「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.14 庵ひめか(庵姬花) #1-4



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.14 庵ひめか(庵姬花) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係喺9月啱啱出道嘅大型新人庵ひめか(庵姬花)。

本身只係一個保守又普通嘅女仔,但係對於唔了解嘅嘢又好強嘅好奇心。一開始嘅時候佢好不安咁講「我講嘢唔係好得」,但當佢開口之後,佢就好努力咁分享關於佢自己嘅事。



:)=記者
#:)#pig=庵

翻譯:新東寶翻譯製作

非常普通嘅學生時期,AV睇起嚟好有趣

:):庵小姐你好,仲係對訪問好緊張?
#:)#pig:我表達能力唔係幾好...唔識好識講自己嘅感覺出嚟,所以好不安。

:):庵小姐出道前係喺居酒屋度打工,點解會揀居酒屋呢?
#:)#pig:我本身係一個好怕生保嘅人,但我覺得如果我份工係同接待客人有關嘅話,就可以克服到怕生呢樣嘢...嚟到而家雖然仲未克服到,但我覺得已經比起學生時期成長咗#sowhat#pig



:):頭先工作人員都有話同你好易就傾到計!評價好好。
#:)#pig:原來有啲咁嘅事#mock#pig我仲未搞清楚自己係一個點樣嘅人,喺學生時期經常俾人話「比外表睇起嚟安靜」,同人傾計嘅時候我會好怕醜,所以我都係鐘意做聆聽嘅角色。

:):如果對方同你關係慢慢變好,會唔會有啲咩變化呢?
#:)#pig:可能都會,但我係需要一段時間先會同對方相處得好嘅類型,我啲好朋友好鐘意嗌我做「傻婆」。

:):庵小姐喺學生時期係點樣過嘅呢?
#:)#pig:會做啲咩呢,通常放學之後我會同朋友一齊去M記吹水,傾下大家鐘意嘅對象,同埋因為鐘意美容同化妝,會同朋友一齊去睇下化妝品。


:):簡單嚟講就係一個普通嘅JK。
#:)#pig:我都覺得係#clap#pig喺班入面都唔係特別顯眼,但又唔算係好樸素。

:):咁樣嘅性格之下,庵小姐選擇呢份工作都需要好大嘅勇氣。
#:)#pig:冇啲咁嘅事,只係想好簡單地試下做自己想做嘅嘢,所以而家嘅心情係對將來好期待。

:):而家嘅後生女仔心理質素真係堅強呢。


興趣係煮嘢食同聽電台,仍然學習緊SNS

:):跟著落嚟想問下庵小姐一啲你自己鐘意嘅嘢。
#:)#pig:我好擅長煮嘢食#fry#pig因為媽媽鐘意煮嘢,所以由細到大都學到好多呢方面嘅知識,經常都會煮炒雜菜俾屋企人食,個個都話好食,另外薯仔燉肉我都好鐘意整,所以成日都會做,反而點心同西餐我好少整。

:):原來係一個煮飯妹嚟,真係犀利。
#:)#pig:我好鐘意一邊睇著食譜一邊跟著程序去做#read#pig


:):咁唔擅長做嘅嘢又係咩呢?
#:)#pig:而家因為工作關係要開始用SNS,但我以前從來都冇做過呢啲出文出PO嘅工作,我多數都係做睇人嘅角色,所以我唔擅長玩SNS。而且又唔會點樣自拍,所以最近開始練習影相,要努力了。

:):非常期待庵小姐嘅自拍。
#:)#pig:仲有就係最近開始沉迷半身浸浴,面對跟著落嚟嘅工作我一定要減肥,同埋我好鐘意聽電台,經常會一邊浸浴一邊聽幾個鐘頭#fan#pig



:):聽電台?
#:)#pig:喺Tiktok度成日聽到好多搞笑藝人嘅電台節目剪輯,覺得好搞笑,於是就開始咗,而家都經常會聽佢地嘅電台節目。大家講嘢都好叻,能夠只係靠把聲就令到大家咁好笑,真係好犀利...我好想學下!

