(AV 幻想劇) 集合啦!女優同學會! 第一季 Chapter. 1 鄰座的長腿同學

大家好:)又係我,新東寶翻譯製作:)


今日大年初一#:D#lny小弟先喺度祝成人台既各位身體健康、心想事成#adore#lny單身既巴絲早日出pool,有另一半既每一日都性福美滿出入平安#[offtopic]#lny


話說都好耐冇寫AV劇透影評,一嚟最近忙其他野,二嚟覺得自己墨水唔夠,成日寫到詞不達意又長氣,正所謂獻醜不如藏拙,所以就決定俾自己休息一下#tea#mouse

三嚟就係最近冇咩自己覺得有意思得嚟又好睇,可以推介俾大家既AV,寫嚟寫去都係嗰啲女優又好無聊。於是就諗,有冇其他類型既野可以同大家分享下,唔駛用咁多時間,可以俾大家起個機FF下,打返個丁早啲訓呢?

唔知大家鐘唔鐘意睇AV精選合輯,我自己有時悶起上嚟都會開嚟睇下,我覺得每一個鐘意睇AV既朋友心入面都有一個自己既精選合輯,將自己最鐘意既AV,最鐘意最深印象既片段留低喺腦海,可能冇一個特定既主題,只係得幾段畫面,都足以令自己回味一世。

跟住有一日我又喺度諗,如果我將啲精選片段放埋一齊,俾個故仔設定佢串起佢地,會唔會睇起上嚟更加有feel呢?

於是就有咗今次既新系列:)AV Assemble!#hoho#


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



今次係一個新嘗試,我會將幾個女優既作品其中一段輯錄出嚟,盡可能用劇情同設定串起佢地,寫出一個新故仔。大家可以當故咁睇,又可以當佢係一套普通既精選合輯AV,但有故仔做襯托同背景設定,等大家睇既時候有一個新鮮既感覺。

而為咗俾大家容易啲投入個故仔,我會以第一人稱既角度去描述,再配合cap圖等大家易啲入戲,當然cap圖有時就好難連到戲,有啲穿崩位就希望大家多多包涵#please#mouse

第一篇暫時預定會有四個女優參與,反應好既可能會再寫再加,當一個連載小說咁寫落去#:)#mouse每一段Chapter既結尾我都會寫返用咗邊套AV,等有興趣既朋友可以搵返嚟睇,都係嗰句,希望大家支持正版啦#pray#mouse

大家覺得好玩既,都不妨留言俾啲片段既提議我,加埋入去整個AV世界觀出嚟#:)#dog

唔阻大家咁耐,我地去文#read#pig

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「唉…又要返學…」

我叫連仔,係一個日本既高中生:)

自從上年疫情開始咗之後,返學既正常時間就越嚟越少,咩Zoom上堂視像教學,全部都悶到死Z_Z到今日終於有得返學,又唔願起身,做人真係辛苦Z_Z

不過,最重要既係,冇得返學就冇得見到學校啲女同學。

我讀既係一間女多男少既高中學校,而喺呢度讀既學生大部份非富則貴,有啲本身屋企家底豐厚,亦有啲同學已經半隻腳入咗藝能界,做model,做偶像,做KOL,基本上每一班都會有呢啲人。

話明做得model既,質素當然有返咁上下啦:)要樣有樣,要腳有腳,每日返學淨係瞰女都唔得閒,仲邊有心機讀書Z_Z

大家後生仔女又血氣方剛,男既靚仔女既靚女,兩個人情投意合,放咗學喺學校靜雞雞扑野已經係大家見慣不怪既事,學校方面當然都知啦,之不過幾個每年都有捐錢既校董,佢地仔女都仲喺度讀緊,只要唔搞出人命唔搞大件事,學校啲老師多數都唔會點理,隻眼開隻眼閉。

嗯?你問我?我就梗係有幾個女同學,平時得閒同我舒展下筋骨啦:P

我外表雖然唔係咩高高大大既身型,得170cm高,但勁在有一支粗大得嚟又堅挺既大肉棒,配合埋我平時勤做GYM練返嚟既體能,閒閒地一日五Q六Q都唔成問題,再加上我屋企家底又唔差,平時請下女同學食飯行街買野,好輕易就同到新識既女同學打好關係,打下打下就打埋友誼波,漸漸就一傳十, 十傳百,我喺女同學之間既大名就越嚟越響噹噹:D

