蚊香Re:burn⑤:比起作品本身仲要好睇嘅未公開映像

(原文於21-7-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/07/21/蚊香reburn⑤:比起作品本身仲要好睇嘅未公開映像/


大家好我係新東寶。

作為一個業餘「涼粉」,涼森れむ(涼森玲夢)嘅作品我一直都覺得相當實用,可能咁啱自己嘅審美觀同揀女優嘅要求都同涼森吻合,再加上見過幾次真人,所以基本上八成以上嘅涼森作品我自己都相當推薦,有機會嘅同大家分享我自己鐘意嘅「良心作品」。

喺睇涼森作品嘅時候發現一個其他片商冇嘅情況,就係Prestige旗下專屬女優嘅作品,每一套嘅結尾都會有一段15分鐘左右嘅「未公開映像」特典,而最令我覺得搞笑嘅係,呢啲未公開映像有唔少其實比起正片仲要有趣同好睇。

呢啲未公開映像冇特定嘅內容,有時可能只係喺正片冇用到嘅性愛場面、有時可能係導演拎住個cam入去化妝室搵女優玩咸濕遊戲、有時又會係女優嘅自慰場景、有時又可能係一幕女優嘅口交表演,或者就係因為每次都有唔同嘅新鮮感,令到我每次睇Prestige啲片去到結尾嘅時候,都有種好似開盲盒咁嘅感覺,「吖唔知今次個未公開映像係咩呢?」,會開始有一個咁樣嘅好奇。

今次呢篇其實都唔可以算係「劇透+影評」,只係我喺睇涼森其中一套作品嘅未公開映像嘅時候,聯想到嘅一個可以同Long D拉到少少關係嘅情節,再用返我之前寫嘅AV女優同學會嘅少少設定落去補完成個故事,可以當係一篇外傳咁睇。大家睇完呢篇短甜故之後搵返原片睇嘅時候,不妨試下代入我呢個設定,再去感受返涼森嘅表現,應該會有另一番感覺。

謹將以下呢一篇甜故,送俾承受緊Long D之苦嘅你,又或者即將會Long D嘅妳,臨走之前,可以試下留啲驚喜俾另一半,等佢一個人都可以有啲嘢玩下。



 

喺檸檬間房入面,熟悉嘅雙人床上,我強壯嘅身軀壓住檸檬嘅纖幼身材,肉棒喺檸檬嘅小穴入面不斷衝刺,將檸檬插到矯喘連連,兩副緊貼住嘅身體完全能夠感受到對方因為興奮而散發出嘅熱汗同體溫,我同檸檬都沉醉喺性愛嘅歡愉之中。

「老公...老公...好正吖...好舒服...繼續吖...吖...」檸檬兩隻手從後摟住我。
「吖...差唔多...想射...」
「好吖...射吖...射多啲...射哂俾我...呢度...嗯...」

檸檬個衰妹又嚟呢招,一聽到我話想射就開始夾實小穴,搞到我支肉棒鬼死咁舒服,終於喺臨射前嘅最後一刻,我抽出俾檸檬小穴沾濕哂嘅肉棒,提槍去到檸檬面前,將一股又一股嘅精液射喺佢個美顏上面。

檸檬對於我嘅顏射永遠來者不拒,乖乖地閤埋眼感受滾燙精液喺臉上嘅洗禮,射完之後我將肉棒擺近檸檬嘴邊,檸檬嘅嘴唇一feel到仍然灼熱嘅龜頭掂到嘅時候,就已經自動波開口將龜頭含住,將仍然殘留喺龜頭嘅精液吸乾舔淨。

每次俾檸檬酸幫我做口交掃除,我都覺得成個人嘅三魂七魄都喺龜頭度俾佢吸哂出去,肯定冇哂精液之後,檸檬再大大力啜一下龜頭,感謝佢頭先成個做愛過程嘅辛勞,先至將支肉棒物歸原主。我拎起放喺枱面嘅紙巾塞喺仍然張唔開眼嘅檸檬手上,檸檬將臉上嘅精液慢慢抹走,我望住成個畫面簡直係征服感十足。

