新年流流,今次見咗十個女優。Part 1

大家好:)我係成人台嘅新東寶:)各位兔年快樂#:D#lny


喺啱啱過去嘅1月,小弟又去咗日本一個星期玩AV女優event#[slick1]#lny不過今次成個過程就冇上次咁精彩,搞到返到嚟連想寫篇詳細遊記嘅動力都冇#[sosad]#lny但去完唔記錄返就硬係覺得差咁啲嘢,所以今次呢篇就純粹紀錄返呢個旅行嘅行程同中途一啲有趣小事啦#;-)#lny冇上次咁長篇大論同咁資訊性,寫一篇輕鬆少少嘅遊記#:)3#lny

同上次一樣,有部份女優event嘅相因為規矩限制問題唔可以隨便貼上網,所以有一啲相我會用會員加密去處理,我會貼返個女優當日喺Twitter po嘅相俾大家參考返,希望大家諒解:)有一啲相我已經事先問事務所拎咗批准,又或者係照貼都冇問題,大家可以放心閱覽:)

寫到呢度已經覺得,叫我寫篇短嘅遊記好似仲難過寫篇長篇遊記[sosad]都係快啲開始好啲[sosad]


(自從我上次篇遊記出咗街上埋新聞之後,涼森好似喺香港多咗好多人識[sosad]我可唔可以問佢拎返廣告費#upset#pig

今次嘅一個星期旅行,主要係想去新ありな(新有菜)喺21/1嘅大阪即售會event#run#dog13/1嘅夜晚機出發,14-20/1都會喺東京度過,玩下event同埋喺東京四周圍行下,21/1就坐朝早嘅內陸機落去大阪,玩埋新有菜event之後22/1就搭飛機返香港過年#:)2#lny

不過正所謂計劃趕不上變化,去到最後又係咪咁理想呢,大家睇落去就知#it1#dog


(新有菜:「好耐冇搞過大阪event喇!好想同大家見面!」)

可能你會問,成個禮拜喺東京日日都有女優event玩#ng#?係吖#:)#pig又真係差唔多日日我都有event可以去#[sosad]#lny而且好多都係即售會嚟,去到當日先買飛都得,省卻咗好多要提早買飛嘅煩惱。

下晝5點幾嘅航班直飛東京羽田,今次上機係喺香港國際機場新起嗰幢大樓,行出去個景觀都幾正,又有得望下飛機,但因為啱啱新起,配套上就冇Terminal 1嗰邊咁豐富,想搵間鋪頭行下買包糖食都冇#:o)2#lny



(喺嗰條接駁天橋影出去嘅景觀)

今次都係我咁耐以嚟,第一次唔係為咗葵司/飛鳥鈴而飛日本嘅旅程,以往出發前我都會拎住佢地隻立牌喺boarding gate前面影相,今次就要換一換人,拎隻新有菜嘅出嚟。


(呢隻係佢轉會去Moodyz之後出嘅立牌,仲有其他女優,上網有得買)

冇咩特別我就上機喇#bye#

飛機準時喺日本時間夜晚11點左右到達羽田國際機場,呢一度想同嚟緊準備夜機飛羽田嘅朋友俾啲心理準備,因為喺羽田機場出境係需要極長嘅時間,我望住入境大堂個鐘,我由11:06開始排隊,面前有300-400人等緊過關,但只係開咗8個counter#emo#rabbit

打咗唔知幾多個蛇餅,同唔同國家嘅人擦身而過,足足排咗差唔多兩個鐘頭先至出到境,火車一早已經收咗工,而往日有嘅機場通宵巴士,又因為疫情關係全部取消哂。


(理論上我係可以搭呢架車返去市區)


(留意紅字,而家全部都係「運休」狀態)

面對呢個情境而徬徨嘅香港人唔止我一個,有唔少都決定搭的士出去市區,好彩嘅就搵到咁啱有其他香港人都係去同一個目的地,大家可以分擔返車費;冇咁好彩嘅就唯有認命,未出發先跌錢,搭幾百蚊的士出市區。

所以呢段時間會搭夜機飛羽田嘅朋友,最好要有過關等好耐,同埋夜晚有機會冇車搭嘅心理準備#sad#cow

喺機場地面的士站,拖住個喼感受住嚟自日本嘅寒風,將條頸巾綁到實一實嘅我又搵唔到同我一齊分擔車費嘅香港人,我亦都唔想一落地就唔見幾百蚊[sosad]所以我選擇喺機場訓幾個鐘等清晨5點左右嘅頭班火車出市區。

訓火車站大堂?嗯#confuse#rabbit硬係覺得會好嘈同埋有啲危險,一陣訓著咗俾人拖走咗個喼都唔知,於是我就搵咗個冇人有興趣嘅巴士候車室出嚟訓。



入面設備其實都一應俱全,又有飲品機又有兩張可以躺平嘅櫈,閂埋門雖然都仲係有少少寒風吹入嚟,但起碼係一個相對上比較舒服同安靜嘅環境#sleep#cow




由於起碼要朝早6點先出到去秋葉原我住嗰間酒店,於是我就用公共電話打過去同酒店交待一聲;第一次打日本電話number,原來要唔好打+81個日本字頭,打個0字做開頭先打得通#slap#cow英日夾雜咁樣溝通咗幾句,對面覆咗我OKOK之後先去訓陣。


(¥10就可以打得,我傾咗兩分鐘都冇叫我再入錢)

