(劇透+影評) SSNI-719 羽咲みはる 生活失意既中年阿叔,喺自助洗衫鋪邂逅裸體少女既故事

 大家好,小弟係新東寶翻譯製作,再一次歡迎你收睇小弟既拙文:)


響香港生活,一家人逼埋喺一個幾百呎既空間,難免會有唔少空間上既拗撬。譬如平時朝頭早可能大家要同屋企人爭廁所,放學又要同細佬妹爭用電腦,夜晚又要排隊沖涼,有時連屙個屎都要俾人催催貢,想唔家嘈屋閉都幾難#kill#pig

除此之外,好多家庭都有洗衫既煩惱,會甩色既衫又要分開一機、底衫褲又要分另一機、之後可能條裙好貴又要特登開一機淨係洗一條裙...淨係水費電費都唔知用多咗幾多#upset#pig

於是近呢一兩年,市面上開始開咗好多自助洗衫鋪,攞住袋衫入去入錢等半個零鐘就洗完,屋企又可以少啲無謂既爭執,深受一眾上班人士同師奶既歡迎。

但可能有啲人落去洗衫,唔係淨係洗衫咁簡單,仲想喺日常生活上抖抖氣,同埋識下新朋友呢:)


如果要數業界現伇童顏巨乳路線既女優,頭三個一定有羽咲みはる。

報稱92年出世既羽咲,2016年4月,喺AV片商MUTEKI出道,呢間片商專為有藝能人背景既女優拍出道作,除咗三上悠亜同高橋しょう子,當年藤浦めぐ、香西咲、 卯水咲流呢啲本身都有啲名氣既女優,都係喺MUTEKI出道。

咁當然羽咲都有藝能人/IDOL背景啦:)有興趣就google下西永嶺花呢個人,你會發現化妝真係一樣好神奇既事#:)#dog

兩個月後,16年6月,羽咲移藉去S1,開始一線片商既專屬女優生涯。


(出道作SNIS-672,成日話好多女優年齡報細數,但我覺得羽咲係報大數#math#dog )
羽咲既童顏同心口一對F Cup巨乳,成為佢既大殺傷力武器,經歷完S1頭半年既試用期之後,S1俾咗唔少幾啱佢外型既題材佢拍,譬如有妹妹、女僕、JK,配合佢只有151cm高既身材非常匹配,亦都慢慢喺S1站穩咗陣腳。

S1呢條童顏巨乳仲要妹系既路線非常成功,幸運地成個CA(北都)集團亦都冇乜同羽咲撞路線既女優,變咗羽咲一個包辦哂成個市場。
上年9月,羽咲同另一位同片商既巨乳女優夕美しおん,共演一套三兄妹既作品,入面飾演怕醜妹妹角色,拍得相當唔錯。
今年4月,羽咲再有另一套共演,今次part住乃木蛍,依然係巨乳姊妹題材,可見佢既妹系型像已經返唔到轉頭。


(SSNI-558,呢套其實唔錯,羽咲同夕美都各有千秋,共演嚟講算好睇。)


(SSNI-745,呢套我未睇,唔知好唔好過上面嗰套呢? 有冇人睇咗:))
提到羽咲,就一定要提下佢個後花園#hehe#pig
唔係嗰個後花園#sowhat#pig而係日本迪士尼樂園#play#pig

羽咲係業界女優之中去迪士尼去得最密既一個,有留意佢日常動態既話,都見到佢起碼一個月去一次迪士尼,有時甚至係密到每個禮拜都會去。
而佢個IG,都係貼滿哂佢同各個迪士尼人物既合照。

所以話迪士尼樂園係佢屋企後花園,係行內公認架#clap#pig


(羽咲同小島仲有初川,三個人都係迪士尼既常客,但另外兩個夾埋都好似冇羽咲去得多。
同埋佢地三個有個組合,定期會響網絡電視台出節目,叫做君にハピネス)

 
(我地去女優event買碟先有得影合照摸下手仔,呢班公仔就成日有得又摸又抽水#pointing#pig公平咩#argue#pig)

https://www.youtube.com/watch?v=4QweQh_vUhw

(羽咲有一次喺迪士尼仲俾人採訪問意見,上咗新聞,又係網絡轟動。
日本人係咪覺得AV女優一日到黑都係拍緊片唔會周圍去#math#dog)
睇嚟羽咲同好多女仔一樣,骨子裏都係有住一顆少女既心呢#lihkg#pig
唔知去迪士尼玩,會唔會有機會撞到佢呢:)

