喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 17

話咁快就到返香港前嘅最後一個weekend,心入面仲係對買唔到古川ほのかevent飛嘅事有啲耿耿於懷#upset#pig老實講已經好耐冇試過有咁強嘅失落感,特別係喺飛鳥りん引退之後,我對於event嘅追求好多時都係「買到飛有得去,就順便去集個郵」咁嘅感覺,唯獨係古川呢一次,真係有種好強嘅失落感#arrested#pig


又或者係佢用廣東話覆我呢件事,令我對佢嘅感覺同對其他女優嘅感覺完全唔同,所以更加增添呢一份對佢嘅內疚感,今次去唔到佢嘅event支持佢,產生咗一種對佢唔住嘅愧疚感#sick#pig

唔得,我知道我同佢一定會再見,係一定會,一定要。




既然今日秋葉原冇屬於我嘅位置,就無謂落去觸景傷情#wail#pig其實喺古川嘅event以外我都仲有一個backup嘅方案,就係搭一個鐘頭電車落去橫濱,參加啱啱病好嘅八掛うみ(八掛海)嘅活動:





橫濱只有兩間碟鋪,而且兩間嘅位置都相當接近,所以一場落到去橫濱多數都會行晒兩間睇下有冇咩好嘢執到,順便當喺橫濱嚟個半日遊;可惜嘅係今日嘅天氣同我嘅心情一樣都係灰灰地,啲風景點影出嚟都係麻麻地#sweat#rabbit


(橫濱呢邊鋪頭搞嘅event最特別嘅地方,就係唔會吸印仔,而係全部用實體飛,打咗洞嗰張仲會俾返你帶走,其他喺秋葉原搞嘅event會全部收返晒。)

八掛うみ喺去完TRE返嚟之後就休養咗成個月,事務所嘅講法係健康問題,對於呢個講法今次我係信事務所嘅#confuse#rabbit因為八掛うみ喺TRE嗰陣時真係太瘦,瘦到直頭係營養不良嘅地步,休息一下食返肥少少,點睇都係對健康有益無害#like#tiger


(當日官方出嘅event相。)

Prestige event嘅相全部唔公開po得:

     

今次亦都係八掛休息完之後嘅第一個event,終於見到佢多返一啲肉,成個人嘅氣息都比TRE嗰時好咗好多,精神咗唔少,足以證明休息對於一個AV女優嚟講真係好重要#like2#tiger

#:)#cow:八掛小姐你好吖,今日見到你精神咗好多,而家咁樣真係太好了。
:):哈哈,咁就太好了。
#:)#cow:TRE嗰陣見到你真係太瘦了,咁樣講有啲唔係幾好,但真係有種瘦到好得人驚嘅地步#sad#cow
:):我都覺得我嗰陣時太瘦。
#:)#cow:而且TRE第一日嗰陣,八掛小姐自我介紹仲緊張到喊咗出嚟#mock#pig不過大家都覺得咁樣嘅八掛小姐好可愛。
:):第一次見到咁多人#sweat#tiger當時好緊張#nlhg#tiger


(八掛同涼森都係有營業mode嘅女優,傾計嘅回應公式,連簽名嘅內容都係咁公式,「多謝你嚟,下次見!」,然後就冇然後了。)




(當日第二場event嘅水著。)


當日嘅靚晚係同啱啱去完天使もえ off會(即係貴啲嘅FANS見面會,節目會豐富一啲)嘅王桑,喺上野求其搵嘅一間燒肉:


(焼肉&ホルモン酒場 エンジョイ 東京都台東区上野4-5-7 上野山口ビル 1F)

食燒肉至少都係要兩個人先好去食,至少嗌嘢食方面都可以放肆啲,唔駛太擔心食唔晒嘅問題:


(呢間啲高麗菜又幾好食。)

 
(呢張相影到好似啲小朋友煮飯仔玩具咁嘅感覺#sad#cow

 
(需要自己剪開嘅厚切牛脷。)

