喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 10

又開始一個緊密行程嘅weekend:)呢幾日嘅行程都有另一個一齊過嚟玩event嘅巴打陪住,小弟我終於唔駛日日都孤軍作戰#sad#cow


星期五嘅第一場活動,係去睇香水じゅん(香水純)有份演出嘅舞台劇:



AV女優有時都會喺呢啲小型嘅場館入面演下舞台劇,題材同啲衣著普遍都會大膽啲,畢竟想睇好演技同大製作都唔會諗到佢哋#heard#pig除咗香水じゅん之外仲有另外4位女優參演,分別係飾演奸角嘅七瀬アリス(七瀨愛麗絲)、一直都係冇表情嘅三宮つばき(三宮樁)、飾演香水好姊妹嘅百永さりな(百永紗里奈)、同埋負責做媽媽生嘅流川はる香(流川春香)。




(地點係喺池袋嘅一個小型舞台劇場館。)

前三行嘅門票係7000円一張,現場除咗普通嘅物販之外,仲有呢啲大型嘅掛布等人買佢返屋企,每個女優親筆簽名亦都只有一塊,價錢去到8萬幾円,我去到嘅時候只有香水嗰一塊係成功出售:



咁至於套舞台劇係講咩呢#confuse#rabbit主要就係講做主角嘅香水同姐姐百永呢兩個兔女郎,俾人捉咗入去一個富豪屋企做奴婢,想要重獲自由就要參加一個叫「Bunny Fight」嘅競技,香水同三宮一組,七瀨同百永一組,兩組對決#fight1#dog #fight2#dog

「Bunny Fight」其實就係玩嗰啲左手掂住綠色右手掂住紅色嘅家庭遊戲,只不過輸咗一係就扣分,一係就除衫,扣到最後分數最低嗰套就算輸,亦都會成為富豪嘅性奴;做主角嘅香水一開始由覺得除衫好羞恥,到最後發現喺呢個對決入面先至搵到真正嘅自己,之後就帶領住大家一齊大團圓結局,總之就...#heard#pig係一套有囡睇同有除衫嘅舞台劇啦#heard#pig劇本呢啲太超出我嘅理解範圍#heard#pig至於大家最關心嘅問題,答案係冇露點嘅#mock#pig




舞台劇完咗之後都會繼續有物販環節,最多人買嘅除咗係500円一張嘅隨機即影即有相,仲有就係指定女優嘅攝影劵,2000円一張,會係女優即場影嘅即影即有相,唔鐘意嘅可以換成30秒嘅攝影時間,我就梗係買兩張然後兩樣都要:




(Staff影即影即有相嘅技術唔錯。)

:)#oh#!新東寶!
#:)#cow:Hello香水小姐我地又見面喇。
:):你專登嚟睇我舞台劇?
#:)#cow:唔止,嚟緊下個禮拜你嘅寫真碟event,同埋仲有個公開收錄嘅event我都會去#:)#cow
:):真係嘅!?太好喇!
#:)#cow:頭先個舞台劇你啲演技好好!
:):多謝你!



嚟緊11月我仲會有兩次機會見到香水,到時先至拎啲手信同禮物俾佢,今日只係過嚟打聲招呼,好期待下次嘅見面呢#wine#pig


(喺廁所入面都會見到啲物販嘅宣傳#slap#tiger


(午餐係3點幾先至有時間食嘅松屋。)

睇完舞台劇又要返嚟秋葉原喇:)黃昏時間仲有兩場event要去,首先係Ideapocket今年6月嘅新人,佢個名全部都係日文平假名,叫做さくらわかな(櫻若菜)。




係一個幾重偶像風嘅新人女優,由出道開始我就覺得佢個樣硬係怪怪地#confuse#rabbit唔知係Ideapocket影得差,定係本人根本就唔上鏡,啲AV封面同劇照都完全唔吸引#donno#tiger今日見到真人終於明,原來係個鼻太大#sosad#cow

