喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 1

大家好:)我係喺東京感受緊乾燥天氣嘅新東寶:)


長話儘量短說,今次一個月嘅東京之旅其實本來唔係咁長,本來11月只係諗住嚟東京參加葵つかさ(葵司)嘅寫真展活動,點知無端端又話10月中佢會有個年曆嘅event可以參加,結果又買多程10月中嘅機票[sosad]

呢兩個旅程中間相差只有九日,本來計劃係諗住返嚟開九日工賺返啲旅費,點知10月中旬到下旬呢段時間啲event多到不得了,真係接近每一日都可以去秋葉原見AV女優,最後都係決定改機票,將原定10月中嗰程機票改到11月中先返嚟,而原定11月嘅機票就改到出年再算#sick#pig

於是,我就開始我喺東京一個月嘅逗留之旅,亦係我咁大個仔離開屋企最耐嘅一次#wail2#pig 於是就諗,如果我去完一個月返嚟先寫遊記,應該有排寫,亦都會有好多嘢會唔記得#yawn#rabbit所以索性今次就試下用一個LIVE嘅方式,我會嘗試每兩三日update一次呢幾日去咗咩event,見咗邊個女優,食嘢嗰方面就一定冇可能每餐都咁精彩,會淨係po啲特別嘅上嚟同大家分享:)真係冇event啱去嘅日子,除咗休息之外我都會周圍行下睇下風景,今次都想影到紅葉,唔知得唔得呢:)

照舊喇:)有啲相因為規則問題唔俾po嘅話,我會用會員加密去處理我會用返女優當日貼喺Twitter嘅Event相嚟做個reference,希望大家諒解#bye#rabbit

到底呢一個月我會見到幾多個女優,我都唔知,因為啲event仲未公佈哂[sosad]不過你留名跟進一定冇蝕底:)準備出發,一齊同我見證今次喺東京足足一個月嘅AV女優event之旅:)


(一年淨係得一兩次機會見到佢嘅麻煩女人#sick#pig


出發前嘅循例立牌相:



唔經唔覺開咗關都已經有一年,對上一次見葵司已經係上年10月嘅事,葵司嘅活動一年只有一兩次,錯過咗就要等下年,一個唔好彩佢宣布引退嘅話可能以後想見都冇得見,所以可以去到嘅話我都會儘量去#surviving#pig

今次住嘅地方係東京荒川區町屋入面嘅一間民宿,32晚都係5千蚊港紙左右,有自己獨立房,廚房同廁所共用,但暫時入住嘅人都唔多,所以都冇出現爭廁所用嘅問題#whip#pig #fight2#dog



俾大家睇一睇我呢一個月嘅狗竇:

 
(因為想方便做嘢,索性帶埋屋企部mac min加多個便攜屏同keyboard過嚟開工#it1#dog我知你想問咩,但我冇macbook#stop#dog行李又有位所以就索性成套gear拎過嚟#beg#dog

去一個月嘅旅行,同去幾日旅行之間最大嘅分別,應該就係心態上嘅唔同,例如今次stay一個月,我可以買多啲糧食擺喺房都唔驚食唔哂會嘥:



(行去最近嘅超市都係幾分鐘,所以都唔駛一次過買太多。)

到埗嘅時候已經係夜晚,買埋糧食返嚟安頓好啲嘢之後都已經差唔多零晨2點,第二朝瞓醒先落去秋葉原開始買今次要去嘅event飛:



由我住嘅民宿出發,要步行大概十分鐘先到町屋地鐵站,坐一個站去北千住再轉日比谷線就去到秋葉原,成個過程大概係40分鐘#sosad#cow而我差唔多每日都要落去一次#sosad#cow


(繼續用我最鐘意用嘅東京地鐵三日通票。)


(呢度只係部份event,有啲要等到十月尾先開始販售,到時又要捕住幾時開賣#yawn#rabbit

下晝就簡簡單單,食一個賣相同味道都係普普通通嘅魚生飯:


今日只有一場event啱玩,見嘅就係仍然幾打得嘅天海つばさ(天海翼),天海つばさ嘅event同其他人有少少唔同,合照同簽名係獨立分開賣,合照劵係¥1500,而簽名嘅專用色紙係¥1000 。


(仲有另一樣唔同嘅係可以買兩分鐘嘅特長時間攝影劵,平時其他女優都係影一分鐘就完。)

配合返臨近萬聖節,天海つばさ今日嘅係偏向恐怖風(?)嘅cosplay:






另外呢個場地有張細梳化,影到咁上下天海つばさ就會過去嗰邊俾你影:







整體嚟講今次天海つばさ嘅狀態都比我上一次6月嚟嗰陣更好#like#tiger擺pose依舊係咁專業,不愧係Ideapocket嘅老臣子#hello#tiger

傾計嘅時候:

#:)#cow:天海小姐你好,我想同你講上次你介紹我去食嗰間烏冬好好食。(詳情請睇返6月嘅遊記。)
:):好食呢!?好好食吖可!?我係超鐘意食呢間烏冬#like#
#:)#cow:係呢,仲有冇其他餐廳可以推薦我去試下?
:):有係有嘅,er...嗯...(諗咗一陣),不如你俾個方向我,想食燒肉、拉麵定係其他?
#:)#cow:咁...就燒肉啦!
:):燒肉!有!你可以去呢間試下!呢一間係喺成個AV業界都好出名!

