「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 X S1 小島みなみ(小島南) 前篇+後篇



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 X S1 小島みなみ(小島南) 前篇

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書。今次係特別企劃,邀請到人氣片商S1嘅女優嚟做特別嘉賓!

纖細嘅頸項、既可憐又可愛嘅側臉、非常適合女性穿搭、充滿透明感嘅資深女優,冇錯,就係小島南。雖然俾人一種溫柔開朗嘅印象,但同佢傾過計之後,意外地發現原來佢都有剛強嘅一面。喺前篇嘅採訪裏面,我地將會深入發掘こじみなちゃん(kojimina chan)不為人知嘅部分。



:)=記者
#:)#mouse=小島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


坦率嘅外在,背後隱藏著剛強嘅一面

:):坊間一直都有一個傳聞,喺拍攝現場嘅小島小姐「開朗活潑、能夠令周圍嘅氣氛都熱鬧起嚟」,唔知你自己又有冇聽過呢啲傳聞呢?
#:)#mouse:FANS成日同我講,「一直都咁有精神,真係犀利」,就算有時會平衡唔到個心情都好,都唔會係壓抑著情緒嘅嗰類人,有時會聽到佢地咁樣形容我。

:):我覺得有時女仔情緒會有波動係好正常,只要一直都有精神咁就可以了,喺呢方面你有冇啲咩Tips俾大家?
#:)#mouse:嗯... 我係希望想俾人讚同嘅類型,所以一直都會同身邊嘅人講「多啲讚我多啲讚我!」,今日嘅我可唔可愛、著嘅衫點樣,會一直問周圍嘅人。所以如果俾人讚賞嘅話,我自然就會好開心。不過如果唔係嘅話,我個反應就會唔同哂,所以Tips就係要坦率...啲?



:):小島小姐講野俾人一種好柔和嘅印象,冇估到形容自己心情講得咁好,意外發現到原來都有剛強嘅一面。
#:)#mouse:你咁樣講我好開心#cheer#mouse呢一樣野可能都係受到我媽媽嘅影響,我媽媽到而家都仲會揸電單車,有狂野嘅一面,但佢同時都係一個好正面同認真嘅人,所以我諗我有剛強呢一種感覺都係因為有我媽媽影響。





:):小島小姐嘅學生時期都係同媽媽一齊生活,當時係一個點樣嘅小朋友呢?
#:)#mouse:有啲難想像,但其實我以前係活躍參加社團活動嘅人嚟,我以前係網球社,每朝5點鐘就會起身自己去訓練。當時身邊有好多聰明可愛,喺學生會度有好優秀表現嘅朋友,我好想成為佢地嘅一分子,所以有參加過班會嘅班會長競選。

:):原來係一個咁認真嘅學生嚟,聽完你咁講之後就大概想像到個形象了。



- - - - -

只對溫柔嘅人打開心窗

:):有俾人開朗嘅印象,又有認真嘅反差一面,小島小姐又認為自己嘅優點係啲咩呢?
#:)#mouse:都係坦率呢一點,開心嘅時候就要盡情去享受,唔需要去顧慮其他野。喺工作上遇到困難都好,我都會逐啲逐啲咁同人講,唔會收收埋埋。不過我唔會同所有人都分享,只會分享俾少數有信賴感同有尊重感嘅人。



:):原來係咁,但你點樣去決定自己要聽呢個人嘅意見呢?
#:)#mouse:如果對每一個人講嘅說話都服從嘅話,會有一種好任性嘅感覺,畢竟人同人之間嘅關係好複雜同好深奧。但當你同對方有一個好深嘅信任關係嘅時候,你就會好自然咁接受佢俾你嘅意見。

:):越聽得多,越覺得小島小姐同溫柔嘅形象有差距。
#:)#mouse:經常都俾人話我同相嘅感覺唔一樣。喺同人打開心窗之前,我都會怕生保人,一開始都會俾人一種好難傾計嘅感覺#sigh#mouse



:):咁會對啲咩人打開心窗呢?
#:)#mouse:「呢個人對我好好,好溫柔!」,我會好快就同佢傾心事,所以我好鐘意會俾我回覆嘅人,亦都好鐘意會同我傾作品感想嘅人,佢地可以話到一啲我冇留意嘅野俾我知,我好開心佢地會願意喺我身上花時間。



- - - - -

今個星期既說明部分

小島嘅優點係誠實,會伸手想得到你嘅表揚

維持開朗嘅秘訣,就係唔積累壓力嘅坦率,
係能夠直接捕足人際關係嘅類型。
正正因為咁,所以當收到坦率嘅表揚嘅時候會好開心♡



小島感受到嘅愛嘅時候... 就係使用喺佢身上嘅時間!

