FANZA Adult Award 2019 賽果分析

是咁的,小弟係惠比壽葡萄post樓主 新東寶翻譯製作:)繼續請大家多多指教:)

早排就去咗日本當地睇FANZA頒獎禮,有少少感受同冇料到既分析想分享下:)所以開個post呃下大家入嚟睇小弟9up#:)#dog

 

得獎名單如下

✿最優秀女優賞 相沢みなみ
✿優秀女優賞 天使もえ
✿最優秀新人女優賞 河合あすな
✿優秀新人女優賞 坂道みる
✿週刊プレイボーイ賞 吉高寧々
✿特別賞 美谷朱里
✿話題賞 唯井まひろ
✿メディア賞 水卜さくら
✿作品賞(動画部門) 「新人No.1 STYLE 河北彩花AVデビュー」
✿作品賞(販売部門) 「みなさまのおかげです。AV DEBUT」
✿作品賞(レンタル部門) 「新人No.1 STYLE 河北彩花AVデビュー」

FANZA頒獎禮已經完咗幾日,因為每日都有啲新聞同花邊消息走出嚟,我呢篇野由響搭回程機開始打,返到嚟都改動咗好多次[sosad]
今年多咗好多海外既朋友去現場睇,亦多咗海外既新聞媒體報導。小弟都響成人台出咗post介紹呢個獎同入圍女優,有唔少巴絲打都有去投票玩下,仲有人出咗幫手拉票既post。
好開心多咗巴絲對日本AV業界有更多既興趣#hoho#AV唔淨只係攞嚟打飛機,有好多資訊同新聞都好有趣:)有時知道得多咗,開套AV見到個女優既時候感覺都會唔同咗O:-)

(今年既海報,現場有得買,1000羊一張,當然俾你買嗰張係冇簽名)

 

  -- --

 

講返正題,今年海外票都幾影響賽果,甚至有輸咗既女優話要學英文同去多啲海外招多啲FANS,雖然仲未知係咪開空頭支票,不過聽到都開心:)
適逢嚟緊下年有東京奧運,女優可能會少咗響本土工作既次數; 今年8月台灣又有兩個成人展,所以呢一兩年女優出國既機會會增加,大家唔想再隔住個mon而想見女優真人既話,呢一兩年應該會有唔少機會O:-)
 
(投現場票既箱)

呢篇野我唔會講哂每一個獎,抽最大四個嚟講,其他如果大家有興趣既小弟再補充O:-)
荒唐事認真做,一齊嚟睇小弟開始9up分析今年呢個賽果:) 

 

 -- --

 

優秀新人女優賞 坂道みる


呢個係頒獎禮當晚頒發既第一個獎項。冇估到第一個就令大部份觀眾大跌眼鏡#ng#
小弟響之前既介紹文都有寫新人賞基本上係兩個女優既對壘: 河合あすな VS 坂道みる,因為響入圍既十位女優裏面,我覺得只有佢地兩個夠實力去問鼎呢個寶座。


後來到開始投票,Twitter同網上面既大趨勢都係投咗俾坂道,甚至投票只係開始咗短短幾日,已經可以8成至9成肯定會係由坂道攞到呢個獎。
坂道輸既原因我只諗到一個,仲要其實我覺得個理由唔係好夠力[sosad]我留返響河合嗰part再同大家講。

(頒獎既係上屆優秀新人賞得主水卜さくら)

當晚現場宣佈咗之後,坂道攞完獎致詞講唔夠兩句就喊:~(內容除咗多謝FANS同投票俾佢既人之外,仲有就係對於攞唔到最優秀新人賞感到抱歉:-(
之後坂道就成晚冇笑過喇:~(

希望坂道可以快啲振作,拍多啲出色既作品俾大家啦#hoho#
加油呀みるみる:~(下年你有機會攞最優秀女優賞架:~(

 

 

 -- --

 

 最優秀新人女優賞 河合あすな


今年河合基本上係蚊香社唯一力捧既入圍女優,有睇過佢作品既朋友,都知河合最大既武器就係心口嗰對G奶[bouncer][bouncer]
而響演技方面,我覺得唔好話河合,連好多一線女優都去唔到坂道既level,再加上聽講坂道有返開風俗店[sosad]所以呢方面都係唔好同啲超專業既比較[sosad]
咁河合究竟除咗對奶之外嬴咩呢?有一個可能性就係當晚既現場票。


