三日,四十個女優,台北國際成人展TRE 2023 Part 4

嚟到Day 3, 亦係TRE嘅最後一日,今日係三日入面最猛太陽,喺出面又係排咗半個幾鐘先有得入場。






前兩日開幕禮嘅單人相都已經影咗好多,今日最後一日,影啲雙人合照先:)








觀察咗三日留意到一個最搞笑嘅畫面,就係唔知邊個人諗到將全場最高嘅楓ふうあ (170cm),同全場差唔多最矮嘅七沢みあ (145cm) 擺埋企喺一齊,成個畫面出嚟變得好好笑[sosad]

 
(兩個女優身高相差差唔多30cm...)

同樣地,如果你好彩又一眼關七嘅話,有機會會影到啲得意表情嘅相:


(明里:好撚攰
😗
收得工未)



(新ありな專登同七沢調位俾佢企前同三上影相。)

 
(上上上唔知講咗咩搞到河北妹笑得咁開心。)

    

開幕禮完咗之後,我又係走咗去啤牌攤位度排隊,不過今次就係排見面會嗰邊,去見未歩なな同古川ほのか,冇攝影時間,入去就係同兩個女優各一張合照,再加一張三人合照:





本來買咗兩盒餅諗住當禮物送俾佢地,但因為冇得帶入場,退而求其次我喺前一日嘅台北地下街買咗兩個珍珠奶茶鎖匙扣當係小禮物:



我=#:)#cow 古川=:) 未歩=:D

#:)#cow:呢個...因為唔拎得嘢食入嚟,所以送呢兩個鎖匙扣俾你地。
:):多謝你吖新東寶。
:D:我食我食~~(拎住個鎖匙扣扮食嘢)
#:)#cow:呢幾日辛苦你地了。
:):多謝你咁遠嚟就真。
:D:吓~~佢唔係台灣人嚟架?(問古川)
:):唔係吖,佢喺香港過嚟。
:D:吓~~識講日文嘅!?你好,我叫未歩なな:D:D
#:)#cow:你好~我係香港嚟嘅新東寶,請多多指教。

未歩なな真人同你睇相見佢個樣嘅感覺差唔多,都係傻下傻下咁,唔係之前有FC2嘅前科,真係會懷疑佢係咪俾人呃嚟拍AV#sick#pig

至於古川,睇得出佢去到第三日已經好攰,臉上面啲粉比起平時仲要厚,而且第三日都有唔少女優出問題,尋日見嘅八木奈々,同埋都係啤牌攤位嘅宮下玲奈,都因為身體唔舒服所以Day 3嘅下晝冇辦法出席見面會#upset#pig

見埋未歩同古川之後,基本上所有要見嘅女優見面活動都已經去哂,可以專心去錢湯做免費仔影其他女優了#photo#dog









喺影銀卡女優嘅時候,終於見到香水じゅん有份上去,影完準備走嘅時候佢周圍望,我即刻揮手吸引佢注意,佢即刻嗌「新東寶!」出嚟,仲擺埋pose俾我影#notcry#mouse

如果話今次TRE有咩遺憾嘅話,應該就係冇買張銀卡入去見香水#notcry#mouse唔緊要啦,下次同佢喺日本再會#pray#mouse




最後一日AV女優上去迴轉帶嘅頻率會比較高,金卡女優都會上得密啲,終於俾我等到涼森:

   
 
(呢個眼神同笑容,我可以睇一世。)

旁邊啲台灣龍友大叔見我好似個個女優都識嗌名咁,就同我夾計,總之我嗌乜佢地又跟住嗌乜,一齊嗌個女優就會一齊望呢邊,大家都有jetso#hoho#於是一個港台聯合嘅暫時龍友聯盟就誕生了:









金卡女優嚟講,喺我心目中明里嘅進步係最大,今次擺嘅pose比我19年嗰時見佢,實在精靈太多,個衰妹唔知幾時學識埋咬脷:

      
(後面乾冰機製造出嚟嘅霧氣,同埋明里嘅氣質,呢一啲先至叫做係仙氣。)

最後一輪嘅金卡女優:

  
(涼森點解真係點影都咁靚#wail#pig

最後就係白銀卡嘅女優,呢一輪上台之前miru喺我面前經過,我同miru打招呼佢終於認到我#sosad#cow仲同我掂咗下手,所以今轉影到更加多望中鏡頭嘅相:

  

仲有其他幾位白銀卡嘅女優:











以上,就係我喺Day 3入面,由12點坐到6點影出嚟嘅成績#sad#cow

三日嘅時間過得好快,TRE 2023終於完結,最後係上上上嘅合照活動,係咁意影幾張留個紀錄:





當然唔少得我自己由18年TRE就已經睇中嘅台妹翻譯Rika,老老實實,Rika唔比啲女優差太多#scheme#cow





完場嘅時候咁啱撞到香水出嚟,同每一個工作人員講多謝,又俾佢見到我#sosad#cow又擺pose俾我影#sosad#cow

  
(臨急臨忙攞手機影#sad#cow

喺呢一刻,呢個亞洲最大嘅AV女優成人展,終於正式完結。






臨走之前又拎啲立牌出嚟打個卡先:


臨走前嘅早餐,當然係要去我每次嚟台北都會去嘅花嘴廚房:


108台北市萬華區昆明街214-1號, Taipei, Taiwan




然後,又完成一次同AV業界有關嘅工幹旅行#medal#cow



今次嘅TRE 2023遊記就係咁多喇#:)#cow因為Total影咗超過14000張相,淨係揀相同執相都用咗我好多時間,好彩都趕得切喺8月嘅最後將遊記送上俾大家#sad#cow

有關於買咗金卡銀卡、AV+女優見面會、其他攤位嘅玩法同體驗,大家想知嘅可以去以下呢三個po度睇其他巴打嘅分享,亦都喺度多謝各位成人台巴絲打嗰幾日嘅現場報料同賽後報告,幫大家慳咗唔少錢同時間,連登有愛#hoho#

台灣TRE成人展三日資訊交流/即場討論
https://lih.kg/3459300
https://lih.kg/bBkHorU
https://lih.kg/bBonivU

如無意外,下一轉我再飛應該就要到11月頭,葵司間事務所搞寫真展,我一定要交人#sad#cow到時返嚟再同大家寫遊記#:)#cow

呢篇都應該係我今年最多圖嘅遊記,喺呢度同大家講再見,bye bye#bye#

沒有留言:

張貼留言