(AV女優訪問翻譯) miru (原名坂道みる) 出道三週年紀念專訪

「性愛又好,演技又好,都非常努力。」
miru銷售排行榜上位達成紀念專訪 前篇


S1專屬,超絕美少女miru,向著性愛既目標前進中!

3年前,如同彗星一樣出現,引起話題既可愛美少女miru。認真既工作態度,對性愛充滿無限既好奇心,係一次包含純潔同色情既專訪。




樣貌、聲線、身體,全部都係正統派既超偶像美少女“みるみる”(miru miru),已經成為S1既專屬女優3年了!

除咗外貌成熟咗之外,性感度同可愛度都增加咗!

喺前篇訪問,miru會講述改名之後,重新審視出道時候嗰陣既心情,以及喺少女時期對性愛開始認真既日常生活同心境。



:)= 記者
#:)#pig = miru

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1216510/

- - - - -


SSIS-260 ビッチになって3年ぶりに田舎に帰省した幼馴染のお姉ちゃんにニコニコ痴女られた童貞のボク miru
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00260

:):miru小姐今年(2021年)8月就踏入出道第四年,心情係點樣呢?
#:)#pig:好似眨下眼就到咗咁。

:):第一年既時候係點樣既呢?
#:)#pig:初初第一年太搏命,所以都唔係記得好清楚... 其實頭兩年都唔係好記得,直到今年第三年,有返多啲時間,可以俾自己放緩一下。一開始入行好忙,又有好多唔適應既地方,所以真係好搏命#drum#pig

:):當時最care既係咩?
#:)#pig:銷量,想賣多啲,想喺呢一行生存,想更加出名同活躍。總之要做就要向著更高既目標努力!當時就係咁既感覺。

:):講嗰陣既語氣咁斯文,但講既內容非常進取。入咗FANZA排行榜之後,有冇好確實咁樣覺得「吖今年突然變得好忙」咁樣呢?
#:)#pig:應該係入圍咗FANZA新人賞,贏咗新人賞之後,就開始變得好忙了。

:):當時係2019年,有冇諗過自己會有機會企上頒獎台?
#:)#pig:完全冇諗過,但係心入面係諗住好想攞到獎咁樣卦... 我都唔係好清楚,不過覺得入到圍就要盡全力去爭第一,當時就係以咁樣既心態去努力。

:):嗰日攞完獎之後係點樣渡過呢?
#:)#pig:咩都冇做就返咗屋企#free#pig因為嗰日一早就開始,所以好攰,返到去就即刻訓著咗。對於自己攞到獎呢件事冇咩實在感... 之後過咗一段時間,大家過嚟祝賀我,慢慢先開始有返個實在感。

:):第一年嗰時仲未係好了解業界既情況。
#:)#pig:係吖,我冇好好咁意會到個獎有幾犀利,因為我都唔知佢個價值係點#arrested#pig當時淨係有「哦,喺個咁既活動度攞到獎...」咁樣既了解。但係自從嗰次之後,我就明白到攞獎係一件好困難既事,之後就意識到呢個係一個「大獎」嚟。

:):跟住之後係由幾時開始,覺得自己有一種脫胎換骨既感覺呢?
#:)#pig:嗯... 應該係去到第三年既時候,有好多moment覺得自己俾身邊既人認可。

:):可唔可以具體講下發生咗啲咩事?
#:)#pig:S1既前輩女優同我講咗一番說話,喺我心入面留低咗好深刻既印象。佢話「miru你變得開朗咗,而且不斷不斷咁成長,只要你keep住,就可以一直留喺呢個業界。」
嗰個前輩平時好少講呢啲說話,而且佢對自己要求好高,係一個好可靠既前輩。