言歸正傳,呢兩日我地就嚟睇下呢位迪士尼常客,同大叔既一段邂逅故事:)


---------

深夜既日本街頭,一位望落大慨四十有多既大叔,啱啱結束一日既辛勞,帶住疲憊既身軀,踏上歸家既道路。

「係!係! 聽日!... 聽日一定起到貨!」大叔應酬住電話裏頭既客人。「冇問題! 我地公司最講信譽,一定準時交到你地手上!....係!...係!....明白明白! 聽日再聯絡!」

對方終於肯收線,大叔鬆一口氣,拉開頸上既領呔,為自己勞碌既人生,爭取片刻既喘息。

「呢個時勢...有得做真係好做呢...」大叔自言自語。「再唔交啲成績出嚟...下次公司裁員肯定有我呢啲中坑份...
「咦#oh#...呢度原來轉咗做自助洗衫鋪#oh#

往日熟悉成日幫襯既舊士多,經唔起時代既洗禮同高昂租金既催殘,搖身一變變成而家開得越嚟越多既自助洗衫鋪。

白黃既燈光映照住店鋪,透過門窗玻璃照射到昏暗既大街,隱約聽見洗衣機運作既隆隆聲,成個格局同旁邊古舊既小屋形成一個強烈既時代對比。

「唔跟上時代...就只會被淘汰呢...」

大叔心入面十分清楚,自己好快就會變成士多被逼遷既角色,自己身體已經唔係十八廿二,點同班後生仔鬥? 淨係要我通宵對住部電腦整份powerpoint都已經想死啦xx(

望住自助洗衫鋪入面一對等緊洗衫卿卿我我既年青男女,大叔無奈地笑一笑,繼續向屋企方向前進。



「...我返嚟喇。」

呢句我返嚟喇,已經係大叔入門口之後既講既第五次。
大叔同老婆仲有一個女,一齊住喺呢個細單位入面。隨住個女越嚟越大,已經唔再係以前嗰個要爸爸抱抱既細路女,佢有自己既朋友,自己既人生。爸爸既角色,大慨只剩低幫自己間房換燈膽既責任。
而老婆年過四十,亦都唔再係當年嗰個一齊入戲院睇場戲,一杯雪糕兩份分既甜蜜伴侶。取而代之既係經常埋怨自己老公唔攞錢返嚟,又或者羨慕人地老公仲有頭髮既黃面婆。昔日既感情早已昇華,變成淡淡既親情。

今晚,兩母女又再講起最近好hit既韓劇oppa,講到眉飛色舞,連爸爸放工返嚟,都冇人注意,又或者在意。

「唉...話哂...我都有為頭家付出過吖...」

大叔望住微波爐入面慢慢加熱既飯餸,起碼佢叮一聲,都仲會俾人注意到。我呢#:)#fs?
睇起嚟,微波爐響呢個屋企入面既地位,好似比我仲要高呢#:)#fs


「媽媽吖! 爸爸又霸住個廁所! 人地點去啫!」

聽到個女喺廁所門外既呼喊,大叔深深明白個女根本唔係講俾佢阿媽聽。

「仲有吖...! 啲衫又放埋一齊洗! 人地件衫新買架...又整臭哂...」

洗件衫啫? 我喺呢個屋企連洗件衫既要求都唔得?

「叫佢吖...一係自己拎出去洗啦...!」

大叔半臥喺浴缸,摸一摸自己半禿既頭頂,深深嘆一口氣。
算啦#:)#fs...大家一家人...唔通想日日搞到家嘈屋閉先安樂咩#:)#fs

---

「你吖,唔通想日日搞到家嘈屋閉先安樂咩?」

同一番說話,今次出自老婆既口中,意思就完全唔同。

「我...我都係照平時咁沖涼,同洗衫喳喎!?」
「咁個女都大咯...你又唔係趕住出去...夜晚你咪等個女訓咗你先沖囉。」
「等佢訓? 佢晚晚喺房望住個手機響度煲劇,睇到兩三點,我第二日要返工...」
「得喇得喇得喇...總之呢,我唔想成日夾喺你同個女中間做磨心,你一係就夜啲先沖,一係就沖快啲,唔好霸住個廁所。
「仲有吖,你自己呢堆衫,你拎落樓下間洗衫鋪洗啦。」
#oh#...嗰度...嗰度都係一兩件衫喳喎#oh#咁都污糟?」
「咁你係咪想個女日日都依依哦哦吖?
你都咁大個人,咪就下個女囉...平時又唔見你攞錢返嚟...一係你就買多部洗衣機...」

望住一堆被自己家人嫌棄既衫褲,下一個唔被允許存在喺呢個家既,會唔會係自己?





