(AV女優訪問翻譯) Ideapocket專屬女優各色各樣既秘密!(上篇) (相澤南、天海翼、希島愛里、明里紬、白峰美羽)

Ideapocket專屬女優各色各樣既秘密!
從拍攝秘聞到私生活既調查計劃!(上篇)


為咗紀念Ideapocket(下稱IP社)既促銷企劃,我地決定同IP社既專屬女優進行一次用電郵交流既訪問!

訪問將會提及喺活動推廣期間特價發售既作品,由女優本人推薦既必睇之作,以及拍攝時既趣聞都會一齊公開。

想知道一共15位IP社專屬女優私底下既一面嗎?分成三個星期推出既訪問,敬請期待哦!



:)=記者

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1214442/

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -



第一位IP Girl :相沢みなみ (相澤南)
(Twitter:@minami_aizawa_)



:):想聽你推薦Best 3既作品,以及拍攝時既趣聞!

相澤南超越小惡魔既「惡魔♡」

第三位:
「 隣人入居者の絶倫喘ぎ声に欲情してしまったワタシ… 若いち○ぽを貪り放題!!管理人NTR 相沢みなみ」(IPX-557)



:):推薦既原因係?

希望大家都可以感受到性慾爆發之後既變化,利用自己既立場扮演狡猾既女人,將住戶調教既過程,直到最後既結局,有如一部電影一樣既滿足感!

:):拍攝時候既回憶?

有一啲即興既演出,工作人員都睇到大爆笑;有一啲場景係由幾位好熟絡既工作人員客串演出,出嚟效果好有趣,當日全日既拍攝都係充滿歡樂。

- - -

想試一次咁樣既戀愛!

第二位:
「 教師失格 放課後にラブホで密会 娘ほど年の離れた教え子との淫美なセックスに溺れた私は…。 相沢みなみ」(IPX-680)



:):推薦既原因係?

同老師之間縮短距離既過程,兩個人之間既關係越嚟越深入,呢啲都好真實咁描述到出嚟。如果睇既時候可以觀察到兩個人既變化既話,我會好開心。

:):拍攝時候既回憶?

拍攝約會場景既時候去飲珍珠奶茶,但中途唔小心倒瀉咗,我同老師當時係真係嚇親既。

- - -

將各方面既相澤南濃縮埋一齊既作品!

第一位:
「 終電ないならウチおいで」僕の恋人が家で待ってるのに、 終電逃がし同僚女子社員の家に泊まる流れに…ノーパンノーブラ部屋着に興奮した絶倫のボクは一晩中ヤりまくった。。。 相沢みなみ」(IPX-666)



:):推薦既原因係?

一開始就要色誘對方,非常難為情,進入小惡魔狀態之後出現咗好多唔同既表情... 經歷咁多親密關係之後,去到第二日朝早時候兩個人既變化同埋表情,希望大家會留意!

:):拍攝時候既回憶?

拍攝既時候我將自己代入個角色,「如果係我既話我會咁樣做」,所以喺作品入面可以睇到現場流露出嚟既自然反應同對白。

- - -

:):喺今次IP社推廣活動拍攝現場有咩回憶?

今次既拍攝係著韓系既服裝,為咗更加有韓系既感覺,我喺髮型上面花咗唔少心機,用咗好多平時拍攝作品唔會用到既絲帶嚟打理頭髮,非常開心。


:):請向大家推薦一啲你鐘意既野!

我既推薦係...Starbucks同埋辣既食物!



Starbucks係我生活既一部份,一定停唔到,FANS都經常送一啲Starbucks既禮品卡俾我做禮物!一直以嚟都好多謝佢地!對於我嚟講,經常喺食飯既時候都會食一啲辣既食物,尋找一啲好食既辣野食成為咗每日既日常。

:):喺特典動畫同活動DVD裏面,分別飾演咗「天使」同「惡魔」兩種角色,你個人既選擇係...?

我會揀...小惡魔派!