:):能夠俾自己尊敬既前輩認可,真係感動。
#:)#pig:係吖,呢一件事係我最開心既,仲有就係三上悠亞follow咗我既Twitter,我都好開心。

:):有咗存在感之後,就已經進入咗一線女優既視野,已經唔再係新人了。
#:)#pig:嗯,已經唔可以再話自己係新人了#mock#pig

:):感覺就好似係過咗新人,但又未去到中堅既程度,不過miru嗰種天真無邪既感覺依然仲喺度。
#:)#pig:嘻嘻,多謝你。


:):喺出道初期既訪問有提到過,你自己本身鐘意潮吹同自慰,但喺你拍攝潮吹作品既時候又有冇將盡全力呢份心情灌注埋入去呢?
#:)#pig:有吖有吖,與其去諗點樣做,我會一開始就盡全力做到最好!全力咁潮吹!就係咁既感覺,每一次都耗盡哂自己啲體力#dying#pig不過我對於劇情片既演技真係唔擅長,完全冇自信#wail3#pig

:):係喺邊一套作品入面發現到?演邊一類角色既時候令到你覺得咁辛苦?
#:)#pig:喺第一次同其他女優共演既作品,同另外兩個女優架乃ゆら同小島みなみ,係第一次拍攝呢類劇情片,當時真係好緊張。


SSNI-355 エスワン15周年スペシャル大共演 第2弾 集団NTR 3人まとめて輪●された研修ナース ~懇親BBQ飲み会で変態ドクターに寝取られたわたしたち~
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssni00355/

#:)#pig:自從嗰次之後,自己都拍咗好多唔同既劇情片作品,但都係拍得唔好,之後拍主流純扑野片越嚟越多,「係咪我以後都唔會再接到劇情片既job呢...」,呢類既不安同壓力就越嚟越大。



:):miru小姐真係好認真去看待。
#:)#pig:冇錯吖,仲有呢套!『犯●れた新任女教師 恋人の目の前で生徒に犯●れたわたし 坂道みる』,第一次做女教師既角色,著住西裝教訓啲男學生嗰時,啲演技完全唔掂。「叫我去做戲真係唔得...」,當時好失落#upset#pig


SSNI-559 犯●れた新任女教師 恋人の目の前で生徒に犯●れたわたし 坂道みる
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssni00559/

:):之前做親都係著住校服既女學生角色。
#:)#pig:嗯,之前做既係被強姦既女學生,但係冇可能用咁樣既角度喺呢套作品度演出。而且因為唔習慣同怕醜,要我好似老師咁樣企喺大家面前講野,呢件事太難了。

:):原來係咁。
#:)#pig:唔止喺輪姦既時候,喺制止啲學生欺凌既場景,「停手!」應該要係好有霸氣大喝一聲既感覺,出嚟完全冇呢啲feel,得啲「Er...算啦...算啦...」既感覺。導演話我太細聲,要大聲啲,但真係做唔到,完全唔知自己可以點做#sick#pig


:):結果變成咗一個懦弱又可愛既女教師。
#:)#pig:真係變咗咁,不過喺拍攝既過程當中,慢慢掌握到啲竅門。



:):似乎之後就掌握到啲表情了:)
#:)#pig:我諗下係邊套先... 係最近一套劇情片嚟... 吖!係呢套『彼女が出張で不在の間、彼女の妹と朝から晩までひたすらハメまくった3日間の記録 坂道みる』!

:):喺呢套作品入面發生咗啲事?
#:)#pig:係,呢套作品入面個男優,點講呢... 係個好靜,相當被動既一個人,所以拍攝嗰時成個flow都要由我去lead住。

:):原來有啲咁既事。
#:)#pig:嗰個男優好似一直都係咁,講野慢吞吞... 所以一定要靠女優嚟lead住佢。一直以嚟我都係俾其他男優lead住去拍,但今次我同自己講「今次我唔lead住佢都唔得#:-[#pig!」,之後成個人就好似撻著咗咁,努力完之後既滿足感好大。


SSNI-633 彼女が出張で不在の間、彼女の妹と朝から晩までひたすらハメまくった3日間の記録 坂道みる
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssni00633/

:):就係脫胎換骨既感覺。
#:)#pig:係,呢套作品賣得非常好,亦係由呢套作品之後我就有返自信,我識得做戲喇!

