2022年AV業界大事回顧(下)

  (原文於23-12-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/12/23/2022年av業界大事回顧(下)/

(接上一篇文章內容)

7. Twitter亂ban女優

喺今年嘅4月6號,陸陸續續出現一啲AV女優Twitter被ban嘅情況,而且有部分事務所嘅account都遭殃,毫無原因之下被涷結。

初時大家仲喺度估會唔會又係有人食飽飯冇嘢做,亂咁投訴啲女優Twitter暴露同色情,又或者係一兩間事務所攻擊同行嘅技倆,點知後來情況越嚟越嚴重,被ban嘅女優數量越嚟越多,而且除咗AV女優呢個身份之外,搵唔到任何關聯性,更加令今次嘅ban人事件來源難以追查。

(T-Powers事務所嘅Twitter足足雪咗兩個月先開得返)

面對呢個情況,有啲女優就選擇暫時先開一個新嘅acc,以維持曝光度同宣傳作品;亦有部分女優選擇轉戰Instagram,雖然唔可以好似Twitter咁貼作品封面,但總好過要由零開始。

除此之外,女優同事務所都呼籲FANS幫手,向Twitter官方申訴今次無辜被ban嘅情況,試下可唔可以盡早解封,只係成功嘅例子都係寥寥可數。



(俾Twitter softban到今時今日嘅小花のん)

嚟到接近年尾嘅今日,依然有部分女優嘅Twitter仍然未解封,又或者係處於一個softban(即係唔會顯示喺follower嘅動態度,要專登人手㩒入去睇先睇到)嘅狀態,女優同事務所都只能夠表示無奈,畢竟Twitter暫時都仲係尺度最大,而且最多人用嘅社交媒體之一,冇咗Twitter嘅幫手,又或者要由頭開始儲返啲FANS返嚟,實在唔係一件容易嘅事。

希望Elon Musk快啲重整Twitter個架構,然後解封返啲無辜人士啦。


8. FANZA封鎖海外IP,R18.com關閉

雖然對於我地海外FANS嚟講係大事,但對於日本人嚟講應該係小事,講緊嘅係FANZA官網喺今年年中宣布封鎖海外IP,有一半以上嘅售賣頁面已經唔能夠喺日本以外地區直接瀏覽,需要使用VPN呢啲「跨牆」工具先至可以入去睇到同購買,完全封殺海外FANS買片嘅渠道。

(今年5月FANZA宣布唔再接受海外信用卡)

(9月就宣布海外地區唔能夠再使用通販服務)

另外,有唔少海外影迷一直都有用開嘅R18.com,都喺年中嘅時候宣布即將關閉,而且購買咗嘅作品喺網站關閉之後就唔能夠繼續閱覽,一班真金白銀買咗片嘅消費者欲哭無淚。R18.com亦都冇提供過渡嘅選項俾用家,好多用咗R18.com好多年嘅用家只能夠白白睇著啲作品消失。

到底係FANZA官方對海外市場已經冇哂興趣,定好似傳聞所講係因為有太多假嘅海外信用卡泛濫,導致佢地決定一刀切唔再做海外市場生意,暫時都未有一個確實嘅答案。而家嘅情況有啲奇怪,FANZA同片商唔想做海外生意,但事務所同女優都好想做多啲海外生意,兩者之間出現咗方向上嘅矛盾,到底2023年會點樣發展,都係一個值得留意嘅地方。


9. AV女優NFT元宇宙,仲有冇得諗?

由2021年開始,不斷出現好多AV女優同唔同NFT產品公司合作嘅企劃,但大多數都係有頭冇尾,出咗第一轉之後就冇咗下文,對於女優同事務所嚟講,都難以將NFT作為一個「可靠」嘅持續收入。

嚟到2022年,明顯見到同AV業界相關嘅NFT企劃越嚟越少,一嚟因為元宇宙市場開始爆煲,二嚟事務所都睇到NFT市場冇想像中咁大嘅吸金力,三嚟無論係NFT公司又好,事務所又好,對於彼此產品嘅了解都唔深,導致成個市場難以維持。

