(劇透+影評)SSNI-658 S1豪華絢爛ドリーム大共演2019 ファン感謝祭

因為寫故仔形式都幾嘥時間既關係[sosad]新一年我就想試下寫啲短短地大家又會有啲興趣既影評:)


今次都係小試牛刀,效果唔得就希望大家唔好屌得咁大力#adore#小弟會努力越寫越好#adore#

--------
今次揀既係S1響上年推出既SSNI-658:)



最近每逢年尾啲大片商就會出一啲大集匯既合演,講緊唔係兩三個女優就算,而係一嚟就十個八個女優既明星陣容。
好可惜既係呢種大堆頭既合演通常都係好睇唔實用,冇錯一次過見到自己一直心儀既幾個女優可以喺同一個場景出現,絕對係令Fans非常興奮;但同時亦因為人多既關係,往往會令到畫面既構成變得重疊,一個畫面可以同時有超過五對男女響度扑緊野,旁邊可能仲有兩三對打緊茄輪,眼我就得一對,咁你叫我睇得邊一個?_?

而呢一類共演/合演喺基本上冇劇情安排既情況下,導演大多數都會選擇將「同類型」既女優放喺一齊,用意除咗係視覺上既效果之外,亦都方便觀眾容易搵到自己想睇既部份。
至於點樣分類之餘又能夠平衡到每個參演女優既戲份,就非常考驗導演同後期剪接既功架啦:)

簡單講解咗共演作既特點之後,我地就可以開始睇下呢間俾人叫做邪惡帝國既S1,拍出嚟既年度共演作滿唔滿足到大家啦:)

第一幕係以校園為主題既Fans感謝祭



一出場就係小弟老婆葵つかさ:)佢亦都係呢一個scene既MC:)



跟住第一個介紹出場既女優係天使もえ



之後有業界第一長腿,橋本ありな



最近成日俾人捉到佢搭車唔帶口罩既三上悠亜



鄰家氣息極強既素人感女優,架乃ゆら



新一代人肉榨汁機,坂道みる



完全俾人感覺入錯攝影棚既伊賀まこ



對波大但係個樣成個村姑,筧ジュン



笑容系女優,ひなたまりん


呢一幕介紹可以睇到搞開活動對慣Fans既女優,講句野都寧舍淡定。

三上、天使、橋本、葵司,呢幾個老江湖基本上見慣大場面,求其要佢地出嚟講幾句都唔會去到慌張既地步。
而架乃同坂道,兩位新一代戰將,都有一定既台風同個人風格,暫時欠缺既都係一份霸氣,不過可以慢慢浸出嚟。
至於伊賀まこ,俾我感覺就係完全未入流,冇外型冇人氣,今次大合演真係搵佢嚟湊人數既感覺。
最後,筧ジュン同ひなたまりん,S1 19年力捧既兩個新人,出嚟講野仲係明顯緊張,不過新人嚟講情有可原,好好加油啦O:-)

好,睇到呢度,如果你係導演既話,你又會點樣將呢9個女優分類呢:)



--------
首先係第一個scene,由天使領軍,加上伊賀同架乃既女僕咖啡店。


   

「請問,第一位主人要點啲咩呢:)?」
「Er...我要提起精神既飲品#oh#

「好...飲品嚟喇!不過飲之前要等我幫你落個好味魔法先:)
加油!加油!有精神!」




之後仲有三個女優輪流錫面

「我...我覺得我精神哂啦#love#!」





「咁下一位主人,你又想飲咩呢:)?」
「我要... 呢個令人開心既飲品!」

「咁都係一樣,都要落開心既魔法喔...
開心...開心...要更開心!」

 
(呢一幕真係睇到觀眾都尷尬埋一份)
「咁最後呢位主人呢:)?」
「我要呢杯會令人硬起嚟既果汁:P

「哦!好識揀!咁除咗都要落魔法之外...
再加埋我既口水...主人既棒棒先會更硬哦:)

   
(Er...畫面有啲唔係幾舒服...)
「Menu仲有呢個主人的咸濕攝錄機...請問係咩嚟#oh#?」
「吖...俾主人發現咗添...
呢個就係...主人可以用攝錄機,用咸咸濕濕既角度去拍我地幾位女僕喔:)

