(劇透+影評) SSNI-405 坂道みる 訓醒教身邊多咗個女僕,仲好鐘意幫我含。

 大家好:)


唔知大家屋企有冇請工人呢:)?
小弟呢啲窮毒撚,就冇咁好福氣,由細到大都有工人服待#:)#fs
唔知究竟係咩感覺呢#:)#fs

不過,呢個禮拜我地睇呢套AV既主人翁,就唔止有工人咁簡單,佢既工人仲係一位口交掃除女僕O:-)


坂道みる,18年8月由S1出道,隸屬業界規模第一既T-Powers事務所。

坂道既出道經歷,同我上一篇寫既園田有少少唔同,佢出道既時候正正係S1另一個重磅新人,河北彩花既消失時間,但當時大部份人仲係沉醉喺河北之中,對呢位小妹妹冇咩點留意。


(出道作 SSNI-289 ,老老實實出道作封面嚟講呢張影得算差,冇人留意都好合理[sosad])

隨住時間一個月一個月咁過,大家對河北既回歸越嚟越冇信心,焦點開始集中返喺S1其他新人身上。
坂道打響名堂既,係以下呢一套潮吹題材作品,響FANZA已經攞咗四萬幾Like。

 
(SSNI-353,雖然好好口碑,不過我未仔細睇哂[sosad])

みるみる (Miru Miru,坂道既花名)冇令人眼前一亮既身材,唔大波,冇長腿,樣貌未去到偶像級既水準,係憑咩令到佢可以成為S1響上年既新人大熱呢?

答案係,同佢外表以及年資完全唔合符既演技。

有睇過みる作品既朋友,都會俾佢嗰種性慾所嚇到。導演一嗌action,みる就好似開咗另一個人格咁,唔揸乾男優勢不罷休。由前戲,到戲肉,到事後,全部都係100%落力到不得了,完全冇新人嗰種生疏,怕醜既感覺。
嗰種演技並唔係痴女既感覺,而係一部活生生既性愛機器,喺螢光幕前面話俾大家知睇人唔好淨係睇外表。坂道みる係一個你永遠餵唔飽既女人。
就係呢一種演出,帶咗俾一眾AV觀眾非常刺激既新鮮感,一個望落咁弱不禁風既女仔,點解上到床會變咗第二個人咁#oh#

好記得有曾經有一篇訪問,問佢演技係點樣揣摩返嚟,みる係咁答:

「嗯...我唔知咩係演技...
嗰啲全部都係我真實反應嚟...」

 
(SSNI-533,有冇見過女優拍大亂交,導演嗌完cut之後個女優會話唔夠喉,而男優係要跑出個studio? 咁就要睇下呢套[sosad])

FANZA成人大賞2019,みる提名新人獎,賽前亦係大熱門,最後又係飲恨,輸咗俾同事務所,蚊香社既河合あすな,只係攞到優秀女優賞。
順帶一提,呢年S1兩個女優都攞第二,S1 No.1 Style係咪應該要改名#:)#dog


(兩位S1女優為大家示範咩叫皮笑肉不笑#:)#fs)

睇AV不宜遲,呢個禮拜,我地一齊感受下俾女僕服待既感覺:)

--------
「主人...主人...我叫坂道みる:)
由今日開始...我就係主人你既專用女僕,
只要你想既話,我隨時都可以幫你含...即係食你既棒棒喔:)
請隨便差遣我啦:)...」



---

「真...真係既? 訓咗咁耐醫院,好耐冇打過飛機喇[bomb]...快啲幫我射出嚟啦...[bomb]
「大澤先生...大澤先生...你響度講咩吖#ng#」我既主診醫生拉開病床既遮簾走入嚟。「而家已經好夜喇#ng#請你安靜啲好嗎#ng#
「啱啱...啱啱...明明有個女僕話可以幫我含...我好耐冇打過飛機喇:~(
「呢度醫院嚟...你檢點啲好嗎#ng#
你聽日就出得院,仲有好心你幾十歲人就唔好咁多性幻想啦#ng#
「唔係架:~(...唔係我幻想出嚟:~(係真架:-(...」
「唉...你都係早啲休息啦...」醫生似乎唔多想理我。「一陣會嘈醒其他病人...」

醫生拉返好布簾之後,留低我弧零零一個人響病床上面。
頭先我真係發夢...? 但係明明好真實喎:-(...