得得得,我知我講到幾巴閉都好,冇圖冇真相,好,我就由今日復課開始講起,俾你地羨慕一下我平時既「校園生活」#hoho#

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Chapter 1. 鄰座的長腿同學

「起立!敬禮!」

「老~師~早~晨~」

由於疫情仲未完全穩定,學校都唔敢俾太多同學一次過返學,暫時每班淨係返一半人數,所以課室有一半既空位冇人坐。

我平時坐開既窗口位,今日就俾個好似係新嚟既女同學坐咗,真係唔識規矩#ng#新嚟都唔打聲招呼#ng#

循例同老師講完早晨之後,我打開個書包諗住棟起本書遮住自己訓多陣,一睇先發覺#oh#原來執漏咗呢堂嗰本書#oh#

「好…今日我地講香港近代史…各位同學打開書本既第46頁…」

「阿…阿sir…我…唔記得帶書[sosad]…」係就係樣衰啲,不過自首起碼冇咁大件事先#ass#

「阿連同學,你成日都唔帶書,你返學係嚟做咩架:o)

返學?咪為咗溝女瞰女囉#ng#唔通真係為咗讀書咩,廣告都有教求學不是求分數啦#ng#

「唉…你隔離嗰個阿邊個…橋本同學!你拍張枱埋去同佢share睇啦。」

「係~」

清脆悅耳既女聲由我左邊響起,我先發現原來今日坐我隔離既,係橋本同學。




橋本同學係一位兼職model,身高大慨165cm,有一對全校公認數一數二既長腿,佢對腳筆直而白滑,再加上平時校服既短裙加成,每日都睇到啲男同學眼都唔眨,再加埋性格平易近人,深得老師歡心,係下屆學生會會長既大熱人選。

佢私底下鐘意人地叫佢做阿橋,咁呢度我就用呢個稱呼嚟叫佢啦:)

「𠲖~𠲖~張枱好重…你阿…見到人咁樣搬都唔幫手…」阿橋對我撒矯。
「冇見咁耐,我想睇下你有冇大隻咗吖嘛。」我笑住講。
「哼…淨係識蝦我…」

單憑呢幾句對話,我諗你都大約估到我同阿橋係咩關係啦:)

冇錯,阿橋係我喺學校入面其中一位SP。

「喂…呢幾個月唔駛返學…你有咩做吖?」我打探性咁問。
「仲有咩做喎…咪陪下男朋友,得閒出去接下job咁囉…」阿橋玩弄住手上既筆。
「咁既時勢,仲有model job接?」
「唔係model吖…你知咩job架。」
「吓,唔知喎#???#
「扮哂野…唔想同你講野,哼。」

見到阿橋開始扭計,我都驚激嬲佢唔開心,於是一手伸上去偷偷握住佢隻手,佢望一望我繼續唔出聲。

「唔好嬲啦…人地同你講下笑喳嘛。」我連忙乘機say sorry。
「咁耐冇見就淨係識蝦人…」
「乖啦…笑返…最多…過兩日陪你出去遊船河,好唔好?我早排炒美股贏咗啲錢,買靚手袋俾你,好唔好?」

阿橋一聽到靚手袋,就即刻有反應,本來緊握既拳頭都立即鬆開,轉為主動握住我隻手。

「嗱…你自己講架,反口既話呢世扯唔起。」
「扯唔起咁大獲?咁你咪呢世都餵唔飽囉…」

阿橋一聽到餵唔飽三個字,當堂紅都面哂,雙腿不由自主咁向內靠攏。

「做咩吖,一聽到餵唔飽就咁大反應既?呢幾個月唔係陪男朋友咩?」
「仲好講…你知架,我條仔都冇料到…五分鐘都冇就交功課…又唔係粗又唔係長…」
「咁…邊個粗?邊個長吖?」我一路講一路用手指喺阿橋掌心撩動。

「嗯…唔知吖…好痕吖…」
「答咗我先,唔係唔停。」
「衰人…喂啊…阿sir望到喇…」
「唔答就唔停。」我仲專登加快速度。
「嗯…嗯…最粗…最粗係你…最長係你…得未吖…」