檸檬抹完之後,著起我同佢拍拖初時送俾佢嘅純白浴袍,佢好睇重我每一份送俾佢嘅禮物,珍而重之咁著好之後,挨喺我嘅臂彎入面。


「今日...同平時一樣都係咁舒服,多謝老公。」檸檬對住我甜笑講。
「你都整到我好舒服。」我錫一錫佢以示獎勵。
「嗯...但下個禮拜開始學校要出去實習...兩個禮拜冇得見...」檸檬扁起嘴個樣冇人可以抵擋到。
「兩個禮拜好快過啫,你到時返嚟話我知,我過嚟學校接你,之後一齊出去玩。」事實上我個腦已經開始排緊同阿橋,同坂坂出去玩嘅時間。
「真係嘅!?老公你真係好。」檸檬大大力摟實我。
「不過呢...兩個禮拜冇得見...我都好辛苦架...」我拖起檸檬隻手,摸向啱啱射完嘅肉棒。

檸檬熟練咁開始套弄幾分鐘前進入過自己身體嘅肉棒,由下至上咁望住我。

「咁頭先人地咪俾你食咗一次囉。」檸檬又擺出佢嗰個百厭嘅笑容。
「我每日都想食檸檬,係咪唔得吖?」
「有邊次我有話過唔得?」檸檬加快套弄嘅速度,啱啱射完嘅肉棒又開始龍精虎猛。
「我唔理,呢兩個禮拜你要諗辦法,就算我見唔到你本人,我都要餵飽飽。」

檸檬低頭望一望開始復甦嘅肉棒,對我甜笑一笑,伸手拎起枱上面嘅電話。

「拎住。」
「做咩?」我百思不得其解。
「你揸機做導演,我拍一條片俾你喺呢兩個禮拜度...用。」
「用?點樣用?」
「你一陣咪知囉...」

語畢,檸檬就已經企喺床邊,開始解開浴袍上面嘅蝴蝶結。


我拎住部電話,打開錄片模式,將鏡頭對準我嘅女主角,嘗試理解一下檸檬到底想做乜嘢。

檸檬聽到拍片開始嘅「嘟」一聲,就開始自己對住鏡頭講嘢。

「老公...呢條片係檸檬專登拍俾你...等你呢兩個禮拜自己...」檸檬做咗個打飛機嘅手勢。「...嗰陣都唔會咁悶...」

檸檬將浴袍打開,曼妙嘅赤裸身材呈現嘅我嘅鏡頭面前,檸檬將浴袍放喺櫈上面,伸手示意鏡頭可以喺佢身上close up。

「呢兩個禮拜...見唔到我...而家就俾你近距離望清楚啲先...」

我嘅鏡頭由檸檬豐滿嘅雙乳開始聚焦,檸檸仲專登用雙手托一托,雙乳向中間靠攏,誘人嘅乳溝就更加令人有無限嘅暇想,我將鏡頭移向上對準檸檬個樣,檸檬怕醜咁望埋一邊,更加令到我想繼續玩弄佢。

「呢度...係老公平時最鐘意摸...同揸嘅地方...」

檸檬邊摸住自己雙乳,一邊將雙乳向鏡頭靠攏,均勻有致嘅乳暈,引人入性嘅乳頭,每一個部份都係咁吸引,平時我都好少咁近距離觀察檸檬嘅身體,今日要好好飽嚐一下。

肯定將檸檬對波每一吋肌膚都影哂入鏡頭之後,我將鏡頭慢慢移落檸檬每次都令我愛不釋手嘅吸手纖腰,窈窕嘅腰窩下面有一撮亮麗嘅陰毛,我將鏡頭停喺檸檬小穴前面,檸檬怕醜咁將雙腿靠攏,但近距離觀察仍然可以清楚睇到檸檬小穴嘅外型同肌膚嘅精緻。


