喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?Part 14

啱啱過去嘅禮拜五又係要一早起身落去秋葉原買event參加劵嘅日子:)距離返香港剩低唔夠兩個禮拜,呢啲日子要好好珍惜#notcry#mouse


至於係邊個女優嘅event呢:)又係賣下瓜子先,都係嚟緊呢一個星期就會去嘅event嚟:)


(有一班大叔係咩event都會參加咁濟,所以無論係發劵日定係event當日都會見到佢哋,同樣地我都俾佢哋點咗相,畢竟好少有外國人咁痴線,每次我經過佢哋身邊都俾佢哋啤住#wtf#rabbit



(今日嘅發劵入面有一個女優係10月見過嘅,上次去佢event印象幾好,臨返香港之前見多佢一次;然後另一個係MK妹型嘅女優#wine#pig

搞掂啲參加劵之後今日要喺秋葉原幫朋友買嘢,於是午餐都選擇喺秋葉原搞掂,揀咗一間鰻魚飯:


(名代 宇奈とと 秋葉原店 東京都千代田区外神田4-3-11 TSHビル 1F)

  
(食落其實普普通通,但求醫飽個肚嘅話冇咩問題嗰種#heard#pig


買完嘢喺秋葉原行咗成日直到黃昏,今日只有一場event要去,係幫一位香港朋友去嘅AV女優年曆event,主角係S1嘅專屬女優七ツ森りり(七森莉莉):



唔經唔覺七森莉莉都已經出咗道三年,喺S1入面位置都幾穩定,等上面班前輩女優a.k.a.老人家退休之後,就可以喺S1慢慢等引退,所以佢俾我嘅感覺都係唔憂做#mock#pig每個月求其拍套片交差就算#mock#pig

由於朋友只係買咗一set年曆,福利方面只有影一張相就完,所以都冇乜嘢可以俾大家睇到:



傾計嗰時發生咗一個小小嘅插曲:

#:)#cow:七森小姐你好,我係香港嚟嘅。
:):哦~我認得你吖,之前你係咪send過msg俾我?
#:)#cow#oh#...(係咪講緊我朋友呢?)哦係吖,嗰個係我嚟#:)#cow
:):真係你嚟,今日多謝你嚟吖。
#:)#cow:上次喺TRE見到七森小姐真人覺得你好靚女,希望有機會再喺海外嘅event度見到你#:)#cow
:):好吖,我會努力。

唔知係咪同涼森同一間事務所嘅關係,佢同涼森都係成日俾到我一種開咗營業mode嘅感覺#confuse#rabbit硬係覺得啲反應假假地,不過算啦#confuse#rabbit大家都係打份工啫#confuse#rabbit

七森個event好快完,今日行咗成日,諗住食完飯終於可以早啲返民宿唞下#surviving#pig同朋友揀咗去東京車站嘅壽司郎食壽司,冇估到足足等咗一個半鐘頭先有得入去食#realized#dog喺出面等嗰陣由好肚餓都等到變到唔肚餓,入去坐低之後都唔理咁多,咩都嗌啲嚟食塞住個肚先:

  
(結果最後3個人食咗52碟+2碗烏冬,最慘係唔覺得好食#notcry#dog嚟緊幾日要食返啲正常壽司平衡下#:-[#pig

然後上去東京站影完夜景,大家就坐終電返去住嘅地方,約定聽日又喺秋葉原再見了#bye#cow




禮拜六又開始多event喇:)首先今日第一個event係一個拍手活動嚟,有三個Moodyz專屬女優參加,分別係早兩個禮拜見過嘅三浜唯、個口大到可以含幾條撚嘅石原希望,同埋最近瘦咗好睇咗好多嘅葵いぶき(葵伊吹)。



拍手會我都係第一次玩#confuse#rabbit因為冇影相又冇合照,其實對普通FANS吸引力唔大,我都係本住入去望下真人嘅心情參加,冇諗到都有啲驚喜#confuse#rabbit