我係鐘意整蠱對方,享受對方反應既類型!最近既作品都有好多痴女系既題材,所以我係完全能夠以自己既方式嚟工作既小惡魔派。

:):最後請你同FANS講幾句說話。

好多謝喵娘之家(相澤南既FANS統稱)既各位一直以嚟既支持。今次係IP社既大型宣傳活動,希望可以同各位FANS一齊幫片商炒熱個氣氛。出道五年嚟都係IP社既專屬女優,能夠一直留喺呢度都係多得各位FANS既支持,非常感謝大家將我培育成為一位IP社既女優。跟住落嚟會為咗唔令IP社丟架而努力!喵娘之家既各位,LOVE!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第二位IP Girl :天海つばさ (天海翼)
(Twitter:@Amamitsubasa000)



:):想聽你推薦Best 3既作品,以及拍攝時既趣聞!

排喺第三位既係人氣作品系列續集!

第三位:
「 続編 今度は僕じゃない男にノーパンノーブラ‘‘パイパン’’ま○こで誘い興奮したそいつと嫉妬に狂った僕は。。。 天海つばさ」(IPX-630)



:):推薦既原因係?

好鐘意誘惑系列既題材。

:):拍攝時候既回憶?

好開心可以拍呢類自由自在以自己風格演繹既作品!

- - -

妖豔既演出受到好高評價!

第二位:
「 夏の終わりの汗だく中出し性交 人妻になったお従姉ちゃんの無防備な色気に理性を抑えられず…。 天海つばさ」(IPX-727)



:):推薦既原因係?

拍攝既工作人員有讚揚我既演出,超開心!

:):拍攝時候既回憶?

拍攝既時候其實係冬天,一邊用風扇一邊又要用暖爐,好深印象!

- - -

可能係最適合我既角色…?

第一位:
「 私の方が奥さんより上手いと思う…」 FNTR フェラチオ寝取り 狙った男をしゃぶり堕とす…寝取り癖の悪い女 天海つばさ」(IPX-599)



:):推薦既原因係?

一句講哂,「性癖」!

:):拍攝時候既回憶?

因為好鐘意作品既內容,所以都係喺興致勃勃既情況下拍攝,係推薦既第一位!

- - -

:):喺今次IP社推廣活動拍攝現場有咩回憶?

今次係第一次幫IP社拍宣傳活動既相,所以好開心!想多啲機會同大家聚頭…


:):請向大家推薦一啲你鐘意既野!

我既推薦係…YouTuber!

受到佢地好多既照顧,最近沉迷睇啲社畜系列…

:):喺特典動畫同活動DVD裏面,分別飾演咗「天使」同「惡魔」兩種角色,你個人既選擇係...?

我會揀...兩樣都得!



基本上係小惡魔系,但我比較想成為天使系。

:):最後請你同FANS講幾句說話。

多謝大家一直以嚟既支持同陪伴,跟住落嚟希望大家繼續愛惜我,我都會愛惜大家!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第三位IP Girl :希島あいり (希島愛理)
(Twitter:@airi_kijima)



:):想聽你推薦Best 3既作品,以及拍攝時既趣聞!

放棄抵抗,享受呢種反差。

第三位:
「最悪、私に触れないで…」 形勢逆転!即尺デリヘル呼んだら、会社のいじわるな女上司だった。 ムカツク女に性裁を!ストレス発散ピストン炸裂!! 希島あいり(IPX-619)



:):推薦既原因係?

我本身就已經好鐘意做戲,為咗可以將感情投入去角色裏面,我出盡全力去演出!呢個形勢逆轉既故事好有趣,希望大家睇完呢部作品之後可以盡情咁發洩同釋放!

:):拍攝時候既回憶?

入面要扮演一個以職權欺壓下屬既女上司,拍攝既時候有擔心會唔會被男優誤會,其實我本人平時唔會咁容易發脾氣。

- - -

封面既攻勢會唔會太強?

第二位:
「 素股になると防御力ゼロになるイクイク風俗嬢 希島あいり」(IPX-459)



:):推薦既原因係?

呢個係第一次喺作品封面以全裸既姿態展現,唔知點解流咗一啲奇怪既汗… 想被人用溫柔既笑容攻擊既話,一定要睇!

