男教師去到四十歲先畀女學生表白,可唔可憐?

男人四十,係我最鐘意嘅港產片之一:)


除咗成套電影都用菲林拍攝出嚟嘅特別質感,以及電影主題曲「相愛很難」林夕填嘅每一句歌詞都刻骨銘心之外,電影入面嘅每一個男性角色,都反映住各個年齡層嘅男人會遇到嘅煩惱#sad#cow當然,兩位女演員梅豔芳同林嘉欣嘅演出,更加係成套電影嘅精妙所在;男人嘅好多問題,有唔少都係源自於女人#mock#pig

最令我覺得有趣嘅一點係男人四十呢一套電影,我每隔幾年重溫一次都會帶俾我唔同嘅體會同感受,可能隨住人越嚟越大,經歷嘅嘢越嚟越多,對於電影入面角色嘅共嗚都會有所不同#confuse#rabbit

更加有趣嘅係,同一套AV隔咗一段時間再翻睇,有時都會有同樣嘅感覺#:)#cow

電影男人四十入面,林嘉欣飾演嘅女學生主動勾搭由張學友飾演嘅已婚男教師,譜出一段世人不能接受嘅師生戀;呢一類女學生勾引男教師嘅橋段同企劃,喺AV入面每次見到都忍唔住要講句「唔好再老土啲」#phone#dragon但放喺2024嘅業界依然有唔少玩法,一個已婚嘅40歲男教師,喺面對年輕貌美女學生嘅誘惑之下,又會發生點樣嘅床上火花,請睇以下三間片商所拍攝嘅相關企劃,邊一個會更加貼近你嘅猜想?



首先係由Ideapocket推出嘅相關系列,系列名稱亦都相當直接,四個大字「教師失格」:喺學校入面被女學生深情告白之後,男教師就開始咗同女學生呢一段不可告人嘅關係,每日大家嘅課後活動就係喺情趣酒店入面乾柴烈火,一開始男教師都仲係會有所避忌,喺前往情趣酒店嘅路上都驚俾認識嘅人撞見,後來越嚟越放開,索性豁出去,毫不掩飾咁享受呢段同女學生歡愉嘅時光#gj#dragon



呢一個系列最大嘅特色係只有情趣酒店嘅場景,一般涉及女學生同男教師嘅題材,少不免都會有課室、教員室、運動場倉庫呢啲地方嘅演出,但「教師失格」呢個系列就聚焦喺放咗學之後,男教師同女學生嘅情趣酒店入面相處嘅時間,更加有嗰種教師失德嘅感覺;同仲著住校服嘅女學生入情趣酒店,成何體統?但身體總係誠實,女學生嘅床上性技亦都一直狠狠咁拿住男教師嘅心,更加表現到男教師嗰種對性愛沉溺、拖開理性、只係想尋求肉體同心靈開心,同鐘意自己嘅女學生所發展嘅呢段「單純」關係。


呢個系列仲有一個我自己覺得設計得幾好嘅地方,就係男教師覺得每次都係咁樣入去情趣酒店太顯眼,於是女學生就提議搵一日大家都換成普通出街衫,好似情侶出街拍拖咁嘅感覺。食夠玩夠之後,兩個人心意相通,一齊向情趣酒店嘅方向行去,一閂埋酒店房門就已經忍唔住喺玄關開戰,係最單純嘅情慾表現,亦係全日約會時間所縕纕出嚟嘅甜美果實。



Ideapocket暫時只係拍咗4套關於呢個系列嘅作品,出演嘅女優有大家都鐘意嘅香港出生女優相沢みなみ(相澤南)、依然行到可愛路線嘅桃乃木かな(桃乃木香奈)、業界顏面國寶明里つむぎ(明里紬)、同埋MK味十足嘅西宮ゆめ(西宮夢)。


IPX-680 教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美なセックスに溺れた私は…。 相沢みなみ

IPX-760 教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美なセックスに溺れた私は…。 桃乃木かな

IPX-837 教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美なセックスに溺れた私は…。 明里つむぎ

IPX-887 教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美な中出しセックスに溺れた私は…。 西宮ゆめ

當中我自己最滿意嘅係相沢みなみ嘅演出,好有嗰種青春貪玩女學生敢愛敢恨嘅感覺,床上演出當然都係頂級水準,喺呢度推薦俾大家,亦期望Ideapocket以後會繼續拍攝多啲呢一個「教師失格」嘅系列。


  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

之後要介紹嘅係Prestige嘅「学校で1番可愛い○○に射精管理されています。」(被學校最可愛的OO射精管理。),故名思義就係今次男教師要辛苦啲,要畀女學生進行慘無人道但幸福無邊嘅射精管理#:D#dragon


