「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.5 姬乃雪 #1-4

「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.5 ひめ乃雪(姬乃雪) #1


想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第五集登場既,係啱啱12月出道既19歲少女姬乃雪,花名係「せっちゃん」(sechan),一齊嚟聽下佢仲未同FANS透露過既魅力點!



:)=記者
#:)#mouse=姬乃雪

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


實際上係我行我素,せっちゃん既日常生活。



:):姬乃小姐!今日請你多多指教!有啲唐突... 但你同桐谷美鈴好似樣!
#:)#mouse:之前有時都會俾人咁樣講,好開心#ohyes#mouse

:):今日既服裝同髮型都好似啲韓國idol咁,好靚。
#:)#mouse:髮型係最近剪既,因為化妝師推薦我去剪空氣瀏海,不過我其實對呢樣冇咩要求。

:):通常啲人會點樣形容對你既第一印象呢?
#:)#mouse:多數都係話好天然,又或者係話唔知諗緊啲乜野。



:):之前第四集訪問既藤井いおな都係咁樣講,但唔知自己諗緊啲乜野既人即係點呢?
#:)#mouse:其實即係咩野都冇諗#bye#mouse因為喺人多既時候就唔會點講野,所以俾人既感覺好似諗緊野咁。但當熟絡咗之後,有時會因為心情而做出一啲外人睇起嚟好突然既野,所以有時都會俾啲好熟既朋友話我太任性。



:):但可以將自己既真性情喺大眾面前展露出嚟都幾好吖。
#:)#mouse:係吖,而且我唔怕陌生人,我覺得發吽呌都係我自己既真性情嚟,所以喺呢啲地方我係會我行我素。

:):有冇啲最近發生既我行我素經歷可以分享下?
#:)#mouse:有一晚忽然之間好想食納豆飯,一直諗一直諗諗咗兩個鐘頭,並唔係忍住唔去食,而係覺得起身落去買好麻煩。雖然一直都喺度睇Youtube,但成個腦都係納豆飯,結果過咗兩個鐘頭之後,雖然都仲係覺得好麻煩,但都係落咗便利店買納豆飯嚟食。



:):真係幾我行我素,係咪平時既心情都唔會大起大落咁?
#:)#mouse:應該都係,身邊既人會讚我「你好少發脾氣」,但並唔係話冇乜野唔鐘意,只係好多時都會覺得「算啦算啦」,諗得多就會好攰,所以我抗壓能力好高#ohyes#mouse

- - - - -


雖然只有19歲但係好獨立!一個人去旅行。



:):放假既話會唔會約朋友出街?
#:)#mouse:高中既時候會同同學去迪士尼樂園同去shopping,但我都鐘意自己一個人,最近因為想去望下海,所以一個人去咗和歌山。

:):自己一個人!坐火車去?
#:)#mouse:坐新幹線之後再轉車入去,我好鐘意坐車既感覺,好鐘意沿住個海揸車行。



:):姬乃小姐真係好獨立呢。
#:)#mouse:係咩?可能因為我係一個人就咩都搞得掂既類型,由以前開始就鐘意一個人去做野,因為好我行我素。

:):雖然姬乃小姐個名俾人既感覺好冬天,但係似乎都好適合大海。
#:)#mouse:好鐘意大海,但因為屁股好大,著泳衣既時候會覺得唔好意思#scratching#mouse



- - - - -

今個星期既說明部分

姬乃雪喺任何時候都係我行我素

係一直跟隨自己步伐既類型。
雖然好後生,但亦都好獨立,抗壓能力亦都好強。



姬乃雪天然既大屁股

姬乃小姐唔擅長做鍛鍊,但上天賜俾佢一個天然既大屁股。



- - - - -




出道唔係好耐所以都仲係好天然!但係係一個我行我素,內心堅強既女仔。

好期待姬乃小姐既使用說明書,下一個星期會研究姬乃小姐充滿透明感肌膚既秘密!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.5 ひめ乃雪(姬乃雪) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第五集登場既,係啱啱12月出道既19歲少女姬乃雪。今次發掘既係佢本人最大既興趣「美容論」!喺談話細節上就表現出我行我素既「せっちゃん」(sechan),要好好留意哦。



