(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第一季 Chapter. 3 名為天使的學生會長

Chapter 3 名為天使的學生會長


「等陣…又係嗰條囡…」

自從嗰日放學後喺課室既事件之後,我對坂道呢個新同學就有種莫名既恐懼感,上堂時候佢都係嗰個溫文爾雅,同其他同學有講有笑既學校新焦點,但我知道嗰個只係佢既包裝,外表底下係一個食人唔啃骨既榨汁小惡魔。

可能你會話,喂,你講到自己一日扑咁多次咁勁,而家只係做兩Q你就怯?

說話又唔係咁講既,上次去到後期直頭有少少俾人強姦緊既感覺,仲要俾人強制射精,有陰影都好正常啫#[sosad]#fs

如果俾我再嚟多次…肯定要搞到坂道腳軟起唔到身先俾佢走#kill#

不過…喺我準備好之前…都係見到佢調頭走安全啲#[sosad]#fs

如是者,呢幾日返學除咗喺課室之外,見到坂道既背影我都有咁遠走咁遠,放咗學就直頭第一個衝出課室門口,阿橋仲奇怪我做咩呢排咁早返屋企,少咗陪佢。

今日食完飯,我見有啲飯氣攻心,於是就走去圖書館諗住訓個晏教,點知…

「喂,你仲想避我避到幾時。」身後傳嚟坂道既聲音。

我轉頭一望,坂道企喺我身後,眼神淩厲咁望住我。

「冇…冇吖…我…我過嚟借書喳嘛…冇避你吖…」我嘗試扯開話題。
「借書…咁書呢?你兩手空空咁。」
「有吖! …嗱呢本…」我隨手攞起身邊書架上面既書。「呢本…香港城邦論…同埋呢本…香港民族論…好好睇架!老師好似話下次會考。」

坂道既眼神依舊淩厲,似乎想睇穿我既一切。

「我都知…上次嚇親你…」坂道壓低聲線講。「咁人地好耐冇試過做到咁high嘛…最多…最多下次唔逼你囉…俾你自己想射先射喇…」

坂道呢個道歎,再加埋呢個所謂下次既約定,令我對佢放低咗啲戒心,嗰日真係玩得幾開心既,只係…個ending真係唔係幾舒服#sad#cow

見到坂道低頭扁哂嘴咁樣,我又於心不忍,輕輕用手抬起佢個頭。

「好啦…好啦…唔嬲你喇…」
「真係既?真係既?咁係咪即係…以後我地可以再做吖?」坂道兩眼閃閃發光。「上次做完…我返到屋企自慰咗三次先訓得著吖…」
「你…細聲啲啦,呢度圖書館嚟…」我望一望四週。「一陣俾人聽到就…」

「嗯哼。」

一聲嗯哼從另一邊書架響起,一個戴住眼鏡,帶住冷冰冰氣質既女同學,喺書架後面悠悠步出。



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



映入眼簾既,係我地學校既學生會會長,天使萌。

一身高材生氣息既佢行到我地身邊,攞起我手頭上嗰兩本書。

「呢兩本書…學校列咗做禁書,只係俾特定既同學借閱。」天使萌冷冷咁講。「想借既,麻煩先同老師申請,再由我地學生會審批。」
「哦#oh#…」我一時之間無言以對。
「另外,」天使萌托一托眼鏡。「圖書館係俾同學溫習既地方,希望你地唔好騷擾到其他同學,控制一下自己既言行。」

