「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.7 明里つむぎ(明里紬) #1-4



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.7 明里つむぎ(明里紬) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第七集登場既係今年3月就迎接出道五週年既超級美女,明里つむぎ(明里紬) 。

怕生,唔擅長做訪問既明里,到底真面目係點樣既呢?



:)=記者
#:)#mouse=明里

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -



最重要係跟隨自己既步伐,私底下係草食動物?



:):明里小姐好似好耐都冇做過訪問,緊唔緊張?
#:)#mouse:又唔算係好緊張,但我唔係好擅長講關於自己既野... 因為喺平時日常生活好多時候都係一個人行動,所以可能唔係好習慣講野。

:):明里小姐喺SNS等等既各方面,都俾人一種穩重而神秘既印象... 你自己係點樣看待自己既性格呢?
#:)#mouse:我覺得我係好我行我素既嗰類人,亦都唔係好表現出感情既人。



:):明里小姐平時係一副Poker Face,但一望鏡頭展現出嚟嗰個笑容,兩者之間既反差真係令人好深刻。
#:)#mouse:可能係因為我唔介意俾人影相#bye#mouse



:):講起明里小姐,其中一個魅力點就係好似韓國明星咁有一塊好細既臉,係女性好憧憬既超級美女,自己有冇憧憬既女性呢?
#:)#mouse:我覺得適合自己既化妝同Fashion就已經係最好,所以好少會模仿其他人嚟打扮,不過我都好鐘意喺SNS上面睇可愛既女仔♡因為我特別鐘意成熟女仔可愛既樣,所以都會成日睇韓國既idol。

:):特別推薦既會係?
#:)#mouse:Red Velvet既Irene,可以一直睇都唔厭。



:):對於自己鐘意既偶像同鐘意既野,係咪會一往直前咁追落去?
#:)#mouse:我覺得我唔係,雖然係自己鐘意,但唔會話要去到追到底既地步... 都算係我行我素既一種表現。

:):明里小姐平淡無奇而又我行我素,俾人一種好似草食動物咁既感覺,好可愛呢。



- - - - -

擁有白晰皮膚既明里,點樣做skin care



:):明里小姐皮膚咁白,用動物嚟比喻既話就好似兔仔咁。
#:)#mouse:我都覺得自己既皮膚好好#ohyes#mouse所以都冇乜點特別去做body care既野...

:):平時會唔會UV防曬嚟keep著咁白?
#:)#mouse:我係一個宅女嚟,冇工開既話都唔會點樣出街,所以都唔需要搽防曬#tea#mouse



:):原來係天然美白...真係令人羨慕,咁臉部既skin care點呢?
#:)#mouse:當我搵到適合自己個樣既化妝既時候,就會一直重複用同樣既野。因為好重視「適合自己既野」,所以唔會用同一條line既產品,而係會用一啲自己鐘意既產品。
化妝水會用ACSEINEM既Moistbalance Lotion,美容液係DECORTE既Lipsome Advanced,同埋Christina既Total Serenity Serum,保濕就會用TSUDA既護膚霜。



:):好專業... 要點樣先至可以搵到適合自己既化妝品呢?
#:)#mouse:我唔鐘意嘥野,所以我會喺網上面查清楚自己想要既野,解決哂啲疑問先去買#there#mouse而家用緊既野都好鐘意,所以都冇乜需要去改變,但都會想搵到啲其他更加有性價比既產品...



- - - - -

今個星期既說明部分

感覺上細到會被埋沒咗,明里紬既細臉

喺高佻既身材相比之下,塊臉細到...



同兔仔一樣,明里紬光滑既美白肌膚

唔需要做skin care同UV保護既美白肌膚!感覺會被吸入去〜



- - - - -



明里小姐既說明書企劃,第一個星期既內容!覺得點樣呢?
今個星期,我地就以最近既距離睇到明里既超超超美白肌膚...

跟著落嚟就要解開下一層神秘既面紗,明里小姐既假日!



今個星期既off shot...
畫緊兔仔既明里,認真既眼神。

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.7 明里つむぎ(明里紬) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第七集登場既係今年3月就迎接出道五週年既超級美女,明里つむぎ(明里紬) 。

今次一齊發掘下宅女既つむつむ點樣度過假日既時間,係一段表現出明里小姐我行我素、直率、以及充滿親和力既訪問。



:)=記者
#:)#mouse=明里

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

明里紬我行我素又悠閒既假日

:):明里小姐係一個宅女,平時喺屋企多數會做啲咩呢?
#:)#mouse:平時喺屋企好懶,通常都係攤喺張床度睇片#scratching#mouse

:):咁係睇咩片呢?
#:)#mouse:睇一啲治癒系既題材,成日都會睇動物類既短片,同埋鐘意睇大胃王既video,多數都係睇韓國人,日本人既話就鐘意睇「三年食太郎」。




:):成日睇啲大胃王既片,唔會越睇越肚餓咩...?
#:)#mouse:嗯... 可能因為自己個胃唔好,所以我平時都唔會食好多野,或者我本身就係對食野冇咩興趣#bye#mouse

:):明里小姐身材咁好,條腰真係靚到喊出嚟...
#:)#mouse:通常會喺拍攝工作既一個禮拜前就會開始注意飲食,等個肚唔會望落咁漲。




:):有冇經歷過好痛苦既減肥時期?
#:)#mouse:通常我會去決定「減肥優先」定係「食野優先」,減肥既時候因為想瘦既心情會比較強烈,所以個過程都唔會特別覺得痛苦...