響入埸前有同唔同既Fans傾過,其中有一個人話有可能頒獎禮當日入場既人,響開始之前所投既現場票,係比起響網上投票佔既投票比重為高。
簡單嚟講就係有可能你響會場當晚投一票,等如網上投咗十票#ng#
點解會有呢個講法呢#cn#主要係因為現場票比起網上投票既真確性高,網上投票可以一個人開十個acc投(只要你夠多信用卡同有時間),但現場每人憑卷入場,你只有兩票響手(一票女優賞一票新人賞,當然你都可以兩票投哂俾同一個人,因為只係將個注碼放入個箱。),變相能夠洗票既機會微乎其微。

(頒獎既係上屆最優秀新人賞得主桜空もも)

我本人唔太buy呢個講法,始終冇咩證據[banghead]不過呢個係暫時寫到呢度唯一諗到既可能性#cn#
另外都有可能係FANZA想啲片商人人有份永不落空,所以就將最優秀新人賞俾咗蚊香社既河合:)不過都係可能性唔高。

(旁邊係好瘦既羽咲みはる ,羽咲都係17年既優秀新人賞得主)

河合並唔係差,就好似小弟之前所講,佢同坂道都係入圍女優入面最Top既大熱門,SOD嗰3個同佢地比都仲差一截。只係在我個人觀察,我唔認為響拉票方面坂道會輸俾河合#cn#

點都好我地都要接受賽果,恭喜河合あすな成為令和第一個最優秀新人賞得主#hoho#

 
 

 

 -- --

 

  優秀女優賞 天使もえ


評論之前我想提出我既立場先: 我眼中既天使もえ係一個好勝同自尊心好強既女優。呢一樣野響業界唔少女優身上都感覺到,不過今日集中講天使もえ。
如果我以下既說話你覺得我有唱衰佢或者寫衰佢既話,講聲唔好意思先[sosad]我都係將我見到既野同感覺寫返出嚟[sosad]一陣你負評上一頁既話,都多謝你睇到嚟呢度#adore#
天使絕對係一個銷量勁同好演技既女優嚟,我唔係想醜化佢[sosad]我只係想同大家分析下佢今次大慨輸響咩地方#ass#


得獎前呼聲最高既三位女優,相沢みなみ、椎名そら、天使もえ,當中天使本人信心係最大。早響一個月左右之前,天使就宣佈會響5月15號有event,12號頒獎禮,15號有event。嗯...會唔會已經係想同大家講我信心去到邊:)?

(天使為咗拉票所整既紙巾,不過響佢個人event先有得攞,當日冇派過)

響頒禮禮開始介紹女優入場既時候,天使もえ係非常風騷,呢樣連我身邊一齊去既朋友都感覺到,周圍揮手,就連介紹緊其他女優出場嗰時,佢都冇停過同台下既Fans打招呼,露出滿意同勝利既笑容。
我直接啲講,佢既感覺直頭想同大家講,今晚呢個獎我志在必得#yup#
去到入圍女優致詞既時候,天使都仲有笑容掛住響塊面,亦有帶領住自己場內既FANS一齊打氣嗌自己個名。
直到宣佈結果嗰一刻,天使成個樣唔同哂,彷彿佢真係響天堂跌咗落地獄@_@
而台下為數唔少既一堆天使Fans,有啲已經喊緊,有啲已經跪咗響地下。

(攞到獎但係天使仲唔開心過後面冇獎嗰班)

我上面呢一段既形容,係想同大家講天使同佢班Fans真係好有信心可以嬴到最優秀女優賞。
輸俾相沢有好多原因,其中一個大原因係輕敵。
我地睇返上年高橋嚟做例子,高橋由兩年前選新人已經係大熱,佢一班Fans都係咁諗,響拉票方面放軟手腳,於是就比橋本同佢班Fans狠狠咁摑咗一巴。
題外話,今年高橋冇嚟頒獎(傳統係由上年得獎者頒俾今年得獎者),可能唔想見到橋本,同再一次俾人binc#:)#dog


返番嚟天使,在我觀察天使同相沢響投票一開始既時候係叮噹馬頭,天使專注本土票居多,而相沢就第一日就出齊中英日三種語言嚟拉票。之後相沢既每一個Tweet同IG post,都有齊日英對照。天使就只係偶然出一兩個英文Tweet嚟拉票。
就係呢個情況之下大意咗或者輕視咗,天使就係咁流失咗唔少海外票。

天使當然唔只因為海外票同大意而輸,淨返既原因我留返響相沢嗰part再講,當中涉及一啲有可能係片商既操作。
我想指出經過呢兩年既教訓,相信跟住落嚟既FANZA頒獎禮既入圍女優,都唔敢再輕視海外FANS呢一環。
同埋,一日未到最後頒獎嗰刻,都要繼續拉票,包括到現場投票既人。
 
(兩個攞完獎但皮笑肉不笑既S1女優)

 

 -- --

 

