「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.13 梓ヒカリ(梓光莉) #1-4



「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.13 梓ヒカリ(梓光莉) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係梓ヒカリ(梓光莉)。

梓ヒカリ本人好鐘意網絡世界,但因為身份係AV女優,所以喺SNS上面嘅活躍程度一直都維持著相對保守嘅狀態;但其實梓ヒカリ係一個多才多藝嘅女仔,有好多嗜好同豐富表情,通過今次嘅訪問,等我地逐啲逐啲咁接近ひかりん(hikarin)嘅真面目。



:)=記者
#:)#mouse=梓

翻譯:新東寶翻譯製作 

 - - - - -

由懂事開始,就已經好鐘意動漫♡

:):好快留意到一件事...原來梓小姐釘咗咁多個耳洞!平時都好鐘意戴耳環?
#:)#mouse:其實係因為,本身我好鐘意一啲visual系嘅音樂,所以鐘意一啲punk style嘅飾物,不過都唔會成日都戴咁多耳環出街,平時只係會戴一兩個#short#mouse



:):原來鐘意visual系嘅,真係意外。
#:)#mouse:呢一個只係我會聽嘅其中一個音樂系列,同埋我冇去睇過visual系嘅live,我覺得好恐怖。

:):明白哂,咁喺學生時期係咪就已經係一個行punk style嘅學生妹呢?
#:)#mouse:只係一個好平凡嘅學生妹,完全係一個普通人。學生時期有好多興趣,而且我又唔係嗰啲會係咁同人講嘢嘅類型,喺嗰段時期就開始鐘意動漫同聲優,直到而家都係我嘅第一興趣嚟#medicine#mouse


:):不過而家嘅梓小姐,一啲都唔似係一個宅女。
#:)#mouse:係咩?由嗰時開始我會連一啲日常用品都會買啲宅系嘅product,身邊有啲好熟嘅朋友都覺得我好痴線。不過,喺一啲唔熟嘅人面前我會做返一個正常人mode,所以佢地可能都察覺唔到。

:):正常人mode[sosad]咁係喺咩時候鐘意睇動漫嘅呢?
#:)#mouse:老實講,應該係由懂事開始就已經鐘意,一開始係同其他小朋友一樣鐘意睇啲魔法少女嘅漫畫,去到小學高年班嘅時候就好鐘意睇網球王子,之後就沉迷咗落去。


特技係推油按摩!美容方面我好在行♡

:):會唔會就係因為梓小姐係一個宅女,所以先keep到啲皮膚咁白呢?
#:)#mouse:不過喺中學嘅時候有玩好多運動,我係羽毛球部嘅組員,但因為運動神經唔係幾好,好難跟得上進度#ohno#mouse...所以去到高中嘅時候特我就轉咗去輕音部。

:):輕音部!好有型!
#:)#mouse:我好鐘意唱歌,所以喺入面係做主音,其實我都想試下彈結他。同埋因為從來未試過喺咁多人面前表演,喺學校文化祭上台表演之前一直都勁緊張#annoyed#mouse



:):之後就成為成為咗大家而家見到嘅ひかりん(hikarin)。
#:)#mouse:哈哈,當時應該就係我第一次感受到俾人注目嘅開心感覺。

:):梓小姐之後就入咗一間美容學校度讀書。
#:)#mouse:係,有少少係因為我好鐘意cosplay,我想學化妝同瘦身,所以就揀咗美容學校。入面有好多都係好似我咁係宅女嘅學生,好似入咗一間女校咁,好開心。



:):又想了解下,喺美容化妝方面,梓小姐最拿手的嘅係?
#:)#mouse:我最拿手係按摩,而且係推油按摩♡

:):哇,咁梓小姐嘅按摩作品肯定係好舒服。
#:)#mouse:哼哼#ohyes#mouse而且我仲可以幫埋人化妝!

