(AV女優訪問翻譯) 無敵嘅G Cup神body降世5年!桜空もも(櫻空桃) 5週年紀念專訪

無敵嘅G Cup神body降世5年!迷人嘅臉蛋就係Ideapocket嘅招牌!桜空もも(櫻空桃) 講述5年嚟嘅點滴!



櫻空嘅潛力依然未見頂!5週年紀念訪問 前篇

親切嘅笑容配上性感度滿分嘅body,無論乜野時候都係咁充滿精神嘅櫻空桃,今年係出道嘅5週年!
神奇嘅髖關節同肢體,佢本人表示冇佢做唔到嘅體位!加上以前嘅經驗同才能,亦都令佢呢副魔鬼身材睇起嚟更加誘人。
增添咗成熟味,喺性愛嘅過程入面技巧都努力提升中!每套作品入面嗰個吸引人嘅表情都令人難以忍耐。

喺5月嘅新作「勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL 桜空もも」,如果現實中真係有一個咁火辣嘅同事嘅話,無論發生咩事都好...
都絕對唔可以辭職!仲要自願OT!一齊喺妄想嘅世界入面成為櫻空嘅同事!


IPX-868 勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00868/

喺呢5年內努力成為男士口中嘅「如果有件咁完美嘅囡囡...」
喺呢個訪問入面櫻空對所有野都無所不談!



:)= 記者
#:)#tiger= 櫻空

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1226377/

- - - - -

其實去到最近先至做到放鬆拍攝



:):櫻空小姐出道5週年,呢5年有冇話覺得太長,又或者太短?
#:)#tiger:經理人同我講「嚟緊有一個5週年訪問喔。」,我先至第一次留意到原來已經係5週年!真係眨下眼就到咗。

:):原來係咁,有冇覺得自己喺啲咩地方成長咗呢?
#:)#tiger:有吖,最感覺到成長係喺拍攝呢方面,一開始太過緊張同搏命,拍攝完嗰幾日全身肌肉都好痛,成個身體都好攰!但可能最近學識咗放鬆身體嘅方法,已經完全冇咁嘅感覺,感受到自己經適應咗呢份工作。

:):睇嚟除咗體力上有增長到,櫻空小姐仲搵到令自己唔好咁緊張嘅方法。
#:)#tiger:冇錯!本身我係好容易感受到壓力嘅人,而家每次拍攝嘅時候都feel到壓力減少咗好多,終於可以好放鬆咁拍攝... 真係最近先做到!感覺好似用咗好長時間咁~

:):喺以前FANZA嘅採訪入面有提過,喺拍攝出道作「FIRST IMPRESSION 115 誕生現役GカップグラビアアイドルAVデビュー 桜空もも」之前完全訓唔著,但係一去到現場就想訓教。
#:)#tiger:最近雖然冇好似咁樣因為擔心拍攝所以訓唔著,但反而要早起身呢樣野搞到自己好大壓力,「聽日要拍攝,所以要由朝做到晚...」,壓力好大,所以訓得唔好。


IPZ-941 FIRST IMPRESSION 115 誕生現役GカップグラビアアイドルAVデビュー 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipz00941/

:):而家喺鏡頭面前可以輕鬆應付,但喺出發之前都係難免會有擔憂。
#:)#tiger:同一開始比起嚟真係有分別,一開始嗰時「拍野即係點?」會有咁樣嘅疑問,感覺到而家已經平靜咗落嚟。一開始每次拍攝都好緊張,而家對自己嚟講已經變咗家常便飯!

全靠髖關節同柔軟嘅大腿,做咩體位都冇問題!

:):櫻空小姐由出道到而家,有冇啲咩地方成長咗,令你感受到自己成為咗AV女優呢?
#:)#tiger:要講嘅話... 應該係髖關節而家已經變得好柔軟,其實本來就已經好軟,不過最近去做私人健身,俾人話我嘅髖關節同大腿係「異於常人」咁軟#glasses#tiger

:):異於常人!?
#:)#tiger:同其他部位嘅肌肉比較嘅話,髖關節同大腿嘅柔軟度好誇張,其他就好普通,唔知點解只有大腿係好柔軟。所以入咗呢一行之後,連髖關節都變軟埋。