  最優秀女優賞 相沢みなみ


已經上哂新聞我就唔詳細講背景,社長同相沢之間有冇路,社長仲有幾耐命,呢啲都冇咩好討論[offtopic]
我想講相沢有幾睇重海外FANS呢一環。
嗰晚相沢響頒獎前致詞,一開口唔係講日文,係講流利既英文
Hi I'm Minami, nice to meet you. I'm happy to be here:)...(後面唔記得咗)
之後就轉返Channel講日文。


以我所知加觀察,海外Fans加記者其實唔超過30人。相沢講英文明顯唔係俾一班日本Fans聽,而係佢知今晚有海外既人嚟參加,所以用英文嚟一開始打招呼。
淨係呢份誠意,都足以夠一班海外Fans去支持佢。
咁當然都唔排除佢係想show off自己啲英文既[sosad]
 
(頒獎既係上年既最優秀女優賞得主 橋本ありな)

而事實係,連天使もえ自己都覺得輸咗響海外票手上。
嗰晚一完咗冇耐,天使就出返個英文version既謝票Tweet。
可惜一切嚟得太遲O:-)

(出得太遲既英文Tweet,拉票嗰陣唔出謝票先補返#ng#)

除咗海外票之外,另一個主要失票既原因係片商方面既操作,呢方面就係由日本網友提出,我再綜合返啲資訊。
我地睇返提名名單,S1今年響女優賞有3個人入圍,天使もえ、葵つかさ、吉高寧々,而Ideapocket就只有相沢みなみ。


(小弟本命葵つかさ成晚乜都冇,反而00有獎攞[banghead])

S1號召唔到自己一班片商既Fans灌票落去任何一個自家女優身上,由得Fans自己發板想投邊個就邊個,片商每次提Fans投票就要一次過講哂三個。
而相反,Ideapocket因為得一個人參賽,除咗可以集中宣傳之外,亦可以叫哂旗下既女優幫手出力幫相沢拉票。
事實上響頒獎禮前幾個禮拜,都見到相沢同另外幾個IP專屬既女優出街一齊去玩。
呢度亦都衍生出下一個原因,就係女優之間既過票。
希崎、天海、櫻空,呢幾個都有自己一堆固定Fans,自己既偶像女優出聲表咗態,大部份Fans都會出手跟隊。
 
(左起: 天海つばさ、希崎ジェシカ、桜空もも、相沢みなみ,四個都係Ideapocket專屬女優)

最後既最後,社長既同情票。
相沢既事務所社長J社長,由上年下半年一直都住院,嚴重影響咗相沢既事業。
相沢既事務所規模好細,而相沢只相信社長,所以好多時都淨係想由社長跟住出event甚至出國,社長住院無疑係大大咁影響佢既工作。
之後就如大家睇報導所見,相沢朝早拍完野夜晚就去照顧社長,最近仲同IP請假,全心全力去陪社長抗病。
但我自己聽返嚟既消息係,社長其實都擺唔耐,而家都係勉強吊命。
呢一套悲情牌,好成功咁打動咗日本台灣香港中國既Fans。


社長響拉票既時候已經講過,能夠俾相沢攞到今次最優秀女優賞,係佢呢一世最後既願望。
而家願望達成咗,希望社長可以振作起嚟,早日康復。
 


(J社長所寫關於相沢入行既故事,有網友譯咗做中文,唔怕睇字既朋友可以自己放大嚟睇)

最後,再一次恭喜FANZA Adult Award 2019 最優秀女優賞得主 相沢みなみ#hoho#
 

 

 -- --

 

 各位,Fanza Adult Award係每年日本AV業界最大既盛事。邊個嬴咗唔係真係攞完個獎落台走人咁就算,好多新既工作機會,好多片可以再傾得高啲既人工,都會因為呢個名氣隨之而嚟。
所以女優認真看待係應該既,呢個獎亦唔係你想入圍就入圍(當然亦有人入到圍但唔想嚟)。輸輕敵,輸拉票,輸宣傳,可能你今年過咗,下年就未必再有機會再入圍。
再者,當個女優一過咗最TOP既黃金時期,就算你想繼續拍,都未必有人搵你。
每一個入圍既女優都係實力既肯定,至於攞到獎只係一個開始,仲有好多既難關等緊佢地。
有支持既女優,不妨開始多啲留意佢既動態,有時可能你一句唔咸唔淡用Google Translate既日文打氣說話,已經幫佢加返唔少信心,或甚係工作甚至生存既動力。(好似誇張咗[sosad])


以上,就係小弟對於FANZA Adult Award 2019既賽果睇法,多謝你既收睇#adore#
有問題或者其他睇法歡迎留言一齊討論#hoho#
都歡迎大家得閒過嚟葡萄post吹女優水傾閒計#hoho#

沒有留言:

張貼留言