就喺我打算再訓多一陣,睇下會唔會再夢見返嗰個女僕既時候,忽然有人拉開布簾走咗入嚟#oh#

「主人...主人...起身喇...」
「你...你咪係...#oh#...我頭先夢見嗰個女僕...! 」
「係,主人:)由今日起我就係主人既女僕,我叫坂道みる:)
只要主人有需要,我都可以幫主人含棒棒喔:)

自稱係我女僕既坂道みる,長相非常甜美,笑起上嚟非常可愛。
同埋重點係,佢把聲好好聽#love#由佢把聲講出嚟話幫我含,已經令我好興奮喇:P

「同我...同我夢入面聽到既野一樣#oh#...可以幫我含:O...係咪真架?_?
「當然係真架啦,主人:)
「咁...可以而家就幫我...幫我含嗎#oh#...?」
「冇問題:)主人:)

說時遲那時快,みる就已經爬到床尾,跪喺我雙腿之間,拉低我條內褲...





---

「主人係咪好耐冇射過喇:)?」
「係...係...#oh#...入咗醫院咁耐都冇#oh#...」
「咁樣...」我微軟既陰莖喺みる既套弄之下慢慢變大。「要好好發洩出嚟呢:)...」

みる作勢想開始舔落去,但係就一直望住我既表情。
每次當みる條脷差少少就掂到龜頭既時候,みる就縮返開,搞到我心癢癢。
みる似乎覺得咁樣整蠱我好有趣[sosad]

「唔...咁樣...[sosad]
「主人,想我含落去係嗎?」
「係...」
「咁我要含咯...:)

一邊望住我,みる就將我既龜頭慢慢含入嘴裏面...
Feel到みる既口腔開始吸啜起嚟,我既肉棒已經有半支俾佢吸咗入去[bomb]
一上一下有節奏既吞吐,快感不斷由肉棒傳到腦入面。







「吖...真係幫我含緊...」雖然好舒服,但我注意到みる身後既布簾仲未拉返埋。「等一陣...布簾仲未拉返埋...」
みる笑一笑,轉身將布簾拉好,以防出面有人睇到有個咁可愛既女僕幫主人含緊[bomb]
而家我先留意到,原來みる今日仲有著我最鐘意既魚網絲襪[bomb]實在係太正喇[bomb]




拉好布簾之後,みる再一次將我既肉棒含返入嘴入面。
咕嚕咕嚕既聲音,響みる用力既吸啜吞吐下不停傳出嚟。

雖然我到而家都唔知點解有無端端有個咁既女僕,不過咁舒服[bomb]唔理啦[bomb]

「等一陣...等一陣...」
我拉起みる,佢帶住不解既眼神望住我。
「可能...太耐冇射喇...而家好敏感...
係呢...你頭先話隨時都可以幫我...係咪真架#oh#?」
「係:)只要主人想,無論咩地方咩時候都可以:)
「咁...我想刺激一啲,不如我地去第二度啦#cn#

整理好衫褲,我就帶住みる離開病床...





轉眼間,我就帶住みる嚟到接待處。由於已經係深夜,已經冇人喺度當值了。
みる好奇咁左望望右望望,似乎...未嚟過呢度?

「冇估到夢境入面原來係真既...
係呢,可以俾我睇下你入面係著乜野嗎#oh#?」
みる笑一笑,打開冇扣上鈕既大衣,將入面既女僕內衣展示俾我睇。

上身係半透明既黑色薄布,只係僅僅將みる既胸部遮蓋住。
みる既胸部大慨只有B Cup,視覺上冇咩衝擊,但若隱若現既乳頭好似喺度挑逗住我一樣。
下半身係半截既女僕圍裙,少少既喱士邊非常引人犯罪,露出既半截大脾,下面就係我最鐘意既魚網絲襪。



 

「將...將件大衣除低...」
「係,知道,主人:)