 
(呢一種活動要拎整備劵,應該都係用嚟方便預計當日會嚟參加嘅最終人數。)

因為唔俾影相所以我只可以用文字形容成個過程,三個女優會排排企等你埋去拍手,第一個係葵いぶき:

#:)#cow:你好,我係香港嚟嘅。
:):香港!?多謝你嚟吖!(跳下跳下咁同我拍手[bouncy][bouncy]
#:)#cow#oh#! ...(見到佢對波彈下彈下之餘感覺上仲要好淋)Er...今日見到你好開心,有機會以後會嚟參加你嘅event#:)#cow
:):好吖!你日文講得好好!

葵いぶき對波有幾彈同埋有幾淋呢,大家睇返呢條官方喺活動之後拍嘅片就知,白色水著嗰個就係佢嚟:

https://x.com/MOODYZ_official/status/1720669166636826711?s=20

自問都見過唔少身材好嘅女優著水著,但葵いぶき應該係我見過最淋嘅頭幾個#sad#cow返去真係要溫習佢嘅作品先#sad#cow

三浜唯因為早兩個禮拜去過佢嘅event,所以係記得我,雖然嗌錯我個名,不過冇咩所謂啦#sad#cow石原希望真人個口冇睇片咁大,而且好明顯係當日event嘅氣氛maker,佢同葵いぶき拍埋一齊一人一句嘈到不得了#sosad#cow三浜唯夾喺中間只可以#sweat#cow

不過第一次嘅拍手會體驗都相當唔錯,每個女優都傾到20-30秒,去到最後因為我後面冇其他人排,喺度教佢哋三個講廣東話:

#:)#cow:「我愛你」(廣東話),即係好鐘意你咁解。
石原:好難喎,「你好」(國語)都仲識得講。
葵:係囉,咁難嘅,講返「你好」(國語)啦。
#:)#cow:都...都得嘅#sad#cow廣東話係難學啲#sad#cow
三浜:
😗
...(搭唔到嘴)

呢個活動只需要買一隻Moodyz嘅碟就會有一張拍手劵,而每買夠6000円就會再多一張即影即有相嘅換領劵,可以換到一set三個女優嘅即影即有相,我買咗兩輪6000円所以一共有6張:



拎即影即有嘅環節都係由女優親手俾你嘅:石原希望係一路洗牌等你嗌停就抽俾你,三浜唯就係叫我自己揀,葵いぶき就直頭揀定晒兩張俾我#sosad#cow可能因為我太遲入去拎阻住佢哋收工#sosad#cow但so far三個女優啲對應都係好好嘅:)

   
(點解會遲到呢,係因為帶咗個香港朋友去咗Pokemon Center之後先趕返嚟,差啲冇得拎相#sad#cow

 
(今日又係冇咩時間食晏,淨係喺KFC食咗個脆辣雞腿包。)

之後係去另一個SOD Star專屬女優,本庄鈴嘅活動:



本庄鈴都係一位已經喺SOD撈到幾穩陣嘅女優,真人係相當斯文同有氣質,有冇巴打有印象當年本庄鈴拍過一套講國語嘅AV#mock#pig聽到佢喺片入面講「他雞巴大嗎?」(國語)係我對呢套片同對本庄鈴本人最深嘅印象#mock#pig

   
(本庄鈴嘅招牌手刀pose。)

連登有好多巴打都覺得佢同李佳芯好似,我估應該冇人同佢講過,於是:

#:)#cow:本庄小姐你好,我想話你知其實你喺香港好多人識。
:):!?點解嘅?
#:)#cow:是咁的,香港好多朋友都覺得你同一個香港嘅藝人好似樣,我俾你望下。(喺手機search啲相俾佢睇)
:):哦...(唔知俾咩反應)
#:)#cow#sad#cow...不過當然係本庄小姐你靚啲啦。
:):哈哈#mock#pig
#:)#cow:係呢,好多日本嘅女仔都鐘意香港嘅迪士尼,有機會請你一定要嚟睇下。(轉話題)
:):好吖,上海嘅迪...
工作人員:上海同香港唔同架。
:):搞錯咗唔好意思#please#mouse
#:)#cow:冇事冇事#sad#cow好多女優都會撈亂#sad#cow