有之前天海つばさ介紹嗰間做比較,今晚食嘅呢間水準方面就真係普通咗少少#confuse#rabbit而且都算係幾貴,兩個人食咗成萬円,性價比唔係好高。


(左邊嗰盤內臟係即場喺google map入面寫間餐廳好評嘅話,就會免費送嘅禮物,唔知係咪因為唔駛錢,成晚覺得最好食好似就係呢碟嘢#sosad#cow


   
(最後一個星期日嘅早餐揀返上一個星期去過嘅cafe,老奶奶仲認得我上個禮拜有嚟過,有人情味嘅餐廳真係特別有味道#notcry#mouse

嚟到最後一個星期日,今日最後仲有幾個event要去,首先係一場radio節目嘅公開收錄活動,亦係我成個月咁多個event入面用得最多錢嘅一個#annoyed#mouse詳細費用我去到總結再同大家講,不過睇到主角係呢兩個女優嘅話,我諗有唔少巴打都會覺得值。

兩個女優都係我喺呢一個月見過至少一次嘅女優嚟,一個係石川澪,一個係香水じゅん(香水純),兩個都係業界當紅嘅美少女,今次係兩個人難得嘅同場活動。



今日一共有兩場嘅公開收錄,一場係香水做主持,石川做嘉賓,另一場就主持嘉賓身份調轉,因為下晝仲有其他活動要去,所以我報咗香水做主持,12:00嘅一場。


(位置幾好,相當正中。)


(呢個係事前報名參加radio嗰時嘅物販清單,8同16都係全餐嚟,買全餐先至會有私人簽名同傾計時間90秒;另外每張3人合照要再俾錢,現場仲可以俾錢加碼啪啪啪。)

話明係radio咁就梗係只有聲冇畫啦:)所以全程都係聽住佢哋兩個吹水,我哋做觀眾嘅負責適當時候陪下笑拍下手就得#clap#pig節目內容都係清談吹水居多,我記得嘅內容係:

- 石川想變成一隻兔仔
- 香水最近啱啱睇完進擊的巨人
- 石川最近沉迷睇Produce 101,香水諗極都諗唔到最近有咩沉迷,石川幫佢打完場話可能因為你呢排好幸福,咩都有了。
- 香水問石川最近去完台灣攝影會覺得點,石川話好多嘢都好好食,香水話我上次去台灣淨係有飲酒#sweat#tiger

香水因為由舞台劇嗰時開始已經開始唔舒服,而且公開收錄嘅前一日仲出咗成日嘅攝影會,成個人都冇咩精神,睇到我心都痛埋#nlhg#tiger所以影合照嘅時候我都冇咩諗啲好麻煩嘅pose:




(同埋我都好少影三人合照#sosad#cow冇咩idea#sosad#cow

最主要都係要影到呢一張:


(鳴呀呢張可以拎嚟做wallpaper全家幅做牆紙貼屋企做揮春咩都得了。)

上面都有提過呢個公開收錄係有個人簽名同傾計環節嘅,本來仲諗住每人90秒我啲垃圾日文應該頂唔到咁耐,冇估到又俾我同兩個女優都傾到夠鐘:

#:)#cow:石川小姐你好,最近你去完台灣搞攝影會,喺海外越嚟越受歡迎呢。
石:真係嘅!?其實我都唔知,好似好受歡迎咁,但我又唔係好肯定。
#:)#cow:當然係啦,你都有唔少香港FANS,下年TRE一定會再請你嚟,不過啲飛到時肯定好搶手#sad#cow
石:哈哈,都應該會係咁。
#:)#cow:TRE嗰三日有成20萬人入嚟參觀呢。
石:真係架!?下年我都要努力啲先得。
#:)#cow:我聽晚就返香港,臨走之前可以參加到你同香水嘅活動真係好開心#:)#cow今日你好可愛,辛苦你了,之後會一直為你加油打氣。
石:好吖,多謝你。




#:)#cow:香水小姐你好,身體冇咩事吖嘛?
香:咳咳...冇事,好返好多了。
#:)#cow:尋日又攝影會,今日又公開收錄,今日完咗工作之後返去一定要好好休息。
香:我會吖,多謝你新東寶:)
#:)#cow:唔好俾自己咁辛苦,大家都好擔心你。
香:不過呢,我下個禮拜又要去台灣做嘢了[sosad]
#:)#cow#sweat#cow...一定要休息多啲,我聽晚返香港了,臨走之前仲可以見多你一面真係好#:)#cow
香:嗯嗯~你返去要小心啲吖。

  
(睇相都feel到香水有幾攰。)


(簽名今次唔簽色紙,揀咗我今次過嚟去佢哋兩個各自event嗰陣影嘅招牌pose,晒相出嚟俾佢哋簽,打算返嚟香港買個大相架一次過裱起晒兩幅相。)