:):除咗天賦異稟之外仲有後天嘅裁培... 果然係一副可靠嘅身體!
#:)#tiger:健身教練話「冇可能一出世就係咁軟」,所以我估係日常鍛鍊出嚟嘅成果。喺做唔同嘅體位同姿勢嘅過程入面,令到髖關節同大腿嘅肌肉變得異常發達... 總之就係有咗變化。

:):不過有一個柔軟嘅髖關節點睇都係一件好事。
#:)#tiger:髖關節夠柔軟嘅話可以幫到我做到更多唔同嘅體位,我想可以喺AV以外嘅地方度善用到,睇嚟係時候試下玩柔軟體操#happy#tiger


:):咁喺口交技術方面又有冇提高到呢?
#:)#tiger:比起提升技術同令到男優舒服,最近比較專注提升作為女優整體方面嘅水平,所以我諗都有包含到呢樣野。

:):一開始仲會俾監督提點嘅櫻空小姐,而家係咪已經可以做到主動進攻嘅程度?
#:)#tiger:基本上監督好少會講「呢度要咁樣咁樣做」,所以自己就經常會喺度諗「咁樣做好唔好呢」、「咁樣嘅話會唔會睇落靚啲呢」,喺呢個過程裏面自己就變得越嚟越上手。

:):仲有櫻空小姐嘅乳交,俾人嘅印象好深刻。
#:)#tiger:一開始嘅時候直頭當咗係自己嘅特技嚟,出道後嘅印象好重要,一定要有一啲「呢樣我好擅長!」嘅特點,但實際上根本搵唔到出嚟#sweat#tiger但因為我對波好靚,所以喺特技嗰度就寫咗「特技:乳交」,喺唔同嘅節目入面都俾人稱讚話「櫻空桃好擅長乳交!」,但其實完全冇啲咁嘅事。



:):喺特技度寫呢樣野真係好難令人唔去留意呢...
#:)#tiger:不過意外地冇拍過以乳交為主題嘅作品,通常只係喺其中一個scene入面有包含到,因為對波係其中一個魅力點,所以都想以後可以善用到。

:):咁又係,櫻空小姐喺呢方面真係冇得輸。
#:)#tiger:你都覺得係呢#happy#tiger同出道嗰時比較而家可以做到嘅野多咗,所以而家嘅特技已經唔止得乳交一樣喇!


對於監督指示嘅「一邊做騎乘位一邊轉遮」感到困惑!

:):平時櫻空小姐會唔會睇返自己嘅作品?
#:)#tiger:一定會去睇trailer!但唔會專登去買完整作品嚟睇。

:):係咪會喺trailer入面審視自己嘅演技同技術?
#:)#tiger:有時都會!「哦!原來拍出嚟係咁嘅!」會咁樣諗。

:):有時唔睇返影像都唔知個體位係一個咩姿勢嚟。
#:)#tiger:因為髖關節夠柔軟,所以可以好自信咁完成唔同嘅體位!冇做唔到嘅體位!

:):講到出口喇!不過櫻空小姐點做都係咁好睇。
#:)#tiger:唔止髖關節,我成個身體都有做鍛鍊!所有望落好難做嘅體位,當我做嘅時候完全唔覺得難。



:):非常犀利,雖然唔會睇返自己以前嘅作品,但睇到以前作品封面嘅話會唔會都覺得好懷念?
#:)#tiger:嗯~~都會有,睇返第一年嗰時嘅作品,好多部分都好生硬,睇起嚟好唔習慣,但我覺得呢啲就係第一年嘅好處。

:):櫻空小姐忽然變得咁客觀。
#:)#tiger:而家睇返都會有啲感概#sad#tiger


:):有冇一啲印象好深刻嘅作品呢?
#:)#tiger:印象最深刻嘅係賽車女郎呢一套,『Gカップ巨乳RQ桜空もも トロけるような甘い誘惑』。


IPX-061 Gカップ巨乳RQ桜空もも トロけるような甘い誘惑
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00061/

#:)#tiger:你見唔見到呢把賽車女郎用嘅雨遮?監督嗰時叫我一邊做騎乘位一邊轉遮。

:):咁樣做係等觀眾睇到你有幾enjoy!
#:)#tiger:而且仲同我講「舒服嘅話就轉多幾下!」,對我嚟講係勁衝擊嘅一件事。



:):而家又唔係染之助・染太郎嘅相聲,「而家轉得仲要多過平時!」
#:)#tiger:當時我問監督「咁樣做真係會有效果咩?」,監督話「一定有!」,成個人聽完呆咗,不過都係好認真咁演好咗成個場景。