大叔踏入廿四小時營業既自助洗衫鋪,裏面只有運轉緊既洗衣機,同另一個喺度等緊洗完衫既男士。
男士一直避開大叔既眼神,可能大家都有相似既情況,逼不得已先至喺呢段時間落嚟洗衫。

自尊心既野,大家都係男人,明既#:)#fs

望住眼前一排排既洗衣機,一行又一行既文字,大叔開始老花既雙眼表示強烈抗議,又唔好意思問人點用,企喺洗衣機面前不知所措。

「死啦...響邊度入錢...呢啲機點用架...」大叔心諗。

洗衫鋪既門打開,一位青春少女揹住一大袋衫走入嚟,無視兩位大叔既目光,徑自行去角落頭既洗衣機,將袋入面既衫褲放入,再由衫袋拎出一堆散銀入落機頂既入錢位,叮嚀叮嚀幾聲,洗衣機就自動運轉起嚟。

「哦...原來咁用...」大叔望住少女既步驟,嘗試照板煮碗。

大叔摷一摷褲袋,只有幾張紙幣,正想開口問另一位男士有冇散銀唱散既時候,嗰位男士已經將洗好既衫褲收好,揚長而去。

店鋪只剩低大叔同少女,面對呢個困境,大叔嘗試搵洗衣機有冇其他收紙幣既入口,旁邊既少女見到大叔既醜態,粒聲唔出,就將大叔手上既紙幣拎走。




#oh#! 等陣...#oh#

少女無視大叔既呼喊,將手上既紙幣放入門口附近既唱散銀機,幾個硬幣應聲跌下。少女依然粒聲唔出,幫大叔將錢入落洗衣機之後,對大叔笑一笑,將剩低既錢交返喺大叔手上。

大叔尷尷尬尬,喺口邊既一句「唔該」,礙於男人尊嚴問題一直冇辦法講出口。少女都冇等大叔既道謝,喺書櫃攞起本漫畫,一邊睇一邊等待洗衣機既運作完結。

面對呢個尷尬情況,大叔打算快手走人,將衣袋既衫褲放入洗衣機,希望快啲洗完快啲返屋企。

「...你跌咗。」

大叔望一望身邊,少女攞住大叔頭先因為動作過急唔為意跌落地下既一條四角褲。

「哦#oh#...唔...唔該#oh#...」

大叔伸手想拎返既時候,少女將手上既四角褲捧到臉前,大力咁索一索,露出滿意既笑容,先將四角褲還俾大叔。





面對少女突如其來既舉動,大叔只係呆呆咁接過四角褲,望住少女若無其事咁行返原位。
但少女跟住落嚟做既野,令到大叔更加目瞪口呆。

少女將身上既白色外套除低,入面一件淺藍色既小背心將少女飽滿既胸部表露無遺,少女無視身後大叔既目光,將小背心除低,一對目測至少F Cup既胸部由小背心之中掙脫,彷彿仲睇到因為除衫動作而產生既回蕩。
然後少女仲變本加厲,連下身既小熱褲都除埋,冇著底褲既少女好似平時沖涼前除衫一樣,神態自若,將小背心同熱褲放入另一部洗衣機之後,入錢開動,著返件白色外套,若無其事咁繼續坐低睇漫畫。

大叔唔敢相信眼前睇到既野,乜而家啲後生女,開放到咁既咩@_@





唔知應該將目光放喺邊度先啱既大叔,坐立不安咁坐喺長凳上,視線離唔開少女誘惑既肉體。
白色外套下既全裸少女,一對飽滿既胸部曝露喺空氣之中,喺外套之下若隱若現,更令人充滿暇想。

面對呢個尷尬場景,大叔鼓起勇氣打開話匣子。

「頭先正話...唔該哂你。」大叔依然唔敢正視少女。

仍然沉迷喺漫畫之中既少女,只係抬起頭望一望大叔,確定大叔係同自己講之後,繼續低頭睇漫畫。
大叔見少女冇咩反應,就繼續自言自語。

「你...你係呢度附近既大學生...?
咁樣...咁樣...唔著衫...好肉酸架...。
你...你爸爸媽媽知道既話...會...會好擔心你...。
我...我都有個同你差唔多年紀既女...我同佢...好少傾計...
所以...我都唔係好明白你地呢一代...諗緊咩...」

