三日,四十個女優,台北國際成人展TRE 2023 Part 1

Hello兩個月冇見:)大家好我係喺8月頭啱啱去完台灣返嚟嘅新東寶:)

因為疫情問題而停辦咗三年嘅台北國際成人展TRE,隨住疫情完結以及各國終於開關,今年終於可以正常復辦#cheerleading#mouse

好多事務所一早已經磨拳擦掌,要將呢三年失去嘅女優人氣同曝光,以及海外嘅生意,全部攞返哂返嚟;有唔少未見過咁大場面嘅新人女優,仲有出咗道幾年都未嚟過海外成人展嘅女優,都想見識下呢個號稱亞洲地上最強嘅成人展,到底有幾犀利#plan#cow所以今年嘅陣容可以話係有今生無來世,詳細陣容會喺呢篇遊記入面同大家講解#:)#cow

所以由佢公布咗今年決定會舉辦開始,我就知道8月呢轉台灣冇得唔去#sad#cow基於2019年嘅經驗,TRE嘅女優見面活動嘅性價比俾我嘅感覺一直都唔高,差唔多嘅價錢去日本玩會開心好多,所以今年我去TRE嘅方向同心情係:

1. 淨係想買張入場劵入去影下女優 #photo#dog
2. 睇下攤位有冇現場飛可以join (因為之前未試過玩攤位)#blink#rabbit
3. 同嚟自亞洲各國唔同嘅毒撚一齊呼吸同一啖混濁嘅空氣#sosad#cow
4. 喺人逼人嘅情況下同肥毒撚交換身上嘅汗水#no#cow

然後,帶住又俾TRE水咗一年嘅心情返嚟香港#sosad#cow

今次又會係一篇多圖少字嘅成人展遊記,如果你下年都想試下用最低嘅成本,諗住淨係買張入場劵去睇女優,又想知入到去可以做啲咩,不妨參考下我呢幾日嘅安排:)


(TRE大會官方數據話,呢三日一共有20萬人次入場,但呢個場只有香港會展平時個hall嘅三份一左右大#wtf#rabbit 


唔知應唔應該叫做好彩,今年TRE參加嘅女優陣容入面,miru、香水じゅん(香水純)、古川ほのか(古川穗花),呢三個我自己鐘意嘅女優都有參加,佢地三個亦都差唔多係我呢程trip影得最多嘅女優。好彩葵つかさ(葵司)冇得嚟,唔係嘅話我就未必可以周圍行去影其他女優了#blink#rabbit

循例喺上機前同啲立牌影啲合照呃下like先:



TRE嘅展期係4/8-6/8,因為我想早啲準備所以早兩日到埗,亦都好彩早兩日出發,因為撞啱3號嗰日台北就打風。




(撞正個時間唔係入境高峰時段,排咗唔駛十分鐘就出去拎行李了。)


(交通方面,依舊係買一張台北機捷來回+72小時捷運任搭嘅組合套票,冇記錯係600台幣。)

今次住嘅係一間Airbnb#clap#rabbit$16XX住5晚,有咁大地方#clap#rabbit一個人可以喺兩張床度碌嚟碌去#clap#rabbit

 

安頓好行李之後,落街買件雨褸以備聽日打風不時之需,另外買多兩塊色紙for玩攤位嘅時候俾女優簽名用,之後就去搵嘢食#eat#rabbit呢一餐揀嘅係喺民宿附近嘅壽司郎。





台灣嘅壽司郎質素只能夠講係非常普通#sad#cow香港嘅壽司郎我未試過,但咁樣食咗十碟都係唔駛400台幣,應該算係抵卦#sad#cow


旅程嘅第二日,TRE舉行嘅前一日,本來大家仲擔心TRE會唔會因為打風而延期,但官方拍心口保證話會照去#cigar#cow咁就姑且信住佢講先。



台灣打風係會有風假放嘅,本來仲以為會好似香港掛八號風球咁,停工停諜就咩餐廳咩店鋪都唔開,點知基本上條街所有店鋪都繼續營業,商場亦都冇人喺玻璃度痴大交叉,所以基本上除咗大風同落雨之外,成個台北打風俾我嘅感覺,都同香港嚴陣以待嗰種做法完全唔同#confuse#rabbit




