(AV 幻想劇) 集合啦!AV女優同學會! 第二季 Chapter. 3 小旅行

Chapter 3 小旅行


「今日天氣真係好好:)」檸檬話。
「係囉,連續落咗幾日雨,今日終於出太陽:)

難得既週末好天氣,我同檸檬約好咗去一次兩日一夜既小旅行。

拖著檸檬隻手,我地兩個慢慢由車站行去旅館,眼見四下無人,我地都除低口罩抖抖氣,當然第一時間梗係錫返啖先。

「多謝你呢個禮拜出嚟陪我:)」檸檬摟著我手臂,成個身挨哂落嚟,好似小貓一樣依偎著我。
「我唔啱就真,同你一齊呢半年都冇乜點同你出去玩。」我緊緊拖著檸檬隻手,回應佢嘅愛意。
「唔會吖,有你做我男朋友我已經覺得好幸福。」檸檬話。「你讀嗰間學校咁忙又多功課,weekend又成日要補課,你陪唔到我我都OK架!只要你每日有諗起我就得。」

檸檬應該真係全亞洲Top 10最善解人意既女朋友,雖然事實上每個weekend我都係同阿橋去咗時鐘酒店補課...但老實講心入面成日都覺得咁樣一腳踏幾船真係好對檸檬唔住,好想對佢好啲,好想陪佢多啲,但成日都係精蟲上腦,俾阿橋撩兩撩就同咗佢出去開房出去玩,呢一兩個月真係冇乜點陪過檸檬。

呢個禮拜阿橋話學生會嗰邊要搞event,唔得閒陪我,我即刻就搵檸檬,個傻妹一聽到我想同佢去旅行,就即刻同便利店嗰邊攞假,仲一早plan好哂啲行程,開心到佢傻咗咁。

當然我都好識做,成個旅行既洗費我同檸檬講到明我一個人出哂,一毫子都唔會俾佢出,檸檬見我咁堅持都冇講啲乜野,但佢話之後會請我食返餐好既自助餐補數。

其實平時買個名牌袋俾阿橋都已經貴過呢兩晚既酒店錢,不過檸檬唔知我家底背景,見我駛得多錢自然就替我肉赤。有時睇見佢咁單純真係唔想隱瞞佢咁多野,但我又怕同佢坦白咗佢會仲大壓力,所以諗諗下都係等遲啲先再同佢坦白。

諗諗下,其實我呢個男朋友都有唔少地方幾為佢著想呢:)



檸檬喺酒店counter同職員搞緊check in既時候,我褲袋入面既電話傳嚟微震,我打開一睇係坂道send俾我既msg。

「唔好嬲啦唔好嬲啦
😣
我呃你係我唔啱
😔
唔好唔理我啦
😣


經過嗰日既補習社事件之後,我刻意對坂道冷處理,唔覆佢msg不特止,有時仲專登拖著阿橋喺佢面前行過,望著佢有口難言個樣我就成個人舒服哂,睇下佢下次仲敢唔敢呃我。

「小櫻成日都唔信我講,話我老作
☹️
我嬲起上嚟先至咁樣做架喳
😣
你信我啦
😫


檸檬揚一揚手上既鑰卡,向我行過嚟,我將坂道既msg通知轉做靜音,收起手上既電話。

「有人搵你吖?學校野?」檸檬問。
「嗯,有啲project野叫我跟一跟,我同佢講叫佢禮拜一先搵我。」我隔著口罩錫一錫檸檬額頭。「我仲同佢講我要陪我老婆,叫佢呢兩日都唔好煩我。」

檸檬一聽到我叫佢老婆,隔著口罩都feel到佢紅都臉哂,旁邊既酒店職員聽到都忍唔著偷笑。

「...邊個係你老婆...我都冇話過要做你老婆...」檸檬怕怕醜醜咁垂低頭。
「咁俾你揀,你想做啲咩?」我拖起檸檬隻手。
「我要...」檸檬碌起對大眼睛望著我。「做你呢一世,下一世,同埋以後每一世既老婆。」