:):好坦率嘅感想!
#:)#pig:我好鐘意睇電視,好鐘意聽一啲搞笑藝人嘅故事,鐘意睇一啲以輕鬆傾計為中心嘅綜藝節目,同埋我鐘意知道一啲自己唔了解嘅嘢,所以都會睇深夜嘅綜藝節目。

:):庵小姐有好旺盛嘅好奇心,好適合而家呢份工作!


今個星期既說明部分

庵姬花保守但溫柔嘅性格
雖然唔擅長講嘢,但係當習慣咗之就會經常痴埋嚟,係好似小動物嘅類型。



將煮嘢食交俾庵姬花!
由細細個開始就已經每日都煮嘢食,夢想係過著每日都俾心愛嘅人稱讚煮嘢好好食嘅生活


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.14 庵ひめか(庵姬花) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係喺9月啱啱出道嘅大型新人庵ひめか(庵姬花)。

庵姬花嘅魅力,就係佢嗰對天然嘅L Cup車頭燈!但原來佢喺學生時期都有唔少煩惱...?



:)=記者
#:)#pig=庵

翻譯:新東寶翻譯製作

L Cup喺學生時期係一個困擾

:):庵小姐嘅身材就算放喺同性嚟講,都會惹嚟羨慕嘅目光。
#:)#pig:但其實我一直都好困擾#upset#pig喺入行做呢份工作之前,我甚至有諗過去做一次小手術。

:):原來係咁,睇嚟呢個身材都帶俾你唔少煩惱。
#:)#pig:著唔到一啲好可愛嘅衫,校服都要因為大波嘅關係,要買大size,我好討厭咁樣#sick#pig我想好似啲韓國女仔一樣咁身材苗條,但自己完全唔係嗰回事。



:):似乎最令你傷腦筋嘅係衫嘅size問題。
#:)#pig:係吖,唔小心啲嘅話就會睇落好似好肥咁,但係一露咗個線條出嚟,又會好在意其他人嘅目光。我想做返一個普通人,讀書嘅時候係男女校,所以都會好在意男學生嘅目光,所以我唔鐘意跑步同做運動,游水堂嘅時候又會一直去休息,搞到完全唔擅長做運動,由高中開始就冇再參加過社團活動了。


:):明白哂,真係有好多種唔同嘅困擾吖。
#:)#pig:但開始咗呢份工作之後,有生以嚟第一次想感謝自己嘅呢副身材,個感覺唔同咗。所以而家我覺得維持現狀就OK了,唔會再去諗點樣將對波縮番水。

:):呢個身材就係庵小姐嘅魅力!要對自己有信心。
#:)#pig:而家每一晚都會做心口按摩同戴sleep bra,好努力咁去保養著佢#sowhat#pig




意外地係小動物體質,如果肥咗少少就請你多多包涵♡

:):咁庵小姐又鐘意自己身體嘅邊啲地方呢?
#:)#pig:我鐘意嗰啲偶像好多皮膚都好白,所以我想有雪白嘅肌膚。



:):雪白肌膚會令人有好想去摸下嘅衝動,軟綿綿咁。
#:)#pig:哈哈,但係我對於自己太矮呢件事有啲唔滿意,我身高得153cm。

:):的確,如果就咁睇個樣,會覺得庵小姐應該係再高一啲先係。
#:)#pig:因為好想著啲靚衫,所以想身高去到160cm左右,亦因為咁所以平時會著高踭鞋,盡可能令自己望落去身高會高啲#dance4#pig


:):不過庵小姐個胸咁大,外表真係好難睇得出。
#:)#pig:其實我嘅身型一時肥一時瘦,開始呢份工作之前,我仲肥過而家,唔想俾人望落好似肥騰騰咁,所以都有去努力減肥,不過間唔中都會偷下懶,覺得「都係算啦~」,之後又變返肥騰騰#dance#pig