みる身型屬於偏瘦類型,睇一對纖幼既手臂就知道了。皮膚雖然唔算太白,但均勻適中,冇任何痘痘阻礙觀感。
再加上呢一套性感內衣,實在太適合佢喇[bomb]




「好正...我又想要你含喇[bomb]...
可以...響度幫我嗎?」
「係,冇問題,主人:)

みる擺低件大衣之後,二話不說就跪喺我面前將我條三角底褲除低。
一早已經硬哂既肉棒,聶立喺みる面前。

「哇...已經硬棚棚喇喎:)...」
冇任何猶豫之下,みる再一次含住我既肉棒,咕嚕咕嚕既吞吐聲又再一次響起...





一路驚有人經過見到,一邊享受住みる既口交,我成個人有種飄飄然既感覺。
由上而下望住みる個頭鑽下鑽下咁吞吐住我既肉棒,簡直high到極點:P

「吖...吖...好舒服...」
「啜啵...啜啵...啜啵...主人...舒服嗎...?」みる舔住我肉棒既根部,一對水汪汪既大眼留意住我既表情。
「好舒服...你...你含得咁勁...
出嚟太耐唔返去會俾人發現...我地返去病房先繼續...
繼續做...更舒服既野:P
「嘻嘻...更舒服既野:)...」みる對我甜笑。「係,知道喇主人,我地返去啦:)



   

非常可愛既女僕みる,而家同我一齊坐喺病床度。

「みる頭先你...緊唔緊張#oh#?」
「嗯...都有少少:)
「咁又係...我既要求又好似太過份...
而家返到嚟...我地可以安心啲:)
「係既,主人:)
「我...可唔可以摸下你...
你呢套衫真係好適合你#love#
「當然可以啦,主人:)

得到咗みる既允許,我大膽咁拉低みる上身既薄薄內衣。
みる既乳頭同乳暈大細都十分適中,冇任何阻礙觀贍既感覺。
可能みる仲係好緊張,我咩都未做佢既乳頭已經硬起嚟,我忍唔住用手指輕輕咁挑弄着。
みる望住我既手指喺佢既乳頭上面遊走,每當經過乳頭既時候佢都好似觸電一樣輕輕震一震。

「みる...咁樣係咪唔舒服?」
「唔係...主人...只係...我有啲敏感...」
「如果覺得舒服既...叫出嚟都可以哦:)」我笑住同みる講。「隔離床個阿叔每晚都好大鼻鼾聲,唔駛驚其他人會聽到:)
話口未完,我另一隻手已經向みる另一邊既乳頭進攻。みる今次主動拉低內衣,兩邊既乳頭就咁樣暴露喺空氣當中。
「係...主人...我...吖...好舒服...」
「望住我講...みる望住我...係咪好舒服?」
「係...主人...」みる抬起頭望住我。「主人整得我...好舒服...」




「摸下面呢? 摸下面會唔會都好舒服?」
「會...都會...」
「咁樣...俾我摸下,睇下係咪真係會一樣咁舒服...」我開始忍唔住了。
「係..知道...主人...」

みる打開雙腳呈W字型,下半身清清楚楚咁show喺我面前。
半透明既黑色內褲,將みる既陰部稍稍咁遮蓋住,若隱若現最容易挑起性慾,我用手指輕輕咁隔住內褲撫摸住,みる繼續時不時就抖震。

「みる...你咁樣着...好犯規...」
「主人...鐘意嗎...我特登咁樣着...吖!...着嚟俾...俾主人睇...
主人...你咁樣...我會忍唔住...呻吟出聲...」
「頭先咪講咗...你可以嗌出嚟,放心...」

