2023年六大片商前瞻⑥:SOD

(原文於11-1-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/01/12/2023年六大片商前瞻⑥:sod/


嚟到最後一間片商SOD,之前提及過爛船仲有三分釘嘅呢間老牌片商,今年又會係一個點樣嘅情況?


SOD主力:紗倉まな、小倉由菜、本庄鈴、唯井まひろ、青空ひかり

2022年嘅SOD失去咗戸田真琴,除咗令紗倉顯得更加重要之外,其次就係SOD第二把交椅嘅位置懸空。之前有提過如果呢一刻紗倉引退,接棒一姐嘅就會係以上幾位女優入面年資最耐嘅小倉由菜,但小倉由菜勝唔勝任到呢個位置呢?我認為就仲未夠火候。

講返一姐紗倉まな(紗倉真菜),今年係出道第12年,年紀都逼近3字頭,基於佢本人仲有其他外務工作喺身嘅原因,佢喺今年邊一日嗌引退我都唔會覺得出奇;事實上都好少見到有其他女優好似紗倉咁身兼咁多角色,AV女優、歌手、作家、主持人、YouTuber,而且仲要樣樣範疇都做得好,少啲體力同精力都唔掂。

2023年嘅紗倉有啲難預測,喺SOD入面佢已經冇再上升同解禁嘅空間,再拍落去都會繼續有FANS俾錢,但好難再吸引一啲新FANS返嚟;而且紗倉嚟到呢一刻仲未引退,會唔會都同SOD仲未搵到接班人有關呢?

跟著剩低嘅4位女優,我會分成兩組嚟講解,分別係同屬MINES事務所嘅小倉由菜同唯井まひろ(唯井真尋),同埋同屬C-More事務所嘅本庄鈴同青空ひかり(青空光)。

冇錯,呢4位女優喺現時呢個階段都算係並排喺SOD第二把交椅嘅後補位置,而且仲演變成兩間事務所嘅暗中鬥爭,一上就旗下兩個女優一齊上,坐哂一姐同二姐兩個位置,變相嗰間事務所會直接控制咗SOD嘅命脈。

喺呢兩間事務所派系嘅鬥爭之中,MINES呢邊嘅勝算暫時比較高,小倉由菜已經儲咗一定基數嘅FANS群,唯井嘅YouTube Channel都經營得相當出色,兩個拍住上可以再擴張SOD嘅聲望。喺社群層面上,呢一對MINES事務所嘅姊妹有絕對嘅優勢。

至於另一邊C-More嘅兩位代表,行嘅就係實力派路線,本庄鈴同青空ひかり都有唔錯嘅成績,拍出嚟嘅作品我認為比對面MINES兩位拍嘅質素同表現都更好,本庄鈴仲有喺TVB客串添(好多人話佢似李佳芯),所以喺呢場2 on 2嘅決鬥我覺得C-More代表隊未必完全打唔贏,但會係本庄上位定係青空上位,呢個就需要時間觀察再下判斷。

SOD 新力軍:神木麗、恋渕ももな小湊よつ葉、星乃莉子

喺新力軍方面,SOD都有4位非常搶眼嘅新血,都係分成兩組嚟講會清晰啲。

首先係神木麗同恋渕ももな,兩個都係偏向行身材路線嘅女優,神木麗喺22年4月出道,係近年SOD最搶眼嘅一位G Cup女優,外型充滿熟女嘅韻味,豐滿嘅身材再加上169cm嘅身高都係佢嘅殺手鐧,嚟緊仲會有佢中出解禁嘅作品。

同樣都係21年4月出道嘅恋渕ももな,唯一賣點就係佢嘅M Cup巨乳,可以用震撼嚟形容,樣貌尚算不過不失,而且演技亦都夠放夠投入,非常符合一眾胸奴嘅口味。

以上呢兩位都係喺22年上半年備受注目嘅新人,身材有睇頭之餘,兩位嘅演技都唔錯,有潛力喺業界闖出一片天。

小湊よつ葉(小湊四葉)、星乃莉子,呢兩位就係SOD喺22年下半年嘅秘密武器,當中以小湊よつ葉嘅銷量最為驚人,前藝能人嘅背景幫佢收獲咗唔少新FANS,而且仲係真金白銀會俾錢買碟嘅FANS。

小湊並唔似三上悠亞咁樣以樣貌同身材作賣點,如果以三上嚟做標準嘅話,小湊甚至可以話係唔合格;但偏偏日本人就係鐘意有呢類藝能人背景嘅女優,月榜同年榜嘅銷量都擺在眼前,睇嚟23年SOD嘅銷量都要靠小湊頂住。

相比起小湊,我個人反而更睇好另一位新人星乃莉子,Debut作品入面俾我一種複製版紗倉まな嘅感覺,髮型同笑容差唔多係一模一樣,我覺得比小湊よつ葉更加吸引,E Cup嘅身材亦都有啲睇頭,有條件成為一位實力派女優。

一連6晚同大家分享6間片商喺2023年嘅展望,同埋我對主力女優同新力軍女優嘅睇法,多謝大家呢幾晚嘅支持。喺呢幾篇前瞻入面冇提到嘅女優,並唔係代表佢唔係片商主力,只係喺片商入面嘅重要性同地位可能冇揀出嚟嘅女優咁高,所以今次先至冇特別提及。

喺寫嘅過程我都諗多咗其他之前冇留意嘅情況,例如個別女優喺片商嘅定位、女優未來拍片嘅方向、又或者係缺乏嘅元素等等,大家嘅意見同見解我都有睇到,有唔少都係我冇留意到嘅地方,呢一個都係我鐘意同大家交流AV睇法嘅其中一個原因,AV圈子係最容易實現和而不同嘅地方,可以睇到大家嘅意見交流同心得分享,嗰種熱烈而正面嘅討論氣氛喺現時嘅網絡世界真係非常難得。

感謝大家呢6晚嘅陪伴同參與,我地喺下一篇文章再見。

沒有留言:

張貼留言