得到滿意既答案,我望住塊面紅卜卜既阿橋,對於自己呢個軟攻兼施既箍心策略非常滿意。

阿橋見我停止動作就即刻縮手,一時之間動作太大,將左手既筆都整跌落地下。

阿橋起身彎腰一執,我當然唔會放棄呢個瞰野既好機會,睇下個衰妹今日著咩色底褲先#love#

唔望由自可,一望就扯哂火,阿橋每日竟然冇著底褲…




我地學校校服既短裙,充其量只係勉強遮住屁股對落少少,所以阿橋一彎低腰,校裙就自然褪上去,除咗露咗半個屁股出嚟之外,阿橋嗰個飽滿既小穴都一覽無遺。

我擘大個口得個窿,望住眼前景像有啲難以置信,阿橋平時私底下咁open既咩#oh#以前都唔係咁#oh#

阿橋若無其事執完坐返好,見我呆咗咁望住佢,用隻手喺我面前揮一揮。

「喂,喂,做咩吖。」
「你…你做咩連底褲都唔著#oh#
「嗯…你又唔係未見過…人地全身你都睇過哂啦…有咩好大驚小怪喎…」阿橋繼續轉筆。
「係啫…但你未試過喺學校都咁吖嘛…」
「我…我都唔想架…」阿橋面紅紅咁講。「尋晚喺條仔度過夜…今朝出門口之前佢又話要嚟多Q…點知磨下磨下…都未入就射咗…
「結果咪射污糟咗條底底囉…人地新買架…」

阿橋講到有少少眼紅紅咁,畢竟用自己勞力錢買返嚟,心痛啲都正常既。

「唔好唔開心啦…我一陣買過俾你啦…」我打蛇隨棍上,乘機安慰佢。
「冇鬼用架喇佢…平時叫佢請我食好少少都唔肯,野又淨係識扑…
「都唔係添吖,野都唔識扑,邊有人淨係磨底褲就射架!」

「嗯哼!」阿橋既聲音過大,老師給予我地一個禮貌而不打擾既提醒,我同阿橋連忙聳低頭扮冇事。

「唔好嬲啦…我一陣放學同你去買…去買到你滿意為止,好唔好?」我繼續安慰阿橋。
「人地已經唔開心啦…一返到嚟仲要俾你蝦…」
「好好好…我唔啱…咁我唔知原來你今朝咁吖嘛…」

阿橋望住我扁一扁嘴,主動拖住我隻手。

「唔準蝦我吖…以後唔睬你架…」
「得得得…以後都錫哂你…」

我見氹得七七八八,於是就心生一計。

「噠噠」

「哎呀,我都跌筆添…」

阿橋同我心意相通,再加上我頭先軟硬兼施既手段,自然知我想要啲咩。

烏低身執筆既我,一抬頭就見到阿橋對住我微微張開雙腿,粉嫩既小穴喺校裙之下若隱若現。





「望夠未吖…咸濕仔…」
「梗係未啦…咁好睇…跌多一陣都仲得…」

校裙遮住既小穴更顯出一份額外既神秘感,隱約仲見到陰唇外面有少少淫水分泌,小穴好似察覺到我喺度偷睇緊佢,對住我輕輕一開一合打招呼。

「喂喂…起返身先啦…個新同學望過嚟喇…」 阿橋提醒我。

我若無其事咁起返身,隱約見到新同學快速擰轉面,殘留既半個面孔,睇落似乎都係一個美人胚子。

「你下面呢…好似仲好濕咁喎…」我對阿橋講。
「梗係濕啦…你試下換轉係我吖…俾人撩㷫咗又冇得搞…」
「嗯…咁一陣放學之後行完街…買完野俾你…返去曳曳囉…餵到你飽一飽先返屋企…好唔好?」
「曳你個頭…唔想同你做…」

阿橋口硬心軟,口就講住唔想同我做,隻手就不經意放喺我褲檔附近。

「哇…隔住條褲都feel到…硬到…」阿橋輕輕摸上我褲檔既肉棒。
「我地對上嗰次開房呢…記唔記得係幾時?」
「咩開房吖…上次咪喺出面音樂室囉…」阿橋又扁一扁嘴,「又係你話隔音好…人地想嗌大聲啲都得…」
「係咩…又好似係喎…嗯…」我一邊享受住阿橋既撫摸,一邊慢慢攤平個身,等自己更加relax。