:):肯定好受女仔歡迎。


今個星期既說明部分

梓光莉好鐘意動漫,係一個隱性宅女

由細細個開始就好鐘意動漫嘅梓光莉,
擅長幻想同演技咁好,會唔會就係因為睇過好多唔同嘅作品?



梓光莉嘅特技係推油按摩💕

由學生時期就已經好擅長推油按摩,
如果去咗美容業嘅話,會成為一個好犀利嘅按摩師。



- - - -

梓光莉嘅使用說明書企劃開始咗喇!

採訪嘅時候係「髮型自由時間」,可以睇到同平時唔同感覺嘅梓光莉。
現場所有人都暈哂大浪,長直髮嘅梓光莉真係迷人!

下一集除咗有梓光莉嘅宅女時間,仲有好多戀愛觀嘅分享!

敬請留意~

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.13 梓ヒカリ(梓光莉) #2


想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係梓ヒカリ(梓光莉)。

因為今次訪問令大家認識到有御宅族一面嘅梓光莉,喺上一個星期我地探討咗佢喺童年時期嘅一啲興趣,令採訪現場充滿著快樂嘅空氣,嚟到今個星期,我地會了解一下梓光莉鐘意嘅動漫同角色,仲有關於佢現實嘅戀愛觀。



:)=記者
#:)#mouse=梓

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

探討宅系女子嘅戀愛觀♡

:):梓小姐上次有提過自己細細個就開始追動漫,咁最近又睇緊邊啲動漫呢?
#:)#mouse:最近睇緊「クールドジ男子」(Play It Cool, Guys),由漫畫嗰時就已經好鐘意,鐘意等到佢出動畫,故事係圍繞著4個男仔,雖然全部望落又靚仔又有型,但其實每一個人都有一啲缺乏嘅部分,嗰種反差感覺我搞唔掂,太正#love#mouse



:):梓小姐咁鐘意睇動漫,喺現實入面會唔會對你嘅戀愛觀有影響?
#:)#mouse:會有一啲相似嘅地方,我鐘意一啲唔係領袖但又暗中保護著大家嘅角色,相比起熱血系我又鐘意有神秘感,有時唔知諗緊咩嘅男仔,不過有時都會因為環境而有一啲出人意料嘅選擇#cheer#mouse

:):簡單啲嚟講就係鐘意一啲有可愛反差嘅人。
#:)#mouse:如果喺現實嚟講,呢類人喺我眼中係接近完美。做嘢又好、煮嘢食又好、人際交往又好、全部都可以自己一個人處理哂,然後忽然有一樣嘢做唔到,咁嗰個feeling就會出嚟。不過理想歸理想,都係要分返開,喺現實生活入面最好都係搵一個獨立嘅另一半。



:):嗯嗯,所以梓小姐係討厭俾另一半束縛嘅類型?
#:)#mouse:又唔係,應該話係因為會好努力,所以會自我管束嘅類型,我覺得可以自己搞掂完成工作,就已經OK了。



:):咁又好似同你理想中嘅類型有出入。
#:)#mouse:俾你咁講一講又好似係#please#mouse吖,我仲鐘意一啲擅長同身邊嘅人交際嘅人,同埋識得講多謝同對唔住,咁就最好了。

:):咁梓小姐心目中同愛人理想中嘅約會場景又係點呢?
#:)#mouse:嗯~唔一定要去旅行,又或者要有好多安排嘅約會,其實唔駛咁多節目,兩個人一齊訓到夠先慢慢起身,之後再去搵一間好嘅酒吧。



:):所以係休閒嘅約會派。
#:)#mouse:係吖,放假嘅前一日,兩個人一齊悠悠閒咁度過就OK,我仲有好多動漫想睇#tea#mouse



:):仲要同你可以傾到動漫話題嘅人。
#:)#mouse:只要對方唔係反對我宅女一面興趣嘅人,就算佢唔係御宅族都冇問題,當然如果大家都鐘意,一齊enjoy嘅話咁係最開心#cheerleading#mouse