少女抬頭望一望,好奇呢個大叔做咩喺度自言自語。

「大叔...你冇野吖嘛?」
「吖...! 冇...冇野...我...我自己同自己講野啫...」
「嘻...大叔,你好搞笑。」

少女放低手上既漫畫,行到大叔面前。
青春既少女肉體就喺自己面前,大叔面對接近全裸既少女,目光望向邊度都好似唔禮貌。

「大叔,」少女甜甜一笑。「不如一齊舒服下:)?」






「舒服#oh#...? 即係咩意思#oh#...?」

少女將雙手架喺大叔兩邊,形成一個壁咚既姿態。

「大叔...伸條脷出嚟...」

青春肉體既誘惑實在太大吸引,久未逢甘露既大叔面對少女呢副誘惑既肉體,身體展現最誠實既反應。

「係...伸條脷出嚟...」

大叔既舌頭顫抖住由嘴巴伸出,少女亦都伸出自己既舌頭,兩邊觸碰既一刻,大叔彷彿有種觸電既感覺。大慨,就係久違既激情吧。

「我...我已經結咗婚...有老婆...有個女...有事業有家庭...
但係...但係...呢種感覺真係好正。」

大叔心入面天使既呼聲,完全敵唔過少女肉體同偷情既惡魔誘惑,兩人交織著口水,大叔沉浸喺少女舌頭既觸感,將自己既道德倫理全部拋諸腦後。

少女放開糾纏既舌頭,對大叔甜笑一笑,將大叔既頭埋喺自己雙乳之中。





「嗚! 嗚...嗚...」

大叔成個臉孔都埋沒喺少女既雙乳之中,年輕而充滿彈性既乳房,一次又一次隨住少女向前傾既動作,壓向大叔既臉龐。大叔只係聞到少女既沐浴露芳香,混和住青春肉體既天然體味,充滿彈性既肌膚一次又一次咁同大叔作零距離既面部護理。

少女胸部連續既擠壓,將大叔壓得有啲呼吸困難。少女將身體抽離,大叔先得以有一刻喘息既機會。

「嗄...嗄...」大叔喘住大氣望住少女。
「點吖:)大叔好鐘意我對波呢:)?」
「我...我...」
「鐘意就繼續啦...」

少女既胸部再一次襲來,今次少女索性將白色外衣除低,全裸既青春肉體喺大叔面前表露無遺。少女捧住豐滿既雙乳,左右來回地輕輕掃住大叔既臉頰,乳頭更加不時劃過大叔既嘴唇,大叔閤起雙眼,享受住少女既乳香同肌膚既觸感。





「大叔...除衫吖...」

少女伸手開始將大叔既上衣除低,四十有多既大叔早已踏入中年發福既階段,大大既肚腩實在有礙觀瞻,但少女完全冇一絲介意既跡象,仲主動分開雙腿,跨坐喺大叔大脾上。

少女繼續主動獻上香吻,雙手冇得閒落嚟,一直挑逗住大叔既乳頭。大叔輕輕摟住少女既纖腰,全情投入少女既懷抱。

忽然,洗衣店既大門打開,一位年輕男士走入嚟。

「有...! 有人!」大叔縮低頭,匿埋喺少女身後。
「唔駛驚啦...咪由得佢睇囉...」

少女安慰住大叔,而事實上啱啱入嚟既男士只係以奇怪既目光掃視佢地兩眼,就低住頭去洗衫了。
少女再一次採取主動,低頭舔弄大叔既乳頭,大叔一邊在意男士既目光,一邊又享受住少女既挑逗,輪迴喺天堂同地獄之間。

男士亦都相當識做,唔阻住大叔同少女既雅興,入好錢入好衫之後就急急腳走出洗衫鋪門口食煙了。

「走咗喇...」少女望一望男士既背影。「點樣吖? 係咪好正好刺激吖:)? 好好玩喔:)

大叔望住一臉天真爛漫既少女,究竟係佢太單純,定真係大叔我追唔上時代既步伐?






