Event ⑤ : 第一次橫濱之行,和久井美兔 & 1:1 高達。

前一晚嘅楓富愛event俾我嘅衝擊有啲大,第二日個腦都仲係有啲唔太清醒,旅程已經嚟到第5日,開始倒數返香港嘅日子,呢一程trip最後兩場event都會喺今日搞掂哂。首先,我一早要落去橫濱#bicycle#cow




過去幾年嚟日本都未去過橫濱,一直都冇搵到時間同原因落去,今次有一個大誘因,就係橫濱而家有一部1:1咁大部仲識郁嘅元祖RX78-2 高達,本來今年年中就拆,後來因為疫情嘅關係,而家暫定會擺到2023年3月31號#cheerleading#mouse今日嘅行程去到6點我先至要返嚟秋葉原去event,正好有半日時間可以落去睇高達。

當然,一場落到去橫濱我都唔會放過有得去見下AV女優嘅機會,即刻上網睇下當日喺橫濱有咩event,撞啱有一場我有少少興趣,佢係同涼森一樣都係Prestige嘅專屬女優,叫做和久井美兔。


BGN-071 新人 プレステージ専属デビュー 和久井美兎

今年2月出道嘅一位新人,特點係佢係一位現役嘅職業看護師,即係護士#treat#dog呢啲設定上嘅嘢信不信由你#stop#dog

於是,為咗見護士,為咗睇高達,我人生第一次嚟到橫濱。





由火車站入面出嚟,望落條街就冇咩特別嘅建築,一個普普通通嘅商業區嘅感覺。向AV碟鋪嘅方向前進,今次event場地係一間3層高嘅碟鋪,比起秋葉原嘅店鋪闊落,裝潢就大同小異。



今次呢場event內容同早幾日涼森event嘅內容基本上一模一樣,最大分別在於涼森冇限人數,而和久井呢邊有限50人,之但係我去到event當日都仲買到飛,人氣程度可想而知#:)#cow

橫濱有兩間AV碟鋪,有一間係出哂名入面啲碟非常多特典,例如跟即影即有相同埋劇照嘅A4 size相,今次一場落到嚟都搵到啲唔錯嘅作品。

和久井個event要買3隻碟,第1隻碟就要買和久井美兔嘅指定作品,第2同第3隻就買Prestige嘅任何作品都可以,最後我揀咗一隻八掛うみ(八掛海)同愛音まりあ(愛音麻利亞)嘅作品,湊夠三隻去埋單#money#tiger



(送嘅即影即有相係呢3張,難得地見到愛音有修女嘅Cosplay,同埋有得睇下八掛對長腿。)

另外仲執咗幾隻又係有連即影即有相嘅DVD,基本上係買即影即有相送碟:



(好可愛嘅狗仔青空光,同埋呢排幾鐘意嘅小倉七海同八木奈奈。)

鋪頭有一啲好耐冇見過嘅掛布,例如好似呢一幅咁:



隔離仲有當年三上悠亞同高橋聖子幫MUTEKI拍共演作嘅宣傳掛布:


(印象中呢套係唔好睇的)

和久井美兔嘅event,簡單嚟講就係沒有期望就沒有失望,同我預計嘅差唔多,真人膚色比較偏黑,不過好似都有唔少日本人幾buy呢種小麥色嘅膚色。

身材都冇咩特別,日本妹version嘅五短身材。






合照就係咁樣普普通通:



雖然女優本人一般般,但氹下啲妹妹仔開心,小弟啲日文都仲OK嘅:)

「你好你好,初次見面#sorry#cow我係香港嚟嘅,我叫新東寶#sorry#cow
「吓~~香港,今日多謝你嚟:)
「今次都係我第一次嚟橫濱,我第一次嚟橫濱嘅event就係嚟搵和久井小姐你#:)#cow
「真係嘅!?好開心吖#love#
「新人要加油努力,我會支持你的#:)#cow
「好吖好吖多謝你:)

新人要加油努力呢句我真係發自內心嘅,畢竟而家啲新人鬥爭好激烈;同埋第一次嚟橫濱就係嚟見佢都係真嘅,咁樣計落其實我又冇講到大話#cigar#cow

有時去event又唔駛諗咁多嘅,總之喺個過程入面你又開心,個女優又開心,咁咪雙贏囉#:)#cow


之後就起行落去橫濱港未來睇高達,搭市內地鐵幾個站就到,一直向海邊方向行,嚟遠就已經見到個碼頭入面有舊白藍色嘅物體。

越行得近,部高達俾我嘅感覺就越震撼。




1600羊嘅入場門票,額外俾多3300羊可以上埋去部高達隔離個觀景台度,因為我覺得喺下面影會比較好,同埋嚟緊有機會會再同屋企人過嚟睇,所以今次只係買咗門票入場睇就算。

呢一部RX78-2主打係佢6層樓高嘅大size,同埋識得做啲基本動作,好似踏前兩步、跪低、同埋舉手指,每一個小時入面都會有唔同嘅表演項目,入場嘅時候可以去佢個時間表度望下。

我睇咗3個表演,能夠近距離望到一部6層樓高嘅高達,做一啲你以前諗都冇諗過現實中真係做到嘅動作,有一種感動嘅感覺;部高達郁嘅時候我當然有拎著部手機拍片,不過機有機拍,我個人對眼冇離開過部高達,一定要親眼睇著嗰種感動同震撼,先會有嗰種不枉此生嘅感覺。





部高達最後停咗喺一個舉起右手手指嘅動作,時間嚟到黃昏,我捉緊日落嘅夕陽,捕足到高達同日落嘅美好timing。

各位鐘意高達嘅朋友,呢個景點一定要嚟親眼見證。

  

時間嚟到差唔多4點幾,我收到好耐冇見嘅一位日本叔叔sd俾我嘅msg,佢同我講佢到咗秋葉原,一陣喺會場見。

係時候起行了,我今次日本之旅,真係為咗呢個女人先嚟。

今次旅行遊記嘅最終回,今晚送上:)


未完待續

沒有留言:

張貼留言