:):呢啲就係專業。
#:)#tiger:仲有好多好有趣嘅場景,有一啲重新審視過之後就接受到,不過都有啲到而家都唔係好明白做緊乜野#sweat#tiger


我並唔係對自己有自信嘅類型

:):喺最近嘅作品裏面,櫻空小姐開始有啲lead啲對手嘅對話場景,例如用淫語攻勢嚟做展開。
#:)#tiger:一開始我都唔知點樣做先至係啱,好驚講錯野,「咁樣啱唔啱呢?」會有咁樣嘅疑惑。

:):一開始完全冇概念要點做。
#:)#tiger:一開始冇咁多即興嘅演出,只係按照監督嘅講法嚟做,最近開始可以自己爆到啲淫語出嚟,開始有一個淫語嘅儲藏庫,可以喺入面拎出嚟用#rpg7#tiger

:):咁睇嚟收埋咗唔少存貨。
#:)#tiger:冇錯吖,但係雖然個儲藏庫做好咗,但係拎出嚟用嘅時機係固定,如果遇到有同樣場景嘅作品嘅話,就會出現講出同一番說話嘅煩惱,所以我諗我要整多幾個呢啲儲藏庫#punchbag#tiger

:):可以試下睇啲H漫,然後整一本自己嘅淫語筆記本。
#:)#tiger:希望片商可以開一啲淫語訓練班#happy#tiger如果有一本淫語教科書嘅話就可以好好咁學習了。


:):啱啱櫻空小姐就講到自己一開始嗰時會有「咁樣講啱唔啱」嘅疑惑,係咪因為一開始冇呢方面嘅自信呢?
#:)#tiger:講得冇錯!本身我就唔係嗰啲自信心爆棚嘅類型,所以會俾「要做嘅話就要做到完美」、「一定要認真做」,呢一啲念頭戰勝咗自己,去到呢啲時候就唔敢去做一啲即興嘅演出,結果就變到咩都講唔出。

:):最後就變成跟哂監督指示咁照劇本進行。
#:)#tiger:啱吖啱吖,我覺得AV係有包含咗好多即興演出,只要係配合到個故事嘅話就係正確嘅答案,但喺一開始嘅時候呢樣野對我嚟講真係太難,我只係做到劇本要我講嘅野,嚟到最近先至輕鬆返啲,都係嚟到最近呢一年我先至入到呢個階段。


喺作品入面,經常會被櫻空小姐充滿魅力嘅小惡魔系角色所吸引,但係喺訪問入面,意外地睇到櫻空小姐缺乏自信嘅一面。

而家仲係成長期!以上就係訪問嘅前半部分。

喺後半部分,會提到5月發售嘅新作『勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL』,以及6月嘅新作『隣に住む巨乳女子はボクのち○ぽをオモチャにするはずが、ボクの絶倫欲求お化けっぷりにイキ果てる毎日…』,對於以後想嘗試嘅作品,以及成為Ideapocket專屬女優咁耐以嚟嘅心情... 全部為你揭曉!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

想同5年前嘅自己講「唔駛凡事都追求完美!俾啲自信!」,出道嘅時候因為完美主義而感到煩惱,技術提升之後已經適應AV演出!今次係一次同笑嘻嘻嘅櫻空桃嘅自然採訪!

呢套作品同嗰套作品,都想重新再拍一次?
慶幸自己係Ideapocket大家庭嘅一員!

每個月都有新人出道嘅呢個AV業界,
喺一線女優之中遊走嘅桜空もも(櫻空桃),度過咗5年嘅AV女優生涯,不知不覺間有成長嘅感覺。
喺呢個5週年紀念嘅訪問後半部分,將會傾到關於5月發售嘅作品『勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL』:


IPX-868 勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00868/

以及6月嘅新作『隣に住む巨乳女子はボクのち○ぽをオモチャにするはずが、ボクの絶倫欲求お化けっぷりにイキ果てる毎日…』:


IPX-084 隣に住む巨乳女子はボクのち○ぽをオモチャにするはずが、ボクの絶倫欲求お化けっぷりにイキ果てる毎日… 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00884/

然後仲要多謝好多人!一齊嚟睇下!