「唔理係屁股定胸部...都可以隨你喜歡拍喔:)...」

    
(順帶一提,呢度3個都冇波,天使嗰對已經係最大)
「吖...又會玩遊戲三個都輸哂俾主人既:-(...
咁我地就遵守約定,同主人做愛啦:)...」




「主人鐘意點樣做...:)?」
「我...鐘意親密一啲#oh#...」
「咁...我地由kiss開始...
要好好品嚐...我嘴唇既味道喔...」





「可以...舔乳頭嗎...」
「只要主人想既...都可以喔...我嚟幫主人舔棒棒...」





「主人...你舔到我...好想要...
可以插入嗎...? 我嚟幫主人帶套...」





「用我既小穴幫主人既肉棒舒服...
吖...主人你...既好大...頂到好入...」

「吖...插...咁快既話...會好快就...高潮...
主人...俾我...我仲要...」





「主人既...好硬...插得我...好舒服...」
「我...忍唔住喇...你既小穴夾得我好實...」
「主人...舒服就射出嚟啦...射完...我再幫主人舔乾淨...
我想要...要你既精液...」





「伊賀呢邊...好似仲未完呢...
我地過去一齊幫主人舒服啦...」

「咁樣幫你愛撫...主人鐘意嗎...?
你繼續抽插...我地幫你舔乳頭....」
「最後...可以俾射喺屁股上面嗎...」
「可以哦...主人隨你喜歡咁射啦....」





呢一個scene既配搭,天使、架乃、伊賀,都係歸類為可愛路線,以溫柔做最剎食武器既代表。
以女僕服裝嚟出場,可以彌補少少三位身材上既缺憾,大家既注意力會去咗露肉既程度,多於身材上既不足。

而響表現方面,伊賀顯然係新手上路加略帶緊張,天使同架乃一去到埋牙階段就交出功架。架乃既騎乘位,天使既招牌口齒不清小痙癴,都帶俾觀眾深刻既印象。

最後三人埋齋既次序,我諗都係導演既刻意安排,雖然架乃首先令男優繳械,但之後到天使顯露前輩功架,掃除口交呢啲太基本,你望實喇,天使話我連你射落手指嗰啲我都幫你舔埋。
直頭話俾大家聽,你班𡃁妹以為搶到我鏡,真係未免想得太多#yup#


最後新人就當然未夠功夫做唔到咁快,兩個前輩就夾手夾腳,既可以俾返幾分薄面後輩,又可以顯示自己助攻實力。
另外成段鏡頭剪接平均,唔會俾觀眾覺得有混亂既感覺。
以第一場熱身嚟講,呢一個scene係拍得唔錯:)



--------

「係:)!可以入嚟咯:)!」
「哦#oh#!呢度係#oh#!?」
「我地呢度...係開心做運動既社團:)
兩位平時有做開運動嗎:)?」
「嗯:~(...一睇我呢啲柒毒樣就知我平時行兩步都喘哂氣啦:~(...」
「咁樣...要好好鍛練呢:)....
我地先嚟做個熱身運動先啦:)

第二個scene就係由三上加上有神乳之稱既新人,筧ジュン既體育部企劃。



「咁樣...先嚟做個壓腿啦:)...
你地要專心啲做哦:-[我地會響上面幫手壓落嚟[bouncer]...」
「我...我好似差少少就掂到:~(...可唔可以壓落多少少:P
「你真係吖...嗱咁我用力壓㗎喇...」






「好喇:)熱身完我地就可以開始玩遊戲:)
你地其中一個贏咗,嗰個人就可以同我地做愛哦:)...」
「咁著數:P?咁係咩遊戲:P?」
「嗱,一陣我地會每人帶個計步器夾上身,你地就要估下一分鐘之內我地邊個可以搖得最多下:)係咪好簡單呢:)
開始之前等我地拉下票先:)

「我呢:)就由15歲開始,就響名古屋度做偶像:)...
所以我對於自己體能同跳舞都好有信心:)揀我就實贏:)
「我就由小學到初中都係籃球校隊:)
雖然體能可能冇悠亞咁犀利,不過都唔差㗎^3^



 
(以上全部係真實對白,三上真係攞返佢idol經歷出嚟講,當然冇講係邊隊#:)#dog
「揀好咗,咁我地就開始咯^3^
「預備...開始!」

一瞬間,成個體育室裏面波濤洶湧[bouncer][bouncer]






「所以...最後結果係...揀筧ジュン既呢位先生贏咗#hoho#
恭喜你:)可以同我地兩個做愛咯:) ...
至於另外呢位大叔呢...就唔好意思喇^3^多謝你今日既參與^3^
「吓:~(?真係咩都冇:-(...?」