:):拍攝時候既回憶?

「唔可以同鋪頭講喔…。」雖然設定上係誘惑題材,但我覺得由呢一刻開始就已經覺醒咗痴女既快樂!鐘意被人服待,定係整蠱誘惑?拍攝既時候一邊諗住呢啲問題,一邊演繹唔同既角色,每一個場景都好享受!

- - -

最推薦既都係「全力SEX」既呢部作品。

第一位:
希島あいり 素顔のセックス「10年ぶりに私に彼氏ができたらこんなエッチがしたい」から始まった台本無し演出無し…男優と二人きりで撮影した卑猥すぎプライベート映像」(IPX-603)



:):推薦既原因係?

喺過去8年雖然已經演出過咁多套作品,但今次係第一次冇劇本亦都唔需要演技既「全力SEX」作品,紀錄片形式既作品非常新鮮!呢套都係少數可以睇到希島愛理素顏同真實面貌既作品!

:):拍攝時候既回憶?

出道既時候被人形容係表面斯文內裏OPEN既人,但今次意外發現原來我私底下表面都已經係好咸濕,記住要留意呢啲平時冇展露出嚟既部份喔!

- - - 

:):喺今次IP社推廣活動拍攝現場有咩回憶?

今次既攝影師係喺寫真時期合作過,攝影師同我講「你鐘意既角度係塊面向右擰轉!」,冇估到佢仲記得。其他工作人員都好溫柔,一直守護住我,喺咁溫暖既現場拍攝真係好開心。



:):請向大家推薦一啲你鐘意既野!

我既推薦係…愛犬既擁抱!



開完工返到屋企既時候,如果有愛犬既擁抱既話會有好好既治癒效果,幾攰都好,只要有狗狗既擁抱就可以繼續生存落去!

:):喺特典動畫同活動DVD裏面,分別飾演咗「天使」同「惡魔」兩種角色,你個人既選擇係...?

我會揀...獎勵型既傲驕小惡魔系。



我鐘意服待人,但係整蠱人都好開心,希望將來可以多啲小惡魔類型既角色,嘻嘻。

:):最後請你同FANS講幾句說話。

IP社係我8年前出道既片商,今次能夠再次以專屬女優既身份發行作品,都係多得大家一直以嚟既支持,好多謝大家!希望唔止喺呢次活動,平時大家都可以帶住感恩既心態,支持IP社,繼續炒熱個氣氛,所以請繼續多多支持IP社既作品!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第四位IP Girl :明里つむぎ (明里紬)
(Twitter:@akari_tsumugi)



:):想聽你推薦Best 3既作品,以及拍攝時既趣聞!

喺明里鐘意既嗰個地方…

第三位:
【一夜限りの誘惑】 酔いつぶれ目を覚ましたら…はだけた浴衣で僕を誘う同僚女子社員と翌朝までヤリまくった僕。 驚異の10発射精 明里つむぎ (IPX-662)



:):推薦既原因係?

希望你可以以主觀角度同我一齊享受!

:):拍攝時候既回憶?

因為溫泉係我個人好鐘意既場景,所以推薦俾大家。

- - -

喺平時唔可能會去既禁忌地方…

第二位:
「突撃!単体女優明里つむぎが噂の風俗店に体当たりガチ潜入リポート! ピンサロ!M性感!アロマ性感マッサージ!ハプニングバーとカラダとアソコを張りまくって体験取材!!」(IPX-647)



:):推薦既原因係?

可以睇到喺其他作品入面見唔到既「真實反應」!

:):拍攝時候既回憶?

今次去既地方平時唔可能會去,所以好開心!

- - -

非常有女人味…?

第一位:
「もう射精してるってばぁ!」状態でもムレムレ汗だくで痴女ってくる義理姉 明里つむぎ (IPX-633)



:):推薦既原因係?

全部場景都有著住黑絲,我覺得呢一套係「黑絲控」既影迷唔可以錯過既作品。

:):拍攝時候既回憶?