俾著如果係阿橋同我講呢句說話,我肯定肉麻到打冷震,但由檸檬講出嚟,感覺就份外甜。

入到客𨋢,我見四下無人,將檸檬隻手輕輕移落我褲檔,檸檬即刻知道我意思,用手背掃咗幾下,摸一摸微硬既肉棒,拉低口罩對著我甜笑。

「忍咗好耐吖?」檸檬話。
「你話呢?」我都拉低口罩。
「我都忍咗好耐...勁想快啲去到今日...」檸檬主動錫埋嚟。「一陣我地做一陣先出去行街,好唔好吖?」
「一做就唔止做一陣架喇喎...」我用身位擋著部𨋢嘅閉路電視,隔著衫揸咗一下檸檬對波。
「咁...我地就做到唔想做為止...嗯...」檸檬即刻忍唔著呻吟。「部𨋢可唔可以快啲上到去...我好濕喇已經...」

都市人趕時間起上嚟,連做愛前嘅熱身運動都要提早開始做。

打開房門,係一間簡單既和式客房,平時去開都係西式既酒店房比較多,今次同檸檬專登揀間日式嘅搞搞新意思。

「哇... 個景好靚吖...」檸檬拖著個喼行到入房,就俾窗外面既景色吸引著。「我啲同事話呢間酒店平時好難book架...今次book到房真係好好彩...」

檸檬今日上身著既係一件白色長袖衫,腰前面有一條類似綁帶咁既裝飾,兩邊一拉緊就顯得檸檬條纖腰有幾誘人,下身就係一條及膝既啡色裙,青春感十足,成個配搭都好match去旅行既感覺。

我同檸檬放低行李之後,我已經急不及待竄去檸檬後面,檸檬乖乖咁坐喺度,我將兩隻手由檸檬膊頭慢慢伸向佢心口,隔著衫來回喺佢心口度輕輕愛撫。

「做咩吖...你咁樣摸到人好痕吖...」檸檬見我摸佢就偷偷地縮起膊頭。
「頭先唔係有人話好濕既咩?」我開始語言上挑逗檸檬。
「冇喎...唔知你講邊...邊個...吖...吖...」檸檬既乳頭係其中一個敏感位,隔著衫摸幾下佢就已經成個人軟哂。
「真係冇咩...咁可能係我聽錯...」我將檸檬雙手舉高,放喺佢頭後面。
「一...一定係...你聽錯...吖...嗯...直接摸吖...老公...摸我吖...」

我解開檸檬腰上面既綁帶,將白色上衣向上拉起,檸檬今日著既一套紅色內衣就表露無遺。我特別鐘意同檸檬玩呢種要佢背著我既愛撫挑逗,呢一種睇唔到估唔到既刺激感檸檬同我都好enjoy。

檸檬低頭望著自己既雙乳喺我手心裏面把玩,短髮既檸檬就有呢個好處,唔會俾頭髮遮擋視線,喺我面前變得寧舍M既檸檬俾我咁樣摸法已經忍唔著開始矯喘。我拉低檸檬件bra,兩粒小紅豆就直接曝露喺空氣之中。

我用手指慢慢咁撫弄著檸檬既乳頭,檸檬即刻有哂反應,身體不斷縮下縮下咁,我用手指上下撥弄,乳頭就乖乖咁硬起咗。

「又話我聽錯既?而家邊個想要吖?」我問檸檬。
「我...係我想要...吖...好舒服吖...你摸到我好舒服...」檸檬開始閤埋眼享受。
「老公梗係摸得你舒服架。」
「係...淨係老公摸...老公摸先咁舒服...」
「趴上去張枱度,等老公睇下你有幾濕。」