一邊安慰住みる,一邊我開始喺佢既陰核附近用手指打圈圈。
隨著速度越嚟越快,みる既呼吸聲都越嚟越重。

「唔得...咁樣...咁樣...我...我...嗯嗯...嗯...」

みる似乎仲係有所避忌,唔敢嗌出聲,一直咬住下唇,睇到咁樣我都唔忍心再整蠱佢。
我一停止搓弄,みる就大大力咁喘氣,平復頭先既情緒。






「俾我...睇下入面,拉開條底褲。」
「嗯...係...主人...」

みる仲未抖順條氣,又接到我下一個要求。
みる既右手慢慢拉開內褲,粉嫰既陰部就正式呼吸新鮮既空氣。

「自己...扒開佢俾我睇。」我不自覺地吞咗一下口水。

みる今次冇回答,直接用行動嚟回應。
兩隻手帶住些少微震,輕輕咁撥開陰唇,みる呢啲細微既動作更加挑起我既性慾。

「話俾我知...整邊度先舒服。」
「嗯...嗯...呢度...同埋...仲有呢度...」みる用手指輕輕咁指一指。「同埋...裏面...」
「咁樣唔夠清楚,要整邊度?」我特登要みる講出嚟,打開佢既心牆。「話俾我聽係咩地方...。」
「陰...陰蒂...仲有...陰道...」みる面紅紅咁講。「咁樣講出嚟好...吖...!」

未等到みる講完,我既手指已經直接貼上去みる既陰蒂,開始撥弄起嚟。
突如其來既偷襲令みる措手不及,開始嗯嗯咁樣呻吟。

「陰蒂...仲有...陰道。」

伴隨著我言語上既挑逗,我既手指插入去みる已經濕漉漉既小穴裏面。
單憑一隻手指,都已經感受到みる小穴入面既溫暖。小穴入面緊緊啜實我既手指,好似唔想俾我抽返出嚟咁。
隨住手指每一下既抽插,みる都會輕輕咁樣呻吟住,每一次抽出,手指頭仲會帶住みる小穴既淫水。

「みる...鐘意整陰蒂定小穴入面?」我既手指又再一次撥弄住みる既陰蒂。
「嗯...吖...嗯...嗯...入...入面...」
「入面係咪? 係咪要咁樣?」 我放返手指入去小穴入面抽插,並且加快抽插既速度。
「係...係...嗯...嗯...主人你...好識整...我...吖...!
再咁落去...會俾人聽到...吖...」
「忍耐多一陣...」我知道みる應該差唔多,於是反轉手指挑弄佢既G點,再加快抽插速度。
「主人...吖...你好...好...吖...吖...唔好...!」

みる用雙手掩住口,防止自己發出既呻吟聲俾人聽到,一邊張開雙腳打開小穴感受住我手指既抽插。
小穴入面忽然收緊起嚟,みる不由自主咁震咗幾下,忍唔住高潮了。






「頭先...係咪高潮咗?」
「係...主人...整得我好...舒服...所以...」
「所以忍唔住係咪? 我都...我都忍唔住...而家過嚟幫我含一陣先...。」
「係...知道喇...主人...」

仲喘住氣既みる爬起身,再一次將我條底褲除低,二話不說就將肉棒含入口中。
今次みる都冇怠慢,依然賣力咁吸啜,好似佢既小穴頭先啜實我隻手指咁。

「吖...みる...又俾你...含到咁硬...」

みる冇回答,反而加快吞吐既速度,不時又淨係用脷圍住龜頭打圈,緊緊咁望住我。

   

「唔得...咁樣...會...」我力壓住想射精既感覺,「みる...插入去...可以嗎...?」

みる對我甜笑一下,大力咁吸啜一下龜頭,套弄住我既肉棒。

「可以哦...主人:)
等我...除咗條底褲先...
主人...要望住哦...:)

みる企起身,下身對正我面前,將底褲慢慢咁褪落嚟。
拉高條小褶裙,兩腳張開跨坐喺我肉棒上面幾吋既位置。

「主人...不如磨一陣先好嗎...:)?」

呢個衰妹,似乎係想報復我頭先既戲弄,故意用陰唇來回磨擦我已經硬過燈柱既肉棒。
小穴外面既淫水,慢慢咁塗滿我既肉棒,みる既喘氣聲又開始越嚟越密。

就喺呢個時候,出面傳嚟有人行過既聲音。
みる回頭確認望一望拉好既布簾,對我做咗個「殊」既手勢,條腰繼續控制住下身磨擦我既肉棒。

「吖...咁樣...」
「主人...唔好出聲...喔:)
「你...放入去...我就...唔出聲...」
「嘻嘻...」みる既笑容有種夜神月計劃通既感覺。「咁我...放入去咯:)