雖然收到大家嘅表揚已經好開心,但最感受到愛嘅時候係,
大家喺佢身上花費嘅時間!
用行動嚟建立大家嘅信賴關係。




- - - - -

下一集會返番去天海翼嘅說明書企劃部分!
一直支撐著Ideapocket嘅天海翼,佢嘅使用說明書最後到底會變成點樣呢?

小島南嘅後篇訪問會喺29/7公開!
兩邊都唔好錯過喔。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 X S1 小島みなみ(小島南) 後篇

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書。今次係特別企劃,邀請到人氣片商S1嘅女優嚟做特別嘉賓!

喺前篇裏面,我地發掘咗こじみなちゃん(kojimina chan)喺日常相片同SNS上面睇唔到嘅人性一面,今次我地將會睇睇小島南喺假日嘅度過方式同戀愛觀,仲會教大家每日都積極思考嘅方法。充滿元氣,仲非常可靠嘅小島,最後仲有傳達俾大家嘅充滿愛嘅訊息。



:)=記者
#:)#mouse=小島

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

我嘅秘訣就係維持我行我素!

:):今次繼續探索一下小島小姐嘅興趣同喜好,平時嘅假日係點樣度過嘅呢?
#:)#mouse:我係嗰種想做好多嘢嘅人嚟,所以淨係決定要出街定唔出街,都已經用咗一半嘅時間,如果決定咗唔出街嘅話,就會一步都唔想行出門口。同埋我好enjoy plan好想要做嘅行程嘅過程,喺嗰段時間會思考點樣襯衫同去邊度#ohyes#mouse



:):咁調返轉,會唔會唔擅長面對一啲突發嘅計劃呢?
#:)#mouse:都會有,因為好重視生活上嘅常規,所以會好在意自己嘅步伐,而且如果一早plan好咗嘅行程有包括埋其他人嘅話,喺嗰段期待嘅時間每一日都會好開心。



:):積極到我都想學習一下!小島小姐真係犀利。
#:)#mouse:呢一個可能就係我維持自己情緒穩定嘅秘訣,假日就要好好休息,咁樣先至可以俾自己叉足電,而且我好珍惜自己一個人獨處嘅時間,所以一個人喺屋企嘅時候又可以節省啲精力。



:):呢啲都係基於知道自己嘅極限喺邊,先至做到嘅事。
#:)#mouse:以前都會有掛著玩然後唔訓教嘅時候,不過而家大個囡#yea#mouse如果唔夠訓,體力又去到極限嘅話,工作同娛樂嘅表現都會下降,成個人又會好煩躁,會帶俾身邊嘅人麻煩。而家我嘅原則就係,要對其他人好,首先就要對自己最好#vampire#mouse

:):但要實現到呢種自我管束,首先就係要做好咗自我嘅分析。
#:)#mouse:遇到一啲唔開心嘅事,個人就會變得好悲傷,我唔鐘意俾人鬧,所以會盡量避免呢啲情況,每日都想做一個乖嘅細路。



- - - - -

唔習慣被束縛... 喺戀愛關係裏面想大家互相自立



:):另外都想問下,最近有冇一啲情緒低落嘅時候?
#:)#mouse:有冇呢... 我自己唔習慣睇恐怖片同黑暗類嘅題材,所以如果睇到呢啲片嘅時候,成個人就會變到好sad。

:):小島小姐就好似個小朋友咁,咁相反,有冇啲開心嘅事可以同大家分享一下?
#:)#mouse:最近我嘅皮拉提斯(Pilates)導師有讚我!我唔鐘意去做私人健身,雖然會有人幫我管理埋我嘅飲食,但好似「今日食咗咩」、「做咗咩運動」,每日都俾人咁樣問嘅話會有種束縛感... 一諗到咁就頭都暈埋#ohno#mouse而家嘅導師就只係會關心我喺現場嘅表現,所以我去嘅時候好開心。



(譯注:皮拉提斯(Pilates)係一種康復性運動。)