ABW-204 学校で1番可愛い教え子に射精管理されています。ドSJ●に毎日弄ばれる中年教師 八掛うみ

喺學校入面人氣最高、最受其他老師同學生歡迎嘅最可愛女學生,竟然有不為人知嘅一面。男教師俾佢睇中之後,首先係兩個人喺課室同學校其他地方嘅大戰,全程當然係由女學生主導,將男教師抖M嘅一面展現出嚟:畀女學生扯住領呔、被逼吞女學生嘅口水、仲有不斷要求講出作為教師唔應該講出口嘅淫語;大戰過後本來以為出身汗大家就舒服晒,點知向下一望,男教師發現自己嘅肉棒畀人上咗一道貞操鎖。


ABW-232 学校で1番可愛い教え子に射精管理されています。ドSJ●に毎日弄ばれる中年教師 涼森れむ

「老師...我覺得你頭先表現唔係好好...
唔得,總之由而家開始冇我批准,我唔準你射精,鎖幾耐好呢...?嗯...不如就一個月?」

面對女學生嘅淫威,男教師都只可以乖乖聽話,只係呢一個月就陰公啲,冇得射精之餘仲要喺學校入面忍受女學生嘅各種挑逗,每次去到射精嘅臨界邊緣就俾人截停,真係好易屈出病。當然忍受一個月之後,換嚟嘅就係同女學生最暢快淋漓嘅性愛體驗,忍足一個月嘅肉棒,應該硬過燈柱,女學生今次應該滿意喇啩。


ABW-248 学校で1番可愛い教え子に射精管理されています。ドSJ●に毎日弄ばれる中年教師達 野々浦暖


ABW-201 学校で1番可愛い教え子に射精管理されています。ドSJ●に毎日弄ばれる中年教師 河合あすな

Prestige嘅7套同系列作品入面,最特別莫過於係鈴村あいり(鈴村愛里)嘅設定,因為畢竟都已經係出道超過十年嘅女優,外型上好難襯得起套校服,於是就改成女教師嘅設定,成為一個對男學生進行射精管理嘅變態教師;除此之外,我個人都鐘意涼森れむ(涼森玲夢)同七嶋舞嘅演出,兩位女優都演到嗰種玩弄、掌控、將男教師當成玩具嘅感覺。呢一個系列,誠意推薦俾各位M男嘅讀者同FANS。


ABW-270 学校で1番可愛い担任教師に射精管理されています。教え子を呼び出し毎日弄ぶ変態教師【禁断の関係】 鈴村あいり


ABW-284 学校で1番可愛い教え子に射精管理されています。ドSJ●に毎日弄ばれる担任教師 七嶋舞

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

最後一個系列,相信亦都係最多人睇過嘅一個,就係Moodyz嘅「放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった…」(放學後在酒店內,一次又一次做愛…),同Ideapocket拍攝嘅最大分別,就係呢個系列係由老師嘅一段自白開始#ngg#dragon

「唔可以再咁樣落去...今日就要停止呢一段關係...」


MIDV-229 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 石川澪


MIDV-260 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 葵いぶき

著住水手校服嘅女學生,喺窗邊感嘆窗外華麗景色嘅同時,男教師摸住自己手上嘅結婚戒指,發誓今日一定要終止同女學生嘅呢一段不尋常關係,當女學生聽到之後,並唔係用一哭二罵三上吊嘅反應嚟留住面前呢個男人,而係用上男人最難抵禦嘅以退為進,喺耳邊嘅連環淫語攻勢:

「真係嘅?...但係你真係捨得唔再同我做咩...你上次...仲摸住我對波摸得好開心架...仲話我整得你好舒服...舒服過你老婆好多...
一係咁吖...我哋做埋今次吖...做埋今次之後...我哋先至唔再見面吖...」


MIDE-786 生徒の誘惑に負けた僕はみあと放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 七沢みあ


MIDE-924 生徒の誘惑に負けた僕はみあと放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 七沢みあ

呢啲所謂嘅最後一次,正正就係已婚男人最脆弱嘅一關。說時遲那時快,女學生已經開始拉開緊男教師嘅褲頭,主動將微硬嘅肉棒含入口中,同時仲要撩起自己嘅水手裙,幫小穴為一陣嘅大戰好好熱身,先畀佢適當地濕潤一下,但最濕潤嘅一刻要留到男教師舔落去嘅時候,因為只有咁樣,先至可以留得住佢個人同佢個心。


MIDV-461 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 宮下玲奈

喺豪華酒店房嘅梳化大戰之後,兩個人嘅戰場轉移到浴室,將矯小嘅女學生抱上洗漱台,又或者對住塊鏡用後入式體位進入,都係賞心悅目嘅樂事。男教師呢一刻已經徹底忘記自己已婚嘅身份,面前嘅女學生青春逼人、秀色可餐,屋企嗰件黃臉婆連佢一半吸引力都冇,最重要係唔需要負責任,仲有乜嘢拒絕嘅理由?