 
みる既小穴,逐吋逐吋咁吞入我既肉棒,みる望住自己小穴慢慢將肉棒吸入,一路感受住我粗壯肉棒慢慢撐開佢既小穴。

「嗯...嗯...! 吖...主人既...肉棒...好粗...」

直到成支肉棒俾小穴吞入之後,みる兩隻手按住我胸口,輕輕扭動條纖腰,感受住肉棒既質感。
而我就選擇全程由みる主導,訓響床上面任由みる擺佈。

「みる...你成個身都響度震緊...」
「係...因為主人...既肉棒...一插就嚟...就好舒服...」

みる既動作一直唔敢太大,可能都仲係怕會俾人聽到。
小穴入面既肌肉慢慢適應我既肉棒,開始感到冇之前咁繃緊。
みる既表情都由少少唔舒服變成合埋眼享受,曲起雙腳,一上一下咁開始小穴吞吐我既肉棒。

「みる...鐘意咁樣嗎...?」一波一波既快感開始衝擊我既腦袋。
「嗯...係...我鐘意咁樣...抽插...吖...吖...
咁樣好舒服...」

兩副身體撞擊既啪啪聲越嚟越大,みる一路捂住口,唔俾自己既呻吟聲俾其他人聽到。
我條腰都開始不自覺既頂返上去みる既小穴,みる最後索性雙手放喺後面借力,W字型咁分開雙腳等我既肉棒可以插得更入。

「又要...又要...又要...吖...吖...!」

今次唔係高潮咁簡單,みる潮吹噴出既淫水由小穴同肉棒既空隙中射出,飛濺喺我身上。
我都係第一次睇到女仔潮吹呢...

「對唔住...主人...我...我...」みる控制唔住自己身體既抖震。
「頭先...係...?」
「太..太舒服...所以我...忍唔住...」
「嗯...唔緊要...呢個姿勢再插多一陣...可以嗎?」
「係...主人...」
「吖...入面好緊...」

高潮過後既小穴除咗變得敏感,亦都變得更加緊窄,再加上潮吹過後既潤滑,肉棒基本上係滑入去みる既小穴入面。

「主人...我仲好想要...你舒服嗎...?」
「舒服...當然舒服...」
「我都係...」





插多一陣我feel到自己又差唔多到頂,好彩みる又忍唔住高潮一次,先俾到我少少回氣既空間。

「みる...轉姿勢...我想轉狗仔式...」
「係既...主人...」

みる既屁股唔算係有肉又圓潤嗰種,但大小都適中,我既肉棒一出一入咁抽插住みる既小穴,每一下都帶走小穴入面既淫水濺咗落病床上面。

「主人...唔好...唔好插咁快...我又會...噴出嚟...」
「嗯? 唔可以哦...忍耐一下啦...」
「嗯...但係...嗯...嗯...吖...嗯...」

我當然知道みる咁敏感,一定唔會忍耐到,咁樣要求只係我小小既惡趣味。
我扶住みる條腰,加大抽插既力度,みる既呻吟聲又開始越嚟越大。

「主人...都話咗...唔可以...吖...吖...」
「我冇加快哦...咁樣先係加快...」我專登加快速度抽插,「鐘意嗎? 我就繼續咯...」
「唔係...我...吖...吖...! 」

知道みる又就嚟高潮,我特登將肉棒插到最入,感受住みる小穴入面既收窄,緊緊咁夾實。

「頭先咪話咗...唔可以咁大聲囉...」
「對唔住...主人...但都係因為主人...太舒服...」
「轉做正面...我要好好咁睇住你...」






「隔離床仲打緊鼻鼾...所以應該冇嘈醒佢...」我安慰住みる。「不過...你都唔可以叫得咁大聲。」
みる正面訓喺我面前,對我點點頭,用兩隻手捂住口。
「咁我...插入去咯。」
扶好肉棒,我喺みる既小穴外圍輕輕上下掃咗幾下,就一口氣插入仲係非常濕滑既小穴。