:):可能就係特登安排呢一個男優俾啲女優,等啲女優可以撻返著個大制#like#
#:)#pig:都有可能,不過點都好,可以搵得返個自信真係太好喇。



:):咁而家請你講一次「停手!」嚟聽下。
#:)#pig:「停手!」#argue#pig(雖然有魄力,但係聲線太可愛,現場既人都頂唔順)。

:):犀利!但都仲係太可愛。
#:)#pig:No no no#nope#pig去到拍攝嗰時就會逐啲逐啲咁提升上去。


:):miru小姐係咪呢類型既女仔呢,即係平時可能好穩重,但去到有危機既時候,就會爆發潛力出嚟既類型。
#:)#pig:危機... 應該唔係呢類,但如果喺一個好嚴峻既環境既話,我係會以做到最好為目標既嗰種類型嚟。

:):喺以前既訪問度聽你提過,喺學校社團活動已經係好努力既人嚟,當時係壘球部係嗎?
#:)#pig:係,仲有器械體操,壘球部係小學嗰時既事嚟,當時跑得快又好動#free#pig

:):除此之外,聽講你喺性愛方面都係咁好動,好快就學識自慰。
#:)#pig:係吖,喺幼稚園嗰時就已經無意識咁去做,唔知點解喺屋企度磨枱角,俾媽媽發現之後仲同我講「女仔唔可以做啲咁既野#pointing#pig」,但係我又好想做,於是就靜靜雞收埋自己做。

(譯註:日本女仔幼稚園就已經磨枱角.......)

:):真係咁!即係好早就對性愛有興趣。
#:)#pig:對性愛有興趣應該係入咗中學之後,都喺係嗰段時期先至了解咩係自慰。玩玩下電腦嗰陣,忽然跳咗去AV既頁面,一開始既感覺係「好核突!」,之後對眼就離唔開個畫面,不斷睇各色各樣既作品,睇到一套紗倉まな喺圖書館既作品,當時成個人勁激動。


:):當時仲係著緊校服既時期,換轉係我睇到呢啲作品我都會好激動,miru小姐既第一次係喺中二既時候?
#:)#pig:係,喺中二既冬天,同一個讀中三既前輩,係咪好似早得濟吖?

:):好似真係早咗啲,但以miru小姐呢代嚟講好似好多都係咁,另外又問下,嗰個前輩係咪處男嚟?
#:)#pig:佢話佢係,但我覺得佢係呃人囉#pointing#pig

:):哦?係啲咩令到你咁有信心咁講?
#:)#pig:一定係講大話!因為嗰陣第一次我係嚟緊M,正常處男見到嚟M既話肯定會話唔好,所以我肯定佢係講大話!(miru嬲既樣好可愛)

:):未必既,可能佢真係太緊火呢。
#:)#pig:肯定唔係囉!正常見到有血流出嚟實會問「有冇事?」咁樣,但係佢完全好似冇事發生咁,一定唔係處男。

:):OKOK,咁我明了,另外第一次嗰時係咪都有試埋第一次口交?
#:)#pig:係吖,當時我好努力咁去含佢,點知佢同我講「好痛!啲牙刮到我!」,我即刻嚇親,之後我就係咁不斷去練習。

:):畢竟係第一次,又唔駛去到嚇親既。
#:)#pig:真係勁大打擊!跟住我咁樣練,將三隻手指合埋一齊做到好似肉棒咁既形狀,然後含入口度練 (即席示範) 。咁我就會知啲牙會唔會刮到,同埋我睇AV嚟做教學,睇下點樣可以令到啲牙唔會刮到。

:):犀利,喺危機既時候將努力既精神發揮哂出嚟。
#:)#pig:跟住練咗好耐,有一次我問佢可唔可以俾我含,含咗一陣佢就話「哇好舒服!點解會咁既!」咁樣。



:):勁!終於贏返!覺得開唔開心?
#:)#pig:好開心,雖然表情冇特別擺出嚟,但心入面喺度諗「梗係#:)#pig!」,因為我真係好俾心機去練!