:)=記者
#:)#mouse=姬乃雪

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

姬乃流派,講究既「美容論」,令肌膚充滿透明感既製作方法。



:):聽講姬乃小姐對美容好有興趣,契機係啲咩野?
#:)#mouse:我有個好朋友係一個好可愛既人,就算係突然之間影相都可以影出嚟好可愛,因為佢本身好熟悉美容呢方面,所以我都想好似佢咁變到咁可愛… 呢個就係個契機。



:):竟然有比姬乃小姐仲要可愛既人,好可怕#cn#喺美容方面,你特別注重邊啲地方?
#:)#mouse:最注重既係皮膚質素,之前會塗好濃既粉底,但原來我朋友連粉底都唔用,所以我都想喺唔用化妝品既情況下都有好既膚質。

:):作為男士未必咁清楚,但其實皮膚唔塗粉底都足夠通透既話,就代表嗰個人既皮膚質素好好。
#:)#mouse:而家我都盡量唔塗粉底,淨係塗底妝同用粉餅就可以,同埋為咗達到素顏妝既極致,喺護膚上面都花咗唔少心機。



:):咁後生就咁犀利,順便問下,有啲咩推薦既護膚品?
#:)#mouse:一定係DIOR既Prestige系列,可以改變哂化妝出嚟既效果,膚色都會明顯提高。

:):化妝嗰時會唔會特別注意肌膚既透明感?
#:)#mouse:會吖,基本上喺底妝上面係花最多既時間同金錢,除此之外都係用啲簡單既化妝品就搞掂。



:):即係如果想送禮物俾姬乃小姐既話,可以令肌膚有透明感既護膚品同化妝品會係一個唔錯既選擇。
#:)#mouse:如果收到美容產品既話會好開心,因為我對自己冇乜自信,所以想變得可愛啲#bye#mouse

:):姬乃小姐本身已經好可愛,所以不妨對自己多啲自信… 但美容係姬乃小姐既一個大興趣,請繼續以你呢個我行我素既性格堅持落去,加油!




https://www.instagram.com/himeno_setu/

姬乃小姐既IG有好多私底下既靚相!一定要Follow哦!

- - - - -

充滿幹勁,由游水鍛鍊出嚟既體力!



:):出咗道雖然只係一段短時間,但以AV女優身份工作既心情係點?
#:)#mouse:每日都好刺激好開心!以前一直都有游水,鍛煉出好好既體力,希望可以一直好精神飽滿咁工作。

:):係咪以前喺學校既社團活動?
#:)#mouse:唔係唔係,唔係社團活動,去游水係因為興趣。

:):原來係興趣,好少見,本身係咪好鐘意游水?
#:)#mouse:冇錯,但係唔鐘意好似社團活動呢種強逼性既感覺… 我鐘意喺水入面光同聲營造出嚟既氣氛,但又唔係比賽嗰種… 所以鐘意去區內既公眾游泳池,可以隨心所欲咁游。




:):鐘意水入面既氣氛,都係一種藝術呢。
#:)#mouse:可能係卦#tea#mouse游水既時候可以咩都唔駛諗,好舒服。

:):另外又問下,喺學校時期既社團活動係咩呢?
#:)#mouse:當時係喺英語部,有做過啲英語既會話,當時係以攞高分入大學做目標…

:):原來係咁!好踏實既諗法,好有Z世代既感覺。



- - - - -

今個星期既說明部分

同年齡無關,姬乃雪對於變得更靚靚既意識

同後生冇關係… 為咗變得更靚,不斷努力地去克已耐勞。



姬乃雪如同陶瓷一般既透明肌膚

由呢種追求更靚既意識所造成,全身光滑既「柔軟陶瓷肌膚」,觸感相當好。



- - - - -

今個星期既內容覺得點樣呢?

