三日,四十個女優,台北國際成人展TRE 2023 Part 2

Total報哂三個活動之後,我又走返去舞台前面等影相,雖然比頭先企後咗,但個位置比頭先更加置中。三上悠亞嘅環節完咗之後,就開始金卡女優輪流上台嘅時段,第一個係明里つむぎ(明里紬):








作為業界嘅「顏面國寶」,講樣嘅話明里真係公認嘅Top Tier,再加上過去一年喺Attackers同Madonna兩間片商不斷磨練進步嘅演技,而家明里啲片其實已經相當唔錯#yea#mouse鐘意睇樣嘅朋友可以返去溫書睇下明里最近嘅新作。

金卡女優上到台有咩做呢?主要就係抽台下FANS上嚟送禮物,同埋透過電腦系統,抽4位有抽到「女優活動虛擬卡」嘅FANS上台猜包剪揼,猜贏咗嘅人就可以搬女優嘅人型立牌返屋企。

 
(個QR Code係俾台下有抽女優虛擬卡嘅人即場登記用,每個女優抽人之前都係好似賽車女郎咁出嚟舉牌俾大家掃code#linguistic#cow

然後第二位係喺TikTok有400萬Follower嘅網紅下海女優,亦係今次幾位金卡女優入面人氣最差嘅うんぱい(unpai):





(立牌同真人相差得有啲遠。)

直到而家我都唔係好明點解S1上年會簽佢返嚟仲要力捧,可能真係諗住網絡上嘅人氣可以轉變成為AV碟嘅銷量,但我諗明眼人都知呢兩個消費層面係完全唔同嘅兩類人#heard#pig

本來以為呢一類大波妹都會啱台灣人嘅口味,但睇嚟都係唔多人受落,うんぱい呢幾日嘅人氣同呼聲基本上係全部金卡女優入面最低嗰個#sick#pig下年仲會唔會嚟都成問題#no#cow



(但其實真人係咪好差呢?我覺得都唔算嘅,近睇嘅話勉勉強強都合格。)

第三位上台嘅係涼森れむ(涼森玲夢),連埋今次TRE,開關之後我已經係第四次見到佢真人#sweat#cow

涼森喺今次咁多個金卡女優入面,人氣僅次於桜空もも同新ありな,有少少傻氣嘅感覺亦都好受台仔嘅歡迎,我諗下年主辦都會繼續搵佢嚟TRE:)

   
(個咪冇聲嘅喂。)

然後就係我地喺成人台嗌佢做大家姐嘅,天使もえ(天使萌)O:-)

點解叫佢大家姐呢?係因為除咗佢係FALENO嘅一姐,同埋B-Star事務所嘅一姐之外,呢幾年經常喺Twitter見到佢成日申張正義,例如好似AV新法咁,佢係少數以AV女優身份企到最前為業界發聲嘅女優,係前線絲打嚟#sorry#cow所以大家姐呢個稱號唔係串佢,係真係respect佢先咁叫嘅#sorry#cow






今次係天使もえ第二次嚟TRE,佢亦都係台上面唯一一個女優「冧莊」連續兩年都係金卡女優(三上悠亞今年升咗上白金),上次19年嚟嘅時候撞正佢同相沢みなみ鬥完獎,令到慕名嚟睇佢嘅人都多咗。今年人氣明顯有所下跌,開始唔夠班新鮮嘅𡃁妹女優嚟,所以今年金卡女優嘅人氣之中,天使もえ係排尾二#wtf#rabbit

我覺得以天使もえ嘅性格,一係就索性唔嚟TRE,一嚟就一定要係金卡,所以下年主辦仲會唔會搵佢,暫時都係未知之數。




(其實以天使もえ而家嘅狀態,喺業界再打拼多幾年都唔成問題。)

跟住呢兩個女優就好睇喇:)首先係第一次出海外event嘅桜空もも(櫻空桃):)





普遍對於第一次嚟TRE嘅女優嚟講,因為第一次唔知個尺度要去到邊,所以大部分初嚟報到嘅女優喺同FANS嘅對應方面都會俾得足啲,例如俾多少少波餅、影合照嘅時候企得埋啲之類,都係常見嘅待遇,桜空喺呢方面冇令FANS失望,係做到120分#like#tiger再加上波大腰幼人又甜,簡直係夢幻女神咁款,下年金卡女優仲見到佢嘅機會睇嚟相當高。



就喺你以為桜空應該拎全場金卡人氣總冠軍嘅時候,新ありな(新有菜)話俾你聽,嚟過三年TRE嘅一線女優做啲咩先至係標準#glasses#tiger






簽名俾FANS嘅時候,專登背住台下?唔係,係一路簽名一路扭住個蘿友俾台下面嘅人影相。


 
(哎呀俾你地睇蝕咗添。)

送禮物俾FANS就咁兩隻手遞俾佢就夠?唔得,要拎住袋嘢喺自己身上面卒兩下先,留少少DNA喺上面,個紙袋仲值錢過入面啲嘢。




簽名喺塊立牌上面嘅時候,繼續照顧埋台下面嘅觀眾。

 