:):即係好似禁慾咁,都係減肥方法既一種... 可以作為一個參考!
#:)#mouse:我好少好深入咁去思考一樣野,所以通常都係做咗先再算#:)#mouse

私生活都係咁神秘?



:):上個禮拜都有提過,明里小姐好鐘意美容化妝... 又有冇睇啲關於美容既片呢?
#:)#mouse:雖然好想睇啲可愛女仔既樣,但唔會點樣參考,始終自己係自己,人地係人地,一直都保持著呢個態度。

:):今日既化妝都係自己做返。
#:)#mouse:冇錯,喺化妝呢方面自己有好多固定既習慣...

:):最花時間化妝既係邊個部分?
#:)#mouse:眼妝,會用CLIO既眼影盤。




:):明里小姐本身皮膚好好,基本上都唔駛點花時間去保養,同埋明里小姐對眼都好靚,俾人感覺成個人都係好溫柔。
#:)#mouse:好多人都有讚過我對眼,我啲朋友成日都話「唔知你諗緊乜野」,所以我都搞唔清楚自己係咪一個溫柔既人...

:):喺見到真人之前,明里小姐俾人既印象都係好神秘,睇嚟連朋友都係咁樣諗。
#:)#mouse:我唔會點理人地對我既意見,所以好多時自己都搞唔清楚自己係一個咩人,事實上好多時做既野都係冇點樣考慮過,總之覺得啱就去做...


今個星期既說明部分

令人想好好保護,明里紬既纖腰



強烈既減肥精神,成就到明里小姐呢一副令人羨慕既好身材!

明里紬溫柔又對稱既眼



唔會太高又唔會太低,令人留低深刻印象既一對眼晴。

- - - - -



今個星期就探討咗明里小姐好悠閒既假日生活!
以自己既方式好好咁善用自己既時間,
塑造成大家面前既明里小姐...♡

下一個星期將會繼續發掘受保護既明里小姐個人既魅力!



繼續期待下星期
💗

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.7 明里つむぎ(明里紬) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第七集登場既係今年3月就迎接出道五週年既超級美女,明里つむぎ(明里紬) 。

為咗唔擅長應付訪問既明里小姐,我地準備咗啲一問一答形式既問題,隨著慢慢將自己既煩惱講出嚟之後,對明里小姐既好感又慢慢增加咗...♡



:)=記者
#:)#mouse=明里

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -


喜歡明里表裏如一既性格♡

:):講起嚟,明里小姐啲美甲都好靚,係咪經常會去做美甲?
#:)#mouse:美甲基本上係必做既,但我都唔知點解係咁。



:):會唔會係因為美甲會令自己開心啲?
#:)#mouse:都有可能係,整到啲指甲靚啲,心情都會好少少。

:):好少少[sosad]咁有冇啲會令你心情變到好興奮既事呢?
#:)#mouse:同朋友一齊飲酒既話,有時都會變到好hyper,不過通常都唔會俾周圍既人睇到。



:):明里小姐一直都係咁冷靜呢,同喺作品入面既演出有好大反差。
#:)#mouse:拍攝既時候好開心,係一個同平時唔一樣既自己。

:):拍攝作品嗰時會變到好活躍!係咪類似咁樣?
#:)#mouse:嗯#what#mouse...我又唔覺得係咁。其實我唔係唔鐘意出街,只係冇咩原因既話我唔會出去,因為我好怕麻煩,所以儘可能都唔想做冇意義既野。



:):直腸直肚咁講出自己怕麻煩,夠哂坦白。
#:)#mouse:我係嗰種諗到咩就講咩既類型... 性格就係咁表裏如一#yea#mouse

+

- - - - -

冇壓力既生活,思考「想要既野」

:):明里小姐唔出街,但又唔等於唔活躍,聽講你好鐘意韓國,有冇去過旅行呢?
#:)#mouse:喺疫情之前有去,我識得聽少少既韓文,同埋好鐘意睇韓劇,成日都會喺屋企度煲劇。