完咗呢場又貴又滿足嘅公開收錄活動之後,我去咗渋谷交一交人,今日係葵司事務所搞嘅8woman寫真展嘅最後一日,葵司當然都會在場。

 

講就講到係去交人,但其實我真係過去蒲個頭出現下嘅啫#sosad#cow啲相太貴了真係買唔起#sosad#cow寫真展嘅最後一日喺17:00左右完結,葵司出嚟同大家講最後感言嗰陣又講喊咗自己#sad#cow畢竟呢個寫真展連續搞咗三年,除咗係事務所嘅心血,葵司作為領頭先鋒都唔容易,呢三年,辛苦你了:)



因為唔影得葵司嘅相,所以都幾難用文字去同大家講述返佢嘅感受同心情,有興趣嘅大家可以睇返8manpro事務所嘅Twitter,藤かんな(藤環奈)用工作人員嘅角度紀錄晒寫真展每一日嘅過程同經過,包括有邊啲其他事務所嘅女優都有嚟參觀,甚至仲有各個女優嘅家人同朋友都有嚟等等,呢啲都係其他事務所唔會見到嘅景象嚟:)


(miru同桃乃木都有去,不過事務所專登安排一個時間淨係俾業界人士參觀,所以冇咩可能會撞到。)

https://x.com/8manpro/status/1723918266740224439?s=20
(另外呢13日嘅展期,事務所賣相足足賣咗2354萬円,差唔多120萬港紙,恭喜社長發大財#sorry#cow


(至於我呢,每次去到都係俾其他葵司嘅日飯問,「頭先又去咗邊個女優event吖#hehe#」,當然大家都係講笑,應該係除非唔係#sad#cow

去完寫真展交完人,返嚟最後一晚嘅秋葉原,我仲有兩場event要去,第一個係最近轉咗做企劃單體女優,個名同狂賭之淵個角色一樣嘅五十嵐清華。



22年5月喺Moodyz出道,當時都覺得冇咩特別,轉咗做企劃單體女優之後開始有返啲起息,我最深印象係佢喺Attackers拍嘅一套強姦女教師題材嘅作品,呢一類作品好少見封面笑得咁開心,但同時又有種反差嘅期待感,係我覺得幾有意思嘅一個做法。


(SAME-042 輪姦計画 女教師編 五十嵐清華)



至於女優真人呢#confuse#rabbit呢一個月去過佢同安達夕莉嘅Halloween event,感覺都幾好,係一個幾活潑嘅大姐姐女優,影相嘅時候都相當多花款。


麻鬼煩Bstar事務所唔俾人公開po相#:-[#pig






合照嘅時候係主動挨埋嚟嗰種,我郁都唔敢郁#sweat#rabbit







今次嚟五十嵐嘅event,除咗係因為同場有另一個我想見嘅女優,所以順便集埋郵之外;仲因為上次同我一齊去萬聖節event嘅香港朋友對佢一見鍾情,所以傾計嘅時候我就提返呢件事:

#:)#cow:是咁的五十嵐小姐,上兩個禮拜我同朋友一齊參加你同安達夕莉嘅萬聖節event,我個朋友對你一見鐘情#sad#cow我朋友真係唔係我,佢返到香港之後一直對你念念不忘。(開個Twitter俾佢睇)
:):哦!我認得佢吖!
#:)#cow:佢仲叫我問你下次禮物想要啲咩,佢會買俾你。
:):咁吖~咁你叫佢買香港嘅OOXX俾我,我想試下!
#:)#cow:好吖,我一定會轉達俾佢知,今日近距離見到你真人,五十嵐小姐好有大姐姐嘅感覺。
:):係咩,但其實我仲好後生[sosad]
#:)#cow:聽晚我就返香港了,可以嚟到你event玩真係好開心,希望你嚟緊喺海外會有event。
:):好吖好吖:)多謝你今日嚟,下次再見啦#bye#


(萬聖節之後到而家喇!可以再見到你真係好開心!咁快就要返香港真係好傷心,希望下次快啲再見面啦。by 五十嵐清華)

最後嘅一個event,我去咗搵上次去完佢event之後印象幾好嘅,浅野こころ(淺野心):



有趣嘅係佢今日嘅cosplay,係同上次望月つぼみ嗰件一模一樣#sweat#cow



麻鬼煩Bstar事務所唔俾人公開po相#:-[#pig每整一次就要鬧多一次#:-[#pig






(浅野踎低嗰陣擺嘅pose比較可愛。)