天使萌望一望坂道。

「你,」天使萌話,「新嚟報到,都唔嚟學生會同我打聲招呼,而家啲新人真係冇禮貌。」

坂道想出言反擊,被我硬生生撳住,示意佢唔好出聲。

天使萌留低一個冷冰冰既眼神,轉身揚長而去。

「哇…咁惡既佢…」坂道輕輕扯住我衫尾講。「好巴閉咩…」
「你新嚟可能唔知,佢係學生會會長嚟架…」我話。「樣係幾可愛…不過個人真係cool得濟…又鐘意擺前輩款…啲師弟師妹見到佢唔打招呼既話,會俾佢鬧架。」
「唔打招呼啫…好大件事咩…」
「佢爸爸…係呢間學校既榮譽校董嚟…基本上係隻手遮天…」我話。「總之唔好得罪佢啦…」
「哦…我想知多啲佢啲野…」坂道望住天使萌既背影。「遲啲話我知吖…喺床上面…一路做…一路同我講。」

坂道對我甜甜一笑,用腳頂一頂我褲檔,我連忙伸手格擋住。

「你…真係…」
「嘻嘻…我等你ready,call我吖,幾時都得,地點你定。」坂道笑笑口講。「係你既復仇之戰哦。」

對住坂道,真係唔知好嬲定好笑,究竟佢係貪玩,定真係性飢渴?

我淨係知,以後又要應付多一個SP了。




當日放學,阿橋話約咗人做野,唔同我去街,我心領神會阿橋所謂做野係咩意思,都唔好意思阻佢搵錢,走之前喺後樓梯同佢打咗陣茄輪就目送佢走。

至於坂道,頭先喺圖書館同佢剖白完之後,我放低咗對佢既恐懼同戒心,放學嗰陣佢特登對我單一單眼電一電,放低個甜笑先行出課室。

受歡迎既男人,唔理生理定心理,都係咁忙呢:)

- - -

今日我係值日生,清掃完課室,倒埋垃圾,hea下hea下咁,太陽又一次落山。

「呼…好似好耐冇試過一個人放學…」

就喺我去完廁所打算返課室拎書包走人既時候,經過一個課室,裏面傳嚟一陣陣既呻吟聲。

「嗯…吖…嗯嗯…吖…吖…」

都咁晏啦#oh#,莫非仲有同學未走,喺課室度做住苛且偷歡之事?

懷著些少既好奇心,我靜靜雞拉開課室門,映入眼簾既係一位戴住眼鏡既女學生,坐喺教師枱上自慰。




女學生半背住門口,未發現我既存在,只見佢校裙入面既底褲已經褪到腳邊,筆直既小腿喺黃昏燈光下更顯修長,雖然同阿橋嗰對比起上嚟仲有一段距離,但都不失為一對美腿。

我嘗試憑住背影去識別係咪認識既同學,但礙於角度問題,我只係隱約睇到佢半邊臉,面容清秀,一臉書卷氣,有種不食人間煙火既感覺。

都係唔好理咁多,攞部手機出嚟錄低佢先…

我攞出手機,女學生又咁啱換pose,將雙腿放喺眼前既學生枱上,V字型打開雙腳,清晰睇見佢手上既震蛋緊貼住佢袒露喺空氣既小穴,不斷刺激住陰核,女學生亦都發出享受既呻吟聲。

女學生既樣貌比頭先更加清晰,咪住,咁似…學生會會長既…

我打開手機既攝錄功能,開始記錄低眼前既景象,只見呢位疑似學生會會長將震蛋上下刺激住小穴周遭,呻吟聲越嚟越大聲,仲伴隨住急促既喘氣。

「吖…吖…!嗯…吖!」

女學生矯軀抖震咗幾下,手上既震蛋依然貼住小穴,只係動作明顯比之前小,大腦享受住高潮既餘韻,同時小穴仍然唔願意放開嗰粒震蛋既接觸。

眼前既女學生樣貌,同今日下晝見到既學生會會長樣貌完全一致,但…平時咁嚴肅又咁冷冰冰既會長,竟然會喺課室度自慰?

