(AV女優訪問翻譯)Moodyz大型移藉!「新ありな」(新有菜,以前叫橋本有菜)講述攝影秘聞同將來嘅發展

成為「新ありな」(新有菜)之後嘅首次專訪!分享咗好多拍攝現場嘅趣聞,以及移藉到Moodyz嘅心情。



#:)#mouse= 新有菜

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1259597/ 

九頭身美少女「新ありな」!Moodyz大型移藉專訪!

「我鐘意檸檬嘅味道♡」,九頭身嘅美少女,新有菜同我地咁樣講。

對於呢個名唔熟悉嘅男性影迷,如果提起喺S1出道,一直活躍喺業界嘅舊名「橋本ありな」(橋本有菜),應該就即刻知道係邊一個嚟。

2016年喺S1出道,2018年獲得最優秀女優賞嘅人氣女優,即將移藉到Moodyz,並且以「新有菜」呢個名繼續活動。

Moodyz有好多可愛嘅女仔,我好擔心我能唔能夠突顯到自己。

當我地問到關於佢電擊移藉去到Moodyz出道嘅感受,佢咁樣同我地講,

#:)#mouse:其實我對於移藉去Moodyz好不安...Moodyz入面有好多好後生嘅女仔,同埋高橋聖子太偉大了...我覺得對我嚟講係一個重擔,我好擔心自己填補唔到呢個空缺吖#cryalot#mouse

同以前嘅片商相比,除咗顏色唔一樣之外,喺Moodyz入面亦都有好強烈嘅不安心情。
但係就同新名一樣,以「新」嘅心情繼續努力,新有菜嘅眼睛閃耀著光芒。



#:)#mouse:我想以一個新人嘅心情嚟努力,呢幾年嘅工作都比較悠閒,嚟到Moodyz又變返以前咁。總之就要鼓起幹勁加油!我覺得我比起以前更加有幹勁了。當然以前唔係唔努力,但係我嘅內在冇改變過,只有個名唔同咗。

謙虛地講咗好多次「加油!」嘅新有菜,完全唔似一個人氣女優會講出嚟嘅感想。

#:)#mouse:我嘅年紀已經嚟到姐姐級了,喺呢一行入面亦都唔再係細路女,再加上我嘅身體質素都唔係特別好,所以為咗等待我嘅作品嘅FANS,我一定要努力#pray#mouse一直保持著一個咁樣嘅心情。

就算只係睇著背影,都能夠一眼就睇得出新有菜唔係普通人嘅氣場。
謙虛努力嘅一面,並唔只係吸引到FANS,仲會吸引到其他人。

喺Moodyz拍攝嘅時候發生咗第一次嘅XXXXX意外?

回想起喺Moodyz拍攝第一套作品嘅時候,新有菜表示現場嘅氣氛非常好!
仲同導演發生咗一場可愛嘅鬧交。



#:)#mouse:拍攝嘅現場有炸雞可以食,拍緊嘅時候我就一直都好想食,但因為大蒜嘅味道好勁,所以喺拍攝途中唔可以食,於是我就想等到拍完之後先開餐,放咗喺化妝室。
但係,嗰盒炸雞喺我拍完嘢返到化妝室之後竟然冇哂,點解嘅點解嘅#annoyed#mouse?邊個趁我唔喺度食咗我啲炸雞#cryalot#mouse
於是我周圍問人,有人同我講「導演食緊喎!」,然後我就同導演嘈交#fuck#mouse

非常有新有菜風格嘅小故事,佢嘅第一套作品題材係「禁慾」。
有好多喺佢自己屋企拍攝嘅鏡頭,佢話好多嘢都好新鮮。



#:)#mouse:連續30日都要喺屋企入面拍低自己嘅狀況!#lihkg#mouse同以前一直以嚟嘅感覺好唔同,Moodyz好認真去做,至於禁慾後嘅SEX...
有人問係咪真係有禁慾,實際上真係禁慾咗兩個月,真係好辛苦好難捱#gun#mouse我仲諗著我今次埋位做嘅時候直頭會裂開#rubbish#mouse

喺作品入面,佢都有表達到好辛苦呢一面出嚟。

#:)#mouse:一開始真係好辛苦好唔舒服,但之後當成支入哂嚟之後,去到入面之後就覺得太正了#love#mouse

新有菜怕醜咁同我地講。

想喺Moodyz拍攝溫泉作品!

6年嚟一直喺業界活躍嘅有菜,某種程度上嚟講已經經歷咗好多嘢,但佢想喺Moodyz挑戰嘅企劃令人嚇咗一跳。

#:)#mouse:我未拍過拍過溫泉題材!好出奇吖可?我一直都提議想去拍溫泉題材,不過冇人帶我去#tired#mouse
雖然提出過想拍溫泉企劃,但係暫時都未實行到,所以好想挑戰一下溫泉,同埋以前我都有講過,我好擅長做進攻嗰一方,所以想善用呢一樣嘢,做一個好勁嘅痴女。

同場嘅工作人員都話「同Moodyz好夾喎!」,大家都好開心,到底有菜所講嘅「好勁嘅痴女」會係點樣嘅形象呢?

#:)#mouse:就好似小雙俠入面嘅多龍芝咁樣!講嘢嘅時候會「~~咩吖!」咁樣,我想做到咁樣嘅效果。



相貌可愛,身材出眾嘅新有菜,嚟到Moodyz之後最想FANS睇到嘅,竟然係佢嘅汗。

#:)#mouse:我想喺做緊嘅時候俾觀眾睇到我流咗幾多汗♡最近新陳代謝比以前好咗,出汗出到傻咗!所以我想俾大家睇下♡

想成為一個大家隨時都可以返嚟見面,好似保健室一樣存在嘅女優

有著好似戰隊入面中心角色氣場嘅有菜,謙虛咁同我地講「我絕對唔係企Center嘅人嚟」。

#:)#mouse:如果喺戰隊入面,我會係黃色嘅隊員,我覺得我唔係做Center嘅材料,做一個支持著主角嘅角色都幾好。
現實入面?嗯...一個好似姐姐咁嘅角色,應該做到卦?

喺Moodyz入面雖然係新人,但當我地提到佢係最資深嘅時候,佢就即刻話「唔係卦~!我係前輩?」

#:)#mouse:咁樣講,我係Moodyz入面最資深嘅女優... 但講起Moodyz嘅女優,七沢みあ(七澤美亞)個樣可能係我喺成個AV業界入面最鐘意嘅!
Moodyz有好多好可愛又出名嘅女優,拍攝用嘅衫都好華麗,唯一擔心嘅係我適唔適合著嗰件粉紅色嘅泳衣#please#mouse



當然係非常適合。

去到最後都係帶著謙虛嘅心情同我地反複咁講,「一定會加油!」



#:)#mouse: 新人女優會一直出道,大家都會眼花撩亂,有可能會成為佢地嘅FANS,但我想大家覺得我係好似保健室咁,每一間學校都會有,而且保健老師都會歡迎大家,好溫柔咁聽大家傾訴。
我想成為大家心入面好似鄉下一樣感覺嘅女優,如果Moodyz係一間旅館嘅話,我想成為一個主舍一樣嘅存在。

喺之後Moodyz嘅新生活裏面,一定會不斷出現更多唔能夠離開「新有菜」嘅人。


MIDV-192 SUPER STAR welcome back!! 大型移籍 新ありな 二ヶ月間密着 大禁欲・覚醒4本番スペシャル!!

沒有留言:

張貼留言