(以後真係要好好研究下點樣講「似樣」呢個話題先得#confuse#rabbit

今日嘅第三場活動,係最近簽咗Darts同本中做專屬女優,同埋我上次喺遊記打錯佢個名嘅,松本いちか(松本一香):







有睇過佢啲片嘅巴絲打應該都知道,佢其實係一個小惡魔型嘅女優,咁啱今日我係差唔多截龍時間先去到佢event度排隊,於是就有以下嘅一幕:

主持人:新東寶你今日又咁遲。
#:)#cow:唔好意思#sorry#cow啱啱上一個活動搞得耐咗#sorry#cow
:):嚟我嘅活動都遲到,我記得你喺香港過嚟架嘛?下次唔識得早啲出門口嘅咩!(扮嬲)
#:)#cow#oh#...(冇估到佢會記得我係香港嚟),對唔住#sorry#cow下次唔會架喇#sorry#cow
:):(即刻笑返)我講笑架喳:D今日多謝你嚟:)

好嘢,真不愧係新一代嘅蘿莉小惡魔女優代表:)

  
(我又點會同大家講俾佢鬧嗰下,其實我係有少少開心呢#tasty#dog

是日靚晚又係同香港嚟嘅朋友一齊食,我問主持人有咩火鍋好推介嘅時候,松本喺後面一邊影相一邊講咗間喺新宿嘅餐廳名出嚟,叫我哋去試下,於是我哋一行四人就向新宿出發:

  
(完完全全似係松本いちか平時會嚟蒲嘅地方。)

終於搵到松本推介嘅一間海鮮火鍋,但咁啱今日撞正有公司包場,冇得俾我哋walk in,只可以喺門口影張相留個紀錄,下次再嚟食過:


(海鮮工房吟 東京都新宿区歌舞伎町2-28-15 Kビル 1F)


不過都係要搵地方醫肚#lose#cow搵下搵下喺附近見到一間好似幾唔錯嘅韓式豬肉料理,於是就入去試下:


(とん豚テジ 新宿店 東京都新宿区歌舞伎町2-22-8 第八金嶋ビル 1F)

(餐廳好貼心咁幫我哋啲袋同背囊笠個膠袋,費事俾啲油彈到。)

反正都唔識食,都係跟course嗌嘢食比較穩陣#confuse#rabbit於是就嗌咗個中等價錢嘅set B試下:




(韓式料理嘅傳統,勁多前菜食。)

落完單之後全程就會有人嚟服侍,由落菜到燒肉到上碟都唔駛我哋郁手,連點樣配搭,點樣落醬店員都教埋我哋,最鐘意就係呢啲唔駛用腦諗嘅半殘廢餐:

   
(我影得唔好,其實啲肉同菜嘅配搭係好好食。)

最後仲有煎餅同炒飯收尾:

   
(我哋食得有啲心急,應該等個飯煎到有啲飯焦先食#confuse#rabbit

食飽飽又係時候搭終電返民宿#yawn#rabbit但今日唔知係咪攰得濟,落車嗰陣唔記得咗自己擺低咗袋AV碟喺電車個行李架#sweat#rabbit到記起嘅時候已經閂咗車門,我只可以目送自己袋AV連碟跟車咁運走咗#sweat#rabbit

即刻去搵當站嘅職員,因為已經係終電嘅時間,職員驚我趕唔切去轉車,俾咗張失物登記嘅指引俾我,叫我第二日朝早打電話去登記,睇下有冇機會拎得返袋碟#sad#rabbit

至於最後拎唔拎得返袋碟,喺東京嘅電車漏低嘢,登記嘅過程又係點呢#haha#rabbit下回分解#haha#rabbit



未完待續

沒有留言:

張貼留言