:):其實男性好鐘意一啲有少少肥嘅女仔。
#:)#pig:好鐘意食好嘢,所以如果同朋友出去玩嘅時候,見到朋友食好嘢嘅話,自己都會想食。

:):我非常了解你嘅心情,不過有時都要適當咁放縱下自己。
#:)#pig:我性格比較樂觀,好多時啲問題一下子就解決哂,冇乜煩惱,所以如果間唔中見到我肥咗嘅話,希望可以多多包涵#wine#pig


今個星期既說明部分

庵姬花好似西瓜咁大嘅L Cup車頭燈!

喺小學生嘅時候就已經去到F Cup...
揀內衣嘅時候好辛苦,直到而家都係一直用緊海外出嘅製品。



庵姬花意外地只有153cm高

因為平時著高踭鞋所以睇唔出,但其實身高意外地矮。
以成為成熟女性為目標,為咗要變得更靚而努力!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.14 庵ひめか(庵姬花) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係喺9月啱啱出道嘅大型新人庵ひめか(庵姬花)。

今次同庵姬花開始咗一場歡樂嘅女子戀愛會談,鐘意年長男性嘅庵姬花,到底鐘意啲咩類型嘅男士呢?



:)=記者
#:)#pig=庵

翻譯:新東寶翻譯製作

理想係同年長嘅伴侶一齊去溫泉旅行

:):今次我地開一個戀愛會談,想問下庵小姐有冇拍過拖呢?
#:)#pig:有吖,雖然而家冇拍拖,但我鐘意啲比我年長嘅男性。

:):年長男性有啲咩地方吸引到你呢?
#:)#pig:因為我係被動類型,如果對方係一個會主動lead著我嘅人嘅話,我會比較安心,同埋我想另一半識一啲我唔識嘅嘢。



:):庵小姐好奇心咁旺盛,一個可以教到你唔同知識嘅男朋友就好適合你。
#:)#pig:我鐘意呢一類紳士得嚟又好溫柔嘅男性,好令我心動#mock#pig

:):理想嘅約會編排又係點呢?
#:)#pig:揸車去outlet行街,又或者去遊車河,喺food court食飯,買完嘢返嚟之後去一間風景好好嘅溫泉旅館過夜,喺夜晚兩個人一齊飲少少酒#wine#pig

:):呢個編排感覺好成熟。
#:)#pig:去主題公園嘅話同朋友去都可以,所以會想同男朋友做一啲同朋友唔會做嘅嘢。同男性約會嘅話就會想出去玩,飲完酒之後,自然就會想做愛。



:):庵小姐鐘意露天浸浴,定係室內浸浴?
#:)#pig:只要係浸浴我都鐘意,兩個人喺房入面嘅時候我會想俾人溫柔啲咁對待,雖然喺呢份工作入面嘗試過好多唔同嘅場景,但喺現實生活入面,都係普普通通咁樣最好。


唔揸長應付一啲輕浮系嘅男性...

:):咁調返轉,唔擅長應付嘅男性類型係?
#:)#pig:對所有人都好溫柔嘅男性,同任何人都可以拉近距離嘅人我都唔鐘意,對著啲游手好閒嘅人會特別警戒#shocking#pig

:):所以係討厭一啲吱吱喳喳嘅男士。
#:)#pig:係吖,如果俾一啲情緒高漲嘅人搭訕嘅話...會好難搞#sick#pig



:):會唔知俾咩反應好。
#:)#pig:冇錯,我希望可以大家慢慢咁傾計發展,我好唔擅長應付一啲好chur好急嘅人,所以如果對方唔係呢種循序漸進型式嘅人嘅話,通常喺關係變好之前大家就結束咗。