我嘗試整理眼前既景象,忽然唔小心踢到課室既趟門。

#oh#!」
「吖…吖…嗯?」天使萌望向大門方向。

被發現既天使萌,急忙收起手上既震蛋,收起打開既雙腳,回復正常站姿。

我心諗今次大獲,急忙閂好課室門,打算靜靜雞扮冇事走人。

點知未行夠兩步,門後面就傳嚟天使萌既聲音。

「…你同我,入嚟。」




我拎住手上既電話,戰戰兢兢咁行入課室。

頭先同坂道解釋嗰陣都有提過,天使萌除咗係學生會會長之外,屋企仲財雄勢大,喺學校可以隻手遮天,雖然我家底都唔差,但同天使萌屋企比起上嚟都係蚊比同牛比。

再加上,喺學校得罪佢一定冇好運行,與其多一事,不如少一事。

「會…會長…乜咁晏都未走既?」我嘗試扯開話題。
「唔駛遊花園喇,」天使萌冷冷咁講,眼尾都唔望我。「你打算用條片嚟做咩。」

事實上,呢條片既將來價值可能比起Bitcoin更值錢,能夠握住學生會會長既把柄,喺學校點都有著數。

不過…要點樣先可以好好利用條片,又或者…利用天使萌呢個人呢?

「會長…我…冇咩打算。」
「唔會…」天使萌自言自語咁講。「一定唔會…你一定…一定係想要脅我…勒索我…將我喺學生會…拉落嚟…」

天使萌轉向面對住我,眼神流露出一絲恐懼。

「唔好…唔好…」
「唔…唔係..會長…我真係…咩都冇諗…」
「你有…你有…」天使萌忽然走上前嚟捉住我隻手。「你同學校嗰啲校長老師一樣,都想強姦我,都想搞我,係咪?」

咪…咪住…做咩個故事忽然咁峰迴路轉?

「你地…最鐘意就係放學之後…將我撳住喺課室地下…強姦我…」
「會…會長…」
「你都係佢地一份子…係咪?將我自慰既醜態拍低…要脅我…要我做你既性奴…」
「我…完全冇…」
「好過份…你地真係好離譜…」天使萌眼泛淚光。「我只係想入嚟靜靜地讀書…你地都要咁對我…」

天使萌將我拉到課室中央,慢慢喺我面前跪低。

「不過只要我可以繼續做學生會會長…」天使萌雙手摸上我既褲檔位置。「…你要我做咩都可以。」




課室內,平時冷冰冰既學生會會長跪喺我面前,隔住褲檔撫摸住我既肉棒。

「會長…你做乜野…你企返起身先…」
「唔會…你一定以後都會要脅我…」會長越摸越起勁。「你同學校班人係咩關係…你知我今日喺度…一定係佢地同你講…叫你過嚟…要我好好服待你…」

會長冇理會我既抵抗,純熟咁解開我既皮帶同褲頭,除低既校褲成為佢膝頭既軟墊,最後除低埋我既底褲,微硬既肉棒就咁樣袒露喺佢面前。

「會長…你起身先…」
「今日…你想玩咩劇情吖…」天使萌開始搓弄起我既肉棒。「上次佢地同我玩完綁手綁腳…今次呢…係咪發現我自慰之後…入嚟要脅我…逼我幫你含…」

唔止你,連我呢個當事人都唔係好搞得清楚會長究竟發生咩事,佢同學校既校長老師背後係咩關係,呢個學生會會長既身份背後係咪涉及其他野,我呢一刻都係一頭霧水。

「只要…只要我仲係會長…咩都可以…咩都應承你地…」
「會…會長…你…」
「唔可以…唔可以俾爸爸知…我一定要繼續做會長…要做爸爸心目中最好既乖女…
「如果唔係…爸爸又會帶我去見嗰啲叔叔…」