:):miru小姐真係好認真呢。
#:)#pig:之不過... 3個月之後就俾佢飛咗,之後唔開心咗成年。

:):咁勤力既女仔都捨得飛佢:-[
#:)#pig:咪係囉,離哂譜,當時我又咁可愛,嗰條友真係走寶!應該要好好珍惜我!(miru嬲既樣好可愛)

:):唔係唔係,miru小姐而家都好可愛,唔好嬲唔好嬲,喺後篇訪問既時候繼續講多啲呢啲性愛歷史俾我地聽。


以上就係前篇既內容!

同可愛樣貌唔對等既努力小故事,講嗰時既語調又咁可愛,搞到我都俾miru迷到暈陀陀...

喺後篇將會有更多miru小姐既性愛經歷同意外(?),呢啲私人小故事會完完整整咁送俾大家,敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

最鐘意睇素人AV♡miru認真既色情之路
「我既性癖就係單純既S
♥

miru大膽講述自己性癖專訪 後篇


最近越嚟越注重外觀既miru,由沉迷既女優,到最鐘意既女優,再到必殺技騎乘體位既秘訣技巧,全部發掘哂出嚟!



出道後就因為偶像般既魅力而引起話題,而且仲奪得FANZA 2019優秀新人賞。

3年後既今日,依然認真地向色情之路邁進。

喺後篇專訪,講述咗鐘意睇AV、鐘意占卜等等既日常生活、憧憬既性愛、自己既性癖、以及小穴既秘密!



:)= 記者
#:)#pig = miru

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1217173/

- - - - -


SSIS-291 私の前でしか精子出しちゃダメ! カノジョが僕の射精を管理すると決めてから精子の量も射精のタイミングも言われるがままになった僕 miru
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00291/

:):開始我地後篇既專訪,今年(2021年)有啲咩令你心情好好既事?
#:)#pig:諗下先... 一直都想試下岩盤浴,但之前試過去焗桑拿發覺自己唔係好習慣,之後試下跟電視入面教咁樣去焗桑拿,就發現焗桑拿真係好舒服!焗完桑拿去沖涷水涼,再喺戶外吹風係超舒服。

:):咁就全身都舒暢哂。
#:)#pig:冇錯,最近都開始做高溫瑜珈,出勁多汗。

:):出汗對身體係一件好事,體質上有冇啲咩變化?
#:)#pig:我覺得我成個身體柔軟咗,之前一直都好柔軟,而家再勁啲,同埋皮膚都好咗。

:):睇嚟成個身體既新陳代謝都好咗,係咪特別鐘意做美容?
#:)#pig:係,我希望將來可以開一間美容院,酵素浴嗰啲之類。

:):係好舒暢嗰種嚟,而家miru小姐已經令人咁舒暢,連將來都想幫大家咁舒暢,你叫其他人點忍呢#good#
#:)#pig:嘻嘻。


:):講返啲同AV相關既話題先,第一次睇AV既時候除咗睇過紗倉まな之外,仲有冇睇過其他女優?
#:)#pig:仲有睇南梨央奈,我好鐘意蘿莉系既女優,就算直至而家都仲有買南梨央奈既作品,好鐘意。