(三上悠亞喺2021年搞嘅NFT,噱頭係落標最高價錢嘅人可以同佢食餐晚飯。)

小弟唔係金融科技界人士,唔識預測NFT同元宇宙仲有冇翻身嘅可能,又或者未來會唔會出現另一種同NFT類似嘅產品,但如果NFT公司同事務所都有意喺呢方面發展嘅話,希望可以對彼此市場再了解多一啲再開始,就算想cap水,都麻煩俾啲誠意。


10. AV OPEN大賞重出江湖,2023年台灣成人展

今年3月,AV業界其中一個頒獎典禮「スカパー!アダルト放送大賞」(SKY TV放送大賞)闊別一年再次舉辦,呢個亦都係3年疫情以嚟第一個再次開辦嘅AV頒獎典禮。

喺獎項方面,SKY TV放送大賞一改以前嘅「女優賞、新人女優賞、熟女女優賞」三個獎項,改為「MVA(Most Valuable Actress)、MIA(Most Intelligent Actress)、MTA(Most Technical Actress)」,三個睇完個名都唔知即係選緊咩嘅大獎,最後由本鄉愛成為當晚嘅大贏家,奪得MVA同MTA兩個大獎。

(左:伊東める、右:本郷愛)

除咗SKY TV大賞之外,另外兩個業界頒獎典禮,包括FANZA成人大賞,以及AV OPEN,暫時都冇任何宣布會再舉辦嘅消息,而當中大家最關注嘅就係FANZA成人大賞,除咗入選陣容比較華麗之外,由FANZA官方舉辦嘅認受性同接受性,都比另外兩個頒獎禮嚟得高。

但以我嚟睇,FANZA成人大賞再舉辦嘅可能性大概只有一半一半,唔再舉辦嘅原因除咗係成本問題之外,點樣確保當選嘅女優能夠履行宣傳業界嘅職務,都係FANZA要考慮嘅因素之一;而如果再舉辦嘅話,除咗有象徵業界再次出發嘅意義之外,仲可以加入其他元素,加強FANS同影迷嘅參與度,又或者好似SKY TV大賞咁加入其他更有意思嘅獎項,都可以為業界增添話題同討論性。

特別係而家越嚟越多女優向海外發展,連續兩年嘅賽果都證實海外FANS嘅投票能力不容忽視,如果AV業界有意向海外埋手嘅話,以FANZA成人大賞作為第一步,可能係一個唔錯嘅開頭。


另外喺近少少嘅台灣,已經確定會再舉辦2023年嘅台灣成人展,自從日本唔再舉辦自己嘅成人展之後,台灣嘅成人展就成為亞洲區最受注目嘅日本AV業界盛事之一。原定喺2020年會嚟嘅女優,包括桜空もも、天海つばさ等等,暫時都仲喺2023年嘅名單之中,令到呢個成人展嘅女優陣容一年比一年強大。

不過台灣喺入境方面,暫時都未對中港澳人士正式全面開放。8月舉辦嘅時候,香港人能唔能夠無阻礙咁入境仲係未知之數,需要留意住情況。至於玩法上,例如仲會唔會仲需要排金卡,又或者因為疫情仲未正式完結,女優同事務所會唔會喺接觸會面嘅時候有特別要求,就需要等詳情公佈。

日本喺今年10月就已經正式對外開關,唔少香港人都已經飛咗過去一解鄉愁,雖然語言不通係一個大障礙,但我都係建議大家有能力嘅話,都係以日本嘅event為優先選擇,會係最原汁原味嘅女優見面體驗;至於台灣成人展,我覺得但去無妨,但唔好抱太大嘅期望,用一個志在參與,見識下大場面嘅心態去朝聖就已經相當足夠。