檸檬抬起頭同我打咗陣車輪,趴上枱趷高個屁股,主動將條裙拉起。


裙下面係同件bra一set既T-back,一見到檸檬既穿搭我就露出滿意既笑容,都係呢粒檸檬最知道我啲口味。

「咁乖既今日...特登著俾我睇架?」我問檸檬。
「係吖...我知你鐘意吖嘛...」檸檬擰轉頭答我。「老婆咁乖...老公可唔可以獎勵下我...」

檸檬伸手將件T-Back拉開,露出一早就已經濕潤既小穴,檸檬呢個半跪式既姿勢更加顯出佢屁股既線條,小穴同菊花都毫無遮掩咁坦露喺我面前,就好似放上枱上面既佳餚一樣等待我既享用。

我坐喺枱邊,伸脷品嚐檸檬既小穴,條脷一掂到檸檬就開始呻吟起嚟,我由上至下好好咁舔弄,將檸檬溢出既淫水同我既口水好好咁搽勻成個陰部,亮晶晶既愛液塗滿整個區域,但我選擇唔去突破檸檬小穴既防線,只係喺出面徘徊,咁樣既技巧只係令檸檬更加慾火難耐。

「老公吖...吖...舔入啲吖...入啲吖...我...我想...想要吖...」
「唔入,一陣先。」
「唔好啦...入吖...入一陣啦...吖吖...舔幾下吖...一下吖...一下都好吖...」
「唔入,總之就係唔入。」
「好...好痕吖入面...老公吖...求下你吖...我聽哂你話啦...舔我吖...」
「坐上張櫈度,打開對腳。」

檸檬聽話咁爬上張櫈上面,W字型咁打開雙腳,將雙腳放喺扶手上面,成個表情同動作都非常淫蕩,搞到我都差啲忍唔著直接開波。

「想老公做咩?」我問檸檬。
「想...想老公舔...想老公入嚟...」
「仲有呢。」
「想老公...插入嚟...插入嚟檸檬個小穴入面...吖!吖!老公...好正...入啲吖...吖!」

俾檸檬既回答撩起我既慾火,一下子就忍唔著直接跪喺檸檬面前瘋狂咁舔弄佢既小穴,我用脷上下舔弄幾下之後就直搗黃龍,將檸檬既大細陰唇全部都好好咁品嚐一番,小穴亦都非常歡迎我大駕光臨,不斷流出晶瑩剔透既淫水為我助興。


裙下面係同件bra一set既T-back,一見到檸檬既穿搭我就露出滿意既笑容,都係呢粒檸檬最知道我啲口味。

「咁乖既今日...特登著俾我睇架?」我問檸檬。
「係吖...我知你鐘意吖嘛...」檸檬擰轉頭答我。「老婆咁乖...老公可唔可以獎勵下我...」

檸檬伸手將件T-Back拉開,露出一早就已經濕潤既小穴,檸檬呢個半跪式既姿勢更加顯出佢屁股既線條,小穴同菊花都毫無遮掩咁坦露喺我面前,就好似放上枱上面既佳餚一樣等待我既享用。

我坐喺枱邊,伸脷品嚐檸檬既小穴,條脷一掂到檸檬就開始呻吟起嚟,我由上至下好好咁舔弄,將檸檬溢出既淫水同我既口水好好咁搽勻成個陰部,亮晶晶既愛液塗滿整個區域,但我選擇唔去突破檸檬小穴既防線,只係喺出面徘徊,咁樣既技巧只係令檸檬更加慾火難耐。

「老公吖...吖...舔入啲吖...入啲吖...我...我想...想要吖...」
「唔入,一陣先。」
「唔好啦...入吖...入一陣啦...吖吖...舔幾下吖...一下吖...一下都好吖...」
「唔入,總之就係唔入。」
「好...好痕吖入面...老公吖...求下你吖...我聽哂你話啦...舔我吖...」
「坐上張櫈度,打開對腳。」

檸檬聽話咁爬上張櫈上面,W字型咁打開雙腳,將雙腳放喺扶手上面,成個表情同動作都非常淫蕩,搞到我都差啲忍唔著直接開波。

「想老公做咩?」我問檸檬。
「想...想老公舔...想老公入嚟...」
「仲有呢。」
「想老公...插入嚟...插入嚟檸檬個小穴入面...吖!吖!老公...好正...入啲吖...吖!」