喺採訪期間一直望住姬乃小姐,會有忍唔住想摸下佢既衝動!好似雪一樣透明既肌膚♡終有一日一定要做到好似姬乃小姐咁靚既肌膚… 今次知道咗好多關於女性既優點!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.5 ひめ乃雪(姬乃雪) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第五集登場既,係啱啱12月出道既19歲少女姬乃雪。今次係探討せっちゃん(sechan) 維持165cm超絕美麗身材非常重要既飲食日誌,另外作為目標既「嗰位女優」,到底係邊個呢?



:)=記者
#:)#mouse=姬乃雪

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


姬乃雪既審美意識,憧憬既女性係...?



:):姬乃小姐今日件衫係喺邊度買既呢?非常適合你!
#:)#mouse:邊度呢...?其實我對著衫冇乜點講究,所以啲品牌我都唔係好記得。

:):原來係咁,姬乃小姐條腰好纖幼,好適合一啲著上身可以突顯身材曲線既衫。
#:)#mouse:我既身材偏向啤梨型,所以我鐘意著一啲緊腰既衫,最近仲好鐘意著女僕裙...



:):姬乃小姐就係因為對於靚好有追求,所以會因應自己既身型同皮膚既色調,為自己選擇適合既衫同化妝品。
#:)#mouse:就係因為想揀一啲真正適合自己既野,所以好在意自己既身型同皮膚。



:):順帶一提,有冇一啲想成為既女性目標形象?
#:)#mouse:我好鐘意三上悠亞,直頭係因為憧憬三上悠亞所以踏入呢個世界,真係好尊敬佢...

:):有一個目標既話,喺靚呢方面會更加容易去追求。
#:)#mouse:因為我冇自信,所以對於自己其實好努力呢一件事好開心,唔理個目標有幾遙遠,我都有一個意識想去做到。



:):姬乃小姐可能對自己冇咩自信,但其實都有唔少優點!譬如話個鼻樑好好睇!
#:)#mouse:都有好多人讚過我個鼻樑,我自己都好鐘意睇自己既側面...




- - - - -

保持40kg美好身材既方法係...?



:):同埋姬乃小姐身材都好好!腳同腰都好靚!
#:)#mouse:基本上一日只會食一餐,但係喺拍攝完之後都會食得好勁... 又有試過食完便當再去食拉麵...

:):本身瘦既人好鐘意講「想食野既時候就要食野」
#:)#mouse:真係會咁樣,但我都有唔食既野,基本上唔食麵、米,呢啲碳水化合物,肉同調味料都唔食#gun#mouse



:):咁通常食啲咩呢?
#:)#mouse:通常食一啲淡色既野,例如豆腐、納豆、味噌湯。

:):就係大豆塑造到姬乃小姐咁美好既身材。
#:)#mouse:不過我每日都會飲果汁,所以有時都會吸收得太多甜野#medicine#mouse




:):收放自如都好重要,有時太過限制自己都唔係咁好,如果冇呢啲自我規律既話,減肥就好難持續。
#:)#mouse:而家都仲有想瘦臉既目標,所以想試一啲新既方法,聽講攝取兒茶素可以消除到臉部浮腫,所以我想試下多啲飲綠茶,試下用呢啲中式方法可唔可以瘦臉#tea#mouse

:):真係努力!可以朝住自己既目標努力係一件好犀利既事!