:):有冇啲咩推薦既韓劇呢?
#:)#mouse:我會睇Netflix有咩推介,唔理係愛情劇又好,商業劇又好,全部都好有趣。

:):明里小姐係咪會順從自己選擇既人嚟?
#:)#mouse:應該都係,好似揀衫著咁樣,我覺得好難去因應時間地點場合去揀,所以我會揀啲最安全最保守既配搭。




:):但都係啲適合自己既配搭嚟,今日呢件衫都係私服嚟?
#:)#mouse:係吖,同考慮化妝嗰時一樣,會揀啲最適合自己既野。

:):另外又想問下,多數會喺邊度買衫呢?
#:)#mouse:多數都係喺網上面睇到,之後就喺網上面買埋#miracle#mouse有時都會喺shopping既時候試衫,試完覺得啱就會去買,品牌既話我多數會揀SNIDEL。



:):明里小姐頭髮都好靚,好適合著啲女性風格既衫。
#:)#mouse:雖然我好怕麻煩,但我係一定會等到頭髮完全乾哂先去訓教#cheer#mouse

:):所以最重要係set一個低啲既目標俾自己,每日都等頭髮乾咗先訓既明里小姐真係犀利!




- - - - -

今個星期既說明部分

要好好保護既明里紬♡

非常適合明里既美甲♡
能夠由細長既手之中感受到女人味。



最低限度既努力都好重要♡明里紬清爽既髮型

唔算得上係A+既努力...但仍然係一把令人忍唔住想去摸下既清爽長髮。



- - - - -



第三個星期既明里小姐使用說明書!覺得點樣呢?

今個星期我地主要係對明里小姐既內心世界進行調查,
冇野重要得過跟隨自己既步伐,喺過程中創造屬於自己既美麗!
美甲、髮型... 就算唔係A+既努力,但都散發出獨特既女人味!

下一個星期就係最後一期既訪問喇!
將會完成呢份說明書!敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.7 明里つむぎ(明里紬) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,嚟到第七集登場既係今年3月就迎接出道五週年既超級美女,明里つむぎ(明里紬) 。

今次終於完成明里小姐既說明書了!雖然明里小姐表示面對第一次見面既人會好少野講,但都請好好閱讀呢份說明書,好好使用喔♡



:)=記者
#:)#mouse=明里

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

唔在意周圍既意見!但想成為你理想中既我

:):嚟到最後一個星期既訪問,明里小姐既心情點?
#:)#mouse:我覺得我真係好唔擅長講關於自己既野,如果可以改善下就好了#cryalot#mouse

:):咁對於你自己既使用說明,你自己又有啲咩注意既地方呢?
#:)#mouse:我係嗰種只要去訓教就會將所有煩惱都忘記哂既人嚟,總之就係要保證睡眠充足。





:):訓教真係好重要,通常係咪夜晚先至會特別多煩惱呢?
#:)#mouse:日頭同夜晚都唔會煩惱得太多,只要我諗唔出結論既話,我就唔會去諗佢。

:):「唔會去諗」呢樣野講起上嚟好似好易,但做起嚟好難呢。
#:)#mouse:係咩?可能因為我一直都好坦誠咁去面對自己,所以就唔多事情要去煩惱#ohyes#mouse




:):想relax既時候會做啲咩呢?
#:)#mouse:咩都唔會去諗,然後去睇一啲放鬆心情既影片。

:):會喺SNS上面睇嗎?
#:)#mouse:多數都喺YouTube,其實我唔係好叻玩social media,要好努力先至出到平時大家見到既po#scratching#mouse



:):原來係咁!真係估唔到。
#:)#mouse:哈哈,雖然我唔知道周圍既人點樣睇我,但我都有呢啲陰暗既一面。

:):有冇諗過身邊既人點樣諗自己呢?
#:)#mouse:冇呢,完全冇去諗過呢個問題,我覺得大家認為我就係我,咁就可以了。





:):多謝明里小姐幫我地做呢個訪問,最後請你講下之後想努力做既野。
#:)#mouse:因為經常都會病,所以想好好管理好身體,如果可以喺維持現狀既情況下變好就OK了#pray#mouse

:):充滿明里紬風格既答案,不愧係明里小姐!辛苦哂!



- - - - -

經過一個月既訪問之後,明里紬既使用說明書都完成喇!



- - - - -

明里小姐既使用說明書覺得點樣呢?
有怕生既一面,對於一啲深入挖掘自己既問題,明里小姐顯得有啲苦戰,一邊煩惱問題一邊努力回答,同時亦都睇到本人誠實既一面。
忽然之間縮短距離既話會嚇一跳,所以都係慢慢同明里小姐縮短距離啦。唔擅長玩SNS,但係鐘意讀書,如果見到佢好攰既時候記得要同佢講聲「辛苦哂!」




多謝你睇到最後呢度!
一齊留意著明里小姐既成長,唔止係AV拍攝,仲有event girl,每一日都咁努力!
下一集將會係美人!神菜美舞!一齊緊貼神級身材既神菜美姐姐!

沒有留言:

張貼留言