MIDV-068 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 小野六花

一個唔覺意兩個人就做愛到夜深,女學生聽到男教師今晚終於都應承自己,唔駛返屋企過夜之後。主動想畀男教師一個驚喜,輕輕打開浴袍,入面係男教師曾經提過想佢試下著嘅性感情趣內衣,女學生知道男教師最愛嘅就係呢一套。

裝備再強都要有能力輔助,女學生今晚就更加小鳥依人,自動波就用嘴仔為男教師嘅肉棒好好打磨,你以為去到最後都係瘋狂抽插顏射完事?女學生話你too simple too naive了,佢仲有男人最難以拒絕嘅殺手鐧未出:

「今日...今日射入嚟吖...好唔好吖...?我想你射晒喺我入面...我想要...」

男教師呢個時候仲有一絲理智嘅話,都仲會懸崖勒馬,將精液貢獻俾女學生做臉部美白護理;一個唔小心精關一鬆嘅時候,就只能夠喘住氣睇住白稠稠嘅精液,由女學生精緻嘅粉紅小穴入面流出。但無論係邊一個結局都好,大家都係男人,明嘅。


MIDV-283 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 宍戸里帆

經歷一日一夜嘅連場大戰,男教師睡眼惺忪咁迎接刺眼嘅陽光,但冇諗到映入眼簾嘅,係女學生半裸咁趴喺自己雙腿之間,用嘴仔叫醒自己。

「喂喂…仲有一個鐘先至要退房...
不如趁仲有時間...做多次咯。」


MIDV-229 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 石川澪

就咁睇篇幅我諗大家都睇得出,三個系列入面我最鐘意嘅就係Moodyz拍攝嘅作品,除咗比較直接之外,仲加入咗男教師喺職業同家庭,兩個身份之下嘅心理掙扎,同身體嘅誠實反應形成嘅強烈對比。女學生將男教師嘅弱點全部緊緊咁捉實,一個又一個咁攻陷,令到男教師心入面再決絕,都做唔出想要嘅結果。

男人都係受軟唔受硬嘅生物,與其用眼淚去留住你對我嘅愧疚,不如用小穴去留住你嘅體液,用雙乳嚟留住你嘅抓痕,用嘴唇嚟留住你嘅熱吻,會更加令你難以逃出我嘅黑森林。


MIDV-461 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 宮下玲奈

Moodyz拍攝過呢個系列嘅女優相當多,大家可以搵返鐘意嘅女優嚟享用,同埋Moodyz亦係三間片商入面喺拍攝呢個題材上,唯一有動用到雙人女優拍攝,即係大家發夢都想玩一次嘅一皇二后,亦係相當精彩嘅玩法,鐘意起雙飛嘅朋友就記得唔好錯過。

私心推薦嘅話,由七沢みあ(七澤美亞)打頭陣嘅系列第一作,同埋美少女石川澪嘅作品、同埋仲係未執下巴嗰陣嘅水卜さくら嘅作品,都係相當實用;至於新ありな嗰套,其實都唔錯,但佢本人而家嘅外型著起水手校服已經有啲勉強,睇嘅時候可能未必咁啱feel,大家鐘意佢對長腿就歡迎起筷。


MIDV-354 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、セックスしてしまった… 新ありな

成日都話學校有幾多淫賤女Miss,對唔住喺我讀書嘅時候真係冇遇過#sorry#cow成日都話學校有幾多淫賤女學生,對唔住我都係冇遇過#sorry#cow或者應該坐返時光機,由頭揀過個專業嚟讀,做男教師先會有機會遇到呢啲難得嘅福氣。我人生中嘅胡彩藍,唔知出咗世未#confuse#rabbit


MIAA-354 担任教師の僕は生徒の誘惑に負けて放課後ラブホで何度も、何度も、中出ししてしまった... 松本いちか 永瀬ゆい

「林耀國,我要罰你留堂。」

我仍然等待緊我嘅胡彩藍嚟罰我。

多謝你嘅收睇:)我哋喺下一篇文章再見:)

沒有留言:

張貼留言