- - - - -

今個星期既說明部分

上鈎好可愛!姬乃雪漂亮既鼻樑

迷人之處係由側面睇起嚟好尖又有啲柔軟感既鼻,非常鐘意。



對靚既追求,姬乃雪既腰

出於姬乃小姐對於靚既追求,用飲食管理塑造出嚟既美麗纖腰,令人有想緊緊擁抱既願望。



- - - - -

今個星期既說明書覺得點?
對於每日都好期待食野既我嚟講... 一日一餐真係太冇可能!但姬乃小姐喺有限飲食既情況下依然考慮到營養既均衡,對身體照顧有加!
每日都不斷努力既姬乃小姐,盡情享受佢充滿魅力既作品啦!




下個星期就會完成姬乃小姐既說明書,敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.5 ひめ乃雪(姬乃雪) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第五集登場既,係啱啱12月出道既19歲少女姬乃雪。今次同せっちゃん(sechan)傾既話題有奇怪主題,有戀愛話題,仲有少少咸濕既話題,內容非常豐富!記得要留意完成好既使用說明書吖!



:)=記者
#:)#mouse=姬乃雪

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

姬乃雪「難以開口」既興趣

:):姬乃小姐有啲咩興趣呢?
#:)#mouse:我本身唔多興趣,最近好沉迷玩隻手機game叫Tsum Tsum#short#mouse

:):係一隻輕鬆又可愛既智力遊戲。
#:)#mouse:係吖,但玩落去就發現出乎意料地難,我甚至仲去搵啲攻略片嚟睇#scratching#mouse我好鐘意打機,我仲有玩PS4既Little Nightmare。




:):係嗰隻俾人追捕,有啲恐怖既遊戲。
#:)#mouse:除咗恐怖遊戲之外,我仲鐘意睇恐怖片,可能係因為我鐘意追求呢啲刺激既感覺♡

:):所以姬乃小姐既興趣就係打機同睇恐怖片?
#:)#mouse:仲有一樣,我鐘意留意啲可愛既女仔,有一啲係網上既KOL,有啲係Youtuber,我鐘意啲Model系既靚女女仔,實際見到既時候會忍唔住沉迷一直係咁望...




:):即係專瞰啲可愛既女仔,如果喺街度見到可愛既女仔你會點做?
#:)#mouse:我唔會去撩佢傾計,但我會一直留意住瞰住佢,將佢個樣印落隻眼度。我覺得大阪好多好可愛既女仔,簡直係目不暇給... 但呢樣野有啲古怪,我都唔知應唔應該歸類佢做一樣興趣...

- - - - -

由戀愛話題忽然跳去呢一度!?仲要有少少變態

:):跟住落嚟方唔方便問下你一啲戀愛既話題?
#:)#mouse:可以吖,我鐘意啲大方既人,同埋因為我唔鐘意俾人束縛,所以我都想對方獨立啲;同埋我想對方係好叻咁贏到我個心返去,我會想係對方入嚟我既生活!

:):姬乃小姐喺戀愛方面都好獨立呢。
#:)#mouse:而家係工作上既上升期,所以我希望可以努力啲,同埋唔止女優方面既工作,我希望將來可以做啲同美容相關既野!




:):最近有冇啲咩目標呢?
#:)#mouse:最近... 希望可以學識到潮吹,覺得好型,可能我心底入面都係有啲變態#vampire#mouse希望唔止做到噴水咁簡單。我鐘意新事物,希望可以增加多啲我做到既野!

:):今次訪問睇到姬乃小姐我行我素同埋咸濕既部份,又了解多咗:)
#:)#mouse:其實我都唔係好了解我自己,比較想由大家發掘,如果有啲新發現記得要話我知!



- - - - -

經過4個星期既訪問之後,姬乃雪既使用說明書就完成喇!



非常適合啱啱出道既姬乃小姐既使用說明書,終於完成喇!
不過睇嚟姬乃小姐仲有好多仲未發掘既一面,如果你發現到既話,記得要同佢本人講返喔♡



今次姬乃雪既說明書企劃,玩得開唔開心呢?
下個星期,將會係IP社FANS既妹妹,二葉エマ既說明書專訪,敬請留意!

沒有留言:

張貼留言