2023年六大片商前瞻③:Ideapocket

   (原文於9-1-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/01/09/2023年六大片商前瞻③:ideapocket/


繼續片商前瞻,今日輪到美少女工廠Ideapocket,2023年有咩焦點女優?



Ideapocket 主力:相沢みなみ、桜空もも

相比起另外兩間同樣都係一線嘅片商,Ideapocket喺22年冇乜經歷過一啲大型嘅人事變動,唯一最大嘅更替就係楓カレン(楓花戀)嘅引退,稍稍動搖咗IP社嘅女優排名,但總體嚟講變化唔大。

主力方面仍然係由相沢同桜空作為雙箭頭,喺銷量榜上面大殺四方。先講相沢みなみ(相澤南)嘅情況,22年相沢嘅銷量明顯冇21年咁強,但都仍然穩定維持喺中遊嘅位置,亦係Ideapocket嘅招牌女優之一。72萬嘅Twitter followers都係佢喺業界地位嘅一個重要標誌,23年我預期相沢繼續會係IP社嘅第一痴女代表。

嚟到桜空もも(櫻空桃),21年嘅中出解禁成功「救返」桜空嘅銷量,亦都令佢同其他同片商嘅專屬女優地位拉開咗一段明顯嘅距離,雖然佢本人一直都行低調路線,IG一直都係佛系更新,但在我觀察IP社冇放棄佢嘅理由,而家嘅桜空仍然係當打時期,只要佢肯繼續拍,IP社仍然會留佢喺度直到引退嘅一日。

至於另外兩位IP社嘅一線級數女優,桃乃木かな(桃乃木香奈)同明里つむぎ(明里紬),前者明顯對於AV女優形象唔太留戀,作為片商嘅主力女優未免有啲唔太適合,但作為其中一位招牌女優我認為冇咩大問題;另外關於明里嘅部份,主要係因為佢雙專屬嘅身份,令佢唔能夠集中喺一間片商入面做出一啲亮眼嘅成績,而且IP社同佢嘅關係,感覺上亦都冇另外幾位女優咁「緊扣」,所以冇喺我嘅挑選名單之中。


Ideapocket新力軍:古川ほのか、神菜美まい

22年嘅IP社喺新人培訓方面可以用失敗嚟形容,除咗新人數量少之外,甚至連喺21年簽返嚟嘅準新人都接近全軍覆沒,稲森美優、小野琴弓、白峰ミウ(白峰美羽),全部都已經相繼離巢,令到IP社喺新力軍方面嚴重不足。

不過勉強都仲有兩個新力軍可以充撐下場面,先講透明感美少女古川ほのか(古川穗花),22年5月出道,出道仲未夠一年,係暫時揀選出嚟最Fresh嘅新力軍。我比較鐘意佢俾到我一種IP社出產嘅美少女感覺,未到女神級,但做女朋友就fit到漏,演技方面以新人嚟講相當唔錯,大有潛力成為IP社嘅其中一個主力女優。

另一位IP社嘅準新人,神菜美まい(神菜美舞),21年8月出道,賣點除咗係偏熟女姊系嘅風格之外,一對大長腿都令觀眾相當有記憶,神菜美嘅Producer都好識得運用佢呢個優勢,最近半年有唔少作品都大騷佢嘅長腿魅力,睇片嘅時候大飽眼福。

唯一有少少隱憂就係神菜美已經有差唔多3個月冇更新過Social media,隱約有少少唔尋常嘅感覺,希望只係一時嘅惰懶,如果唔係IP社又會失去一個長腿女神。

連續睇咗三間WILL集團旗下嘅大廠,聽日我地睇下Prestige喺23年有冇機會挑戰呢三間片商嘅地位!

沒有留言:

張貼留言