FANZA 新年10円優惠第三彈 (1月17-19 09:00 am)

 (原文於17-1-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/01/17/fanza-新年10円優惠第三彈-1月17-19-0900-am/)


梗係要貼咗link先:https://www.dmm.co.jp/digital/lp/10yen/

 

是咁的,FANZA既10円優惠唔經唔覺就嚟到最後一彈,第三彈既內容就比較冷門少少,女優陣容冇咁強,但有唔少都係大hit既題材,呢度就等小弟推介幾套必買必睇既作品俾大家。

SIVR-057 【VR】橋本ありなに常に見下し視線で連続5射精されちゃう怒涛の淫語・ベロキス・顔面舐め回し絶倫痴女VR

首先推介既係由2018年既最優秀女優賞得主,業界第一美腿橋本ありな(橋本有菜)喺S1時期既VR作品。呢一套雖然已經包含咗喺第一彈入面嗰套S1 VR BEST合輯入面,但合輯裏面既並唔係Full Set既內容,想要原汁原味感受橋本嗰對42吋長腿既震撼,想要以VR方式享受橋本痴女mode既洗禮,呢一套絕對係值得一睇再睇既佳作。

KAVR-121 【VR】完全服従する最高の愛人とお泊まり温泉W不倫 伊藤舞雪

已婚既你有幻想過出軌既刺激嗎?喺現實中出軌要承受既風險咁大,不如喺VR世界入面過下癮就算。由片商kawaii一姐伊藤舞雪主演既VR作品,喺入面你同佢都係已婚人士,呢一大家都想除低手上既戒指,享受一次歡愉既性愛溫泉旅行。擁有雪白肌膚既伊藤喺你面前係一個M女,扒開圍住火辣身材既毛巾,雙手握上一對堪稱既完美既雙乳,被綁雙手既伊藤任你玩弄。

「記住,今晚發生既事係我地兩個人既秘密哦…」

PRED-277 最高すぎた不倫生活。セックスも、日常も、全てでオレをダメにする愛人沼で溶かされて…。 山岸逢花

「今晚不如上嚟我度…飲杯野?」

可能VR唔太啱你,又或者伊藤舞雪既身材對你嚟講太唔貼地,不如又試下呢套簡單直接既偷食作品?片商Premium既招牌女優山岸逢花,主動誘惑男優東尼大木出軌,年中都唔知殺死幾多中年男士既山岸逢花一早就已經摸熟哂啲弱點,知道要滿足哂男士既食慾同性慾,個男人先會對你死心塌地。煮完飯俾你食之後,你有你食飯,我有我食腸,食飽未?未飽既過嚟呢邊,我仲有個好新鮮多汁既鮑魚等緊你,一陣記得射嗰陣唔好抆出嚟,只有去到我地呢個年紀先至明白中出係幾咁滿足同舒服…第一Q只係開始,我地仲有漫漫長夜…

呢套既結局係出乎意料既驚喜,而且中佬殺手山岸逢花喺呢套入面既媚態真係非常吸引,再加上冇責任冇手尾既設定,山岸絕對係每個已婚男士夢寐以求既偷食對象。

PPPD-927 彼女のお姉さんは巨乳と中出しOKで僕を誘惑 藤森里穂

連續兩套既對象都係已婚人士,點都要照顧一下未行到呢個階段既朋友。近呢兩年好多人留意既藤森里穗,一頭清爽短髮前凸後翹既佢今次係你女朋友既姐姐,劇本內容我諗大家發夢都識背:女朋友唔單止平胸冇身材仲要冇得中出,主動誘惑我既姐姐唔單止有一對大波波任我玩,中出仲無任歡迎,但佢係女朋友既姐姐,天人交戰之下,我一次又一次輸咗俾巨乳中出既誘惑之中…

藤森里穗喺2021年既銷量排行去到第11位,呢類短髮巨乳女優喺現今市場上非常吃香,之前冇乜點留意佢既話,不妨趁今次10円特價以呢套作品嚟做個好開始。

CJOD-205 出張先のビジネスホテルで女上司2人とまさかの相部屋W杭打ち騎乗位で朝まで中出しされるボク…。

呢一套淨係睇個封面都已經想嗌救命,由篠田ゆう同蓮実クレア兩大痴女聯手,配上女性監督真咲南朋既W女上司相部屋劇本。過往熟悉既相部屋劇本都係由男方強上女方開始,今次由女方主導,仲要係兩個!無間斷既騎乘位,由夜晚玩到第二朝既中出連射,「呢個係上司既命令!」,君要臣射,臣可以不射嗎?


連續三輪既10円優惠唔知大家係咪都同我一樣買得開開心心呢?喺呢度亦都希望大家有心有能力既,多多支持正版AV市場,其實除咗10円優惠之外,FANZA經常都會有好多60%,70%既大優惠。與其咁辛苦喺網上搵seed又驚中毒,不如俾少少錢買個安心、冇廣告、冇喺你部機裝後台既正版AV慢慢睇。

再一次多謝你收睇新東寶AV映畫,我地喺下一篇文再見。

沒有留言:

張貼留言