會長純熟地套弄住我既肉棒,面對住手上慢慢變粗既肉棒,會長唔單止冇一絲既抗拒,眼內仲流露出興奮既表情。

「只要…只要將佢整硬…整粗…流啲液體出嚟…啲大人就會開心…」
「會長…」
「你呢?係咪都係吖?係咪都係想我咁樣吖?」會長仰起頭望住我講。
「Er…我…」
「嗰日…我見你同個新同學喺課室…係咪都係做呢啲野吖…」
「你…見到…?」
「嗰個新同學…係咪學校班人派嚟想取替我…」會長慢慢加快套弄既速度。「唔好…唔好…萌萌…萌萌我會好好服待你地…聽聽話話…做你地既性奴…唔好…唔好唔要我…」

未等我有咩反應,自稱萌萌既會長,就已經急不及待將眼前既肉棒含入口中。




課室內,會長津津有味咁舔住我既肉棒,肉棒不斷受到刺激而充血變粗,喺會長既悉心照料之下慢慢漲大。

「嗯…好粗…原來你…咁大…」
「會長…吖…好舒服…吖…」
「嗯啜…啜…啜…唔好講野…好好享受下…俾我服待你…」

會長既口交技巧好高,除咗識得善用口水嚟增加潤滑之外,兩隻手仲不斷交替住撫摸我兩粒囊丸,比起只係平時普通既口交刺激更大。

相比起坂道會留意住我既表情嚟控制吞吐既速度,會長幫我含緊既時候大部份時間都係閤起雙眼,一臉享受咁品嘗住肉棒,會長亦都唔急於將我解決,反而係慢慢一下一下咁有節奏地吞吐,感受住肉棒喺口內既變化。

「啜啜…啜…啜啵…點吖…萌萌服待得你…舒唔舒服吖…」
「嗯…會長…你手勢好好…」
「啜…嗯…嗯…只要你想…萌萌可以繼續服待你…你想點樣玩弄我都可以…」

會長忽然一改風格,由穩守陣型變為強攻陣式,一隻手繼續愛撫住囊丸,另一隻手開始套弄起肉棒既根部,吞吐既動作加快,表現出同頭先完全唔同既感覺。

持續大慨半分鐘左右,會長再轉變攻勢,改為用深喉嚟服待,戴住眼鏡既會長含住我既粗大肉棒,唔單止冇面帶難色,仲比起頭先更加投入地去服待,儘可能將肉棒含到自己可以忍受既極限先再吐出,再不斷重複。

「嗯…嗯…吖…好粗…萌萌…含唔哂…」會長一邊講,一講仲舔弄住龜頭,好似示意住道歉一樣。
「但…已經好舒服喇…含唔哂都已經好舒服…」
「唔得…萌萌…要做最好既女仔…」會長望一望我。「萌萌…要含哂…要做最叻嗰個…」