:):宅女系嘅女仔通常俾人感覺好直率,因為佢地好沉迷喺自己鐘意嘅嘢,但其實唔係大家諗到咁cool。
#:)#mouse:有時都會有人話「你望落好奄尖咁原來唔係」,雖然我想有束縛,但係如果對方好忙唔得閒陪我,我都會自己搵嘢做,但最多只可以一個星期。

:):咁鐘意嘅動漫角色同戀人,會唔會攞嚟做比較呢?
#:)#mouse:如果對方講啲嘢好粗俗嘅話,可能我會話「你睇下轟焦涷(我的英雄學院入面嘅角色)佢平時講嘢幾溫柔冷靜...」咁樣#there#mouse


今個星期既說明部分

梓光莉係好易配合嘅順從類型

只要同鐘意嘅人一齊,就咩嘢事都可以原諒嘅類型♡
逐啲逐啲,佢會染上你嘅顏色。



梓光莉望落好似冇哂電...?其實係兔仔型

情緒有時會喺維持一段時間之後,進入一個好似冇電咁嘅狀態
有時會感到寂寞,係需要同其他人一齊相處嘅類型。



- - - -

對於梓光莉獨特嘅戀愛觀你又點睇呢?
對鐘意嘅人一心一意,梓光莉實在太可愛了!

下一次,我地會探討梓光莉身體上嘅秘密!?
大家都對梓光莉嘅胸部按摩好有興趣,下一期不容錯過!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.13 梓ヒカリ(梓光莉) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係梓ヒカリ(梓光莉)。

性格表裏如一嘅梓光莉,非常容易同佢打開話題,而且佢亦都會令你明白到御宅族嘅獨有深度。今次將會探討梓光莉日常嘅胸部按摩,同埋透過大喊嚟抒發壓力嘅方法,一齊嚟好好發掘。



:)=記者
#:)#mouse=梓

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

雖然手腳笨拙,但係我嘅胸部按摩係有一手!

:):上一次就提到梓小姐鐘意啲喺咩場合都適應到嘅類型,咁喺人際關係上又係咪呢?會因應環境而改變自己嘅性格去迎合。
#:)#mouse:如果係一啲我覺得根本冇可能夾得嚟嘅人,我會即刻閂咗道門,所以我唔多朋友#please#mouse我係嗰種好封閉好深沉嘅人。



:):竟然係咁,但同梓小姐傾計嘅感覺好好,聽到你咁講有啲意外。
#:)#mouse:可能因為有一種「明白我嘅人自然就會明」嘅心態,朋友好多時都會話我「把口比想像中仲要差」,不過我係表裏如一嘅性格。同埋如果見人講人話,見鬼講鬼話,唔會覺得好奇怪咩?#there#mouse

:):我明白了,對於一啲好明確知道自己鐘意咩嘅人嚟講,呢一種人際關係反而係最好。
#:)#mouse:係吖,所以如果我笑笑口咁講一啲好古怪嘅嘢,可能咁樣嘅我先係信得過。

:):今次睇到好多梓小姐嘅反差一面。
#:)#mouse:唔知大家都覺得我係一個點樣嘅人呢,如果講反差嘅話,我啲手腳都好笨拙,鐘意cosplay但係又唔擅長手工嘢,煮飯又唔叻,就算煲個湯都好,都會搞錯水嘅份量...#short#mouse

:):原來梓小姐仲有咁可愛嘅一面,但明明仲可以幫人化妝...
#:)#mouse:同化妝完全係兩樣嘢嚟,仲有一樣嘢,喺美容學校嘅時候最認真學習嘅係同身體有關嘅項目,所以喺瘦身方面一啲都唔笨拙,做得好好㗎!

