以人妻身份成為他人肉便器嘅故事:Madonna嘅「身代わり週末肉便器」系列

 (原文於28-8-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/08/28/以人妻身份成為他人肉便器嘅故事:madonna嘅「身代わ/


喺今年2月,小弟就喺專欄入面曾經介紹過嚟自Ideapocket嘅「身代わり肉便器」系列,唔知大家有冇少少印象呢?

冇都唔緊要,簡單同大家回顧一下劇情設定:相依為命嘅兩姊弟,因為弟弟嘅不成才,導致爭落黑幫老大好大筆錢。飾演姐姐嘅女優願意用任何方式為弟弟還債,而黑幫老大開出嘅條件好簡單,就係要姐姐做十日佢嘅專用肉便器,十日後債務就一筆勾銷。

Ideapocket憑住呢個劇本喺業界成功殺出一條小血路,睇住一班美少女女優被逼赤身露體喺黑幫老大面前,經歷由反抗到沉淪嘅過程,相當令人興奮;而最近一直以熟女女優做賣點,深受任何年齡人士喜愛嘅熟女片商Madonna,都想試下拍一套屬於佢地獨特風格嘅「身代わり週末肉便器」系列。

同樣都係成為肉便器,呢一班熟女人妻喺黑幫老大面前,會有一個點樣嘅遭遇?

JUQ-355 愛する夫の為に、身代わり週末肉便器。 超絶倫極悪オヤジに、孕むまで何度も中出しされ続けて…。 白石茉莉奈


由女優飾演嘅人妻,係一個最平凡不過嘅日本家庭主婦,雖然同老公未有下一代,但兩個人非常享受二人世界嘅生活,直至,有一日老公返到屋企:

「冇喇...玩完喇...」老公帶住一身酒氣。「嗰個衰人...呃我去做擔保...而家還唔到錢仲失埋蹤...咁多錢...點可能一下子還得哂...」

一臉擔憂嘅老婆,睇到老公嘅沮喪表情簡直痛入心扉,唔知由邊度而嚟嘅勇氣,佢決定自己搵上門同債主講數。

JUQ-051 愛する夫の為に、身代わり週末肉便器。 超絶倫極悪オヤジに、孕むまで何度も中出しされ続けて…。 水戸かな

「邊條數吖!?一日咁多條數,鬼記得吖!?」

債主原來係一位黑幫老大嚟,雖然唔係啲咩字頭大粒佬,但睇見黑幫老大附近喺度擦拭刀刃嘅小弟,呢位人妻一直都低著頭,唔敢同任何人有眼神接觸。

「求下你...俾啲時間我地...我老公佢都係俾人呃!」人妻喺黑幫老大面前跪低求情。

「太太...個個都好似你咁講嘅話,我地做追數嘅,唔駛做啦!」黑幫老大毫不掩飾自己嘅不屑。

「求下你!...我咩都願意做!」

「嗯嗯...咩都願意?」黑幫老大低頭望一望面前嘅人妻,經常有人話,女人成為人妻之後會有同以前截然不同嘅魅力,嗰種風韻,嗰種柔情,係十八廿二嘅𡃁妹永遠冇辦法模仿到嘅境界。

「咁就...嚟緊一個月每個週末都過嚟,」黑幫老大忽然摟住人妻。「做我嘅女人,嗯?」

人妻聽到呢個咁過份嘅請求,身體喺本能發應之下縮開,帶住驚恐嘅表情望住黑幫老大。

「但我...但我...我有老公...」

「哦,咁又係...」黑幫老大拍一拍手,「咁你...都係返去睇下層樓仲值幾多錢,同埋要賣幾多珠寶首飾先至夠還個利息啦。」

「等…!等等!我做!」人妻拉住黑幫老大嘅衫袖。「我做...我做...」

為咗丈夫,為咗家庭,呢位家庭主婦決定接受呢個只有佢先至能夠勝任嘅任務。

JUQ-208 愛する夫の為に、身代わり週末肉便器。 超絶倫極悪オヤジに、孕むまで何度も中出しされ続けて…。 愛弓りょう

「吖!吖!舒服...射...射哂落你度...」

黑幫老大將肉棒靠喺人妻豐滿嘅雙乳上,濃稠而帶住微黃嘅精液不斷四濺喺人妻身上,人妻已經數唔到黑幫老大喺佢身上射精嘅次數,只係知道短短第一個週末,黑幫老大就差唔多用哂人妻帶嚟嘅避孕套。

「點吖?做我嘅女人,比起跟嗰個冇用男人,有趣好玩得多呢?」黑幫老大嘲笑住。「去廁所放低幾兩先...返嚟再繼續。」

隨住黑幫老大嘅腳步聲遠去,人妻緩緩爬起身,拉起被褥遮住赤裸裸嘅身體,慢慢坐喺床邊,啱啱完事過後嘅披頭散髮,微微發熱嘅身體,小穴仲殘留住肉棒猛烈抽插所帶嚟嘅餘溫,成熟女性嘅獨有魅力喺呢一刻散發至房間嘅每一個角落,包括喺門外一直偷睇嘅黑幫小弟。