佢嗰間事務所又係唔俾人公開po相:







(側面睇個鼻係鷹勾鼻,但正面睇就好似男人樣咁#sosad#cow

畢竟都係前偶像出身,喺擺笑容方面係絕對合格,至於擺pose呢#confuse#rabbit仲有唔少進步嘅空間#confuse#rabbit慢慢努力啦#mock#pig






#:)#cow:さくら小姐你好,今日見到你真人,你塊臉真係好細呢。
:):哈哈#mock#pig多謝你#mock#pig
#:)#cow:頭先影合照嗰陣,擺你嗰個W嘅pose影相,個pose好特別。
:):是咁的,呢個pose係同我同一間事務所嘅前輩,白石茉莉奈幫我諗,因為佢個pose係M字手勢(Shiraishi Marina),咁我個名係W(Sakura Wakana),所以佢就叫我用呢個W嚟做自己嘅專用手勢#mock#pig
#:)#cow:原來係咁!白石前輩真係好。
:):係吖,係一個好溫柔嘅前輩。


(早排佢同古川上電視節目嘅時候影咗張合照,古川話さくらわかな塊臉好細,所以佢都要做個瘦臉pose,但叫さくらわかな唔好一齊跟住做#hehe#dog


(初次見面!多謝你由香港嚟,我都好想去香港睇下,下次再見!by さくらわかな)
(Btw佢個簽名比起其他女優嗰啲好細個...)

睇完啲瘦嘅,我哋睇返少少肉地嘅:)去完さくらわかな之後,啱啱趕得切去買飛見呢個Prestige嘅專屬女優,佢係河合あすな(河合明日菜)。


(當日嘅Cosplay衫,心口開洞。)

對上一次見到河合嘅時候係今年1月嚟佢嘅活動,有興趣嘅朋友可以睇返當時嘅遊記,河合係由一個妙齡嘅大波少女,極速進化咗成為一個大媽#realized#dog今次隔咗半年有多,睇下有冇咩大分別先#confuse#rabbit


(活動係2000截人,我喺1957左右買飛,no.係111,同前兩日嘅野々浦暖人氣相差勁多[sosad]

麻Q煩嘅Prestige又係唔俾人公開貼相:






(呢張係佢喺今年8月po出嚟嘅相。)



河合大媽終於減肥成功#clap#rabbit變返一個好睇好多嘅大波少女,雖然塊臉都仲係有啲太大,但身型已經瘦返唔少,可喜可賀#clap#rabbit

因為冇傾計時間所以都冇咩可以補充,咁就同大家講一講Prestige而家嘅女優人氣排名啦#smile2#rabbit首先以銷量同人氣嚟講,涼森れむ係絕對嘅一姐,至於鈴村あいり同涼森大致上差唔多,但因為少event同冇玩social media,喺呢方面輸蝕咗俾涼森#wtf#rabbit

至於排後面嘅女優,分別就係瘦到最近病埋嘅八掛うみ,同埋今日見到嘅河合あすな,而當中河合雖然啲片唔算好好賣,但喺event方面一直都有好穩定嘅成績,一場event可以賣到過百人真係相當唔錯#confuse#rabbitEvent當日仲有唔少女FANS,唔知河合有咩吸引到佢哋呢#hear#rabbit






活動就去完喇,今日又係任務完成:)同兩個香港朋友一齊去食燒肉:


(ホルモン焼肉 縁 池袋店 東京都豊島区西池袋1-18-11)

又係香港冇可能做到嘅價錢#play#dog百零蚊港紙可以有咁多嘢食揀,唔好理喇咩都嗌啲返嚟試下:


(結果夜晚要去買支黑烏龍茶消油消滯#arrested#pig

跟住落嚟係一口氣一日六場event:)啲相仲好努力咁執緊[sosad]請大家等多一陣[sosad]

未完待續

沒有留言:

張貼留言