俾檸檬既回答撩起我既慾火,一下子就忍唔著直接跪喺檸檬面前瘋狂咁舔弄佢既小穴,我用脷上下舔弄幾下之後就直搗黃龍,將檸檬既大細陰唇全部都好好咁品嚐一番,小穴亦都非常歡迎我大駕光臨,不斷流出晶瑩剔透既淫水為我助興。


啱啱高潮完既檸檬,將我既肉棒當成愛不釋手既玩具一樣,主動舔弄起嚟。

檸檬個嘴已經俾我訓練到同名器冇咩分別,插入去佢既小嘴有時仲舒服過插入去小穴,檸檬先係由根部開始舔起,將肉棒舔勻口水之後先含入口套弄,檸檬小心咁唔俾自己啲牙刮到肉棒,肉棒同檸檬條脷不斷磨擦,口腔又啜實著肉棒,真係仲舒服過插小穴。

「啜啜...啜...正唔正吖...啜啵...老公好大...好粗...嗯...啜...」檸檬keep著留意我既反應。
「舒服到...檸檬含得越嚟越叻...第日...第日結咗婚俾你每日咁含法...都唔知點算...」
「老公鐘意既...以後我每日含醒你吖...」檸檬一邊舔著肉棒一邊望上嚟。
「咁你咪好攰囉...每朝都要含到支肉棒射...」我摸一摸檸檬個頭以示鼓勵。
「含到佢射...射完先俾你返工...」檸檬繼續埋頭苦幹舔肉棒。「然後放咗工返嚟...獎勵老公返工咁辛苦...就再含多次...嗯啜...啜...啜啜...好唔好吖?嗯?」
「咁咪俾你榨乾哂...哇...好入呢下...舒服...」
「總之老公以後只可以射哂俾我...唔準搵第二個女人...」

我享受著檸檬口交既同時,開始動手幫檸檬除衫,檸檬一邊配合我既動作,一邊繼續幫我含著肉棒,我摸著檸檬光滑既雙乳,感覺肉棒已經入哂最佳狀態,隨時都可以準備出閘。

我抬起檸檬個頭,低頭同佢打起車輪,檸檬隻手冇放開過肉棒,仍然套弄著保持肉棒既興奮,啱啱舔完肉棒就同我打車輪,我又啱啱品嚐過檸檬既小穴,我都分唔清我地兩個而家個嘴入面到底有啲咩成份。

我除低埋檸檬條裙,檸檬而家全身只係淨低一條T-Back,我打開檸檬對腳放喺扶手兩邊,檸檬拉開T-Back露出鮮嫩既小穴,另一隻手扶著肉棒對準自己小穴,做好隨時被進入既準備。

「等一陣先...老婆你未講句magic word,唔入得著。」我截停檸檬。
「好衰吖你...頭先仲講唔夠淫野咩...成日都要人講...」檸檬扶著肉棒,輕輕用小穴磨擦著龜頭。「快啲入嚟唔好咩...檸檬入面咁舒服...插咗入嚟先講啦...」
「唔得...唔得...吖...我要聽你講咗先...講完我先插入去...」
「淨係識蝦我...衰人...」檸檬望著我對眼講。「老公...插入嚟…享受下檸檬既小穴...」


我稍稍一提腰,成支肉棒就順暢咁插入咗檸檬既小穴入面,敏感既嫩壁即刻收緊,將肉棒夾到實一實,我慢慢擺動條腰先嚟一段短促既抽插,等好耐冇俾我插入既檸檬小穴適應返我既大細。

「好舒服吖...老公...好入...好正...吖...繼續吖...大...大動作啲都唔怕...」
「我驚整痛你嘛,我咁耐冇同你做...」我扶著檸檬。「唔可以淨係老公享受...你都要享受老公插入嚟,整到你幾舒服先得架。」
「老公你同我做...已經...已經係最舒服...」檸檬又使出佢雙眼迷離呢一招。「快啲吖...插快啲吖...好想要吖...忍咗咁耐先有得同你做...」