阿橋手勢真心好,三兩下功夫我既肉棒就已經龍精虎猛,再加上頭先偷睇到阿橋冇著底褲既一幕,令到我更加興奮。

「阿橋…不如而家…幫我…幫我射出嚟…」
「痴線…呢到…課室嚟架…一陣先啦…」
「唔得喇…仲點忍…你又摸到我咁舒服…」
「一係…同你而家去廁所搞一陣啦…我都想要…」
「兩個咁樣去廁所好覺眼架…你而家…幫我打出嚟先啦…」
「嗯…你就淨係識諗住自己…咁我呢…」
「一陣…一陣…做到你話夠先停…好唔好?」
「嗱…你話架…仲要買野俾我架…」

阿橋乖乖咁解開我條褲鏈,一支碩大既肉棒就破殻而出…



「嗱呢度關於香港既一國兩制自治形式…你地答既時候要小心啲…唔好跟咗書個答案嚟寫…係跟現實既情況…」

老師喺課堂度講書,我同阿橋就喺課室後排玩緊出火既遊戲。

阿橋熟練地握住我既肉棒,慢慢上下套弄,阿橋纖巧既小手勉強可以握得住我呢個誇張size既肉棒粗度,隨住阿橋既套弄,露出既龜頭開始流出透明既分泌液。

「冇見幾個月…做咩好似又粗咗既…」阿橋一邊望住我既肉棒一邊講。
「佢掛住你卦…嗯…真係好舒服…」
「掛乜鬼…呢幾個月你肯定食咗唔少女啦…」阿橋對我反一反白眼。
「邊有…淨係想食你喳…」
「超…咁你又唔搵我…」阿橋既扁嘴真係好可愛。「人地吖…呢幾個月都冇飽過…做極都好似唔夠咁…」

阿橋望住我既粗大肉棒,不自然吞一吞口水。

「好想含吖…」唔知係咪荷爾蒙影響,阿橋對住我既肉棒流出渴望既神情。
「痴線…呢到…課室嚟架…一陣先啦…」我用返同一句說話回應返佢。
「嗯…人地餓咗幾個月喇…條仔又唔生性…啲爸爸又得幾分鐘貨仔…」阿橋加快套弄既速度。「好想要吖…想俾你插入嚟吖…不如都係去廁所啦…做一陣啦…」
「咁餓咩…你自己喺屋企自慰囉…快啲…chok快啲…」
「自慰嗰支又邊夠喎…你呢支正咁多…」

「新同學!呢題由你出嚟答!」

老師忽然一句喝令,嚇到我同阿橋縮一縮,新同學又坐喺我地前面唔遠,慎防被老師發現,我同阿橋都停止動作坐返好,但阿橋既手仍然緊握住我既肉棒。

「係,老師。」

新同學喺我面前企起身,長長既秀髮更顯得佢背影特別吸引,雖然望落冇橋本咁高,但身型比例勻稱,手腳幼起嚟有肉,似乎係一個可以一戰既高手。

阿橋見老師對我地冇咩其餘既動靜,用手指放喺唇邊做出一個「殊」既手勢,繼續幫我套弄肉棒,我亦都專心返喺阿橋既服待上。




課室既書枱高度,啱啱好可以遮住阿橋一直套弄我既纖纖玉手,肉棒喺反覆套弄之下一早已經處於最佳狀態,距離發射仲差少少刺激。

「阿橋…再引下我…」
「點引吖…課室都做唔到啲咩…」阿橋搖一搖頭。
「你咁叻女…實諗到既…」
「嗯…知你想點啦…」

阿橋擰轉少少身,微微拉高校裙,輕輕張開雙腳,白滑既大腿,連同誘人既小穴就袒露喺我面前。

「係咪咁吖?咸濕仔?」
「嗯…嗯…哇好舒服…」
「望啦…望多啲…一陣要插入去…要整到我好舒服好舒服…」
「嗯…一定插到你好舒服…你想搞幾耐就幾耐…」
「唔準呃我架…」