みる一邊捂住口,一邊抬起頭望住自己既小穴俾我既肉棒抽插,想嗌又唔想嗌咁。
我用手指輕輕撫弄住陰核,みる就已經忍唔住呻吟起嚟了。

「吖...主人...好舒服...吖...吖...」




「主人...既肉棒...好勁...插得好入...
吖...吖...吖...! 嗯...嗯嗯!...又要...噴出嚟喇...!」

みる又再一次潮吹,今次我將肉棒抽出嚟,小穴就好似一個小噴泉咁,將淫水花灑式咁噴射出嚟。




我唔俾みる回氣,扶住みる條腰再一次插入,更加加快抽插既速度。みる已經唔理會唔會太大聲既問題,盡情地呻吟著。小穴用力咁吸啜住肉棒,我都忍唔到落去了。

「みる...我差唔多要射...想我射喺邊度...」

みる只係伸條脷出嚟,示意我可以射喺口。

「主人...吖...吖...要...要...射多...射多啲...俾我...吖...吖...」
「可以..可以...射喺面上面嗎...」
「主人...鐘意...就得...射...射哂出嚟...我想要...」

みる最後呢一句狠狠咁擊破我既防線,我喺臨射前抽出肉棒,對住みる口邊將住院咁耐積落既精液通通射哂出嚟。
我大啖大啖咁抖住氣,實在太耐冇試過咁舒服了。

「みる...幫我...舔乾淨佢...可以嗎...」
「係...我既...主人...」

みる乖乖咁將啱啱射完既肉棒含入嘴,條脷貪婪咁舔住龜頭上面殘留既精液,用力咁吸啜著,差啲連魂魄都俾佢吸埋出嚟。






射完出嚟,我成個人坐返喺床上面喘住氣。みる口邊仍然留住我既精液,望住我講:

「主人...聽日你出院...我地一齊返屋企啦...:)
「歡迎你返嚟,主人:)

經歷完尋晚同みる響病床上既大戰之後,我一朝訓醒就成個人生猛哂,扑野真係強身健體既好運動呢:)
醫生見我狀態咁好,都好放心俾我出院,於是我就同みる一齊返屋企。

「果然都係屋企最舒服呢...」我忍唔住一入門口就伸咗個懶腰。

みる企響一邊微笑住,如果みる早啲嚟照顧我分分鐘都唔駛住咁耐醫院呢。

「係呢...みる,
你可唔可以...就喺呢度...幫我含一陣?」
「當然可以啦,主人:)」みる未等我下一步就打算跪低幫我除褲。
「等...等一陣...
俾我望下...你今日著咩衫嚟。」

みる除低件大衣,第一件映入眼簾既就係少布到不得了既Bra,只係僅僅遮住乳頭多啲。
今日みる仲戴咗個女僕款式既頭箍,條頸就有條襯返頭箍既碎花頸帶,今日既女僕feel仲正過尋晚#love#

「哇...啱啱啱...女僕就係要咁樣...」
「嘻嘻:).
..咁我開始含咯:)

みる跪低幫我解開褲頭同除低底褲,毫不猶豫就將尋晚抽插到佢高潮連連既肉棒含入口。
肉棒一進入みる溫曖又濕滑既小嘴,就已經極速充血,再加上みる既口技,唔駛好耐我既肉棒已經進入最佳狀態。
返到屋企成個人都寧舍放鬆啲,一入門口又有咁可愛既女僕幫我含:P... 我興奮到唔知點形容[bomb]

   
含咗都唔夠3分鐘,我已經又開始忍唔住想射[bomb]
みる每次都含得咁落力,淨係合埋眼聽住啲啜啵聲都已經夠,而家再加埋由上而下望住みる既征服感,咁快頂唔住都情有可原啦#:)#fs

「等一陣...你含得咁快會忍唔住射...[bomb]
我地...去客廳先繼續...」

同みる去到客廳,我就坐咗響梳化,みる就跪坐喺我面前。

「みる今日...著得仲性感過尋晚呢...」
「嗯嗯:),今日呢件比較少布...」
「以後要多啲咁著...好,繼續幫我含多一陣...」
「係既,我既主人:)