既然唔方便去遠嘅地方,咁就搵啲娛樂消遣咗呢一日時間佢啦#blink#rabbit於是就搵咗另一個又係呢幾日會嚟TRE嘅香港朋友,亦係我一直提過miru嘅死忠香港FANS,下晝出嚟一齊去睇戲食飯直落#hear#rabbit

台北戲院打風仍然會繼續開門,西門町亦都有好幾間戲院可以揀,兩個麻甩仔最後決定去睇又有愛情線,又有動作戲嘅歐美愛情動作故事,MI7 。





除返開每個人都係400台幣左右,有爆谷有汽水又有兩個幾鐘頭嘅愛情動作片睇,爆谷仲有齊三隻味,又係香港做唔到嘅價錢,喺香港搵錢然後拎去其他地方駛嘅感覺真係好#clap#rabbit

睇完戲之後,因為落雨嘅關係我地都唔打算搵室外地方行,本來仲諗住去夜市睇下會唔會有機會撞到啲AV女優出嚟行街,不過諗諗下落雨應該都唔會出嚟,於是我地就向台北嘅地下街出發。




夜晚想食小籠包,因為驚鼎泰豐會好多人,於是我地就去咗喺台北都好出名嘅點水樓,成間餐廳都係非常中式酒樓嘅感覺。




除咗小籠包之外,當然仲有叫其他嘢食:






飲飽食醉就各自返歸酒店,準備連續三日嘅TRE大戰了#drink#rabbit


4/8,TRE嘅第一日,當日8點左右起身已經收到消息,話現場已經有超過200人排緊隊等人場,似乎大家真係又緊火又餓咗好耐#sosad#cow本來都預咗今年人數會好癲,但冇估到癲到呢個程度。


(呢個係當日早上8:20嘅排隊等入場嘅人龍。)

我同另外幾個香港朋友都唔敢怠慢,因為唔知道大會會唔會截人唔放人入去,所以約埋一齊搭的士去會場,反正除返開每個人都係十零蚊港幣。

去到現場,當然比起想像之中仲要多人。





入場前要check袋,第一日嘅安排係相當混亂,嘢食嘢飲無論係有冇開封,都唔可以帶入會場,而會場入面亦都冇食物飲品賣,要買就要出去會場出面買完之後,再排隊入去;除咗止汗劑酒精消毒噴霧一律都唔俾帶之外,連雨傘都唔俾帶入場,包括縮骨遮都唔得。講緊前一日仲打緊風,連一把遮都唔俾帶喺身會唔會過份咗:o)定真係覺得會有人入去拎把遮打啲女優#emo#rabbit

點都好啦,要入去就要跟規矩#sadbutsmile#cow喺會場外嘅草叢扔滿一地嘅長遮同縮骨遮,門口有幾箱唔俾帶入場嘅止汗劑同酒精搓手液,搞掂哂之後終於入到會場。


(垃圾桶前面嗰筒長遮只係冰山一角。)


由於喺出面都耽誤咗唔少時間,結果第一日入到場個開幕禮已經開始咗一半,當時已經有大概二十個女優排排企定定喺台上面。






簡單咁同大家講一講今年嘅女優分級,企喺後面一排嘅全部都係由參展攤位搵返嚟嘅女優,而前面一排就係主辦JKF自己俾錢請嚟嘅女優,所以唔駛好奇點解有啲名都未聽過嘅女優有得企前排,七沢みあ同石川澪呢啲就要企後排,其實只係因為佢地唔係由主辦請嚟#wtf#rabbit

而喺主辦請返嚟嘅女優入面,又會再分成銀卡、白銀卡、金卡、白金卡,四個級數嘅女優,前排著黑色同紅色裙嘅女優,都係銀卡同白銀卡嘅陣容;而著白色裙嘅就係金卡同白金卡嘅女優。





金卡女優由左邊開始數,分別係:天使もえ、小宵こなん、桜空もも、新ありな、三上悠亜、河北彩花、深田えいみ、涼森れむ、うんぱい、明里つむぎ。

而當中,只有三上悠亜同河北彩花,係白金卡級別嘅女優,亦係呢堆女優分級入面最TOP嘅級數。



40個女優兩排企好哂之後,就開始每個人自我介紹,嚟唔開都係用國語講「大家好!我是OOXX!」,然後嘰哩咕嚕一段日文,當中有啲比較識玩嘅,就會用啲網絡梗,又或者唔同嘅語言嚟自我介紹,例如:


神木麗係用台語打招呼嘅。


揸緊咪呢個叫Nia,係台日混血嘅新人女優,所以佢全程都係用啱啱好聽得明嘅國語介紹自己。


仲有成人台白卡仔聲稱最鐘意嘅本鄉愛,因為浸過咸水嘅關係,佢一開口係講流利英文,「Hello everyone, my name is Ai Hongo, thank you so much for coming! 」,全場嘅台仔即刻喺度嘩嘩嘩。


未到自己自我介紹嘅時候,曾經嚟過TRE嘅女優、又或者識玩嘅女優、又或者冇俾台下咁多人嚇親嘅女優,就會擺下pose俾台下FANS影下相,又或者同其他女優互動下,例如:




 


當然亦都可以喺自我介紹嘅時候,擺多啲表情吸引下鏡頭,好似香水じゅん咁:



又或者好似明里つむぎ咁,企喺度唔駛點做嘢,你個鏡頭自然都係focus喺佢度:

 


當然緊張到講唔到嘢都係一個令人留低深刻印象嘅方法:)好似八掛うみ咁,第一日嘅自我介紹講唔夠兩句就已經喊咗出嚟:


(隔離石川澪個表情好好笑。)



(三上:等我扮下關心後輩先,係呢你叫咩名嘩?)

而呢幾日全場嘅焦點,大部份都係落喺即將引退嘅三上悠亜,同埋第一次遠征海外就已經備受關注嘅新一代AV天后,河北彩花。

三上悠亜喺台上面嘅介紹,咁多年嚟玩嚟玩去都係「一哭二鬧三上悠亜」,我其實都好懷疑佢本人到底知唔知前面「一哭二鬧」呢幾隻字係點解#heard#pig

至於河北彩花,作為出道以嚟第一個海外大型活動,同埋擺埋同三上悠亜一齊同級數嘅層面,都完全冇怯場嘅感覺,相當值得一讚#like#tiger

 
(另外唔駛問三上悠亜係咪整過嚟,佢自己本人喺Youtube都講過自己有去過做微整形,所以個樣唔同咗係正常。)

 
(河北妹真係好淡定#sorry#cow我依然係睇好佢多過新ありな,會成為下一個AV界嘅頂級天后。)

40個女優如果我逐個講嘅話應該講到1001都未去到Day 2#sad#cow大家有邊個女優想再聽多啲嘅留個言,我睇下有冇咩可以補充啦#sad#cow睇埋呢幾張合照我地去下一個環節#:)#cow




自我介紹完就請哂啲女優返入後台先,呢個時候應該返去參展攤位嘅女優,同埋屬於金卡、白銀卡、銀卡嘅女優會去各自嘅booth度,等台下面預約咗時間嘅嗰班麻甩仔去搵佢地#bye#cow台上面就會輪住有唔同女優上嚟,揀FANS上台玩遊戲。

Day 1基本上我喺台前面由開幕禮企到最後一個遊戲,所以都有唔少相可以分享#:)#cow首先係第一組上台嘅女優,分別係本庄鈴同埋神木麗:




本庄鈴都算係SOD而家嘅中流砥柱之一,講樣我諗除咗李佳芯之外都冇咩人可以同佢比較#confuse#rabbit至於神木麗今次我都係第一次見真人,一個字就係好大份#sad#cow要我形容就係好似日本妹版She Hulk嘅感覺,169cm高仲要個人咁橫#sad#cow玩龍舟掛鼓會俾佢掛返你轉頭#sad#cow







玩嘅遊戲就係抽一位FANS上台,工作人員會收埋一個襟章喺FANS身上,然後兩位女優就要鬥快喺FANS身上摸嚟摸去,搵到個襟章出嚟,係咪聽到都覺得好好玩呢#hehe#cow有興趣嘅自己上網應該搵到唔少片睇,めぐり(惠里)喺Day2嗰日玩到摷入FANS件衫入面同摸褲浪#sad#cow果然薑係老嘅辣#sad#cow

 
(係吖阿麗姐係行嗰邊落台吖。)