「睇完老公最鐘意揸嘅地方...跟住就係老公最鐘意插入嚟嘅地方。」

全裸嘅檸檬慢慢爬上我地啱啱大戰完嘅床鋪,雙腳打開呈W字型,檸檬伸手示意我將鏡頭拉過去,呢個時候我嗰支射完冇耐嘅肉棒已經回復威猛狀態。

檸檬對住鏡頭呆呆咁甜笑,舔一舔嘴唇,將手伸向因為興奮有少少濡濕嘅小穴,用手指喺小穴外圍輕輕咁摸住。

「老公睇唔睇到吖...係你最鐘意嘅小穴...每次都夾到你支棒棒好舒服嘅地方...仲係檸檬最鐘意最鐘意你放入嚟嘅地方...」

檸檬用兩隻手指將陰唇向兩邊打開,鮮嫩嘅小穴肉壁喺鏡頭面前清晰可見,隨住檸檬嘅呼吸一開一閂,彷彿就好似向住我嘅肉棒招手一樣。

我嘅鏡頭由檸檬嘅小穴平移向上,啱啱好就捕足到檸檬充滿魅惑嘅笑容,每次佢咁樣對住我笑我就忍唔住要將佢就地正法,今日我就要睇下你呢粒檸檬到底仲有啲咩新招式,收埋咁耐都唔拎出嚟。

「老公... 望住我摸...好想而家就俾你插入嚟...等檸檬可以夾住你...可以俾你好舒服咁射出嚟...好似平時咁...等檸檬服待你...」

檸檬最剎食就係佢嗰個有少少恍惚樣嘅表情,我將鏡頭慢慢移去佢塊臉度,今次檸檬唔再避鏡頭,反而仲一直對住鏡頭同鏡頭後嘅我放電,有幾下我都差啲忍唔住想放低手機即刻開波。


「老公而家...係咪好想...好想...入嚟呢...嘻嘻...唔俾...要等到我返嚟先...」

檸檬越摸越起勁,開始加快撫摸小穴嘅速度,發出嘅喘息聲開始越嚟越重,對住鏡頭自摸嘅佢有少少玩上癮,我將鏡頭慢慢移上佢個嘴,諗住可以將佢嘅喘息聲錄得清楚啲,去到佢飽滿雙乳嘅時候,檸檬將隻手由小穴變成摸向自己嘅乳房,仲慢慢用力開始搓揉起嚟,低頭望住鏡頭後嘅我,我當然唔會放過呢啲珍貴畫面,一直以呢個角度捕捉佢呢個咁難得充滿淫亂氣息嘅表情。

「老公...我好想你而家就過嚟摸我...揸我...好似平時咁整到我好舒服...呢度...同呢度...都係你嘅玩具...你想點樣玩...點樣摸都可以...檸檬而家好想可以喺你身邊...」

一直搓揉住雙乳再加上挑逗嘅語句,簡直係想我嘅性慾提高到極限,檸檬見我想有放低鏡頭嘅衝動,輕輕咁搖一搖頭,示意我繼續拍落去,似乎佢仲有絕招未出,好,我就繼續睇埋落去。

檸檬嘅手指喺自己嘅乳頭上面輕輕撫弄,唔駛幾下乳頭就已經因為刺激而硬起,檸檬見時機開始成熟,就將攻勢轉返去小穴,我嘅鏡頭亦都跟住一齊滑落。鏡頭未到,已經聽到檸檬嘅小穴因為沾濕嘅關係,撫摸時候發出嘅水聲。

「老公...要好好咁望住我自慰...要諗住我...一直諗住我...諗返起之前你插入嚟有幾舒服...點樣...點樣...將檸檬搞到啲水係咁流出嚟...唔得喇...老公我真係好想你而家就入嚟...」