所以話講到識玩,新ありな係今年金卡女優入面最識玩嗰個嚟:)而且隱隱約約你會feel到佢同桜空もも之間有陣火藥味#whip#pig #fight2#dog

壓軸最後一個出場嘅金卡女優係小宵こなん(小宵虎南),有前有後嘅身材,再加埋嗰種情婦二奶嘅獨有氣場,正正就係台灣朋友最鐘意嘅Julia嘅同類型感覺,今年Julia冇嚟,小宵就可以一次過打包哂呢堆FANS走:)






然後係上上上悠亞嘅時間,冇咩可以補充#heard#pig快啲引退走人啦#argue#pig





(但上上上真係瘦咗好多。)

之後係深田えいみ(深田詠美),佢今次嚟嘅身份有少少特別,佢係「AV+」呢個台灣網上AV串流平台嘅代言女優,所以既唔係金卡,又唔係白金卡,但又會將佢擺埋同金卡一齊嘅級別。

  
(同身邊嘅台灣朋友我係咁講嘅:呢個係一個現代科技嘅產物#:)#dog


最後出場嘅,當然係我地嘅河北彩花:)







我諗傾國傾城係形容河北妹笑容最好嘅形容詞,三上悠亞走咗之後,日本AV業界就靠哂你了:)

金卡女優呢度好似講得有啲長#confuse#rabbit將個節奏推快返啲先#hear#rabbit

完哂金卡女優嘅環節之後,又返番去玩遊戲時間,今次孖公仔咁行出嚟嘅係美谷朱里同本鄉愛。




兩個女優手拖住手出嚟嘅畫面真係好睇#wine#pig不過我從來冇聽過佢地兩個有過任何交流,又唔係同片商,又唔係同事務所,更加唔係同期出道#wtf#rabbit喺TRE嘅後台到底發生了什麼事#wtf#rabbit定兩個女優都只係營業mode#confuse#rabbit





第二組出嚟嘅係明日見未來,同埋好多巴打都對佢個地鐵招手gif好有印象嘅めぐり(惠里)。めぐり除咗係台上面少數已經引退,而又參加TRE嘅女優之外,仲係今年台上面年紀最大嘅女優#haha#rabbit

  

第三組,係香水じゅん(香水純)加上東條なつ(東條夏)嘅組合。香水繼續發揮一貫穩定嘅水準,呢一類甜美可愛型好似幾受台仔歡迎#clap#pig至於東條,有唔少去現場嘅巴打覺得佢個肚好凸,懷疑係有咗餡#confuse#rabbit我暫時就冇聽到相關嘅消息,睇下過幾個月佢會唔會忽然之間冇片出就知真相#drink#rabbit

     

喺台下面逼下逼下嘅關係,香水上台嘅時候我係企到去台前面差唔多第四排,而香水一見到我係有好開心咁揮手#love#mouse呢件事唔係我FF出嚟#angry#tigerTRE完咗之後返到日本佢開live係真係有講喺台上面見到我#angry#tiger

只不過因為我當時選擇喺台下面影相,都唔打算上去玩遊戲#:)#fs所以香水揀人嘅時候我冇舉到手#die#fs...有好有唔好啦,唔係嘅話就影唔到佢啲靚相了:)





之後係一對大波妹嘅組合,姬咲はな(姬咲華)同若月みいな(若月美依奈)。






睇幾張好喇:)肥膩嘢食得多對身體冇益:)

最後兩輪遊戲,首先係三位銀卡女優,分別係時田亞美、Nia、同埋逢見りか(逢見梨花)。當中我對時田亞美嘅印象最深,因為呢三日佢都好有嗰種啱啱出新手村,就要打大boss嘅緊張感#mock#pig另外就係逢見りか比我印象中靚,都係幾有驚喜。






最後一個上台嘅係都係有長腿,不過冇新ありな咁癲嘅木下ひまり(木下日葵),玩嘅遊戲就犀利咯,係肉彈戰車#hehe#pig即係幾個FANS一齊瞓喺地下,然後女優喺FANS身上爬嚟爬去#free#pig





(係咪睇見都覺得好玩呢#clap#rabbit不過通常只有少部分銀卡女優先會玩到呢個尺度#wtf#rabbit

Day 1嘅內容大致上就係咁,可以睇到其實每個參展嘅女優都有機會上台同FANS互動,要點樣先可以俾女優揀到上去,最好當然係女優認得你,其次係可以試下標奇立異,例如著cosplay、舉毛公仔、拎啲你知個女優鐘意嘅嘢出嚟揚下揚下,都會提升你俾女優揀中嘅機會#haha#rabbit

花咗咁多篇幅講台上面嘅環節,Day 2會focus返多啲我去攤位同女優見面嘅經過,今次同呢三位攤位女優之間又會有啲咩趣事發生呢:)?唔企台前影相,又可以去邊度影呢?請留意Day 2嘅內容:)

  
(第一日大家都攰到hihi,夜晚去食一人火鍋就算#zzz#dog


未完待續

沒有留言:

張貼留言