2019年AV業界大事回顧 (上)

大家好,小弟係新東寶翻譯製作#O:-)#xm歡迎收睇小弟既拙文#O:-)#xm

2019年即將完結,今年AV業界有好多大大小小既事情發生,有驚有悲有喜,有令人期待既新力軍加入,亦有女優引退令影迷惋惜;有睇到人硬哂軚既精彩劇本,亦有嘥哂成隊cast既企劃題材。小弟就精選咗八個事件出嚟同大家分享,等大家可以對今年AV業界發生既事有個印象,開心邁向2020年#O:-)#xm

一齊嚟睇下今年日本AV業界發生過啲咩事啦#:)#xm




1. 傳奇女優引退

雖然話每年都會有唔少女優引退,但今年引退既有唔少都係年資同地位都有返咁上下既女優。
首先當然要講講AV界步姐,吉沢明歩#O:-)#xm



2005年出道,拍到2019年,經歷將近15個年頭,超過500套作品,吉沢明歩喺今年3月就正式引退。
貴為S1同Maxing雙專屬女優,引退作都係以最高規格看待,雖然冇啲咩特別既解禁,但步姐都喺影迷心中留低一個美好既回憶#:)#xm

 
同樣有15年年資既,仲有呢位有「國民人妻」之稱既西野翔。
相比起步姐,西野翔既引退之路就動作多多,移藉去SOD,搞招募新人男優既企劃,仲有同一眾後輩女優拍蕾絲片#give#dogxm #beg#dogxm




同步姐一樣都係初代惠比壽葡萄成員,亦係雙專屬既希崎ジェシカ,亦喺今年12月引退。
希崎貴為IP社四大台柱之一,引退作隆重其事,走到去佢屋企(聲稱)拍。
另外仲有套以引退為題材既VR片添#:)#xm

 

12年響蚊香社出道,同鈴村あいり合稱倚天劍屠龍刀既あやみ旬果,18年由蚊香社轉投S1,雖然有份參與18年年尾既S1大合演,但總括嚟講響S1既成績未見突出。
就喺今年1月1號,旬果就宣佈會喺今年3月31號引退。不過引退之後依然有搞自己既Fans Club,繼續喺Fans銀包攞錢#play#pigxm

-- --

有巴打提起先醒起,原來引退女優嗰度講漏咗園田みおん#it3#dogxm

容許我響度補充返少少#it1#dogxm




2015年8月響S1出道,16年4月轉投蚊香社,今年10月引退。
園田喺影迷心中真係如同人間性器一般既存在,今年8月台灣成人展本來佢都係台上金咭女優一員,不過因病缺席,然後隔咗冇幾耐就宣佈即將引退。
由於引退真係太突然既關係,連片商都趕唔切同佢拍引退作,只係將拍落既片加上引退字眼就推出市面。

園田引退既原因一直係個謎,大部份既講法都係話有大病要休養,而當事人亦都一直冇回應過呢方面既揣測。

園田引退既時候有講過自己唔會再返嚟AV業界,不過都希望園田養好病之後,可以再喺其他舞台見到佢啦#notcry#dogxm



 -- --


 除咗上面幾個一線女優,今年引退既當然唔止咁少,以下就整合咗今年引退/宣佈引退既一線女優。
至於二三四線呢#:)#xm...多到數唔到#O:-)#xm 大家有興趣就上2ch搵下#treat#dogxm

第一行左至右: 佐々木あき、佐倉絆、波木はるか
第二行左至右: 本田岬、神咲詩織、秋山祥子


祝所有引退後既女優生活愉快#O:-)#xm
冇咩事就唔好返嚟啦#O:-)#xm

-- --
 
 2.知名女優復出

有人走,自然又會有人嚟。今年除咗恆常既一堆新人出道之外,都有再次復出既女優震撼業界。




響17年2月宣佈引退既めぐり(原名藤浦めぐ),就喺今年12月喺溜池ゴロー復出。
普遍坊間反應都唔錯,之不過,都係唔夠下面呢一個女優復出嚟得震撼#touch#dogxm

 -- --




18年年尾既業界震撼彈,宇都宮しをん第二度復出。
當年被S1稱為神乳既宇都宮しをん,經歷第一次引退,改名RION再戰,喺18年9月出完上面一套Cosplay主題既作品之後,就銷聲匿跡。
就喺大家仲懷念緊RION時代既時候,S1今年既12月片單,一個熟悉既面孔再次出現,佢「今次」叫安齋らら。
12月新作只係預售,就已經攞咗銷量榜第一位。
可以話安齋らら既出現,算係彌補返AV影迷少少既弱小心靈#upset#pigxm

-- --




今年復出既仲有S1既葵,自從今年6月響S1出完作品之後,葵無聲無地咁消失冇片出。
然後到今年9月,一位名叫小野夕子既人上咗日本カメラ既封面,個樣同葵99%相似。



12月SOD旗下既Faleno分支,就公佈咗呢位小野夕子成為專屬女優既消息,新片即將喺2020年1月上市。

相比起RION,我更加期待葵既復出,你呢#O:-)#xm?