:):有咩地方吸引到你呢?
#:)#pig:好可愛!好鐘意蘿莉系!最鐘意睇既就係蘿莉素人。

:):miru小姐個樣睇落唔似係呢類喜好既人。
#:)#pig:另外仲好鐘意浜崎真緒。

:):係潮吹界既前輩。
#:)#pig:係吖,好鐘意浜崎真緒做既痴女,可以不斷睇住佢喺枱底度跪低口交既畫面。

:):已經係由影迷既角度出發既評論[sosad]咁你自己既作品呢?又有啲咩評價?
#:)#pig:嗯,其實會好怕醜,所以唔係點樣睇返自己既作品,但都會睇返以前既作品嚟溫習。由一年半前開始就做好多痴女既角色,當覺得自己演得唔好既時候,就會去思考有啲咩做得唔夠好既地方,但同浜崎真緒比起嚟真係冇得比...

:):有冇啲咩例子?
#:)#pig:有時會講得太多同一番既說話,同埋冇望住對方隻眼,好多時都冇呢個空閒既時間,我而家唔會一直都郁一直都衝,會逐啲逐啲咁去進攻對方。

:):miru小姐好認真呢。
#:)#pig:真係有去學,有去研究。


:):而家仲有冇睇浜崎真緒既作品?
#:)#pig:當然有!收到劇本既時候會知道大慨係一套咩題材既作品,之後就會去search同類型既作品,如果係痴女題材既話基本上一定會去睇浜崎真緒,佢好勁!真係好犀利!

:):我覺得miru小姐都係一個痴女,仲越嚟越勁,有冇一啲係miru小姐你獨有既痴女特徵?
#:)#pig:嗯... 我講啲好犀利既說話都唔會驚#hehe#pig

:):例如有啲咩呢?講一句嚟聽下。
#:)#pig:「好污糟既肉棒!臭到爆!」

:):哦!唔錯唔錯。
#:)#pig: 講完我都唔會打冷震架!我都唔知點解,但總之我唔會驚。

:):miru小姐係可愛治癒系痴女嚟,好正。今個月(21年12月)既新作『ビッチになって3年ぶりに田舎に帰省した幼馴染のお姉ちゃんにニコニコ痴女られた童貞のボク miru』都係做痴女,拍攝既時候覺得點?
#:)#pig: 呢套作品既男優好好,演起上嚟好輕鬆,同埋係一套處男設定既劇情片,同返到嚟鄉下既姐姐搞野,所以要做到一個好溫柔既痴女。


SSIS-260 ビッチになって3年ぶりに田舎に帰省した幼馴染のお姉ちゃんにニコニコ痴女られた童貞のボク miru
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00260/



:):點樣做到呢種好溫柔既痴女既感覺呢?
#:)#pig: 「唔緊要架喎,咁樣唔好咩?」,一路笑嘻嘻一路不停欺負佢既感覺,笑咪咪咁玩弄佢既乳頭。

:):講到玩弄乳頭,又係miru小姐既強項。
#:)#pig:喺同さもあり監督合作過之後,喺玩弄乳頭方面我變得更加小心同注重。

(譯註:さもあり監督係業界出名既一個專拍乳頭系列既AV導演。)


SSIS-230 M男クンとmiruを郊外の一軒家に完全放置 3日間1分1秒たりとも余すことなく痴女らせてみた
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00230/

:):好似多咗好多變化。
#:)#pig:係吖,例如當我含緊既時候,我會儘量去挑逗對方既乳頭。含緊嗰陣摸,錫緊嗰陣又會摸,同埋可以有好多唔同既挑逗方法,可以彎起個指尖撩下撩下,啲手指會望落又靚又咸濕。(玩住啲珠仔做示範)

:):原來係咁,乳頭既中心,根部等等其他重點既地方都好重要,用呢個方法挑逗既話肯定好正!
#:)#pig:嘻嘻,最鐘意就係乳頭。



:):咁你對於你自己既乳頭又點睇呢?
#:)#pig:對佢溫柔啲,最好掂都唔好掂。

:):即係輕輕touch下就夠。
#:)#pig:搞得太多會痛,咬落去既話會「好痛!」咁樣,之後心情就會好差#heard#pig我之前一直以為自己係抖M,後尾發覺完全唔係。