我見檸檬冇任何不適感,就開始將動作加快,抽插既幅度都開始變大,檸檬既小穴真係好快就適應到我既肉棒,兩邊既契合度越嚟越好,我開始進行第一段既炮火轟炸,急促而規律既抽插將檸檬插到矯喘連連。

「吖!吖!...好正...嗯吖!嗯!吖...好舒服...好正吖...老公...繼續吖!大力啲吖!插我吖...!」
「舒服呢?以後繼唔繼續聽老公話?」
「聽吖!我聽吖!嗯嗯...吖吖!聽哂你話!老公想檸檬點就點...!老公想點都得!嗯!吖!吖!吖!好大...真係頂到好入...」
「檸檬你真係好正...」
「訓低吖...老公...等檸檬服待你...」

我抽出肉棒,過多既淫水將肉棒沾濕到好似上咗層薄膜咁,我訓喺地板,檸檬急不及待就騎上嚟,扶著肉棒就將小穴套落去,以女上體位繼續進行抽插動作。

「吖...吖...好舒服...老公你舒唔舒服吖...」檸檬一邊上下擺動著一邊問。
「仲駛問既傻豬...梗係舒服啦...」
「老公我計過...呢兩日...唔戴套都得...但唔好射入去...得唔得吖?我始終都驚出事...」

難得一次兩日一夜旅行,難免都會想玩得盡興一啲,但當然最緊要安全,畢竟都唔想咁早做爸爸。

「嗯...嗯,呢兩日最緊要係你開心。」我直接答檸檬。
「老公開心...檸檬就開心...」檸檬話。「補償返老公...呢兩日老公想幾時做都得...做幾耐都得...檸檬成個人俾哂你...」
「多謝檸檬...」

放開埋最後一道枷鎖,檸檬更加放心同我做愛,不斷挪動著身體套弄著我既肉棒,檸檬既小穴真係好舒服,每一下動作都觸碰到所有神經,肉棒非常享受喺小穴入面既時光。

「好正吖老公...好鐘意同你做...吖!吖!...唔好頂上嚟...好入!吖!吖!吖!嗯嗯...」
「好正...檸檬你夾到我好舒服...」
「吖吖!吖!唔得喇...!好正吖!好舒服吖!吖!吖!」
「嗯!嗯!」
「好入吖...!好正!嗯!嗯!吖吖!嗯吖!」

檸檬既小穴經唔起炮火既摧殘,率先敗陣,小穴將肉棒夾得牢實,檸檬自己就享受著高潮既餘韻。


我坐起身同檸檬打咗陣車輪,兩個人既下身依然緊貼著,我托一托起檸檬將肉棒由小穴抽出,粗壯既龜頭劃過敏感既小穴口既時候檸檬成個人都震一震,最鐘意就係睇檸檬呢啲敏感反應。

「啱啱...好舒服吖...老公你真係好勁...」檸檬high到成頭大汗,伸手將身上僅餘既一件T-Back都除低埋,兩個赤裸裸既身軀玉帛相見。
「老公勁啲,定你以前啲男朋友勁啲?」我問檸檬。
「梗係你啦...以前都未試過咁high...」檸檬扶著身後既趟門。「繼續吖...今次喺後面吖...」

呢個小淫娃,一撻著個制就做到唔識攰,檸檬扶著門邊,背著我趷起屁股,我扶著肉棒喺佢屁股度打圈,檸檬見我徘徊咗一陣都唔入,索性伸手向後捉著肉棒,塞入自己小穴度。

「哇哇哇...你睇下你...主動到...」我望著檸檬俾我調教出嚟既主動,差啲流出感動嘅眼淚。
「唔鐘意咩...都係你教既...」檸檬主動將屁股迎向肉棒,用小穴套弄著。
「吖...舒服...」
「好粗吖老公你...吖...吖!唔好!唔好又咁快!...好正!吖...吖...」

我又邊到忍得著檸檬小穴既魔力,扶著檸檬條纖腰我又開始第二輪炮火轟炸,連綿不斷既啪啪聲響遍成間酒店房,小穴好似開咗最大吸力咁,同時檸檬既屁股被我不斷撞擊,充滿彈性而柔軟既回彈慳返我唔少體力,等我可以好好咁抽插檸檬。

