今年最後一飛,三日見6個女優嘅快閃遺憾補完之旅 (上)

各位巴絲打聖誕快樂#O:-)#xm我係新東寶#O:-)#xm

經歷完10月至11月嗰個漫長嘅一個月AV Event之旅,參加咗57場event,見咗45個AV女優之後,理論上今年已經可以宣布收爐#pray#mousexm不過計劃永遠都趕不上變化#O:-)#xm

呢一個月嘅旅程始終都係有少少遺憾,其中一個最想見嘅AV女優古川ほのか(古川穗花),因為賣飛當日瞓晏咗嘅關係,限定50人嘅event,我不幸地係排第51個#sad#cowxm結果當然係參加唔到,見唔到佢本人#sad#cowxm亦都成為我呢一個月旅程入面最大嘅遺憾#sosad#cowxm

而喺返嚟香港嘅一個禮拜左右,就俾我見到古川喺12月16號有一場聖誕節嘅event,可以喺網上報名參加#:)#xm最後亦都好好彩報名成功#O:-)#xm



而另外,葵つかさ(葵司)嘅事務所喺今年嘅最後一場活動定咗喺12月17號舉行,係一個有齊8個事務所旗下女優出席嘅講座公開收錄,事務所聲稱今年係最後一年搞呢一個event,搞到我有想喺今年見埋最後一次葵司嘅衝動#:)#cowxm於是又走去報名參加#sad#cowxm



就係咁,為咗補完呢個見唔到古川嘅遺憾,為咗同葵司喺今年再見一次面,喺今年劃上一個完美嘅句號。相隔30日,我再一次坐上飛往東京嘅航班,開啟我今年嘅最後一次AV女優Event之旅#crowd#cowxm





(頭po唔知貼咩好#sad#cowxm貼返上一篇遊記最受歡迎嗰四個女優俾大家熱下身#sad#cowxm

上一篇寫足一個月嘅live遊記:

(LIVE) (AV女優 Event遊記) 喺東京逗留一個月,可以見到幾多個女優?
https://lih.kg/3529520

https://lih.kg/3541454 

今次坐嘅係夜晚11點先到羽田機場嘅航班,循例都係上機之前拎個立牌出嚟打個卡#:)#xm




東京當晚冇想像中咁涷,一件tee+一件長袖衫基本上已經足夠應付,過完關出到戶外有少少寒意,先至慢慢著返件褸都未遲#:)#cowxm

 
(撞啱落機嘅時間就有一位香港嘅朋友準備上機返香港,於是就約咗喺機場見個面飲杯嘢,但係深夜嘅羽田機場想搵嘢食都唔係咁易,得返一兩間餐廳有開,而且仲要係唔好食嘅#sosad#cowxm

同朋友短暫嘅30分鐘短聚之後,我就正式開始我嘅三日東京之旅#:)#xm今次同上兩次有少少唔同,咁夜過嚟唔想又瞓巴士候車室等天光,於是就book咗一間喺羽田機場附近嘅青旅試下,連稅大概$200港幣一晚。



話就話係附近,但其實行路過去嘅話都要差唔多40分鐘#[sosad]#xm雖然天氣未係好涷,但有得揀都唔想行,於是就睇下附近有冇共享單車可以租,結果又真係俾我喺機場附近嘅單車泊車場book到一架#cn#xm

今次帶嘅係一個細背囊+一個可以hand carry嘅20吋喼,而個喼仲有揹帶可以揹上身,正好方便我可以租單車踩出市區#:)#xm如果帶普通正常喼嘅話就做唔到了#:-(#xm


(其實換另一個角度講,嗰個係一個有轆可以拉嚟拉去嘅20吋背囊#Z_Z#xm

40分鐘嘅路程,踩單車15分鐘左右就到目的地,沿途仲可以難得睇到羽田機場附近嘅夜景:





(連登仔單手踩單車是常識吧。)

去到青旅...其實都唔係青旅嚟,只係一間有單人床嘅細旅館,最大嘅驚喜係冇諗到呢個價錢都有獨立空間,而且唔算太窄,開個喼出嚟執嘢都唔會格手。

 