會長兩隻手扶住我大脾,逐啲逐啲將肉棒含入口中,龜頭清楚感覺到頂入會長既喉嚨,會長冇放棄,一直嘗試將成支肉棒含入。

「會長…唔駛格硬…好入…嗯…」

深喉既快感,蓋過我既反應,會長雖然未能夠成支吞入,但都已經將肉棒既八成以上含住,以會長咁矯小既身型已經係非常厲害。

會長吞吐咗幾下,先至將粗大既肉棒吐出,離開既時候肉棒同嘴唇之間仲連住口水,會長輕輕喘住氣,望住眼前既肉棒。

「萌萌…冇用…含唔哂…」
「唔會吖…會長…你已經係我遇過…含得最入嗰個…」
「真係既…萌萌…真係最叻…?」
「嗯…萌萌係最叻…吖!吖…!」

受到鼓勵既會長,以再一次既口交作為對我既回禮,今次又係一次快攻,會長既小嘴一早已經適應肉棒既粗幼,含得越嚟越得心應手。

肉棒喺口腔入面,清楚感受到會長用力既吸啜,同早幾日坂道既口交功力有得揮。

「繼續吖…你鐘意既…撳住我個頭都可以…」會長輕輕咁講。

既然會長都出到聲,我都唔打算客氣,會長含入龜頭之後,我雙手撳住會長既後腦向前推,腰部輕輕擺動,抽插住會長既小嘴。

「嗯!…嗯嗯!…嗯!…嗯!」
「吖…會長…咁樣…好正…」
「嗯嗯…嗯!…嗯!…嗯!」

咁樣既抽插基本上同插入小穴既感覺類近,但當然冇盡根沒入,但隨住我動作加快,幅度亦都越嚟越大,會長可以含入既範圍都越嚟越入,慢慢變成每一下都係深喉既口交。我低頭向下望,一邊撫摸住會長既秀髮,一邊抽插住會長既小嘴,非常有征服感。

用呢個姿勢玩咗一陣,我將會長既頭撳住,將肉棒頂到最入,享受咗一陣最入既深喉感覺,先至慢慢放手。




「嗯吖!咳…吖…咳咳…吖…好辛苦…但係…萌萌…鐘意…」會長喘住氣講。
「會長…你真係好勁…含到咁入…」
「萌萌…要做到最好…大人先至會…鐘意…萌萌…」

會長握住我既肉棒又開始舔弄,經歷完頭先既刺激,肉棒內既精液早已經準備就緒,只等待發射既命令。

「會長…我…想射喇…」
「好吖…好吖…嗯啜…啜…啜啵…你想射邊…射邊度都可以…」
「可唔可以…射喺你塊面…上面…」
「啜啵…啜啜..啜…可以…可以…萌萌…幫你射出嚟…」

會長知道我就嚟射,更加加快套弄同舔弄既速度,條脷不斷刺激龜頭,我低頭望住會長為我服務,心入面既興奮感傾瀉而出,握住如箭在弦既肉棒喺會長面前套弄,會長就閤起雙眼,等待著精液既衝擊。

龜頭頂端一陣陣既開合,射出一股股濃厚既精液,上次射精已經係同坂道喺課室做既時候,積累落嚟既精液唔止濃而且量多,而家全部射喺會長塊臉上面。

精液喺會長可愛既臉容上面點綴著,有唔少精液仲射上咗會長既眼鏡,睇住平時冷冰冰既會長,而家一臉期待同享受我既精液洗禮,今日下晝喺圖書館既不滿都通通發洩哂。

抖動既肉棒,將最後一滴精液都射到會長臉上之後,我將肉棒放近會長嘴邊,會長既嘴唇感受到龜頭既灼熱,自動自覺地張開小嘴,清理住龜頭上殘餘既精液。

「嗯…啜…好衰…仲要…仲要萌萌幫你舔…舔乾淨…嗯啜…啜啜…啜…啜…好濃…仲有啲…俾我…舔埋先…」

口中抱怨著既會長,乖巧地清理我既肉棒,確認冇遺漏先至將肉棒吐出。

「吖…會長…好舒服…」我望住眼前被我顏射完既會長講。

會長用手接住由臉上流落嚟既精液,對我一臉鄙視。

「滿意啦?」會長回復冷冰冰既模式。「你返去同學校班人講…冇人可以取代我個位…仲有…」

會長托一托眼鏡。

「啱啱你拍既片…同埋今日既事…流咗出去既話,我會令你喺呢間學校消失。」


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


:)短短地既呢一個Chapter 3,唔算太heavy既一個情節,希望大家鐘意。

呢個Chapter揀既係天使もえ既SSNI-463,成套野既設定幾得意,唔係單純天使もえ做咗性奴既典型橋段,喺S1嚟講都幾破格,大家有興趣都可以睇下。

至於嚟緊第一季最後一個Chapter,我就已經寫學校寫到悶悶地,相信大家都同我一樣開始悶,咁我地就出一出學校,搵第二個場景嚟帶出下一個女優,今次呢個應該俾到啲驚喜大家#hehe#pig

暫定農曆十五,即係26號晚po上嚟#scheme#cow到時見#plan#cow

沒有留言:

張貼留言