:):忽然之間講啲咁既野,係有啲咩事令你注意到呢?
#:)#pig:我開始做痴女角色既時候去咗做占卜,個占卜師同我講「你係一個抖S嚟」,初初聽完我喺度諗冇理由吖,後尾諗諗下,當俾人要求「喂,同我舔。」既時候,個人會有種焦燥感。所以最近俾人問到性癖既時候,會答「我既性癖就係單純既S
♥



:):居然係以一個咁既方式嚟留意到!平時係咪都會去做占卜?
#:)#pig:好鐘意占卜,應該係上年開始,今年去過好多次,大慨3個月就去一次,喺一啲偏僻既地方,係一個好出名幫人解決煩惱既占卜師嚟,喺一幢大廈既一個角落位,仲要預約先去到,但好似好多藝能界既人都會去搵佢。

:):之後第一次見面就俾人話你係抖S。
#:)#pig:係吖,當時好驚訝,「你唔係M,你係S嚟。」當時佢咁樣同我講。之後佢仲同我講「你基本上係一個S,同S既男士拍拖既話唔係好適合。」我諗下諗下都覺得係。

:):一下子就睇穿咗你。
#:)#pig:我仲試過搵靈媒師做占卜,嗰次好犀利,佢話有4個靈魂跟住我,佢冇講到係咩名,但聽佢形容係似一啲我認識既人。

:):吓@_@
#:)#pig:佢話有一個係女仔,短頭髮,身高同我差唔多,我話係咪阿A吖?佢話唔係,跟住講咗個漢字,我就諗係咪阿B呢?跟住我問佢係咪講緊阿B,佢話係喇就係佢,佢好似有啲野想搵你商量,而阿B最近真係想搵我出嚟見面!

:):吓@_@@_@@_@
#:)#pig:跟住我即刻打電話搵阿B,俾個靈媒師講中哂佢真係有事搵我,你話呢件事係咪好犀利。

:):真係犀利。


#:)#pig:我覺得我好容易就會俾啲污糟野上身#arrested#pig所以我仲有用一啲驅邪驅鬼既方法,例如喺浸鹽浴嗰陣落啲香同酒。

:):有冇啲咩改善呢?
#:)#pig:好大變化,首先遇到好多好人,唔好既人一個都冇遇到,運氣爆哂燈。

:):係最近既事嗎?
#:)#pig:係喺過去呢一年裏面,明明好忙好多野做,但身體狀況好好,我覺得一定關事。

:):運氣好咗,舔乳頭又勁咗,痴女技術又進步咗,作品更加係賣得好咗。話時話雖然已經出咗道3年,但miru小姐由出道嗰時騎乘功夫就已經好勁,而家仲變得更加犀利,有啲咩技巧呢?
#:)#pig:你係咪講緊我嗰招陰道收縮?我將自己變成懸空狀態,然後我就控制個陰道去收緊,再不斷咁用收緊既陰道去套弄龜頭,之前仲俾真咲南朋監督話我騎乘位嗰時抽插得好快。



:):會唔會因為成為AV女優之前就已經係咁快呢。
#:)#pig:都有可能,入行前試過俾男朋友叫住我「等陣先等陣先!要射喇!唔得唔得!」,好搞笑#mock#pig

:):miru小姐S既一面顯露出嚟喇。
#:)#pig:都有啲只係會用騎乘位既作品,成套片主要既鏡頭都係騎乘位。

:):對於騎乘位專家miru小姐嚟講,有冇啲咩秘訣可以分享到俾大家呢?
#:)#pig:係個樣,最緊要係個樣。

:):個樣?
#:)#pig:係!我睇AV嗰時就覺得,好賣得既女優個樣幾時都keep住咁靚!