俾女吹醒我諗冇男人會介意,俾風吹醒就真係唔係幾想#unexpected#cow訓下醒下捱過咗呢4個鐘頭,05:15左右就上去搭單軌列車出市區。

今次都係我咁大個仔第一次訓機場,不過最好都係唔好再有下次#sad#cow


今次住一間喺秋葉原附近好普通嘅商務酒店,我對於住嘅訴求同黎生嘅訴求一樣咁簡單,就係一定要有個浴缸浸下,商務酒店大部分都可以滿足到呢個要求,今次平均都係大約$300左右一晚#:)#tiger

唯一有少少唔方便就係間酒店喺秋葉原站同御徒町站嘅中間,唔理喺邊一個站落車都要行十分鐘先返到去#annoyed#cat對於一個啱啱落機又休息唔夠嘅旅客嚟講有啲辛苦#rain#cat

上機前食咗個M記,直到呢一刻都冇食過嘢,拿拿淋同返酒店通宵更個南亞人check in完就出去搵間開24小時嘅餐廳食啲嘢,之後就返酒店房訓一陣。



(今次試下喺日本訂Wifi蛋,因為遲落機,機場counter一早收咗,所以order咗寄去酒店,明明寫住「配達完了」,去到check in嗰時個南亞人又話搵唔到冇收過[sosad]擾攘一輪之後我唯有照出去食咗嘢先,返嚟佢就同我講搵到#throw#cat

14/1嘅早上09:30,食完嘢返嚟只係訓咗一個鐘頭左右就要起身出發,因為要出去秋葉原買女優event嘅飛。



要買嘅係18/1嘅宍戸里帆event,係今次旅行少數要提早買飛嘅event,名額只有55個。喺前一晚間鋪頭Twitter就出咗個Tweet,話只係賣剩3張飛,你班咸濕仔好快啲嚟買喇#play#pig



有時呢啲女優event就係咁搶手,對於外人可能好難想像,但真係有唔少女優FANS會排通宵,搭頭班車,就係為咗可以買到呢啲見女優嘅event飛[sosad]以前有一個桃乃木嘅event,試過朝早06:06鋪頭就已經出Tweet話賣哂[sosad]即係6點鐘過嚟排隊嘅人已經到咗個名額數目,可想而知有幾瘋狂。

09:30由酒店出發,行咗大概15分鐘去到鋪頭門口,呢個時候已經企咗三個大叔喺度等開門#cn1#lny#cn2#lny#cn3#lny




我心諗唔係卦又咁唔好彩[sosad]?成程trip莫非要由落機黑仔到上機返嚟[sosad]?抱住搏一搏希望前面嗰幾個大叔都唔係同我同一個目標嘅心情,我都加入咗排隊嘅行列。

終於等到10點開門,成條隊嘅人都係上去3樓買AV,由於嗰一層比較細同窄,鋪頭會分批3個3個咁俾人入,亦即係話我要第二輪先入到去,於是喺排隊等入去嗰時我就問店員:

「請問...宍戸里帆個event飛仲剩幾多張#oh#?」
「哦:)剩低2張喳,如果而家入面呢3個人買哂就冇架喇:)
@_@....好啦好啦:-(

於是一到我有得入去嘅時候,唔理三七二十一我就執咗隻宍戸里帆DVD新作去俾錢,結果俾我買到最後一張飛#:D#lny

去咁多次event,都未試過買到最後一張,又係一個難忘嘅回憶#sad#cow

 
(適逢到埗前嘅兩個禮拜搞完Prestige嘅大感謝祭,碟鋪都有整返呢啲相應嘅boxset走下死貨,9隻碟連9張即影即有,冇記錯一set都要2萬幾円。第二日我再過嚟諗住睇下仲有冇,結果俾人買哂。)

本來14/1呢一日都有event想去,但因為前一晚睡眠不足同埋唔想咁操勞,再加上秋葉原全日都落住毛毛雨,最後都係決定返酒店休息下,為之後嘅event做準備。

而我呢日最想去嘅係八掛うみ(八掛海)嘅event,可惜喺我出發前幾日就已經賣哂飛#door#cow




(當日event嘅水著,影到佢下面漲卜卜)

另外仲有二葉エマ(二葉惠麻)同石原希望嘅event,不過興趣唔大,最後都係冇去到。



(石原希望個嘴大到好似可以一次過含幾條撚咁#no#dog)

休息唔夠就唔好周圍去,於是就喺秋葉原行AV碟鋪,最近Moodyz搞緊個campaign,會喺全國唔同嘅碟鋪擺旗下女優嘅等身大立牌,之前S1都有搞過相同嘅企劃,搞到好多碟鋪而家都至少有兩塊大立牌喺度。

溫馨提示,呢啲立牌係可以俾你影相嘅#photo#dog但鋪頭入面其他地方就唔可以影#no#tiger


(左:S1嘅河北彩花,右:Moodyz嘅九野ひなの)


(另一間鋪頭嘅水著版八木奈々)

買埋聽日去event俾女優嘅禮物,夜晚食咗一餐唔錯嘅燒肉,返到酒店沖個靚涼就訓到不省人事#sleep#cow


(行過上野站見到有盒幾啱送俾女仔嘅多啦A夢銅鑼燒,¥1000諗都唔駛諗直接買)


(秋葉原喺JR橋底嘅呢一間燒肉,我每次嚟都會嚟食)

待續

沒有留言:

張貼留言