「忍...!忍唔住喇!」黑幫小弟忽然奪門而入,撲向床上嘅人妻。

「做乜嘢...!?放手...我...我唔係咁...」

「太太...由頭先開始...我就一直睇住你...你實在太正喇...同嗰班後生𡃁妹簡直係兩個世界...」黑幫小弟一邊壓住人妻,一邊解開褲頭。「大佬...冇咁快返嚟...俾幾分鐘我...幾分鐘我就搞掂...」

任何女人都鐘意聽到人讚美,聽到黑幫小弟對自己嘅讚賞,人妻嘅反抗竟然開始放慢落嚟,係頭先嘅大戰仲未夠喉?定係新婚後嘅性生活未如理想?人妻只知道,當年輕小伙子充滿活力嘅肉棒插入自己小穴嘅時候,係久違嘅滿足,同回到年輕嘅感覺。


被黑幫老大發現亂嚟嘅小弟,當然少不免被毒打一番,不過黑幫老大都相當均真,連自己小弟嘅射精都計喺還錢嘅帳目入面,對於人妻嚟講,每做一次就代表債務又再減輕一啲,再諗返頭先嘅滿足,實在冇拒絕嘅理由。

好快,一個月過去了,週末肉便器嘅角色已經任務完成,人妻再一次返到佢喺屋企嘅工作崗位,丈夫嘅心情一日比一日好。因為唔知咩原因,本來要還一世嘅債務,喺不知不覺間越還越快,睇住丈夫日漸康復嘅情況,人妻頓時覺得自己嘅犧牲都係值得。

等等,有一樣嘢仲係未滿足到...

係人妻心靈上嘅空虛,同埋每逢週末都俾人餵飽嘅性慾。

「太太...明明筆債都還完...你仲過嚟搵我地做咩呢?」

黑幫老大同小弟上下其手,喺人妻身上到處遊走,將人妻搞到痕癢難耐。

「我...我仲有好多債要還...」人妻微微喘住氣講。「我老公借完...今次到我借...」

JUQ-312 愛する夫の為に、身代わり週末肉便器。 超絶倫極悪オヤジに、孕むまで何度も中出しされ続けて…。 風間ゆみ

Madonna嘅「身代わり肉便器」系列,加入咗人妻嘅角色元素,為呢一個簡單嘅設定帶入更重嘅NTR色彩。比起Ideapocket嘅連續十日設定,Madonna嘅人妻每星期只需要打卡兩日,一個月後就可以將債務一筆勾銷,同連續十日最大嘅分別,係人妻會不斷來回喺黑幫肉便器,同家庭主婦兩個角色之間,心理上會產生錯覺,到底邊一邊先係最真實嘅自己?

曾經嘅我以為,結婚後相夫教子,處理好每日嘅三餐一宿,我就係一個稱職嘅人妻;但每一個週末,我就係人地嘅肉便器,雖然都係為家庭出一分力,但意義好似比起家庭主婦仲要偉大,而且,積累嘅性慾仲可以好好咁處理,唔駛放工返嚟嘅丈夫操心,更加唔駛因為丈夫太攰冇辦法交功課而失落...

呢一種雙重角色嘅心理輪迴,係考驗人妻嘅定力,同時仲係對婚姻嘅考驗,為咗家庭,一個家庭主婦可以去到幾盡?

JUQ-341 する夫の為に、身代わり週末肉便器。 超絶倫極悪オヤジに、孕むまで何度も中出しされ続けて…。 上羽絢

而呢一個系列另外一個我覺得相當加分嘅地方,係加入咗黑幫小弟嘅亂入。平時喺隔離觀戰睇就睇得多,有得睇冇得食,谷住谷住遲早出事,趁住老大唔喺度,膽大起上嚟試下食大佬嘅二手,係一個比較少見嘅情節設定。

同時,呢個情節亦都為最後嘅多P戲份埋下咗伏筆,相比起Ideapocket嘅同系列,最後嘅多P只能夠寫成係俾女優嘅弟弟加入,Madonna嘅呢個設定就完滿同合理得多。

無論係人妻嘅殞落,定係美少女嘅墜落,都係呢一個「身代わり肉便器」系列嘅特色,去到最後女主角都唔係輸俾債務同金錢,而係自己身體嘅對性愛嘅渴求同慾望;人妻同美少女都係為家庭付出,都係想家庭和睦,只係去到最後,佢地都將自己嘅需要,放咗喺第一位。

咁樣聽起嚟,其實都係人之常情,大家覺得啱嗎?

忠告,借錢梗要還,但唔好俾身邊嘅女人去還。

我地喺下一篇文章再見。

沒有留言:

張貼留言