:):即係就算好辛苦個樣都要keep住,唔好露出啲痛苦既表情?
#:)#pig:唔係唔係,我既意思係女優個樣好淫,無論係騎乘位定係正常體位,個樣都係要咁淫!隻眼維持住半開合,好似喺度發緊呆咁樣,我發現全部都係咁樣。

:):miru小姐連呢啲都研究埋!
#:)#pig:睇AV trailer嗰時覺得「點解人地賣得咁好既呢」,於是我就去研究睇下係呻吟聲定係個樣出咗問題,淨係掛住keep住個樣要靚又唔得,個樣顯露得太攰既話又唔夠淫,成日都好想將自己認真既呢份感覺傳達到俾對方,所以一直都好著重呢樣野。


:):靚同淫中間要有個平衡。
#:)#pig:冇錯#dance2#pig

:):但miru小姐係以男性既角度去睇AV呢。
#:)#pig:真係一個男性角度嚟,俾人話我個腦入面係男人嚟,所有我見過既占卜師都同我講「你既外表同內在完全相反」,所以男士往往都會俾我嚇親。

:):miru小姐真係好犀利,遠睇以為係軟綿綿,可愛系既女仔,近睇就會發現原來內心係個男人嚟,可以好爽快好強。
#:)#pig:我咁樣講希望你唔會嚇親,就算我以前同男朋友講分手嗰陣,我都係好斬釘截鐵咁,冇可能架喇,block咗佢,delete佢,同佢講bye bye,就係咁。

:):係啲咩事令到miru小姐覺得同對方冇可能呢?
#:)#pig:首先一定唔可以冇野講,完全唔會開心,但太小心謹慎咁去交談又唔得,久而久之會太過在意對方感受。

:):會好麻煩。
#:)#pig:係,好麻煩。

:):內心真係好有男子氣慨呢。
#:)#pig:係吖,如果要我照顧返佢,我就會覺得對方係個廢柴#nope#pig所以如果對方唔man過我既話都幾大問題。


:):原來係咁,咁喺性愛方面呢?
#:)#pig:嗯,都係鐘意熱情啲既人,但我又唔鐘意啲人喺錫既時候好急好chur嗰種... 有啲難表達,但我希望喺錫既時候會顧及埋對方既感受。

:):點樣將個熱情抒發出嚟,同埋點樣製造好個氣氛,每個人都有自己既喜好,簡單嚟講就係識得讀懂對方個心。
#:)#pig:冇錯冇錯,我覺得掌握到呢樣野既人,做愛技巧一定好擅長,我鐘意啲會關心人既人。做緊既時候忽然之間奶嚟奶去嗰啲,我好唔得#heard#pig

:):如果做緊既時候俾人問你「舒唔舒服吖?」咁呢?
#:)#pig:哦~~當你俾人問「咁樣好舒服吖可?」,會想答佢「其實係得你爽喳嘛」#mock#pig我唔係好鐘意俾人逼我講,會有少少燥。
同埋雖然我覺得自己都好鐘意服待人,但我鐘意用個腦去諗,去探索對方,去探索同你一齊做愛既人,我唔鐘意淨係識得用身體做愛既人。

(譯註:我唔鐘意淨係識得用身體做愛既人,呢句好型)

:):私生活裏面有冇遇過一個同你咁夾既性伴侶呢?
#:)#pig:有一個人係我覺得「哇呢個人勁喎!」,好簡單大家既身體好夾,啲體位佢全部都好叻好精通,仲有好多變化。佢好似可以用個大腦控制射精咁,可以做足成個鐘都冇問題,諗諗下其實都幾奇怪,可能佢係個痴線佬嚟#hehe#pig