-- --

呢邊講少少八卦野,同事務所有關。
宇都宮しをん一出道既時候係Eight Man Pro事務所,當時既Eight Man Pro唔算太曯目,手頭上既大型女優都係得葵つかさ。
而去到RION時期,簽既係業界第一事務所T-Powers,而當時傳聞RION簽約既時候,拆帳係佢十事務所零,即係T-Powers係一蚊都分唔到。
咁你可能會問,咁簽RION返嚟做咩呢? 又唔係攞嚟賺錢#:O#xm
正確嚟講,係用RION嚟賺更多既錢,因為當時T-Powers係簽佢返嚟做生招牌,用嚟吸引更多人簽呢間事務所入行。

(當年初出道係Eight Man Pro事務所)

(RION時期係T-Powers事務所,另外呢幅圖響劍大度攞既#cn#xmT-Powers官網已經冇佢資料)

嚟到安齋らら時代,佢又簽邊間呢? 答案係佢又返去佢出道既東家Eight Man Pro。
呢一個問題我一直都諗咗好耐,到底有啲咩仲吸引過女優十事務所零既offer#?_?#xm點解佢寧願返去Eight Man Pro都唔返去T-Powers#?_?#xm莫非同T-Powers鬧得不愉快,直頭係有錢都唔想再返去既地步#?_?#xm
箇中原因我地暫時無從得知,之不過而家既Eight Man Pro事務所陣容真係好強,雖然未去到T-Powers咁人多勢眾,但真係個個都好打得。

(其實我想講我兩個老婆,葵つかさ同飛鳥りん好打得,其他行埋一邊啦#:-[#dogxm)

大家有興趣既我遲啲再寫一啲事務所同女優既關係#O:-)#xm今次就講住咁多先#O:-)#xm

 -- --

3. 女優究竟一年搵幾多?

成日話日本人好尊重AV女優,又話每年有唔知幾多新人入行,咁究竟AV女優而家普遍搵幾多錢呢#lihkg#dogxm
首先要同大家講一講,正常AV女優片酬係會一年搵得少過一年,除非你可以keep住條件同人氣,否則你每一次簽片約既時候都好難同片商bargain,因為你既吸引力一定唔夠每年嗰班新力軍嚟得大。呢個亦都係點解好多女優拍到咁上下就會解禁既原因,要有賣點同啅頭,觀眾先會嚟睇你。
所以都係嗰句,希望大家多多支持正版,一隻半隻都好,都係對業界同女優既支持。

講返正題,今年有個深夜日本電視節目叫じっくり聞いタロウ,就請咗幾位現伇/退伇AV女優上去講下自己既過去同收入,等大家對呢個行業又多咗一點認識。

首先我地睇下拍咗15年既步姐#:)#xm



步姐表示最高峰時期既年收入係5000萬Yen,換算返港幣大慨係350萬,平均每個月係揾大慨30萬。
即使去到最近,都可以維持大慨一半左右既收入。
講緊係,都仲搵緊3000萬Yen#[sosad]#xm

  

 -- --

咁你又可能會話,步姐咁大名氣又拍咗咁耐,實有一定既銷量,片商驚佢唔拍好過啦#ng#xm

OK#:)#xm咁我地又睇下另一個女優,波多野結衣#:)#xm





上面我地有提到步姐係雙「專屬」既女優,意思係佢同一間片商簽定咗合約,只會固定喺嗰間片商出片,行內稱為XX(片商名)專屬女優,而步姐就係兩間片商S1同MAXING既專屬女優。
而專屬女優就係AV女優分級既頂端,收入最高,地位最高,亦都最好做,一個月開幾日工拍片就搞店。

至於波多野結衣就係企劃單體女優(下稱企單),即係冇固定片商既綁約,今日去A片商拍,過兩日去B片商拍,唔駛鎖定喺某一間,大家可以理解為Freelance既女優。
好處當然係收入較好,因為多勞多得,雖然專屬既片商合約一定最高,但對於一班入行為咗搵快錢而條件又做唔到專屬既女優嚟講,企單係佢地最好既選擇,拍得多起上嚟分分鐘仲好搵。
至於點解波姐咁出名但而家冇專屬合約#:)#xm...呢層你要問佢,就姑且當佢係想搵大錢啦#O:-)#xm

好喇,咁一套企單女優既片又可以搵到幾多呢#:)#xm





答案係大慨30-40萬Yen,換算返港幣大慨2萬至3萬。



而波姐初出道做緊專屬女優既時候,收入都唔錯,21歲年收入就已經有1000萬Yen,都成70萬港幣,平均月入5萬幾。
21歲既我地,仲愁緊大學畢業出嚟搵唔搵到野做#:~(#xm





而波姐亦都有提到,當年自己轉做企單之後,多勞多得,一個月只有3日休息。
點解月經嚟都照拍? 食藥囉#:o)#xm而家科技咁好,控制月經有幾難,不過好傷身喳嘛#wail#pigxm

 -- --

至於你話,步姐同波姐拍咗咁耐就梗係冇問題啦,我就唔信新人一入行就搵到咁多#:o)_2#xm
又好,我地搵個新人出嚟問下先#O:-)#xm




IP社19年2月既新人,優月心菜,係以「元芸能人」既身份資歷下海,同IP社簽專屬合約。
咁佢又搵幾多呢#:)#xm




原來一部素人既Debut(出道)作只係得20-30萬Yen,即係得2萬蚊港幣左右。
咁有「元芸能人」資歷又點呢?







優月心菜就話,有「芸能人」背景既女優Debut作,片酬可以去到80萬Yen,即係5萬幾港幣,多咗一倍有多。
每個月只係拍一兩日,就已經搵到呢個收入。

綜合以上幾位女優既收入,大家就明白點解每年都有咁多無知少女入行俾大家丁#;-)#xm
都係嗰句,想支持個女優就去買碟啦#O:-)#xm全部都係皮肉錢辛苦錢嚟架#O:-)#xm


沒有留言:

張貼留言