新年流流,今次見咗十個女優。Part 3

16/1嘅早上,我去咗新宿搵早餐食,有一間我幾年前食過嘅all day breakfast,叫Sarabeth's ルミネ新宿店,今次決定再去食。


呢一個Egg Benedict係佢地嘅主打菜,不過我成日都搞唔清楚呢舊嘢到底係好似漢堡包咁一啖咬哂咁多層,定係逐層逐層分開咁食#wtf#rabbit



都係唔理咁多食咗先講,一啖咬落去,味道同5年前基本上冇分別#blink#rabbit咁多年都Keep到水準#clap#rabbit

因為18:30先至要返去秋葉原玩event,有半日時間可以周圍去行下,首先去咗新宿嘅AV碟鋪行返個大運,但由於呢間鋪頭好少搞event,所以都冇咩連碟嘅特典可以買到。


(順便宣傳一下,小弟嘅秋葉原買AV攻略po,更新咗喺秋葉原以外地區我推薦嘅碟鋪,想過去支持AV業界嘅朋友出發前不妨去望一望#agree#rabbit
(俾錢正傻仔?) 秋葉原買AV攻略
https://lih.kg/icbzvAX


呢間鋪擺嘅人型立牌係Moodyz專屬嘅中山ふみか(中山文香),係一個以H Cup做賣點嘅肉感系女優。


(隔離張海報係新有菜嘅MIDV-214,同kiss有關嘅題材嚟)


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

之後去咗中野行咗一陣,想買嘅嘢上年10月嚟嘅時候已經買咗[sosad]喺中野Broadway循例每層行咗個圈,最後喺地牢食個雪糕,幫屋企人買少少特產就起行返去秋葉原#eat#rabbit

今日去嘅event係細細個已經有睇嘅天海つばさ(天海翼):)




AV女優出event有時係泳裝,有時係cosplay,有啲女優仲會喺event前一日喺Twitter俾FANS投票著啲咩好,又或者綁咩髮型#hear#rabbit著cosplay有時又唔代表冇嘢睇,好似天海翼今日呢一件咁,巫女裝再加埋對狐狸耳仔,性感得嚟又相當可愛#good#







因為套衫好靚,於是影完第一輪之後我又去課金影多一輪#money#tiger

   

(全日最鐘意係呢一張,無論笑容、對波、表情,都充滿女人味#pcr#tiger

天海翼已經踏入3字頭,當然唔會好似班𡃁妹咁同你sell青春,但老江湖不愧係老江湖,大家睇佢擺啲pose都明顯同其他女優嘅感覺唔同#hehe#cow排喺我前面嘅係一個女FANS,睇見佢同天海翼玩到摟頭摟頸咁,就知佢平時對FANS肯定唔錯,大家嘅相處似朋友多過似偶像同FANS:)

傾計嘅時候:

「天海翼小姐你好#sorry#cow我叫新東寶,喺香港嚟嘅#sorry#cow
「邊度話?香港?多謝你今日嚟:)
「頭先睇你同其他FANS玩嗰個樣,天海翼小姐好似一直都keep住呢個好hyper嘅狀態。」
「係吖!玩event就係要開心吖嘛!所以要keep住呢個mode俾自己去enjoy,如果唔係就會好悶O:-)

喺event呢方面係相當有誠意嘅一個女優,佢俾我嘅簽名係咁:



呢一隻有底圖嘅簽名版都係現場獨家先有得賣,平時你喺DONKI只會搵到我上面俾其他女優簽名嗰種純白色,天海翼呢一隻就只可以喺event上面買到,今場event係買夠一定金額嘅物販商品(好似係¥3000)佢就會幫你簽埋名落去;-)非常特別,大家有機會嘅記得唔好錯過。




小弟唔係好識應付姐姐[sosad]稍微有啲拘謹[sosad]

然後呢間碟鋪嘅人型立牌就係最近轉片商去咗Moodyz嘅新ありな(新有菜),亦即係以前嘅橋本有菜。



喺呢篇遊記一開始嘅時候我都有提過,其實今次嚟嘅目的最主要就係想見下新有菜#eat#rabbit亦都係因為佢個event喺大阪,所以我嘅回程機票先至會揀咗喺大阪度走。當日日頭喺中野行緊街嘅時候我心血來潮,忽然之間諗起:

「係喎,如果新有菜放飛機唔嚟,咁我咪內陸機票錢同嗰日全日嘅行程都蝕哂#confuse#rabbit?」

我呢個懷疑並唔係冇原因,以前喺佢仲叫緊橋本有菜呢個名嘅時候,就已經試過幾次event前一日公布話唔舒服,嚟唔到開event要延期嘅情況,而且佢本人間唔中都喺Twitter度話呢度整親嗰度整親,所以有咁嘅擔憂真係唔出奇#wa#cow

點知,就喺我玩完第一輪天海翼event嘅時候,我就喺Twitter上面見到佢經理人出咗個咁嘅通告:


「新有菜原定喺1月21號舉辦嘅DVD年曆即售會,因為本人身體不適嘅關係,需要中止並且改期舉行。」

........我頂你個肺咩#sad#cow買六合彩又唔見我咁準#sad#cow

雖然係咁,但其實我都早有準備#scheme#cow21/1我都仲有其他event可以去,唔咁早落大阪,喺秋葉原stay多一日,我可以見到一個我三年冇見嘅女優#plan#cow於是我拿拿淋去預訂佢嘅寫真展入場券。




佢以前叫坂道みる(坂道美琉),而家叫miru,係同我一樣都係好鐘意葵司嘅S1專屬女優。

三年前見佢嘅時候,佢簽名寫俾我嘅說話就係「大家都係鐘意葵司嘅好朋友!」#hoho#呢三年睇住佢改名重新嚟過,喺S1入面騎爆啲男優,喺台灣搞攝影會,越嚟越多人識,都令我好想再一次見到佢,感受下佢嘅變化。



喺秋葉原街頭捱住只有5度嘅寒冬,知道咗冇得去新有菜嘅event當然難免有啲失望,但塞翁失馬,可以再一次見到miru,又令我對21/1嘅event開始期待起嚟。

最後當晚我選擇喺上野食返一碗又係久違嘅炭燒鰻魚飯,慶祝一下自己嘅運氣仲未見底#gold#cow


(上野阿美橫町呢間鰻魚飯應該好多人都識,都唔駛特別點介紹)


待續

沒有留言:

張貼留言