:):同佢做個滿足感好高?
#:)#pig:簡直係大大大滿足。


:):繼續問落去,鐘意啲咩類型既肉棒?
#:)#pig:(淡淡然咁講) 總之大既就鐘意。

:):唔會整到好痛咩。
#:)#pig:唔會,因為習慣咗,小穴入面會變成嗰支肉棒既形狀,不過太肥又唔得,但長既話我都仲可以應付到,不過我都成日俾人話我小穴好細。同埋我雖然好擅長背後體位,但正常位既時候唔抬起條腰既話,肉棒就插唔到入去。

:):亦即係所謂既陰道偏低位。
#:)#pig:係吖,所以正常位嗰時會自己抬起條腰去調整。講到習慣呢一樣野,第一次點都會有啲痛,但係慢慢習慣咗之後就冇野。同埋最近真係好容易濕,我臨訓前自慰完之後,我條底褲永遠都係痴笠笠咁所以一定要換褲!明明以前都唔會咁,有啲麻煩,不過都係我自己搞出嚟#mock#pig

:):小穴既性能提高咗,咁夾住肉棒既時候咪勁咗好多?
#:)#pig:可以夾住好耐好耐都得,我都諗緊點解可以做到咁,可能因為以前有玩壘球。當我一收緊個菊花既時候,個小穴就會夾緊,男優同我講「原來你都識收陰機呢招架」,跟住仲問我「啱啱feel到你夾實咗喎」,我就答佢「係吖,夾實咗吖。」

:):好可愛,通常會喺咩時候咁樣夾實對方?
#:)#pig:自己好舒服既時候,同埋對方差唔多射既時候,但通常一郁我就忍唔住,又或者喺對方停止動作既時候夾實佢,跟住佢就會話「等一陣等一陣!」,非常有趣。

:):果然係S既miru,不過都係咁可愛。喺22年1月發售既新作『私の前でしか精子出しちゃダメ! カノジョが僕の射精を管理すると決めてから精子の量も射精のタイミングも言われるがままになった僕 miru』,就有呢種可愛既S感覺。


SSIS-291 私の前でしか精子出しちゃダメ! カノジョが僕の射精を管理すると決めてから精子の量も射精のタイミングも言われるがままになった僕 miru
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ssis00291/

#:)#pig:呢套真係好可愛,與其話係痴女不如話係可愛,唔係精神分裂,而係因為痴女所以好可愛。好耐冇試過做呢啲可愛既角色,所以有啲困惑。(望一望個封面) 你睇下呢支肉棒,好似玫瑰色,呢套作品有好多kiss既場景,主觀口交嗰部份我好俾心機去做。

:):miru小姐條脷好平,雖然唔長,但望落去感覺好闊。
#:)#pig:係好闊但都好細(伸條脷出嚟),咁樣已經係最盡。


:):真係好細#oh#但睇相又唔覺得條脷係咁細。
#:)#pig:哼!因為咁樣擺既話會顯得條脷長啲,就算我向前伸個頭都好,條脷都係好短,所以唯有斜斜地咁樣舔肉棒。

:):miru小姐真係一個認真既努力家。
#:)#pig:嘻嘻,請大家一定要多啲睇可愛又努力既miru miru。

:):最後請你講下之後既目標,同埋對於2022年既抱負。
#:)#pig:2022年既抱負係我要忙過今年,Twitter既follower要去到50萬,同埋今年冇乜點樣開過Twitcast直播,會以增加同FANS多啲交流既目標而努力。

:):喺作品方面呢?
#:)#pig:我會想喺痴女方面既對白部分更加努力,例如講得到真咲監督教我嗰句說話「等我用你塊面嚟自慰先!」,想好好運用我既騎乘位絕技成為一個真正既痴女,同埋當然要提升我既可愛度,記得喺篇訪問度寫我既可愛度提升中!


以上!就係訪問既後篇內容!

miru小姐扮演緊痴女嗰陣講既對白,實在係太可愛太可愛,喺採訪既時候不經意地要佢講咗幾次呢啲對白。

miru小姐認真研究性愛,將會變得越嚟越出色,今後都請繼續多多關注miru!


沒有留言:

張貼留言