みる今次用狗仔式既跪姿嚟服待我,又係另一種視覺上既衝撃。
返到屋企唔怕俾人聽到,みる都明顯比尋晚更放得開,含啜既聲音響遍整個客廳。
みる集中進攻龜頭,淨係吞吐龜頭範圍,搞到我鬼死咁敏感。

「吖...等一陣等一陣...」我忍唔住叫停みる。
「主人...想射嗎...?」
「唔係...我想...去屙尿...」

由醫院忍到返嚟屋企,都差啲唔記得去廁所。
都係屙完之後,先再俾みる繼續服待我:)



 


屙完尿,我手都未洗,みる就跪喺廁所門口等緊我。
呢個時候,我有一個大膽既想法。

「みる...如果我想你而家幫我含,可以嗎...?」
「係,冇問題:)

我連講笑喳呢句都未講出口,みる就將我啱啱先屙完尿既肉棒含入口...







「みる...啱啱先屙完尿...吖好舒服...唔係!...好污糟...」
「啜...啜...啜...唔會喔...:)」みる一邊舔住肉棒一邊望住我講。「主人既肉棒...好好食...」

我本身唔係咁諗架[sosad]
不過...又真係好舒服[bomb]

「好喇好喇...みる唔好再含住喇...」我拉住みる隻手示意佢停口同停手。「我地上床...做愛啦。」




「Er...みる...頭先我咁樣叫你含,你唔會唔鐘意咩?」

尿又屙完,又俾みる含咗咁耐,我一早就想同みる痛痛快快咁做一次。
但頭先みる既舉動,真係有少少嚇親我#:)#fs

「唔會吖:)」みる臉上冇任何既猶豫同不滿。「一啲都冇唔鐘意:)
「真係...? 咁...」
「真係冇:)味道咸咸地,幾好味:)

點解我個女僕咁重口味[sosad]

「咁みる...鐘意肉棒嗎?」
「鐘意:)最鐘意就係主人既肉棒:)
「咁獎勵你...繼續舔主人既肉棒...好唔好?」
「係,咁我繼續舔:)

短短一個朝早,已經係今日第四次,我既肉棒又再俾みる含入口...








「主人...啜啵...啜啵...你...好硬...啜...」

同尋晚一樣,我咩都唔駛做,淨係訓喺張床等みる服待我。
冇咗尋晚驚俾人發現既顧慮,みる基本上已經放開心境去同我口交。
雖然少咗份刺激,但見到みる咁落力,我仲有咩好怨呢? 合埋眼享受好過啦[bomb]

「吖...你連春袋呢邊都含埋...」
「主人...舒服嗎...」
「你話呢...點會唔舒服...次次你都含得咁好...」
「啜啵...滴多啲口水會再舒服啲...」みる流咗少少口水落去加強潤滑。
「咁樣...會忍唔住射...」
「唔得...啜啵啜啵...主人...唔得...」
「唔得?... 點解唔得...?」
「啜啵...主人...啜啵...唔可以咁快射...」

大佬幾時玩埋射精管理[sosad]? 再咁搞法我會唔會變咗性玩具[sosad]

「咁...咁...咁...放入去...放入去啦...」
「遵命:)主人:)

        
一直都冇留意みる今日下身著咩,所以我叫みる企起身俾我望下。
一條黑色三角底褲,冇尋晚嗰條咁透咁性感,但みる慢慢除低佢個動作非常誘人,再加上一對白色過膝襪,觀感一流。
みる既陰毛明顯平時有保養住,唔會太過濃密亦都冇過份既稀疏,小小一撮咁恰到好處。

「みる...拉低埋個Bra...」

みる順從咁拉低今日呢件少布既Bra,一對小饅頭就咁樣暴露喺空氣中,乳頭未硬起既時候扁扁地,非常可愛。

睇到呢度,我都唔再特別要求啲咩多餘野,直接開波啦[bomb]

「みる...坐上嚟...」
「咁...我放入去咯...」

みる用已經有少少濕既小穴,響我肉棒上面磨咗一陣,就成個人坐落去盡根沒入,肉棒即刻俾小穴濕嫩既肉壁包圍住...