點解會對浅野こころ印象幾好呢?主要係佢俾到我一種好pure好true嘅感覺,同佢傾計影相嗰陣好多反應都唔似係扮出嚟,咁樣講大家未必信,但我去得多event見得多女優,開始真係識分#sad#cow





#:)#cow:浅野小姐你呢個event係我今次過嚟一個月,最後嘅一個event了#sad#cow
:):吓!真係嘅!?
#:)#cow:係吖,能夠有你呢一個event為我呢個一個月嘅旅程收尾,我覺得好開心。
:):多謝你新東寶。
#:)#cow:上次你叫我去試吓辣嘅拉麵,今次都冇機會去試到,下次我過嚟日本一定會去試下,到時返嚟話你知好唔好食。
:):好吖!一定要!


(新東寶多謝你今次最後揀咗嚟我嘅event,下次一定要試吓辣嘅拉麵!我會睇你OOXX!by 浅野こころ)
(OOXX嗰段係我同浅野之間嘅秘密#:)#cow同埋講咗出嚟就同自爆冇分別#sad#cow所以都係遮咗佢#sad#cow

最後喺秋葉原嘅晚餐,我同王桑好簡單咁食咗一個麥當勞就算,聽講係New York主題嘅限定menu嚟,我嗌咗一個蝦堡嚟試:

  
(其實本來仲有其他提議,不過王桑每講完一個提議佢就補一句「你呢個月都食厭架啦?」,我話照你呢個講法我可以每一樣都係食厭#heard#pig

最後,同呢個流連忘返咗一個月嘅地方影多兩張夜景,就返民宿執行李了。




 
(以一個旅居一個月嘅香港人嚟講,我啲行李其實真係唔多,當然都因為大件嘅寫真集同年曆都已經寄晒返嚟;細箱嗰箱係AV嚟,大箱入面係今次過嚟買嘅嘢,同埋少少食唔晒攞返嚟嘅嘢食。)


(還原返間房俾人,呢一個月感謝呢間房嘅照顧#pray#mouse

喺日本嘅最後半日,本來諗住去古川食過嘅一間cafe打個卡,點知上網check咗又冇開#trauma#rabbit於是去咗一間我呢個月成日經過,但又冇機會試嘅cafe試下:


(淡路坂珈琲 お茶の水店 東京都千代田区神田淡路町2-9 JR紅梅橋高架下4号)




叫咗一份好簡單嘅三文治加咖啡,自己開住部iPad睇片,感受一下東京嘅空氣,JR橋上面火車經過嘅聲音,晒落喺附近路軌上嘅陽光,好簡單咁就過咗一個中午。





然後去咗上野公園行咗個大運,唔知仲有冇下一次機會,可以好似今次咁任性,一嚟就嚟一個月咁耐呢?

#confuse#rabbit~就用呢樣嘢作為自己每年嘅其中一個搵錢目標啦#confuse#rabbit







係時候,要回家了:)我冇忘記過,我一直都係一個香港人:)





以上就係呢一個月,33日嘅日本AV女優event之旅嘅遊記內容了:)

先答返po名嘅問題先,33日入面,我最後係去咗57場event,見咗45位女優,合共買咗大約100隻AV,當中有一半以上都喺日本放售咗,帶返香港嘅大概有20-30隻:)

而駛錢駛得最多嘅event,係最後一個星期日嘅香水じゅん石川澪公開收錄,呢一場event嘅參加費連埋物販,一共駛咗74000円#sosad#cow
至於最平嘅event,就係8woman嘅寫真展,免費入場#sad#cow

 
(最後上車去機場前影到町屋站附近嘅景觀。)

至於大家最關心嘅問題,今次成個旅行一共駛咗幾多錢呢:)

淨係event嘅話,一共係¥556,816,大概係港幣$28,000;機票大約$3,500,住宿$5,600;交通因為有買地鐵pass,連埋嗰幾日去遠啲地方用嘅JR PASS,大約係$2,200;食飯有平有貴,唔知點計,每日平均$150,大約計$4,500 。

連埋今次見yen平所以shopping買嘅嘢,大概總消費係$50,000-$52,000左右:)值唔值呢,留返俾各位定奪喇:)