「大叔...你睇下你硬到...」

少女一手撫摸住大叔褲檔硬起既肉棒,一手開始除低大叔既短褲。大叔都冇做乜野無謂既反抗,任由少女擺佈。
硬直既肉棒就喺大庭廣眾之下,喺自助洗衫鋪當眾展露出嚟。

「呢度...唔好啦...公眾地方...」
「驚咩喎...你都咁硬咯...」
「你...都係因為你一路摸...又唔著衫...」
「大叔咁樣係咪好正吖...
我幫你含吖...」

說時遲那時快,少女已經將大叔既肉棒含入口中,大叔低頭睇住同自己個女年紀差唔多既少女,大庭廣眾之下為自己口交,心入面五味雜陳。

伴隨住少女既口交,仲有少女天真既笑容,大叔喺佢眼中彷彿只係一個公仔,為自己解悶之用。
大叔感到受肉棒喺少女既口入面吞吞吐吐,靈活既舌頭好似頭先濕吻一樣,交纒住肉棒既龜頭。大叔步入中年,早已唔係年輕時候要硬就硬既年代,但肉棒喺少女既照顧下好似食咗偉哥一樣,重振雄風,有種回復青春既感覺。
少女既口交技術十分到位,亦非常清楚男人既敏感地方,大叔由上至下睇住少女表演,只係畫面都足夠一生回味。

「舒唔舒服吖...?」
「嗯...好耐冇試過...」
「啜...舒服就繼續啦...」
「我地...我地不如行埋一邊先...」

大叔拉起少女,將佢拉到洗衫鋪既暗角處,以免有人經過門口會睇到。

「大叔你仲係好驚咩?」
「梗係驚啦...呢度咁多人經過...」
「嘻嘻:)...咁樣先好玩架嘛...」

少女一邊講,一邊跪低將大叔既肉棒夾喺自己豐滿既雙乳之間,左右一擠,長長既乳溝直入大叔眼簾,而乳溝既盡頭,就係自己早已充血過度既肉棒。
雙乳肌膚柔軟既觸感,帶俾大叔另一個感覺,少女一邊擠壓一邊用雙乳上下套弄,飽滿既胸部足夠令成支肉棒埋沒喺乳溝之中,發紅既龜頭隨住動作喺乳溝之間時隱時現。少女低頭睇住肉棒喺乳溝之間穿插,不時又伸脷舔走龜頭流出既愛液,搞到大叔痕癢難耐。

「大叔...想唔想插入去吖?」少女抬頭望一望大叔。
「Er...可以咩?」
「你都咁硬咯...」少女企起身,一手套弄住肉棒。
「我想...插入去...」
「好吖...」少女主動張開雙腳。「試下我入面舒唔舒服...」







廿四小時開放既自助洗衫鋪裏面,大叔同少女啱啱做完前戲,硬直既肉棒準備插入青春肉體既小穴。
少女主動跨坐喺大叔大脾,用手扶住肉棒貼近自己小穴,對準位置之後輕輕下腰,碩大既龜頭衝開小穴既嫩壁,慢慢適應肉棒既粗大之後,少女深吸一口氣,將整支肉棒吞沒。

「吖...大叔...你...好粗...」
「係咩...我好耐冇...冇做愛...」
「係吖...你頂到好入...」

少女扶住大叔既膊頭借力,開始上下擺動腰部,小穴一上一下咁吸啜住大叔既肉棒,龜頭一下又一下咁頂住子宮壁,搞到少女矯喘連連。

「吖!...吖!...好粗...插得好舒服...大叔你呢...舒唔舒服吖...?」
「舒服...舒服...」久未做愛既大叔嘗試壓制住射精既衝動,畢竟唔能夠太失威,呢個年紀有呢種艷福,可一不可再吖!
「好粗吖...我郁快啲...好唔好吖...」
「Er...好...你話點就點...」

果然年青就是本錢,少女加快抽插既幅度同速度,雖然喘住大氣,但本能驅使住少女一次又一次既咁吞沒大叔既肉棒,仍未滿足既少女苛索住大叔既濕吻,大叔亦都拋開道德枷鎖以深吻回應。反正唔插都插咗,就盡情享受啦!

