,係因為玩兩次event所以有兩隻,仲有一隻係鈴の家りん個event咁啱得呢隻先有送即影即有相,所以又買多咗一隻#sad#cow

鐘聲響起歸家的訊號:)28號朝早搭頭班車去機場坐早機返香港:)







今年目標係儲齊三個鐘意嘅S1女優立牌嘅簽名,完成埋6月呢個旅程搞掂咗2/3,仲剩低嗰個最麻煩嘅女人#notcry#mouse希望年尾有機會見到佢簽埋名啦#pray#mouse



今次遊記嘅內容就係咁多喇,睇返今次有一半女優喺之前寫過嘅遊記都有出現過#sad#cow可能就冇咗第一次見面嗰種新鮮感,不過第二次見嘅話就可以同個女優傾啲再深入啲嘅話題,有時仲有機會發掘到個女優嘅另一面#hehe#cow

8月,台灣TRE成人展走唔甩#bye#mouse到時遊記又係一樣走唔甩,到時同大家再會#there#mouse多謝你睇到嚟呢度#pray#mouse bye bye #bye#cow

沒有留言:

張貼留言