我當然都想而家就插入去檸檬嘅小穴入面大肆玩弄一番,但個衰妹肯定仲有其他嘢想做,我就忍到檸檬你個衰妹玩完為止。

「好舒服吖...真係好舒服...我而家都係諗緊老公插入嚟嗰陣嘅感覺...好正...好似成個人都溶咗咁...想永遠都俾老公插喺入面...老公想幾時射就幾時射...唔準抆出去...要射喺入面先至最舒服...」

檸檬一邊講,身體一邊微微抖震,只係自己對住鏡頭愛撫都搞到自己高潮,我決定等佢享受埋高潮個餘韻先,我仲專登close up佢個表情,嗰個眼神迷離嘅樣簡直可以殺死任何男人。

就喺我諗住可以鳴金收機做正經嘢嘅時候,檸檬伸出微震嘅手示意我過去枱仔嗰邊,佢仲有嘢想玩。


檸檸拉出床下面嘅櫃桶,喺一堆衫褲下面抽出一條假肉棒,正正就係檸檬最鐘意嘅紫色,驟眼望埋去呢支假肉棒同我而家胯下已經硬過電燈柱嘅真肉棒,外型上竟然有八成相似,我都唔知原來檸檬一直有收埋一支咁嘅嘢。

「啱啱...檸檬就舒服完...」檸檬將支假肉棒放喺枱上面,「而家...我想老公支棒棒都要咁舒服...」

全裸嘅檸檬坐喺櫈度,向前俯身慢慢咁撫摸住支假肉棒,呢個姿勢令到我更加清楚睇到檸檬一對美乳嘅形狀,一諗到呢對美乳係自己嘅專屬玩具,肉棒又硬多少少。

「咁樣...我開始整...老公支棒棒喇...」

檸檬對鏡頭單一單眼,首先將手指放喺假肉棒嘅龜頭上面慢慢撫弄,雖然隔住鏡頭,但我都好似感覺到檸檬嘅手指喺我支肉棒上面游走緊咁嘅感覺,我一手拎住手機,另一隻手開始做一樣我好耐冇自己做嘅嘢,套弄自己嘅肉棒。

檸檬見我有呢個舉動就更加興奮,向下望住假肉棒,將口水滴喺假肉棒上面,口水沿住肉棒流到枱面,檸檬隻手因為口水嘅滋潤,套弄假肉棒嘅時候更加流暢,個衰妹仲對住鏡頭不斷咁舔唇,搞到我都痕起上嚟。

「老公...feel唔feel到吖...檸檬而家摸緊你支棒棒...啱啱仲滴咗少少口水落去...等你一陣入嚟嘅時候可以舒服啲...一陣唔準咁快射架...檸檬頭先都未舒服夠...」

檸檬撫摸住假肉棒嘅手冇停止過,我套弄自己肉棒嘅手亦都一樣,仲開始跟隨檸檬隻手嘅速度同位置跟住一齊嚟郁,竟然有一種比平時仲要舒服嘅快感。

檸檬將手指放喺假肉棒嘅龜頭頂端,用手指輕輕打圈,間唔中就將成個龜頭包喺手心入面前後愛撫,唔夠濕潤嘅時候又滴多少少口水落去,不斷保持假肉棒嘅濕滑,跟住仲開始加速套弄假肉棒。我睇到血脈賁張,開始有少少妒忌呢支假肉棒。

「老公鐘意我chok得快啲...定慢啲...兩樣都可以...只要老公鐘意...
「咩話...想射?唔得吖...都未去到最舒服...檸檬唔準你射...檸檬淨係俾老公喺最舒服嘅時候先可以射...唔準吖...唔準而家就射吖...要忍耐多一陣...」

我慢慢鬆開跟隨檸檬節奏套弄肉棒嘅手,檸檬見我套弄到真嗰支肉棒都已經泛紅,舔一舔微乾嘅嘴唇,我知道佢都已經忍唔住,好想嚟一場真實嘅大戰,但佢仲有殺手鐧未出。

「跟住...就係老公最鐘意嘅...都係檸檬好鐘意嘅...幫老公含棒棒...」


檸檬輕輕趴喺枱上面,伸脷由假肉棒嘅根部開始舔起,去到龜頭附近就不停用脷打圈,平時佢含住我支肉棒就見得多,今次都係第一次睇住佢含另一支肉棒,雖然係假嘅,但都令到我有被NTR嘅錯覺。