呢間燒肉到底係咪真係咁好食呢:)?我係仲未去嘅,去完再返嚟report俾大家聽:)

合照同簽名:


(一直可以見到你真係好幸福!好開心!by 天海つばさ)

去完event之後,就約咗一位又係咁啱呢段時間過嚟東京玩嘅台灣朋友,喺惠比壽食飯:


(二代目 恵比寿 ビヤホール 東京都渋谷区恵比寿西1-7-15 エビスKATOHビル 1F)

係一間幾出名食炸雞嘅鋪頭,我地當然唔會錯過,但食落感覺上幾一般:





食完都唔係幾夠飽,於是又去後面街搵另一間拉麵嚟食:


(らぁめん冠尾 東京都渋谷区恵比寿西1-7-11 鈴木ビル 1F)




我嗌嘅係一碗純白湯嘅拉麵,台灣朋友嗌嘅係清白湯,純白湯一啲都唔咸,味道幾好#eat#rabbit一碗都係¥900:




然後食飽飽就結束今日嘅行程,返民宿開始打呢篇遊記了#it0#dog

喺東京嘅第一個weekend,今日要去見三個女優,首先嚟個有麥當勞嘅Good morning:



(日本版嘅照燒雞腿飽。)

第一個見嘅女優係SOD Star嘅星乃莉子,係上年出道嘅準新人,相比起同期出道亦都紅好多嘅小湊みつ葉,我自己更加睇好星乃莉子:)有少少紗倉まな嘅感覺之餘,作品都比較實用:)



因為係寫真集嘅活動嚟,所以係喺秋葉原嘅書泉度搞:






比較有趣係影合照嘅時候,staff整緊部即影即有相機:

Staff: 唔好意思,麻煩等多一陣。
:):等多一陣,好吖!(佢橋住我隻手,拎對波係咁磨我手臂。)
#:)#cow#sweat#cow(我完全唔敢郁)

總之就係一個相當熱情同主動嘅女優,影相嗰陣佢見到我部相機有隻公仔,會主動帶起個話題,有唔少女優係唔識點樣開話題,特別係對住外國人,搞到好多時間都係同班毒撚你眼望我眼#door#cow星乃莉子有呢個主動真係相當唔錯:)未來可期#like#



之後就去見一個啱啱出道冇耐嘅新人,今年10月3號先至出道,佢叫三浜唯:


MIDV-484 新人 まだ‘可愛くなる方法’を知らない未完成原石AVデビュー 三浜唯

片商係用「未完成原石」嚟形容,睇封面都feel到係一個好有「素人感」嘅新人,樣可能比較普通,但都有唔少人唔鐘意偶像樣,偏向鐘意呢啲貼地少少嘅新人素人女優:







合照係咁樣嘅:




除咗笑起上嚟嘅時候連對眼都識笑之外,佢個樣仲俾我有少少上原亞衣嘅感覺,唔知係咪就係因為咁樣先簽佢,因為咁啱佢同上原亞衣都係同一間事務所#wtf#rabbit

今次都係我第一次參加一個新人嘅出道event,staff明顯會照顧多啲,喺deadair嘅時候會幫手開下話題;三浜唯本人都識少少英文,傾計嘅時候我地兩個就變咗日英夾雜:

#:)#cow:頭先一直睇到你同其他FANS傾計,笑得好開心同好大聲!
:):哈哈!係吖!Big voice!
#:)#cow:三浜唯小姐都識講英文?
:):識少少,唔係話好好#sweat#cow
#:)#cow:我日文都係識少少#sweat#cow大家都係一樣#sweat#cow


(多謝你嚟我嘅出道event!跟住落嚟都請你繼續支持我!by 三浜唯)

之後就係呢個weekend嘅重頭戲之一,去見而家AV業界嘅當紅美少女,石川澪:)




出道唔夠兩年Twitter已經有60萬followers,除咗身材同港女一樣真係貪乳之外,基本上係偶像級數嘅美少女AV女優#bye#rabbit 平時嘅預售會event一票難求,今次難得有只要排隊就有得玩嘅即售會,當然唔可以錯過#hehe#pig

活動係1700開始,我1710去到現場,人龍已經由2樓排到落地下:


(左邊紅磚色嗰幢嘢就係會場)

就算排到上去2樓,都仲要繼續排多30-40人先到:



最後足足排咗兩個半接近三個鐘頭,先至輪到我入去影#surviving#pig

但都係值得,因為石川澪本人真係好可愛:









合照當然唔少得我嘅招牌拖手pose:




(第一輪差唔多到我嘅時候,主持人問排頭嘅我哋可唔可以俾個趕坐尾班火車嘅FANS打尖,我冇聽錯嘅話好似係喺仙台過嚟#fly#rabbit
最搞笑係大家話OK俾佢排頭位之後,主持人搭住佢膊頭同佢講,今日你唔係最遠嗰個,排你後面係喺香港嚟#mock#pig

即售會嘅玩法就係只要你喺截龍時間之前買到飛排到隊,就可以任loop,今次截龍時間係2000,最後我玩完第一輪之後,趕得切喺1957落返嚟樓下繼續排隊,我係條人龍嘅最後第四個人#bicycle#cow

然後又排多兩個幾鐘去影第二輪:

 
 

因為佢同香水じゅん係好朋友,所以我走去專登開張香水嘅相出嚟影張三個人嘅「大合照」:





真係連我都忍唔住要講呢句#sosad#cow點解一個咁靚嘅女仔好地地要走嚟拍AV#sosad#cow


(當日靚晚係鰻魚牛飯加大;喺秋葉原送埋石川澪上車,走人嘅時候已經係11點,食埋飯最後返到民宿係12點幾#dying#pig



未完待續

沒有留言:

張貼留言