嚟到呢度總結一下小弟今年做過嘅嘢啦,今年我會形容係超額完成嘅一年。

首先今年開咗個人專欄,一個月寫兩篇同AV相關嘅文,係我嘅一個新挑戰,每個月去到咁上下時間就要諗「今個月寫咩好呢」、「寫呢啲有冇人有興趣睇呢」、「其實呢個topic自己有幾熟呢」等等嘅問題。

無驚無險,今年呢個處女下海嘅專欄喺冇甩過稿、冇寫重複嘅題材、冇做標題黨、九成都係講原創內容嘅情況下,順利過渡咗第一年。雖然睇嘅人唔多,但對於我嚟講睇住呢廿幾三十篇文,除咗紀錄住業界嘅一少段華人筆跡之外,仲係我嘅一個個人作品紀錄。睇住呢堆文我好有滿足感,因為每一粒字都係我嘔心瀝血寫出嚟,係我嘅一個成就,亦係香港人喺日本AV業界嘅一個印記。

喺呢度我想多謝HKSP俾呢個機會我,喺佢地網站寫專欄,呢一年以嚟佢地都冇俾過任何規限同壓力我,我想寫啲咩,幾時交稿,佢地都冇過問,呢一度我想多謝佢地嘅信任同支持。冇呢個專欄帶嚟嘅責任感同使命感,今年我應該冇咁勤力,寫咁多嘢俾大家。但容許我重申多一次,小弟喺佢地度淨係寫專欄嘅啫,佢地內部點樣運作我係完全唔知,有疑問嘅請你問返佢地。


HKSP專欄:https://hksecretparty.com/category/blog/3378/


除咗專欄,今年仲有幾樣嘢我係做得好開心同滿足,首先係3月搞咗AV達人挑戰,有超過16000位朋友入嚟玩過,遠遠超出我同一齊整呢個挑戰嘅組長巴打嘅預期。下一年有時間嘅,我會再整一個同大家玩,到時歡迎再嚟挑戰。

(跟風)日本AV達人挑戰
https://lih.kg/2944181

跟著喺10月寫咗一篇開關之後嘅日本遊記,承蒙大家嘅厚愛,上咗差唔多成個禮拜熱門、上埋01同星島,真係好感激大家唔嫌棄小弟寫嘢。2023年希望可以繼續有呢啲精彩遊記帶到俾大家。

(長文多圖遊記)日本開關第二日,我飛去見咗6個AV女優。
https://lih.kg/3194274

另外今年每月一篇嘅AV女優訪問翻譯,除咗令到我了解多咗業界同女優嘅故事之外,仲係我喺日文讀寫講呢三方面進步嘅一個推動力,不過下年開始會儘量揾啲短啲嘅嚟做,做一篇真係好花時間。

(AV女優訪問翻譯) 夢乃あいか(夢乃愛華)發行第100套作品 達成紀念訪問
https://suntungbo.blogspot.com/2022/01/av-100.html


今年就咁樣結束喇,業界又好、女優又好、我本人又好,今年都係有好多轉變嘅一年;有時會喺度諗,自己想喺呢一個崗位,呢一個行業入面做到點樣先至叫做去到終點,之後發現我根本冇一個終點可以參考。既然諗唔到咁就繼續做啦,中二病啲講一句,或者會睇到一啲意想不到嘅景色。

不過嚟緊我都會調整返個節奏,今年嘅工作量真係到咗自己嘅極限。所以喺2023年,新東寶想懶啲,但質素會努力keep住,繼續帶多啲AV資訊同故仔俾大家。我仲記得我個AV女優同學會故仔第二季㗎,差一個chapter就寫哂,希望快啲送到俾大家,我保證精彩,睇完扯唔起嘅返嚟揾我。

(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第一季
https://suntungbo.blogspot.com/2021/02/av.html

放低張葵司喺度,再一次喺度多謝大家今年嘅支持!各位日本AV同好,下一年繼續還望大家多多指教。

沒有留言:

張貼留言