:):啱喇,梓小姐嘅特技係按摩。
#:)#mouse:雖然冇揀到嚟做職業,但我好鐘意摸自己同其他人嘅身體,好鐘意按摩,對於體形管理亦都好有興趣,而家對於我嚟講胸部按摩係每日不可或缺嘅一部分。

:):胸部按摩!好想知到底係點做。
#:)#mouse:將對波向上抬起,就能夠防止外八同下垂,同埋為咗鍛練胸部周圍嘅肌肉,經常都會雙手合十嘅pose。

:):所以梓小姐對波就可以keep到一個咁靚嘅shape...
#:)#mouse:係吖,胸部最好唔好俾其他肌肉拉扯到,所以如果有女朋友又或者係女性,一定要試下,慢慢就會有改變。



:):所以如果有幸做到梓小姐嘅男朋友嘅話,係咪就有幸可以幫你做呢個胸部按摩嘅福利?
#:)#mouse:係吖#cheer#mouse可以一齊做伸展運動嘅話會好開心,我都鐘意呢種對靚有意識嘅男性。

透過大喊嚟抒發壓力

:):做多啲胸部按摩,對波靚咗,心情都會變好。
#:)#mouse:講得冇錯,喺我開始做呢份工作之前,我嘅自我肯定感好低,我唔鐘意自己個樣,覺得一啲都唔可愛,但係而家我好鐘意自己,變得正面咗,所以我好開心有人會鐘意呢個做完胸部按摩之後改變咗嘅自己。

:):每個人都有經歷過一段類似嘅時期。
#:)#mouse:有時會好隨波逐流,搵唔到自己嘅方向,對於因為想迎合其他人而改變咗嘅自己好討厭,對於其他人唔會再有期待,唔想因為期待而受傷,所以寧願逃避。



:):完全明白呢一個心情,其實好多人都係咁樣。
#:)#mouse:以前我係一個好冷淡嘅人,喺心入面其實積累咗好多壓力,但而家我鐘意我自己之後,情況就有好轉,所以對著關係好嘅人可以打開心屝,咩都講哂出嚟。

:):原來係咁,我諗就算嚟到而家梓小姐都會有積累壓力嘅時候,會用咩方法發洩呢?
#:)#mouse:會去返睇一啲睇到人喊嘅動漫,自發性咁去做一啲會爆喊嘅嘢#cryalot#mouse好似尋日咁,一直追開嘅streamer最後一日開live打機,一路睇一路喊#cry#mouse



:):淚腺崩潰咗,但亦都係因為睇咗咁多動漫,所以共情能力先至變得咁豐富。
#:)#mouse:可能都有關係,我覺得我就算嚟到而家都仲係好似一個小朋友咁,一遇到唔順利嘅嘢就覺得自己好冇用#sigh#mouse所以為咗減少因為呢種心情而爆喊,努力咁磨練緊自己。

今個星期既說明部分

梓光莉意外地係一個怕醜妹?

雖然好擅長同人傾計,但都需要一段時間先至可以適應到。
唔知係咩原因,但喺陌生人面前其實好怕醜。



透過胸部按摩之後,梓光莉嘅胸部變得更加完美

梓光莉對波,由心口中間輕輕向外展開。
碗型嘅形狀☆係每日按摩嘅成果。



















- - - - -

繼續係梓光莉嘅使用說明書企劃!

採訪嘅時候,撞正係髮型自主時期,
梓光莉嘅感覺同平時完全唔同,現場氣氛都朝氣勃勃
🥰長直髮嘅梓光莉真係無敵!

下次唔止有御宅族一面,仲有戀愛觀,有好多話題!

敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.13 梓ヒカリ(梓光莉) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係梓ヒカリ(梓光莉)。

今次我地將會完成梓光莉嘅使用說明書,同喺SNS上面以及作品裹面唔同,除咗整潔同謙虛嘅一面之外,仲睇到好多唔同嘅多樣性。最後當我地問佢未來目標嘅時候,佢俾出咗一個肯定嘅答案。



:)=記者
#:)#mouse=梓

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

今年嘅目標係,梓光莉嘅老化護理



:):梓小姐有提到最近喺度磨練緊自己,係咪喺內在方面?
#:)#mouse:係吖,例如喺遇到一啲對於自己嚟講好難嘅課題,又或者遇到一啲唔開心嘅事嘅時候,喺被唔開心嘅心情填滿自己之前,學識考慮對方嘅心情,然後再重新確認自己嘅心情,學習接納同接受#please#mouse

:):契機係啲咩呢?
#:)#mouse:係因為御宅族圈子嘅問題...我唔係好接受到同自己追同一個角色嘅其他FANS,其他人可以喺SNS上面做到同其他FANS交流之類,我做唔到,有時我都覺得自己仲好似個小朋友咁#sigh#mouse

:):因為對於梓小姐嚟講,御宅族嘅生活係終生興趣嚟。
#:)#mouse:全靠身邊嘅人嘅支持,我先至可以做到自己想做嘅目標,所以由而家開始,我要做好身心方面嘅老化護理,今年都要努力做好護膚!



:):係啲咩驅使梓小姐每一日都咁努力呢?
#:)#mouse:我覺得最重要俾自己明白,自己唔係孤單一個人。一開始做呢份職業嘅時候我於自己好模糊,但而家我鐘意呢一個成為咗女優嘅自己,為咗支持我嘅人,我想變得更加可愛,想喺工作上面更加努力。喺支持我嘅人嘅人生入面,如果有人因為梓光莉嘅存在而變得快樂嘅話,我都會好開心。



#:)#mouse:成為社會一份子之後,做過一啲接待客人嘅工作,但完全冇嗰種幫到人嘅感覺;但而家嘅我係人生中第一次,有一種我幫緊人嘅感覺喺度。

想向照顧我嘅業界好好咁回報♡

:):梓小姐將來嘅夢想係咩呢?
#:)#mouse:以前有講過想做婦產科嘅接待處,但而家就算將來引退咗都好,都想繼續喺呢個業界工作。



:):非常離譜嘅轉向,但係好開心聽到你想留低。
#:)#mouse:而家自己嚟到呢個業界,有一種俾業界照顧著嘅感覺,所以想喺作為女優嘅身份努力完之後,都以一個幕後嘅角色繼續支持,我想將喺呢度培養出嚟嘅經驗,傳達俾下一個想喺呢一行努力嘅人。

:):係一個非常好嘅第二夢想職業。
#:)#mouse:我好鐘意襯衫,想試下喺作品入面加入時裝呢個元素,我仲識得化妝,所以可能成為一個set頭化妝師會比較適合我。有好多嘢我都好想做,我都好羨慕嗰啲可以有自己時裝品牌嘅女優,我又好鐘意Youtube同Tiktok。雖然好含糊,但我想成為一個永遠閃閃發光嘅女性。



:):係一個好正面,而且好燦爛嘅未來。
#:)#mouse:而家嘅我仲未有足夠嘅交際能力,但我會儘力做好,所以我好希望,大家可以繼續支持我#bye#mouse

梓光莉嘅使用說明書完成喇!

通過4個星期嘅訪問之後,梓光莉嘅使用說明書終於完成喇!友善,但有少少怕生保,同梓光莉相處嘅時候可能需要一份咁樣嘅使用說明書。「我想喺event裹面做到最好!」,當你有機會見到梓光莉嘅時候,記得返嚟睇返呢份說明書喇♡



今次透過呢個企劃,我都了解到更多梓光莉不為一知嘅一面!
睇完呢份說明書嘅你,有冇一種成為梓光莉大師嘅感覺?
一直留意著佢嘅發展,喺未來佢將會帶俾大家更多唔同嘅表現!

下一集,我地會有一個話題性嘅超大型新人,庵ひめか(庵姬花)登場!
作為一個啱啱出道嘅新人,庵姬花嘅使用說明書會整成點呢?

敬請留意!

沒有留言:

張貼留言