檸檬慢慢將成個龜頭含入嘴,不時又用脷不斷挑逗龜頭下端嘅敏感位置,個衰妹平時知道我最鐘意佢集中攻擊邊啲地方,佢就照辦煮碗將同一個攻勢用喺假肉棒上面,之後仲開始吞吐起嚟,響亮嘅口水聲搞到我恨不得而家就將佢口入面嘅假肉棒拎走,換上我呢支暖笠笠嘅真貨。

鏡頭後嘅檸檬不斷賣力咁吸啜住,我隻手又開始套弄住自己嗰支可憐嘅肉棒,檸檬見到我呢個舉動又跟住套弄起假肉棒,我地兩個開始追求一致嘅頻率。

「做咩...?想射?...真係忍唔到喇?...好啦...老公都忍咗咁耐...一定好辛苦...就俾老公射哂出嚟啦...檸檬唔會放手架...會一直chok到老公射哂出嚟為止...」

檸檬一直望住鏡頭俾出加油鼓勵嘅甜笑,我當然唔會咁易投降,佢chok得幾快,我就跟住幾快,檸檬對於鏡頭佻皮咁咬一咬唇,慢慢將套弄嘅速度放慢,用手指不斷來回撫弄住假肉棒,好似真係玩緊真實嘅精液一樣。

「哇...射咁多...老公真係勁...要好好咁獎勵下你先得...」

檸檬又將支假肉棒含入口,同頭先幫我掃除口交一樣,將龜頭同肉棒嘅每一個部分都細心咁用脷清潔好,仲一直望住鏡頭,好似驚我會睇漏佢任何一秒嘅表現咁。

「OK...cut!」檸檬示意我可以停機。

我放低手上嘅電話,未等檸檬有進一步反應,一個公主抱就將佢抱上床。

「喂喂!...做咩吖!...唔要吖...又嚟...!啱啱先做完...」檸檬作勢想推開我,但明明佢自己都已經想要到極點。
「啱啱你摸嗰支假嘢摸得咁開心...唔駛旨意有得走...要俾你試下真嘢有幾勁...」我打開檸檬雙腳,將已經硬到冇得再硬嘅肉棒對準檸檬仍然濕潤嘅小穴。
「咁平時人地...人地見唔到你嘅時候...吖!好粗吖老公你...見唔到你嗰陣...嗰陣...都會想要架...我...我搵咗好耐先搵到呢支咁似...慢啲吖...俾我適應下先...」
「仲要試過好多支?你今晚唔駛旨意有得瞓...」我開始加快抽插嘅速度。
「唔好...我知錯...吖!...老公我知錯...以後...以後淨係俾老公支棒棒入嚟...唔再用假嘅...吖!吖!真係好正吖...都係老公真嘅呢支最好...唔好抆出去吖...今晚一直就咁樣吖...」

既然遲啲有兩個禮拜冇得見,就將兩個禮拜嘅quota今晚一次過用盡哂啦。


今次呢一條未公開映像,係ABW-108「働く痴女系お姉さん vol.16 働く涼森れむの5シチュエーション」嘅特典,原本嘅設定係導演入去化妝室搵涼森,想佢拍一啲特典映像俾全國嘅涼森FANS,咁我就諗不如俾個得意啲嘅設定落去,就諗成上面呢個短故。

當然呢一套ABW-108都係相當唔錯嘅作品嚟,我個人特別鐘意第二幕洗車嘅場景,非常好睇,極力推薦大家去感受下涼森嘅魅力。

關於Prestige嘅未公開映像,你又有冇邊套推薦呢?不妨又同大家分享下。

沒有留言:

張貼留言