:):唔習慣被束縛,咁喺戀愛嘅時候...?
#:)#mouse:都會有影響,因為我係我行我素嘅類型,就算平時同朋友傾電話傾閒計都唔係咁擅長,感覺會用咗好多時間,喺LINE度俾人問「而家做緊咩?」,會唔知點答。我覺得我一個人獨處嘅快樂,係我同其他人相處時候嘅兩倍,所以我想搵到一個可以包容我,俾我有呢啲私人時間嘅另一半。



:):所以小島小姐係prefer雙方都有自己私人空間嘅相處方式。
#:)#mouse:可能係,但係我喺見唔到對方嘅時候都會諗起佢,咁樣我會開心啲,所以我好鐘意喺平常嘅日子時間收到禮物。

:):原來係咁,小島小姐鐘意收到啲咩禮物呢?
#:)#mouse:生果...花...就算係一啲好少嘅嘢都可以,收到化妝品我都會好開心。買一啲適合嘅嘢,就會覺得好心動。



- - - - -

小島每日向前嘅秘訣,希望大家都可以做到

:):小島小姐喺工作嘅過程裏面,有冇領悟到點樣令自己唔會犯錯嘅方法呢?又或者...平時有冇覺得疲累嘅時候呢?
#:)#mouse:嗯,有時都會有,喺嗰段時候就會去望海,喺充滿自然嘅地方慢慢咁度過。

:):大海!點解會揀呢個地方呢?
#:)#mouse:因為唔多車,我覺得好似首都高速公路呢啲地方好恐怖#please#mouse



:):所以小島小姐仲識得揸車,好有型!
#:)#mouse:但有時都會有唔方便出遠門嘅時候,所以我好珍惜沖涼嘅時間!我會用好多香味嘢嚟提升情緒,將所有唔開心嘅嘢用水沖走哂。

:):犀利,如果大家都做到好似小島小姐咁每日都咁積極,一定會好開心,有冇一啲可以俾大家參考嘅秘訣呢?
#:)#mouse:秘訣係...用自己鐘意嘅嘢包圍著自己,例如好似屋企嘅室內裝飾,工作環境,同埋身邊嘅人,如果聚集到好多嘅話就會覺得好幸福#love#mouse



:):小島小姐好擅長尋找身邊嘅幸福。
#:)#mouse:但係我都有好多不足嘅地方,工作之後一定會開反省會,會同身邊嘅人講如果嗰時我咁樣咁樣做,咁樣咁樣講就會好啲,會一直係咁反省,但我想俾自己明白就算再咁諗都係於事無補#scratching#mouse



#:)#mouse:我成日都會擔心一啲小問題,所以我想喺呢啲小問題上面保持樂觀,我覺得只有我自己先可以改變呢種諗法。

:):呢段說話我希望可以傳達俾每一個想正面思考嘅人,最後想聽下小島小姐對於未來嘅目標。
#:)#mouse:我係一個唔會點樣設立詳細目標嘅人...不過我希望將來有一日可以做到同狗狗服裝品牌有關嘅工作,同埋當我做咗老太婆嘅時候,我想開一間老人院。



:):老人院?
#:)#mouse:係,我希望喺我老咗嘅時候都可以享受到唔同嘅樂趣,所以我想做一間好似迪士尼樂園咁開心嘅老人院,起喺一個可以望到海嘅山丘上面,隔離有一間cafe,我想喺我老咗嘅時候創造一個咁樣嘅小天地#cheerleading#mouse



:):小島小姐嚟到最後都係咁正面,真係多謝你。
#:)#mouse:同埋最後...大家嚟我嘅event嘅時候,嗰度係我嘅一個好relax嘅地方,喺嗰度我可以做返我自己。好多謝大家,我希望每一個FANS每日都都可以做返自己,每日都可以咁開心,大家都係我力量嘅泉源,我希望大家可以一直守護著我。



- - - - -

小島南既使用說明書完成喇!



睇上去軟綿綿,實際上非常可靠嘅小島,
呢種美妙嘅平衡就係佢嘅魅力所在!

S1同Ideapocket嘅合作企劃,覺得點樣?
如果有其他想要合作嘅女優同片商嘅話,記得留言話我知。



使用說明書企劃,多謝你睇到呢度!
下一集,將會係正統派美少女,古川ほのか(古川穗花)大駕光臨!

沒有留言:

張貼留言