慢慢大叔開始習慣小穴緊迫既肉感,肉棒亦都冇之前咁敏感,想射精既意念開始薄弱,為防自己早洩出醜,大叔心生一計,抱起少女將佢放喺身後既洗衣機上,扶住少女既大脾繼續抽插,成個場面變成大叔主動進攻,既可以控制速度以防自己繳械,亦可以慳返唔少體力。

少女面對大叔反客為主既舉動又驚又喜,主動配合大叔,雙手向後撐起身體,雙腳擘開任由大叔操縱。

「大叔...你鐘意咁玩咩...?」
「Er我...係吖...咁樣慳力啲...舒服啲...」
「係咩...我...好少俾人用呢個pose插...」少女望住大叔甜笑。「你鐘意就繼續啦...我都OK架...只要舒服就得...」

大叔低頭睇住自己既肉棒,進進出出少女既嫩穴,之前響屋企既未被重視,響職場所受既冤屈,今晚喺呢度,終於可以尋求到一點慰藉。






洗衣機運作既隆隆聲,大叔深沉既喘氣聲,少女被快感征服發出既呻吟聲,形成一個充滿突兀既對比。
大叔同少女都投入喺彼此既肉體之中,少女亳無羞恥地呻吟,相信連店鋪外街道經過既行人都可以聽得一清二楚。

「大叔...你好勁...吖...再插多啲吖...我仲想要...」
「好...好...」
「換...換個姿勢吖...響後面入嚟...」

大叔不捨地暫時抽出肉棒,清楚睇到少女小穴因為雙方肉體不斷碰撞而泛紅,少女因為高潮而流出既汗水沾滿整個腰身,而大叔都一早滿頭大汗,喘住一口口既大氣。

「做咩...你好熱吖?」少女關心地問。
「係...好耐冇...冇用咁多體力...」
「哈哈...你好搞笑...」少女聽完大叔既回答不禁失笑。「嚟吖...繼續...響後面入...」

少女半趴喺洗衣機上,圓潤既屁股令人忍唔住想摸上兩手,小穴隨住少女呼吸一縮一開咁誘惑住大叔。大叔努力忍耐住射精既衝動,提槍上陣,再一次插入少女小穴之內。

「吖!...又插入嚟喇...大叔...今次快啲都得...」

面對少女既要求,大叔有苦自己知,自己同老婆行房都已經係唔知幾個世紀之前既事,體力又大不如前,呢個年紀能夠捱到而家成績已經算唔錯了。
不過少女既青春肉體實在太大誘惑,大叔想盡力保持冷靜都實在太難,肉棒主導住大叔既動作,一下又一下咁抽插住小穴,少女一直發出滿足既呻吟聲。

「係...係咁...大力啲...我想要...好舒服...吖!...吖!...揸我吖...呢度...」

大叔扶住少女既纖腰,賣力咁擺動住自己條腰,少女豐滿既雙乳喺抽插下不斷晃動,大叔既手沿住腰間摸上去,雙乳軟綿綿既觸感令到大叔既刺激感再昇華到另一個層次。
肉體撞擊既啪啪聲蓋過洗衣機既隆隆聲,後入既體位似乎係少女既最愛,少女閤埋眼享受同放聲呻吟既同時,都感受到小穴入面既肉棒越嚟越硬,睇嚟大叔都差唔多要棄守了。

「大叔...吖!...吖...你係咪...想射吖...」
「嗯...嗯....」大叔只能含糊回應。
「唔好...唔好忍住...射出嚟吖...」

大叔受到少女既鼓勵,放棄一直忍耐住既射精衝動,將肉棒抽出。少女喘住氣跌坐喺地上,大叔既肉棒就喺自己雙乳面前,射出濃厚既精液,一股又一股咁塗白少女既肌膚,精液沿住乳溝慢慢滑落,成個畫面充滿住淫慾既氣息。

「哇...好多...同埋我都冇話俾你射響心口...」

少女抬頭對住大叔甜笑,再將面前既肉棒含入口中,好好咁清理一番。

「對...對唔住...我一時忍唔到...」大叔為自己既醜態道歉。
「嘻嘻...算啦:)」少女擺出一貫既甜笑。「我都好舒服...今次就由佢啦...」

喺深夜時份既自助洗衫鋪,大叔以為一早已經被遺棄既內心,就咁樣被一個溫暖既少女拯救了。






今次片就睇到呢度,因為後面都冇咩特別,所以今次呢篇短短地介紹下個故仔同設定就算:)

以下同大家分享下我對呢套片既睇法:)