:):逐啲逐啲咁遞進感情會比較安心。
#:)#pig:唔覺唔覺就去到咁深入嘅話題#mock#pig由打招呼開始,大家嘅關係慢慢變好,我都會對對方越嚟越有好感。



:):庵小姐係一個警戒心好強嘅女仔。
#:)#pig:可能係啦,本身我都係一個就算一個人喺屋企hea成日都冇問題嘅人嚟,所以我諗我唔會同一個忍受唔到呢種生活模式嘅人一齊。

:):直情連寂寞都感覺唔到。
#:)#pig:都有可能,意外地我有我自己嘅世界#sowhat#pig

今個星期既說明部分

庵姬花意外地係一個一個人都OK嘅我行我素女仔

非常珍惜一個人嘅時間,
雖然只係喺度發呆,但好沉著呢...。



庵姬花喺戀愛關係裏面係想逞強嘅類型

想另一半溫柔咁喺自己前面開路♡
性愛方面仲係學習緊,所以暫時都仲係正常派。


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.14 庵ひめか(庵姬花) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係喺9月啱啱出道嘅大型新人庵ひめか(庵姬花)。

一開始本來冇咩自信嘅庵姬花,喺呢4個訪問裏面流露出真實嘅感情,表明咗決心之後,佢嘅使用說明書都完成喇!記得用嚟做使用參考。



:)=記者
#:)#pig=庵

翻譯:新東寶翻譯製作

請你同我一齊前進

:):庵小姐雖然只係啱啱出道,但Follower數量已經好驚人,差唔多有10萬人。
#:)#pig:冇估到有咁大迴響,真係好開心,出咗po之後大家留嘅comment我都有睇哂。

:):咁喺SNS上面大家嘅反應係點呢?
#:)#pig:大家都好溫柔,淨係啲擔心身體狀況同埋打氣加油嘅訊息就已經嚇咗我一跳,我仲諗著會有好多對我好負面嘅評語#arrested#pig...為咗之後可以同大家更好咁交流,喺SNS上面我都會努力。


:):出道之後,生活上有啲咩變化?
#:)#pig:好意外地冇啲咩實質上嘅改變,喺生活上可能冇咩變化,但喺自己心入面,感覺上比起以前更加貼地。影咗好多相,好想po多啲俾大家睇,有時係化咗一個好靚嘅妝,有時係去咗食好嘢...雖然只係一啲好普通嘅日常生活,但係都好想分享俾大家#:-]#pig

:):之後有啲咩目標?
#:)#pig:如果可以俾更多人認識我嘅話,我會好開心,因為仲未搞清楚自己可以做啲咩嘢,所以我想喺而家可以做到嘅事情上面全力以赴,同時可以將做到嘅嘢稍微增加多一啲,咁就好了。



:):暫時都仲係尋找緊夢想嘅感覺。
#:)#pig:係吖,但因為一直都好想出名,所以首先都係要俾更多人認識自己。雖然有好多唔識嘅嘢,但因為我好鐘意fashion同化妝,所以只要係可以令到女仔變得可愛嘅活動我都好有興趣。一個人做唔到嘅嘢,如果可以同大家一齊做嘅話,我會好開心#dance2#pig

:):咁就由而家開始啦。
#:)#pig:係!我想努力令自己身材變好,想好好咁鍛鍊肌肉,有一個健康嘅身體。克服完自卑感,之後就想克服埋唔擅長運動呢個缺點;雖然我仲係好懦弱,但為咗可以成為大家嘅支柱,我會努力!


庵姬花嘅使用說明書完成喇!



經過4個星期嘅訪問之後,庵姬花嘅使用說明書完成喇!仲有殘留著一啲稚氣嘅地方,但佢好似好想快啲長大;喺習慣之前會有怕生嘅感覺,但當習慣咗之後就會冇咗嗰種警戒心,變成一個又可愛又暖心嘅女仔。慢慢同庵姬花成為好朋友,試下搵出佢可愛嘅地方!

沒有留言:

張貼留言