之後就換第二輪女優上嚟玩遊戲,分別係改咗名嘅山岸綺花(以前叫山岸逢花)、伊藤舞雪、同埋miru。



(伊藤舞雪條腰真係好癲#adore#

今年嘅山岸唔知係咪髮型同化妝問題,比起我19年嗰時喺TRE見佢,同埋最近一次1月見佢嘅時候都有啲跌watt,開始有啲老態出咗嚟#confuse#rabbit

  

伊藤舞雪今次係我第一次見真人,外型同我想像中嘅都冇咩太大出入,依然俾人嘅感覺係一個好豪爽嘅女優#drink#rabbit





至於miru,今年係第一次嚟TRE,而佢本人係target自己今年可以上到金卡女優嘅行列,最後落選。聽講佢本人因為呢件事好唔開心,但都無阻佢呢幾日喺TRE嘅表現#haha#rabbit我個人覺得作為第一次嚟TRE嘅女優佢已經做得相當好,希望下年官方會考慮佢做金卡女優啦#clap#rabbit





玩完搵襟章遊戲之後,三位女優又準備落台了。




(題外話miru喺今日揀上台嘅FANS就係嗰位香港嘅忠實FANS#sorry#cow


玩完兩輪女優遊戲之後,大台活動就係三上悠亞同FANS嘅合照環節,因為對上上上實在完全冇興趣#heard#pig再加上聽講攤位嗰邊嘅現場劵名額剩低唔多,所以決定去攤位度買咗Day 2見面會嘅飛先,順便周圍逛下#music#rabbit

  
(會場會不定時派印咗AV女優個樣落去嘅folder,基本上唔企第一二排係唔會搶到,搶嘅時候亦都冇咩竅門,總之同人鬥野蠻就有機會搶到了。)


(Folder就係咁嘅樣,另外嗰張黑卡就係抽上台玩遊戲先至會有嘅紀錄品。)

首先係去一劍浣春秋(即係我地俗稱嘅劍大)嘅AVWay攤位,上次參加完香水純攝影會之後,啲工作人員都仲認得我呢個咁多嘢講嘅香港人#blink#rabbit我同佢地講本來買咗盒餅諗住拎入嚟送禮,但官方唔俾入#wtf#rabbit



俾咗2500台幣報名參加Day 2 嘅八掛うみ(八掛海)嘅活動,除咗八掛之外,劍大呢個攤位仲請咗七沢みあ(七澤美亞)、七ツ森りり(七森莉莉)、河西れおな(河西麗央奈),一共四位女優,其中七沢みあ係最快售罄,Day 1就已經賣哂3日嘅所有現場劵嘅名額#bye#cow

 
(現場仲有賣八掛同七森嘅事務所專登為今次TRE而整嘅毛巾。)

AVWay呢個攤位仲有一個快閃攝影時間,四位攤位女優會不定時出嚟俾大家免費任影,限時一分錢,會出邊個女優唔知道,睇下你好唔好彩,好似我咁唔好彩就會撞正係河西出嚟嘅時間:




(呢個S1新人出道嘅時候我仲以為係一個戰鬥格嘅女優,但今次睇真人係相當失望。)

既然免費嘅就唔好咁多要求#sosad#cow想影到七沢一係就企喺度成日等運到啦#sosad#cow


然後就去另一個AV Cult嘅攤位,呢個攤位同Mines事務所嘅關係好密切,所以多數請嚟嘅女優都係Mines事務所嘅人。今次我報嘅係上次6月去日本嗰時有見過嘅八木奈々(八木奈奈),價錢都係2500台幣,而且仲有一張1000台幣嘅商品兌換劵,可以喺攤位度買其他product用,變相個event只係1500台幣就可以玩到,相當抵玩#clap#rabbit




(AV Cult另外三位女優係小倉由菜、桃園怜奈、栗山莉緒。)

最後就係去愛愛屋嘅攤位報名,愛愛屋係一個專賣成人用品嘅攤位,所以買product買夠2000台幣就可以參加。攤位女優方面本來有兩個,分別係小野六花同松本いちか(松本一香),但因為小野六花病咗嚟唔到#cry#mouse所以只有松本一個人擔大旗,於是含淚報咗一場松本#cryalot#mouse



未完待續

沒有留言:

張貼留言