就算Staff已經叫咗佢走,大叔依然唔肯放棄。

「咁...見你咁可憐...
我地玩多一次啦,不過今次係你地兩個帶計步器跑:)
贏咗嗰個,先可以同我地做愛哦:)



「最後結果...163 VS 170!大叔你都係輸咗:o)
xx(...我跑到肺都甩埋都係輸俾個後生xx(...」
「大叔睇得出你好努力:)...」
「我都已經盡哂力:~(...不過:~(...」

「咁樣...悠亞點算好吖#cn#?」
「我都感覺到佢好熱心...一於打和啦#hoho#大家都可以做愛啦:)
「太好喇^3^

    
(呢一part嚟講,個比賽同個結果應該都係真既,不過導演有睇獎門人咁解。
我係個後生仔既話就真係喊出嚟,明明連贏兩鋪又有得3P,最後冇撚咗#wail#pig
「咁...要開始咯:)請你多多指教:)
「多多指教#oh#...好緊張...#oh#
「頭先流咗好多汗呢...辛苦哂:)
我幫你除咗件衫先...」

「你閤埋眼...我俾個獎勵你...
啜...」




「鐘意大波嗎:)?」
「鐘意...好鐘意...」
「咁...第二個獎勵...就係俾你摸同揸...」
「好大#oh#...一隻手都揸唔哂...#oh#...」
「你要溫柔啲...」

   

「平時有冇睇我既作品:)?」
「有...睇咗好多...而家真人就喺面前[bomb]...」
「嘻嘻...好開心...
你下面硬哂...除咗條褲佢啦:)我幫你含一陣:)...」





「可以...可以...麻煩你乳交嗎[bomb]?」
「哦:)?可以喔...係咪第一次咁樣俾人夾:)...?」
「係..咁樣睇真係好犀利...好大...」




「吖...終於插入去...好舒服...」
「我都...我都好舒服...你頂到好入...」
「可以...一路摸住...一路插嗎...」
「可以哦...一齊舒服啦...」




「太舒服...忍唔住喇...可以射出嚟嗎...」
「可以...射...射出嚟啦...」
「好舒服...真係...人生最舒服既一次...」




九個女優裏面,三上同筧都係標榜大波既女優,將佢地放埋一齊基本上係冇得輸既組合,但奈何呢一個scene既戲肉真係拍得唔太好睇。

先講前面遊戲既安排,我個人覺得係幾有趣,兩位女優以死庫水(學校泳裝)示人,一行出嚟對波已經蕩下蕩下,視覺效果已經攞咗唔少分。玩遊戲同Fans男優既互動,都有唔少俾攝影師捕捉到既福利鏡頭。一眾胸奴族應該都會幾滿意。

反而應該係重頭戲既乳交部份,只有筧有為男優服務,三上全程都冇做到乳交呢一part,當然有可能係後期剪走咗,但我覺得可能性唔大。因為乳交理應係呢一幕既重點,兩位女優突顯佢地傲人既雙峰去幫男優乳交,成件事先至感覺通情達理。
甚至就算呢一幕冇插入淨係得乳交,我都覺得係可以接受。畢竟由一開始既玩遊戲,都已經俾觀眾覺得呢個係以大波嚟做主題既一個scene,乳交既部份佔得咁少反而令到觀眾打咗個突,不禁失望。

至於去到埋牙,比較有趣既係三上全程採取主動,反而筧就做被動一方。鏡頭都係Focus喺三上比較多,筧表現都係有啲緊張。同埋講樣真係三上贏幾條街,筧笑起上嚟真係唔好睇xx(塊面又大xx(勝在對波夠大同膚色夠白,如果唔係真係連三上車尾燈都見唔到。

呢一幕真心失望,嘥咗個陣容,如果你鐘意睇大波既,睇完前戲左右應該已經飛得xx(



--------

「 歡迎歡迎:)大家入嚟先:)
呢個係各位Fans同我地進行對決既環節:)...」
「對決?_?...聽落好似幾正:P
「大家應該都知...我地4個都係比較敏感,容易高潮既女優...
所以對決既內容就係,一陣如果可以喺3分鐘之內令到我地潮吹既話...就可以同我地做愛咯:)
「原來係咁#love#好有挑戰性喎:P

最後一個環節,就係潮吹大對決。



 
「問下其他女優先...
另外幾位覺得佢地3分鐘可以令到我地高潮嗎:)?」
「我就覺得唔得啦:D」まりん(音:marin) 話。
「咁...橋本呢:)?」
「我一定唔會3分鐘就高潮呢^3^
「個個都咁有信心...咁最後坂道你呢:)?」
「嗯...我連潮吹係咩都唔知喎...:D
「咁就...大家一陣就努力啲啦,俾啲心機愛撫我地:)...
因為,我地真係唔會咁易高潮㗎^3^