最後趁人少少同大家講下呢幾年積積埋埋嘅心底話:)冇咩興趣嘅可以skip#crystalball#mouse

返到香港嘅屋企靜靜地咁坐低,望住啲相,打埋呢篇最後總結嘅遊記,先至發現原來自己今年做咗一件咁癲嘅事。如果我第日老咗冇老人癡呆,應該都仲會記得自己後生嘅時候,曾經有呢一個月咁癲嘅旅行。



喺東京嘅呢一個月每日都好似過緊同一樣嘅生活咁,去同一個地方,做同一樣嘅嘢,拎起相機㩒住快門,同女優閒話家常,我又練下日文佢哋又學下廣東話,每日都好似好重複,但因為見嘅人唔同,所以每日嘅感覺都唔一樣。

每日瞓醒就係望住電話嘅日程表,睇下今日見邊個女優,諗下想同佢講咩,諗唔到?開佢個作品list同Twitter出嚟望下,一定會諗到想講嘅話題;睇返前一日啲相執好晒未,遊記諗到點寫未,寫完就出門口去event,日日如是,晚晚如是,閤住眼瞓咁寫文同執相,然後第二日又仆出去秋葉原。

攰唔攰?悶唔悶?當然會攰,同埋見得多女優,真係都會悶。有幾日我都想放低新東寶呢個身份,去返一個「正正常常嘅日本旅行」。


係,冇人逼過我要咁做,傻嘅咩去旅行仲要每隔兩三日打遊記同執相#heard#pig仲勤力過啲收錢去旅行嘅Youtuber#heard#pig但係你係連登新東寶喎,個個都嗌你「香港劍大」喎,你實寫到啲好嘢出嚟,實有啲精彩內容俾到大家,大家都等你update今次去日本見咗邊個女優,有咩好嘢食推介#clap#pig快啲埋位開始寫文#medicine#mouse

呢幾年其實慢慢無形中我都對自己有越嚟越高嘅要求,我開始要求自己嘅遊記一次要比一次精彩,要有進步,我唔想辜負大家嘅期望,我想做到最好。

但無奈地發現,我一定會去到我嘅極限,同埋會有我好想做到,但最終都係做唔到嘅嘢。



其實呢幾年,特別係開咗關寫埋AV女優event遊記之後,問得自己最多嘅問題就係:「係咪仲enjoy做呢一件事」,每個月睇咁多AV trailer,每日都要mon住最新嘅AV業界同女優資料,然後仲要有自己嘅睇法同idea。好坦白講,一早就已經對AV有職業疲勞,但之後都係發現...

我真係好鐘意呢個咁奇怪嘅興趣#sosad#cow

唔係真心鐘意嘅話,又點會堅持到咁耐,同埋真係肯花咁多錢同時間落去,去做自己想做嘅嘢#sosad#cow

做到壓力爆煲,一定有,因為對自己有要求,但每次抵受到個壓力完成咗嗰個月要做嘅嘢之後,個滿足感真係大到不得了,我諗呢一股滿足感,都係我堅持做落去嘅原因之一。

我都係一個普通人,會脆弱,會崩潰,可能仲會扭下計#rolling#pig但希望大家會陪住我,直到我搞唔掂,宣布放棄嗰一日#notcry#mouse到時大家唔好留住我,因為一定係我真係捱唔到落去先忍唔住,要忍痛放棄#notcry#mouse


最後喺呢度,要多謝由頭睇到嚟呢度嘅各位巴打絲打,特別多謝成人台AV po入面上上下下嘅兄弟姊妹,多謝你哋幫我頂住個po嘅日常運作,全靠有你哋喺度,我放心出去帶多啲好嘢同靚相返嚟俾大家#champagne#tigerAV po永遠都會係我同各位暢談日本AV嘅好地方#bye#cow

多謝每一位喺呢一個月嚟陪伴過我嘅各方好友,無論係嚟自香港台灣日本中國,你哋都係我嘅好戰友,有你哋好多嘅幫手,先至有我呢一個月連日本人睇到我個行程都嚇親嘅旅行#mock#pig

下一次再過去,唔知幾時呢,下個禮拜?下個月?定抑或下年?

睇下新東寶今次幾時擺脫個職業疲勞,到時又過去搞搞震#hehe#pig



再一次多謝睇到嚟呢度嘅你,我哋喺下一篇文章再見#hello#tiger

沒有留言:

張貼留言