喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 8

因為嚟緊兩日半都係冇女優event啱去,所以今晚就出埋今日嘅內容啦:)過埋今晚大家條J可以收返埋先#like#tiger養精蓄銳過幾日再打過#:)#cow


今日只有黃昏一場event要去,非常適合俾我呢個喺weekend chur得有啲盡嘅瘦弱毒撚唞下#lieflat#tiger於是喺民宿寫遊記寫到下晝1點幾先出去食飯:

 

(有時候好鐘意睇呢啲電線整得嚟亂中有序嘅感覺。)



今日就唔去町屋車站嗰邊搵嘢食喇,搞搞新意思過去同我住嘅地方好近嘅JR站,三河屋附近睇下有咩食:



喺附近兜咗兩個圈,結論係冇咩特別#trauma#rabbit仲衰過町屋站嗰頭,於是求其喺すき家食個牛飯就算數。



然後繼續有循例嘅飯後散步,呢間舊屋我成日都想影低同望下入面係點,喺一個偏向繁華嘅現代小區入面有間咁嘅舊屋,感覺上好有歷史同故事#oh#tiger



今日又介紹另一位新人俾大家認識:)佢叫做望月つぼみ(望月蕾),係S1今年5月出道嘅新人女優,行嘅係童顏但冇巨乳嘅路線。自從羽咲みはる引退咗之後,S1好耐都冇一個睇得又打得嘅童顏女優,呢一位望月つぼみ,又有冇呢個擔起童顏女優代表嘅能力呢?








係咪真係好有幼齒嘅感覺呢#hehe#pig真人都係一位好cute cute嘅女優,笑起上嚟係好天真嗰種笑聲,塊臉圓圓地亦都好有記憶點,可能有機會可以突圍而出#like2#tiger

傾計嗰陣傾咗唔少嘢:

#:)#cow:望月小姐你好,我係香港嚟嘅,知道香港呢個地方嗎?
:):知道吖,喺中國嗰邊架嘛:)
#:)#cow:係吖,因為有好多女優都以為香港喺台灣入面#sad#cow
:):我知香港喺邊度架!離台灣都有啲遠。
#:)#cow:望月小姐今日套女僕裝好好睇,我知你最近都有拍口交女僕...
:):所以你睇完覺得...(個眼神好期待)
#:)#cow:當然係好睇,我自己好鐘意呢個題材。
:):太好喇(即刻放鬆晒),覺得好睇就喇。
工作人員:有機會望月小姐去香港嘅話,都可以見到新東寶,佢喺香港有幫過手搞event。
#:)#cow:係,之前有幫手做過活動嘅Staff。(講緊上次楪カレン同真矢みつき嚟香港嘅時候)
:):好吖好吖!我都好想去香港,第一次去嘅話如果有個相熟嘅人帶住會安心啲。
#:)#cow:有呢個機會嘅話,我一定會幫望月小姐#:)#tiger


(暫時望月呢張係我影過呢個pose嘅咁多個女優入面,我覺得影得最靚同最有feel嘅一個。)

 

不過會唔會嚟香港仲係未知之數[sosad]佢嗰間事務處一嚟唔係大間,二嚟好似冇咩海外工作嘅歷史,可能又係啲鐘意喺日本搵當地錢多啲嘅事務所#confuse#rabbit

Anyway我都好期待會見到望月つぼみ過嚟玩嘅一日,臨走嗰陣佢仲話想嚟香港嘅迪士尼樂園玩#happy#tiger



(第一次見面!多謝你有睇我嘅作品,下次再見!好鐘意你!by 望月つぼみ)

是日靚晚係同一位尋日喺新一姐event度識嘅台灣朋友食飯,大家交流下去event嘅心得同經驗,大家都一致同意而家台灣係暫時全亞洲最適合搞AV女優event嘅地方。

  
 
(普通到冇得再普通嘅咖哩飯+蕎麥面。)

24號開始嘅一連兩日半,小弟都冇event啱去#pray#mouse所以就買咗一張JR東京廣域周遊券打算周圍去下,所以嚟緊一兩篇遊記都會係以觀光為主,鐘意睇AV女優嘅巴絲打,俾我唞唞亦都俾自己唞唞,睇下我呢幾日會唔會影到啲靚人靚景返嚟。AV女優,我哋過幾日再睇#yea#mouse



(而家可以用呢啲自助售票機拎新幹線飛同劃位真係好方便。)

沒有留言:

張貼留言