「我唔信:-[一陣肯定要令到你地高潮#kill#

   
(嗯#wine#pig我老婆真係好靚#wine#pig攝影師好多close shot#peanut#pig)
「決定好對手之後就開始對決啦:)
由邊一位開始先呢:)?」

其餘3個女優都退後一步。

「冇人主動...咁...由我決定啦
就由S1既可愛擔當,坂道みる你打頭陣啦;-)
#oh#!?我係可愛擔當咩#oh#
咁...就由我開始啦:-]一定唔會高潮既:-]

「一定要令你高潮:-[!」





坂道坐上張櫈張開雙腿,Fans已經將手上既按摩棒較到最大。
一嗌開始,按摩棒就開始上下來回游走坂道既陰部外圍。

「吖!咁樣...斃喇:~(...吖...吖!」

唔駛30秒,坂道就已經認輸了#:)#fs

「みる你30秒都捱唔到[sosad]...」
「對唔住:~(...我...我唔係好叻應付呢個:~(...」

  
(坂道呢度反應俾得幾足,睇到佢對腳係震哂)
「之後就輪到...まりん!
為咗S1既專嚴...まりん你唔好咁容易就認輸:-]
「係:)!我會努力㗎喇:)

「準備好我地就嚟啦...預備...開始!」





呢個Fans似乎頭先冇學到野,淨係識得攞住按摩棒貼住まりん條底褲響度震。

「まりん要加油哦:)
「係:)!淨係咁樣頂住陰蒂係唔會咁易高潮既...」

時間一分一秒咁過,本身仲頂到一陣既まりん開始失守,身體開始唔自主地顫抖起嚟。
Fans見機不可失,即刻加大力度,嘗試鑽下鑽下咁攻入まりん既防線。
就喺淨返1分鐘既時候,隨住まりん矯喘一聲,潮吹既水將張櫈噴濕咗一大撻,又一個女優失守喇#:)#fs




「哎呀...差少少都係失敗咗...」
「不過まりん都已經好努力呢:)
「係吖:)辛苦哂你喇まりん:)
之後就到...橋本:)!」
「到我喇#cn#...」
「你係前輩嚟...要加油哦:)
同埋...你係攞過最優秀女優賞:D唔可以咁易認輸㗎:D
@_@!?呢個moment你講呢啲@_@!?」
「準備好我地就...開始!」

  


「橋本前輩冇咁易認輸既:-]」坂道響後面話。
「係...係吖...係吖...
Er...再...再低一啲...再低一啲...」
「做咩自己講出嚟@_@#ng#lny!?」
「吖!唔小心爆響口添#:-(#lny...」
「咁樣...要罰下先得...
嚟嚟嚟,夾手夾腳拉開啲佢對腳^3^
「吓@_@...等一陣等一陣...
我...我忍唔住喇...!」






「最後淨返我呢#ng#...
如果連我都輸埋...就太丟S1既面喇:-]
「葵司前輩:~(拜託你喇:~(你係最後既希望:~(
「冇問題既:-]!交俾我:-]

「失禮哂#bye#但係我一定會令你高潮既:-[
「一定唔會:)...因為佢係我地S1既招牌女優嚟#yup#




「嗯:)...你開咗㗎嗱:)?淨係覺得有啲野頂下頂下幾舒服:)其餘冇咩感覺喎:)
#oh#...果然係招牌女優#oh#真係唔同啲#oh#

Fans開始探索下有冇其他有利位置。

「吖!Er...Er...」
「哦#oh#!莫非係呢度#oh#!?」
「唔係唔係...我清一清喉嚨啫...冇事冇事#cn#

講就咁講,但葵司明顯成個人變得緊張起嚟,雙手握得越嚟越實,呼吸越嚟越重。

時間又再一分一秒咁過去,不知不覺就淨返一分鐘!