みる主動按住我心口,一上一下咁用小穴套弄住我既肉棒,屁股撞擊既聲音伴隨著みる既喘氣聲同呻吟聲,彌漫住整個房間...


     
故事就睇到呢度:)

今次題材揀得麻麻地#:)#fs下次搵過第二啲寫#:)#fs

禮拜六晚出影評:)


--------
或者我都講下點解我會想揀呢套既原因啦:)

女僕題材其實嚟到2019年都已經拍到爛哂,全裸女僕、姐姐妹妹變女僕、約一年先有得上門一日女僕、中出專用女僕,又或者女僕搭其他主題,大家都已經覺得無咩特別,嚟嚟去去都係お主人様,然後都係嗰幾個場景,完事。

所以我自己睇既時候,我會去嘗試搵佢同其他同類型劇本唔同既地方:)
縮窄範圍,我淨係搵S1拍過既同類型嚟做比較。



(SNIS-854 橋本當fit狀態下既作品,特點係除咗女僕仲有長腿睇)



(SNIS-653 天使呢一套,係S1呢類劇本既第一套,主打我覺得係天使既可愛感同女友感。)



(SNIS-902 翼既呢套,我未睇[sosad]俾唔到咩評語[sosad]
就好似之前所講,同一類既劇本會因應唔同女優而有所改動。

以橋本嗰套為例,明顯睇到focus喺佢對腳既鏡頭會較多,導演亦都儘量將女優最吸引觀眾既一面拍出嚟。
みる呢套,就將佢潮吹同無限性慾呢兩個重點放大,嚟突顯佢既優點。
仲有みる既主動,都係佢呢個劇本同其他唔同既地方。往常我地睇到既主人要求女僕先做野既「被動」,喺呢一套我地會睇到返多啲主動要求既情節。

(みる既潮吹真心係好睇:P)

場景上,除咗屋企,橋本嗰套係便利店,天使既係網吧,坂道就係戲院。
呢層我就鐘意橋本便利店呢個場景多啲,不過みる喺戲院嗰part都拍得唔差:)
 
(顏射場面,滿分#lihkg#dog)

みる適合做一啲攻既角色,所以一個攻守兼備既女僕設定,就可以滿足哂兩邊既觀眾。
如果全程都淨係做被動既一方,冇新鮮感之餘,亦都好快會悶,畢竟大家都唔會係第一次睇女僕題材#:)#fs
所以みる呢套女僕,我會想推介俾大家,就係想大家睇既時候有少少煥然一新既感覺:)

或者再簡單啲嚟講,一個主動追撚含既女僕,大家興趣會唔會大啲#:)#fs?

 
(第一身睇口交場面係寧舍好feel#:P#dog)

呢套既剪接係成套片既敗筆,唔流暢既地方太多。
亦都因為唔多一鏡過既鏡頭,觀眾睇既時候投入感會低咗,亦都冇一氣呵成既感覺。


(浴室口爆呢幕冇拖泥帶水轉嚟轉去,好睇#wine#pig)
坂道みる,銷量同人氣上都已經響S1有非常穩固既一席位。
重點係,佢成個人既塑性好高,一啲強調床上技巧多於表情演技既劇本,交到佢手上都會拍到唔同既感覺。

我自己好期待佢拍類似Moodyz一日十回呢類既劇本,由佢主動去榨乾啲男優,做足全日冇停過,先至有嗰種性愛機器既震撼。

  
(みる10月18號出女僕題材既VR片,嚟啦嚟啦快點榨乾我#run#dog)

另外,10月S1合演大作,由みる同天使兩個得獎既女優合演,上下前後左右痴女題材,有興趣既巴絲記得要留意#lihkg#pig最好就支持正版#lihkg#dog


(呢個組合係精盡人亡咁解#@_@#dog)
最後,cap圖總結:)

 
「主人啱啱射完...咁快又硬返...
今次...唔準咁快射...」

希望大家睇完會多加留意呢個有機會成為天后既小妹妹,性愛天才,坂道みる:)

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言