放低細軟之後就係去松屋食個牛飯,然後就返去沖涼瞓教了#sleep#cowxm



瞓醒就出發去秋葉原,之後兩晚訂嘅酒店都係喺返秋葉原JR站附近,離JR站只係幾分鐘嘅路程,相當方便,過去擺低個喼暫托之後,就去買嚟緊兩日會去嘅event嘅活動飛:





買完飛都差唔多下晝2點,去醫一醫肚先#hehe#cowxm今次食嘅係喺神田附近嘅拉麵鋪,係活動主持人介紹我嚟食,間鋪頭叫做「潮」。


(麺巧 潮 東京都千代田区神田淡路町2-4-4 アール神田淡路町 B1F)

除咗地方就腳之外,呢間拉麵嘅水準都係我鐘意嚟食嘅原因之一,上次嚟試咗醬油湯,今次試埋另一個主打嘅雞白湯,肚餓嘅關係仲整咗個特盛嘅份量:



食完都係覺得雞白湯啱我口味多啲#hehe#cowxm有好濃嘅奶味同鮮味,個湯比起醬油更加好飲#hehe#cowxm




https://x.com/cocorokaniramen/status/1723595619615617201?s=20
(另外好鐘意食拉麵嘅S1專屬女優浅野こころ,上個月喺秋葉原搞event嘅空檔都有專登嚟食。)

觀光買嘢上次嚟嗰一個月基本上都做晒#:)#xm所以今次主要係補返啲上次嚟嗰一個月想去,但最後冇機會去嘅地方,食完拉麵之後我就搭車去咗吉祥寺,去食古川ほのか之前食過嘅一間cafe:

https://x.com/honokafurukawa5/status/1720049863088566444?s=20

 

(ゆりあぺむぺる 東京都武蔵野市吉祥寺南町1-1-6)

同其他cafe風格一樣,都係偏向古典西式嘅裝修,入面除咗主要都係女性客人之外,都有一兩枱係情侶一齊入嚟食嘢,我一個毒撚行入去反而有啲尷尷尬尬#sad#cowxm都係留返俾各位巴打帶女朋友嚟#sad#cowxm




嗌咗一杯雪糕梳打,揀嘅係代表古川所屬片商Ideapocket嘅藍色:



(其實好似全部甜品望落都好好食...)

 
(杯嘢飲大概¥600,個雪糕有成個拳頭咁大。)

過去食完打個卡,返到嚟秋葉原都將近6點,約咗另外幾個又係過嚟玩event嘅香港同台灣朋友食飯,簡簡單單就去新時代酒場食炸雞飲啤酒:


(新時代 秋葉原本店 東京都千代田区神田佐久間町2-10-2)


(秋葉原上個weekend好多活動,所以好多香港朋友同台灣朋友都有過嚟,大家瞓醒第二日都係去見唔同女優。)

呢一類酒場嘅好處係開到好夜,同埋飲酒食嘢都多選擇,雞皮炸雞高麗菜豬肝,全部拎嚟送酒一流:

   
(雖然係多嘢揀,但其實食完好快就肚餓,因為冇澱粉質落過肚#wtf#rabbitxm

12月16號,今日成個秋葉原都有好多AV女優嘅活動,就算識分身都冇可能去齊晒咁多個,只可以揀嚟去#sad#cowxm

例如有啲咩呢#:)#xm?首先最大型嘅係由片商Prestige搞嘅年尾大集合活動,叫做Prestige Jack,一口氣推晒旗下8個專屬女優出嚟,喺同一日唔同嘅店鋪搞見面會,而且仲有印仔俾你儲,只要你喺8個女優入面去到6個,儲到6個印仔,就可以喺最後時間去指定嘅鋪頭,一次過同8個女優影一張大合照:



(因為我買唔到涼森嗰場嘅event飛,再加上去呢個Prestige Jack嘅話,嗰日其他女優嘅活動就冇可能去到,所以就索性成個event都忍痛放棄#sosad#cowxm見唔到我嘅良心#sosad#cowxm