呢一套作品既導演係出道作既導演,所以好深印象。

- - -

:):喺今次IP社推廣活動拍攝現場有咩回憶?

好鐘意IP社既湖水藍色同天空藍色,新既IP社泳衣好可愛,用燈膽仔之類既小道具係好新鮮既體驗,係一次好愉快既拍攝。



:):請向大家推薦一啲你鐘意既野!

我既推薦係…プピプピ文太!



係一隻西伯利亞Huskey主人既Youtuber,隻狗仔好可愛叫文太,作為主人既角色都好有趣,每日都會睇佢地既片。

:):喺特典動畫同活動DVD裏面,分別飾演咗「天使」同「惡魔」兩種角色,你個人既選擇係...?

我會揀...天使系!



好想成為天使呢!就係單純有咁既願望。

:):最後請你同FANS講幾句說話。

好開心可以參加IP社既宣傳活動!我會以IP社專屬女優既身份繼續努力,跟住落嚟希望大家都會繼續留意我同埋片商!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

第五位IP Girl :白峰ミウ (白峰美羽)
(Twitter:@shiromine_miu)



:):想聽你推薦Best 3既作品,以及拍攝時既趣聞!

白峰既第一次...

第三位:
美脚エロ女教師の誘惑授業 白峰ミウ (IPX-621)



:):推薦既原因係?

因為係第一套涉及演技既作品,所以將佢放喺第三位!呢個就係白峰老師既腳技!希望可以有再多啲女教師既誘惑作品!

:):拍攝時候既回憶?

雖然演技方面一言難盡,但係係一套拍攝完之後好開心既作品。現場既工作人員都好好人好溫柔,我成日被佢地逗笑。

- - -

鐘意輕聲誘惑既聲音

第二位:
「彼女のお姉ちゃんのささやき誘惑ともの凄いフェラチオにボクは理性を保てない(汗) ハンパない舌使いと腰使い暴発!連射!口内射精! 白峰ミウ」(IPX-753)



:):推薦既原因係?

當妹妹去咗洗野既時候,喺枱下面口交幫男優口交,兩方都係一邊不安一邊興奮。

:):拍攝時候既回憶?

第一次喺其他女演員面前做愛,非常緊張... 心跳得勁快。

- - -

第一位就決定係呢套喇!

第一位:
FIRST IMPRESSION 147 8頭身本物グラビアAVデビュー解禁!! 白峰ミウ (IPX-589)



:):推薦既原因係?

Chapter 1就係人生既第一次潮吹!所有野都係第一次!緊張到左右不分既白峰應該係第一次,亦只有喺呢部作品先會見到,所以希望大家去睇。

:):拍攝時候既回憶?

工作人員比起想像中仲要溫柔同體貼,去到後半段就已經好Relax!同埋可以同著名男優清水健合作,好有趣好開心。

- - -

:):喺今次IP社推廣活動拍攝現場有咩回憶?

今次係第一次同其他IP社女優見面,所以非常期待。見到楓カレン同加美杏奈,兩個人都好開朗,笑容好可愛,非常開心!第一次著IP社既泳衣又係好開心,K-Pop既衣著好新鮮!但係喺拍攝跳舞嗰陣,完全冇節奏感所以唔知點算好,直頭喊埋出嚟。



:):請向大家推薦一啲你鐘意既野!

我既推薦係…Miffy!



細個既時候就已經好鐘意Miffy,大個咗之後知道作者係Dick Bruna之後就更加鐘意,我鐘意Miffy會因為唔同人既感覺而有唔同既表情同變化。

:):喺特典動畫同活動DVD裏面,分別飾演咗「天使」同「惡魔」兩種角色,你個人既選擇係...?

我會揀...天使系!



我鐘意為身邊既人付出,想令身邊既人幸福,一直都係保持住呢份心情生活。

:):最後請你同FANS講幾句說話。

出道就嚟一年,好多謝大家既支持。支持緊我既人,將來會支持我既人,我會為咗令大家更加幸福而努力,跟住落嚟要繼續守護著我,要一直鐘意我喔!




沒有留言:

張貼留言