「吖吖!好正吖!後入真係好舒服!...吖!吖吖...吖!嗯吖!吖!」檸檬享受咁講。

檸檬俾我抽插到完全無力還擊,小穴又開始夾實我支肉棒,我專登大力插多幾下先將肉棒抽出,檸檬舒服到攤喺地下微微喘著氣。

「過去,訓上張枱度。」我命令檸檬。

檸檬執起幾塊咕𠱸放上枱面墊著,訓上去打開雙腳迎接我既臨幸,我扶著肉棒狠狠咁插入檸檬小穴,敏感既小穴又一次啜實肉棒,我望著訓喺枱面既檸檬,有一種享受緊女體盛既感覺。

一摸著檸檬條纖腰我就忍唔著,能夠提腰抽插著檸檬既小穴係一件幸福嘅事,檸檬只係不斷發出舒服嘅呻吟聲,任由我隨意抽插。

「嗯嗯!吖...吖...吖...舒服...」
「想射喇...你又夾實我...」我不期然加快抽插既速度。
「射吖...老公舒服就射出嚟...吖吖...吖...射出嚟...隨時都可以射…」
「射...射喺邊...」
「心口...射喺我身上面...」
「吖...吖!吖!」

我抽插多幾下檸檬既小穴,先至依依不捨咁將肉棒抽出,喺檸檬既雙乳上面射出一股股濃烈既精液,檸檬喘著氣望著我射喺佢身上,直到將最後一滴都射哂出嚟我先至無力咁坐低。檸檬坐起身既時候精液沿著佢身上滑流向下腹,我望著眼前既美景非常滿足。

「嗯啜!」檸檬爬過嚟錫咗我一啖。
「個旅行啱啱先開始...我地就已經成身汗...」我摟著檸檬講。
「咁咪好囉,今晚實好好訓。」檸檬笑著講。
「邊個話今晚俾你訓?」我抹一抹檸檬身上既精液。
「...唔理你,我去沖涼。」
「我又去。」我拖著檸檬隻手行向浴室。
「唔得,唔準入嚟!出去吖...出去...我要沖涼…做咩咁快又硬返...等陣先啦...啱啱做完人地攰吖…吖!吖!…腳軟喇…唔得…唔準抆出去…要繼續…」

浴室內我同檸檬既嘻鬧聲,慢慢變成歡愉既呻吟聲,同埋肉體撞擊既啪啪聲。

兩日一夜既小旅行,真係好多節目。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chapter 3揀嘅都係嚟自Prestige專屬女優嘅作品,涼森れむ(涼森玲夢)嘅ABP-960 美少女と、貸し切り温泉と、濃密性交と。 09 最旬Fカップ美少女を一泊貸し切り、山奥の温泉宿へ 涼森れむ (與美少女在私人溫泉進行激烈性交,在山邊溫泉旅館和F Cup美少女涼森玲夢度過一夜)



蚊香社嘅一個老牌系列,浸溫泉亦都係香港人嘅必備遊日活動,同美少女一齊浸,浸完再整返一Q就直頭係冇得彈嘅享受#:)#cow所以今次就用一個一入房就已經忍唔住開始扑嘅設定,兩日一夜有幾精彩就留返俾大家繼續幻想落去#hehe#cow

喺寫呢一篇嘅過程我嘗試將檸檬嘅女友feel再push得勁啲,同前兩集阿橋嘅感覺唔同,今次係真係會有種同女朋友出去去旅行,又幸福又sweet又有得開心扑嘢嘅氣氛喺度,相比起單純肉慾上嘅歡愉,今次同檸檬嘅呢一個旅行係身心都照顧哂嘅一次愉快旅程#medal#cow

聽晚Chapter 4,喺序篇入面提到阿橋嘅表妹終於出場,主角會喺一個咩情況下遇上,又會有發生啲咩豔遇,聽晚分曉:)

沒有留言:

張貼留言