另外喺書泉嗰邊,有河北彩花嘅年曆活動,以我所知都有唔少香港人當日有去參加#blink#rabbitxm

https://x.com/Saika_Kawakita/status/1735945863716040907?s=20


(想要最多福利嘅話,最多可以買6set,但冇影相時間,只有2張即影即有相嘅合照,同埋一個簽名,鑑於年曆係接近冇可能賣得返出去,所以我又係冇參加#sleep#cowxm

除此之外,仲有七沢みあ(七澤美亞)嘅寫真集活動,不過呢個冇得見真人,喺online搞,我對於七沢興趣唔大,所以又係冇參加:



(買5本會送A2 poster,簽名即影即有相,仲有一張有七沢手印嘅色紙。)

另外仲有miru嘅年曆活動,喺渋谷嗰邊,都係因為好難賣返出去同時間唔啱,我又係冇參加:


(呢張相係台灣達人王桑嘅,佢個名後面「DD」嘅意思係話佢咩女優都推咁解。)

最後就係仲有呢個要抽中先去到嘅活動,係退役女優あやみ旬果(彩美旬果)嘅見面會,都係因為冇咩興趣所以冇參加:

https://x.com/ayami_info/status/1725469791761416447?s=20

12月16號呢一日真係唔知咩日子#sad#cowxm個個女優都揀呢日搞活動#sad#cowxm年尾可能要跑數#sad#cowxm

至於我當日係去咗邊個嘅活動呢#:)#xm第一個見嘅係上次參加過佢嘅出道event,個樣俾我有少少上原亞衣感覺嘅Moodyz新人,佢叫做三浜唯:



今次過去因為臨近聖誕,好多女優都專登揀啲聖誕節嘅cosplay衫,三浜唯今日呢一套係一件聖誕主題嘅服飾,我覺得比起上次event嘅私服好睇:







#:)#xm:哦!係你!
#:)#cowxm#oh_b#xm!? 三浜小姐你仲認得我?
#:)#xm:認得吖!你係外國嚟嘅架嘛!上次我嘅出道event同拍手會你都有嚟!
#:)#cowxm:三浜小姐記性真係好,係呢,可唔可以問你...關於AV作品嘅事?
#:)#xm:可以吖!
#:)#cowxm:三浜小姐下個月嘅作品係禁慾企劃,我睇咗trailer,好似好搞笑!
#:)#xm:哈哈哈!係吖,我要拎住部攝錄機喺屋企自拍,錄低自己呢一個月禁慾個樣#sad#cowxm
#:)#cowxm:好期待你呢套作品出街。
#:)#xm:咁就好喇,係呢,香港人點講「聖誕快樂」?
#:)#cowxm:我哋會講「聖誕快樂」(廣東話),但應該你學國語嗰邊會易啲,「聖誕快樂」(國語)
#:)#xm:「星丹塊lock!」(完全發唔到個音),外國語言真係好難!




(多謝你嚟第二次嚟我嘅活動!聖誕快樂!下次要再嚟喔!一直以嚟多謝你!by 三浜唯)

因為始終三浜唯仲係新人,所以用AV作品做話題之前都係問一問先會比較好;同埋佢係一個幾用心嘅新人,簽名嘅時候喺枱面擺咗本簿仔,會寫低嚟過嘅FANS個名同特徵,俾自己記低,都係唔多女優會做嘅嘢嚟。

雖然外型同條件都冇咩突出,但感覺上佢係想喺呢行長期發展嘅女優嚟,三浜唯好好加油啦#:)#cowxm

去完三浜唯嘅活動之後,我就已經要即刻落返嚟場地樓下排隊,因為緊接住嘅係15:00嘅活動,主角係我成日笑佢做「新一姐」嘅新ありな(新有菜):




因為17:30仲有另一場event要參加,而且新ありな係一定會多人嚟,所以我情願提早參加完新ありな嘅活動,預多少少時間去準備跟住嘅event,總好過遲到冇得入#sad#cowxm

今日新ありな嘅呢個活動係生日event嚟,所以有別於同聖誕有關嘅cosplay,又或者一啲少布嘅衫,新ありな今日係著咗一條公主裙:








喺擺表情同pose方面,我哋呢位「新一姐」真係夠晒經驗,再加上我入去參加嘅時間好早,佢嘅狀態都仲係好Fit好精神,雖然冇佢最剎食嘅長腿睇,但影出嚟嘅效果都係好好。

#:)#cowxm:新一姐你好吖,生日快樂吖。
#:)#xm:多謝你。
#:)#cowxm:新一年會繼續支持你,喺海外你一定會越嚟越紅,越嚟越受歡迎#bye#cowxm
#:)#xm:真係嘅!?係呢,你嚟日本有冇食過OOXX?
#:)#cowxm#oh_b#xm...(仆街聽唔明)即係咩嚟?
#:)#xm:正宗嘅有4層,唔正宗嘅得一層,中間有蛋,有蝦...
#:)#cowxm#oh_b#xm...(仆街都係唔知咩嚟)哦#:)#cowxm~我諗我大概知咩嚟,我搵機會去試下先。

因為唔想拖太耐時間,所以同新ありな嘅對話好簡短就結束咗,再加上我手上仲有另一張佢嘅event飛未用,所以諗住去到第二次參加嘅時候先再問佢,究竟佢講嗰樣係咩嚟#confuse#rabbitxm

至於最後個答案係咩呢...睇埋落去就知了#sad#cowxm




(題外話,新一姐11月嘅銷量喺FANZA月榜入面係頭100名都入唔到#blink#rabbitxm

新ありな呢邊比預定時間早咗完成,而家就落去排第二次嘅話又唔夠時間去17:30嘅event,所以就提早過嚟之後嘅event會場準備。

至於去見嘅,就係上個月瞓晏咗,排第51位買唔到飛嘅,古川ほのか:

  
(當日佢本人仲喺Twitter話塊活動展板係佢畫,叫嚟參加活動嘅大家睇下,「呢隻係貓嚟。」佢箭咀指住嗰句就係呢個意思,勉勉強強都可以話係貓嘅#confuse#rabbitxm

呢個活動唔係喺碟鋪度舉辦,亦都唔係一個買AV就參加得嘅活動,可以買嘅產品只有即影即有合照,同埋15秒攝影時間,而且並唔係你想買幾多都得,兩樣嘢夾埋只可以買3個,最後我揀咗1張即影即有合照,同埋30秒嘅影相時間#photo#dogxm

今日古川嘅cosplay都係聖誕主題,露出程度比頭先三浜唯嗰套多啲啲:







簽名嗰陣:

#:)#xm:新東寶!你終於嚟到!
#:)#cowxm:我有好多嘢想同你講!上次買唔到你event張飛我真係好唔開心#sosad#cowxm我真係喊咗出嚟#sosad#cowxm
#:)#xm:我見到你喺Twitter度留言吖!
#:)#cowxm:下次我唔會再係咁,一定會早啲起身去買飛嚟見你#fire#tigerxm
#:)#xm:好吖!
#:)#cowxm:今日想你簽名喺個立牌度...(拎塊立牌出嚟)
#:)#xm:哈哈,我喺Twitter見到你拎住塊立牌喺機場影嗰張相。
#:)#cowxm:真係嘅#oh_b#xm咁都俾你發現到。
(簽完名之後)
#:)#cowxm:(同古川十指緊扣)2024年我一定會再嚟見你。
#:)#xm:好吖!約定好,一定要再見!

去完古川event之後,我有種如釋重負嘅感覺,由傾計嘅內容我就知道,佢真係有睇到我寫俾佢封信,對於上次去唔到佢event呢件事有幾唔甘心,想見佢嘅心情有幾強烈等等,佢都已經知道晒,我亦都冇需要再特別補充。

喺古川身上,我真係搵返幾年前開始初初追飛鳥りん(飛鳥鈴)嗰陣嘅感覺,去見佢唔係單純為咗集郵同見下個AV女優真人,而係真心想去支持佢,想睇住佢喺呢一行好好咁發展,直到引退嘅AV女優。

今次更加確定,古川ほのか係我放低新東寶呢個身份之後,都仲係真心想去支持嘅AV女優。

引用返今年年頭佢喺自己blog度用廣東話寫嘅一句:



2024年,我哋一定會再見。

見完古川之後,我又急急腳咁返嚟新ありな嘅活動場地,趕得切喺最後截龍之前排隊玩今日嘅第二次。


(仲買多一張飛,total嗰日係參加咗三次新ありな嘅活動。)

話說其實去過咁多次event,都見過唔少千奇百怪嘅日本人,嚟event係真係嚟「玩」,多過好似我哋咁係想見個AV女優嘅真人同影相,所以有啲FANS係真係會扮鬼扮馬嚟event,影合照嘅時候又會整啲搞笑pose,令到成個過程更加有趣一啲。

就好似嗰日新ありな嘅尾場時間咁,因為排到最後嘅多數都係啲死忠,又或者係追咗好多年嘅FANS(部份日本人去呢啲event唔知點解鐘意做最後嗰個),咁啱有人就著住cosplay嚟參加:


(後面灰色衫嗰個係同佢哋癲埋一份嘅工作人員。)

你諗住佢哋喺影合照嘅時候會除頭套?唔會#sosad#cowxm佢哋係帶住個頭套嚟影#sosad#cowxm係寧願張合照見唔到自己個樣都好,都要著住佢嚟玩晒成場event#sosad#cowxm

睇住佢哋咁樣,搞到我都想試下搵次著套cosplay去event#confuse#rabbitxm好似真係幾有趣#confuse#rabbitxm

2024年等我諗諗佢先#confuse#rabbitxm

由我當日影完第一次新ありな,到我再返嚟影佢第二次,中間相隔咗差唔多7個鐘頭,可以好明顯咁睇到新一姐有疲態,但都仲係盡力去滿足嚟參加嘅FANS:


   
(我自己全日最鐘意嘅一張。)

影合照嘅時候因為諗唔到影咩pose,所以我用咗一個我未到最後關頭都唔用嘅絕招,就係叫佢拎住我部手機一齊自拍#sad#cowxm





(有兩張係我揸佢...唔係,係我揸機嘅。)

呢一招好少用嘅原因係,一嚟影出嚟效果未必好,二嚟並唔係每一個女優/工作人員都可以俾你咁樣做#sad#cowxm所以都係睇人,大家真係諗唔到先用呢招,如果工作人員真係唔俾嘅話(我真係試過)都唔好勉強,求其砌下心擺個V字就算數啦#sad#cowxm

影完相我就打算問返新ありな,頭先第一場嘅時候佢介紹我食嗰樣嘢究竟係咩嚟,點知,佢已經唔記得咗:

#:)#cowxm:你話有蛋,又有蝦嘅呢...
#:)#xm:有蛋...? 又有蝦...?
#:)#cowxm#sad#cowxm...由佢啦由佢啦,咁有冇啲你好鐘意食嘅嘢食可以推薦俾我去試下?
#:)#xm:嗯...有嘅,我好鐘意食芝士漢堡!一定要係嗰種淋好厚嘅芝士上去個漢堡扒上面嗰隻!
#:)#cowxm:好吖好吖#:)#cowxm我下次有機會就去試下。

呢個故事教訓我,下次遇到呢啲情況一定要問咗到底佢係講緊啲咩先,因為個女優真係有可能會唔記得#sad#cowxm

   
(嗰晚影到咁上下唔知擺咩pose,佢走去拎佢支嘢飲同唇膏出嚟做道具,影出嚟效果又幾好,好似啲廣告硬照咁。)

最後嗰日完晒成個event,目送埋新ありな上車,都已經係半夜12點,今日都跑咗4場event嘅王桑因為要趕尾班車返酒店,唔同我哋幾個香港人食飯,於是我哋就簡簡單單去食秋葉原一間開到好夜嘅拉麵:


ごっつ 秋葉原店 東京都千代田区神田松永町18-1 ビオレ秋葉原 1F

都係喺上次遊記有出現過嘅餐廳之一,上次就食咗佢嘅二郎拉麵,今次就食個普通嘅家系超ごっつ:

 
(賣相同食落都係普普通通。)

最後就結束呢個可能係秋葉原全年入面,最忙碌嘅一日,大家都返酒店休息了#sleep#cowxm


未完待續

沒有留言:

張貼留言