---------

做新作情報整合既時候,已經對呢個劇本有啲好奇,想睇下編劇點樣可以將AV同洗衫鋪寫埋一齊,而又唔會令人覺得好格硬嚟既感覺。

劇本利用咗自助洗衫鋪冇常駐員工,開廿四小時,等待洗衫過程呢啲特點,嚟配合男優同女優既人物設定。大叔喺屋企冇地位冇存在價值,家人當佢透明,連洗衫都要自己拎落街洗#it1#dog神秘既大學少女每日都會嚟洗衫,仲會即場除身上既衫落嚟洗,等洗衫既時候就會搵人啪啪啪#:P#dog
當呢兩個人喺洗衫鋪度遇上,大叔一顆寂寞的心受到救贖,就產生咗呢個奇怪既劇本。


(公眾地方行為不檢#pointing#pig拉得#fbi#dog)
劇本首先用頭兩幕表達大叔同少女既邂逅相遇,大叔由被逼落街洗衫,到之後每日都滿懷希望咁落去洗衫,除咗因為咸濕之外,仲有因為喺屋企唔受重視,呢半個零一個鐘短短既洗衫過程,就成為咗佢每一日生活既動力。

第一同第二幕都比較重複,羽咲兩次都係著住同一件外套,我覺得如果兩場既衫有明顯啲既分別會更好,感覺上冇咁重複;第二幕加多咗一場羽咲餵大叔食雪條既情節,如果雪糕有一兩滴融咗跌落羽咲心口,成件事個誘惑性會仲大。

仲有一幕就係大叔同羽咲扑緊既時候,羽咲留意到另一個入嚟既大叔唔夠散銀用,好好心咁同大叔講可以自己放喺枱面啲散銀,呢一幕幾搞笑,等於你好賣力同你條囡扑緊,但佢走去覆緊其他人電話msg#:)#dog


(而家時下年青人專注力真係好鬼差#pointing#pig想當年阿叔我...#argue#pig)

第三幕就係劇情既轉捩點,大叔如常滿懷歡喜咁落去洗衫,點知一落到去就見到羽咲同第二個男人扑緊,今次輪到大叔成為尷尬嗰個。羽咲無視大叔,仲同另一個男人喺正大叔隔離扑,之後大叔直頭衫都冇拎就返咗屋企。
返到屋企老婆就梗係問啲衫去咗邊,大叔就話漏低咗,老婆當然叫佢即刻落去攞,呢刻既大叔有苦自己知。
一行到屋企門口,羽咲就已經拎住袋衫喺門口等緊佢,然後就上演咗一幕屋企門口既口交乳交。

呢一場戲就帶出大叔對羽咲既念念不忘,自己有老婆有個囡,一路口裏說不身體卻很誠實,就算明知羽咲有同其他人扑野,但都放棄唔到佢,有少少似做咗兵既感覺。

肉戲嚟講呢幕其實拍得OK,口交乳交都比前面拍得好,特別係連續兩幕差唔多倒模一樣既場景之後,呢一幕屋企門口既戲碼就幾有新鮮感。


(其實呢套野都幾多bug,好似呢度,羽咲點解會知大叔住邊#math#dog)
然後最後一幕就係羽咲要搬走,同大叔既最後一場喺洗衫鋪既肉戲。普普通通,多返啲前兩幕冇既體位,女上、傳教士、狗仔式,算係好好睇睇埋咗個尾佢。

臨走既時候羽咲就送咗自己條底褲俾大叔,最後影住大叔一個人坐喺洗衫鋪,望住手機入面之前同羽咲影既合照,攞條底褲出嚟好好回味下#wine#pig

成套片其實唔稱得上係好睇,肉戲拍得好普通,情節亦都冇咩驚喜,我單純係見洗衫鋪呢個題材幾新鮮先搵嚟睇下,點知真係伏嚟#heard#pig
不過睇完之後,我覺得洗衫鋪呢個地方反而適合拍一啲深夜強姦既題材,將電車痴漢團既情節搬過去洗衫鋪;又或者係露體癖既題材,我覺得都可以試下同洗衫鋪做個crossover,應該點都好過呢一套寂寞大叔遇上熱心少女既設定#sick#pig

不過呢一套對於一班已經結咗婚一段時間,屋企又冇咩地位既中年男士嚟講,話唔定令到佢地有唔少共嗚既:)
呢個月推介呢套俾連登成人台既已婚中年男士,羽咲みはる既呢一套洗衫鋪作品。


Cap圖總結:)

「大叔,請你食雪條吖:)

大叔都想請返你食野呢:P

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言