阿橋改變策略,用佢最剎食既長腿作為武器,將肉棒既龜頭貼近大脾來回掃弄,搞到我痕癢連連。

「哇…你幾時…學識咁…」我差啲舒服到叫出聲。
「嘻…正唔正吖?我睇AV學架…」
「梗係正…你對腳又咁滑…超舒服…」
「呢招呢…我都未對其他人用過…你係第一個。」阿橋狡猾咁對我笑一笑。

唔知點解,男人對於呢啲第一次總係有種特殊既情意結,一聽到阿橋話係第一次用呢招,仲要係俾咗我,我即時覺得心頭一暖,肉棒變得更硬,想射精既慾念更加強烈。

「阿…橋本同學…呢一頁最後嗰段,由你讀出嚟。」

老師又嚟打擾雅興,不過阿橋呢啲高手又點會咁易俾我休息,鬆開手上既肉棒,但阿橋既玉腿仍然貼住我既肉棒,不斷來回掃動,務求保持住肉棒既硬度。

「係…老師最後呢段…香港係一個法治社會…但自從…」

阿橋一邊琅琅上口咁讀誦課文,另一邊好忙咁用腳服待住我既肉棒,冒住被老師發現既風險,成個過程變得更加刺激。

「…故此,香港的情況令人擔心。」阿橋讀完課文,對老師輕輕一笑,老師亦都露出滿意既神色,轉返身繼續講課。




「哇…嚇死人…好彩啫…」阿橋亦都繼續餘下既工作。
「阿橋你咁叻既…讀書又勁…扑野又勁…」
「你試下講多次…睇下我一陣榨唔榨乾你…」阿橋敵視我一眼。「等你冇得去搞第二條女…」
「唔搞…唔搞…今日淨係搞你一個,滿意未?」

阿橋既大腿殺傷力實在太大,由上而下既角度更加突顯佢雙腿既修長,一諗起上次俾佢腳交既畫面,肉棒又不自然抖動起嚟。

「好喇喎…肯射未吖…手都軟喇…」阿橋對我冇好氣咁講。
「就得喇…就快射…」
「如果係我條仔…射一次要等半日先回完氣…」阿橋托住頭,一隻手套弄住我既肉棒。「你就唔同呢…又粗…又大…射完又好快硬返…正到爆…」
「咁…同佢分手囉…」
「等佢老豆走咗…啲錢落咗佢度先啦…」阿橋微笑住講。「到時等我氹佢落搭…」

阿橋真性情既一面無疑令男人生畏,但反正我又唔係諗住同佢過人世,俾人呃嗰個又唔係我,大家都係SP關係,開心過就算,我到時分分鐘仲有得執返啲添。

「好鬼粗吖你…次次都搞到人咁high…」阿橋望住我既肉棒講。「等我諗定一陣點玩先…」
「阿橋…差唔多…就射…」
「好吖…射多啲…最鐘意見到你射…」
「呢度課室…要搵野接住…」
「唔駛啦…射落我隻手度啦…」
「吖…Chok快啲…好正…」

阿橋呢個衰妹,一聽到我想射就特登每下套弄都由最底套到最上,務求掂到哂肉棒既每一吋,節奏又時快時慢咁玩弄住我既肉棒,帶俾我最大既刺激。

我深吸一口氣,雙腳撐直,兩隻手微微發抖,肉棒喺阿橋深深既套弄下終於失守,一股又一股既精液慢慢流出,阿橋細心咁用手包裹住龜頭,慢慢接住所有射出既精液,但依然有唔少因為射精既衝力太大,而射到枱面上。

阿橋等我既肉棒停止抖動之後,將手上既精液翻弄住,好似對我炫耀一樣。

「嗱…你應承咗我架…」阿橋話。「一陣去買野…買完要餵飽我架:)

我輕輕喘住大氣,睇住阿橋手上既精液,對自己又一次精蟲上腦感到少少後悔。

同時不遠處,新同學好似偷睇到我同阿橋既舉動,見我望向佢,急忙擰轉面望向黑板方向。

#oh#…事情似乎唔係咁簡單#cn#


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


今次小試牛刀:)第一篇用既係橋本ありな喺S1出道初期既一套作品,SNIS-778,一套喺學校靜靜雞搞野既題材。

暫時預計三至四日一更,手頭上寫好既文應該可以捱到年初七,希望大家唔好吝嗇你既正評同留言#adore#整返個正評做利是俾我就已經心滿意足架喇#:~(#lny

沒有留言:

張貼留言