「哦#oh#!葵司表情開始變喇#oh#!」
「大家..快啲幫我打氣:~(...我差唔多頂唔順喇:~(
「葵司前輩@_@加油吖@_@

「唔好再死頂喇:-]認輸啦:-]

葵司堅持咗2分38秒,最後都係輸咗俾枝按摩棒。

    
「結果...我地4個都忍唔住高潮:-(...
咁...就履行之前既承諾:)大家可以同我地做愛:)
請大家...令到我地好似頭先咁舒服:)




「可以kiss嗎:)?其實頭先你整到我好舒服...」
「真...真係既#oh#?」
「啜...你見我都忍唔住就知啦:)...
你而家摸下...下面仲係濕緊...」






「你下面硬得好勁...除咗條褲先啦...」
「吖...咁樣...有啲唔好意思...」
「唔駛怕醜喎...嚟啦...
我幫你含一陣...你想溫柔啲...定係激烈啲?」
「我...鐘意溫柔啲既...」
「咁...我唔客氣喇...」





「頭先...噴得咁多有冇嚇親你?」
「有...有少少...」
「咁...想睇多次嗎?」
「可以嗎?」
「嚟...幫我除咗佢...我話你知樣舔得我舒服...」





「都差唔多...想唔想插入去?」
「想...好想...」
「咁...同你戴咗個套先...
仲有...有樣野唔記得同你講...」
「吓#oh#咩野#oh#
「我呢...鐘意用口幫人戴套...:)




「吖...插得好入...我可以...可以開始郁嗎?」
「可以...你入面好熱...」
「因為...啱啱俾你搞到潮吹完...入面仲係好敏感...」
「咁樣...我可能會好快...」
「但係...啱啱插入嚟喳喎...
插多一陣先...唔好咩...?」





「吖...吖...好敏感...我...我可唔可以...郁快啲...」
「可以...可以...」
「差唔多...差唔多...到喇...吖...吖!吖!
對唔住吖...噴到周圍都係...你個身都有...」
「唔...唔緊要...」
「咁...繼續插啦...
你身上面嗰啲...我幫你舔返乾淨佢...」




「忍唔住喇...要射...」
「好硬...要射喇...?射出嚟吖...射多啲...」
「吖...吖...吖!」
「哇...好濃...
:)...舒服嗎:)? 」
「舒服...好似發夢咁...」
「咁...最後幫你舔乾淨佢...」









「咁最後...大家都舒服哂未:)
我地都好舒服:)多謝大家既參與:)
未來要繼續支持S1哦:)!」

「請大家多多指教!」

  
(臨走讚多次我老婆先#wine#pig真係好鬼靚#wine#pig
相信就咁睇篇幅大家都feel到我有幾滿意呢一個scene,除咗因為有葵司之外,成個scene既鋪排同剪輯都好流暢。

4個都以潮吹見稱既女優,一嚟就以潮吹嚟做個示範,遊戲性質都令到觀眾有投入感。手握按摩棒,3分鐘只要你令到個女優潮吹就有得搞野#wet#dog聽起嚟唔係冇可能既條件,帶俾觀眾會有想睇落去既感覺。究竟邊個女優會最快頂唔順,邊個女優有機會捱到最後,就算你明知到最後肯定會全軍覆沒,都會當睇一個綜藝節目咁睇。
至於個遊戲成績就好大機會係做假啦#math#dog先唔講有某啲鏡頭根本都覺得枝按摩棒冇掂到個女優,坂道得廿幾秒就收皮明顯係想sell俾觀眾睇佢有幾敏感;其餘三個都係兩分幾鐘就顯得比較「合理」。

表現方面,4個女優各有千秋:坂道細細粒但係有爆發力,一去到埋牙就變咗第二個人;ひなたまりん個樣雖然似整容失敗,但表現都算得體,兩個場口都交到戲出嚟;橋本今次唔sell長腿,以笑容同眼神嚟搭救;葵司依舊冇演技#:)#dog不過全場潮吹量最多,亦係九個女優裏面年資最老嗰個,好彩著起套JK都仲呃到下人#lihkg#dog 

總括嚟講三個screen既分類都算各有特色,雖然綜合嚟講戲肉方面拍得一般,但當一個節目咁睇我又覺得幾得意,加埋遊戲部份亦都帶到俾觀眾少少新鮮感,俾佢合格啦#lihkg#pig



--------
:)影評我就講到呢度:)後面嗰兩幕太過垃圾xx(提都唔想提xx(

都係嗰句,大合演拍得好睇係有困難,尤其S1手上有咁多一線女優,要拍到大家都平衡同突顯到優點就更難。所以如果你抱住一個唔求打J只求起個機既心態既話,呢套大合演係拍得OK既:)

嚟緊呢年S1會有唔少人事變動,呢套共演既陣容已成絕響,響呢度都希望每個參演既女優新一年順順利利,冇咩風浪,拍多啲好作品俾大家O:-)

:)多謝收睇:)

沒有留言:

張貼留言