:)= 記者
#:)#tiger= 櫻空

翻譯:新東寶翻譯製作
校對:組長

原文link: https://news.dmm.co.jp/article/1226729/

- - - - -

之前拍過嘅風俗題材,可唔可以再拍一次?

:):繼續我地後篇嘅訪問,回顧返過去呢5年,櫻空小姐有飾演過女教師同OL題材呢啲角色扮演嘅作品,好多都係同職業系相關嘅角色。
#:)#tiger:出道嘅時候,當收到劇本要做人妻又或者姐姐設定嘅時候,都會諗「我得唔得架#sweat#tiger?」,我未去到嗰個年紀,私底下又唔係嗰啲專食後生仔嘅大姐姐,呢啲題材對我嚟講會唔會太早呢?

:):櫻空小姐出道當時只有20歲。
#:)#tiger:當時真係好不安#nlhg#tiger後來拍咗幾套之後就開始適應咗,但中間都係有一段過渡期,嗰段不安真係花咗我好長時間,不過5年後嘅今日我已經完全可以配合到呢啲角色,而家係完全冇問題#like#tiger



:):而家正正就係好適合飾演呢類設定嘅年紀。
#:)#tiger:不過同其他同期出道嘅女優比較嘅話,其實我都唔算出演過好多呢啲角色扮演嘅作品,Ideapocket本身都唔係行呢個路線嘅片商。同埋雖然係角色扮演,但好多都係同職業系列嘅有關,冇啲咩好奇怪嘅角色扮演,所以一直都係做一啲大路嘅角色...

:):睇返過去嘅作品,有好多都係同風俗相關嘅題材,『初めての8風俗』、『噂の本番できちゃうおっパブ店』、『超高級泡店で働くことになったお姉ちゃんのソープテク練習台になってよ』、『彼女不在の2日間、ソープ嬢ももさんと絶倫中出しセックスにドハマりしたボク』。
#:)#tiger:有咁多咩?其實我係想拍多啲風俗題材嘅作品。


IPZ-095 初めての8風俗SPECIAL+4本番+ピンサロ+性感エステ+おっぱぶ+メイドイメクラ 桜空もも本指名240分
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipz00995/


IPX-043 リピーター続出!噂の本番できちゃうおっパブ店 Gカップグラドル巨乳嬢を味わい尽くせ! 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00043/


IPX-201 超高級泡店で働くことになったお姉ちゃんのソープテク練習台になってよ 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00201/


IPX-759 彼女不在の2日間、ソープ嬢ももさんと絶倫中出しセックスにドハマりしたボク 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00759/

:):喺我嘅想像空間入面,風俗地方係最適合同最正嘅囡囡一齊相處嘅地方,我想睇多啲櫻空小姐演出呢類作品!
#:)#tiger:我最想拍嘅係泡泡浴嘅場景!咁多套作品入面,而家最想重拍嘅係出道時期拍過嘅『初めての8風俗』。

:):係一套有好多風俗play嘅作品。
#:)#tiger:好想好想而家再拍一次,唔知可唔可以嚟一次re-make呢?最好可以拍返同呢個封面一樣嘅設計,喺AV拍攝方面我有好多擅長同唔擅長嘅地方,但喺拍風俗題材嘅時候我可以唔駛考慮角色設定嘅細節,我唔駛好似其他職業咁帶出一種專業嘅感覺,我可以盡情咁用自己嘅感覺去演出!



:):感覺就好似過咗去嗰邊返part time咁。
#:)#tiger:呢類作品係一個冇イメクラ(Image Club)同ピンサロ(Pink Salon)存在嘅世界,有一種反樸歸真嘅感覺,我可以玩到連lotion都唔用,因為我身體質素好,就算點樣跣嚟跣去都唔會整親!喺呢方面我真係唔會輸#champagne#tiger

:):咁呢副咁好質素嘅身體係點樣打造出嚟嘅呢?
#:)#tiger:全部都係靠直覺!#happy#tiger

:):果然係一副可靠嘅身體#good#



( 譯註:イメクラ(Image Club)係有主題嘅風俗場所,例如可以玩痴漢play同學生play;ピンサロ(Pink Salon)就係普通嘅口交場。)

另外仲想重拍一次H漫畫改編嘅AV作品!

:):櫻空小姐喺以前嘅訪問入面,有提到現實中做愛同AV入面嘅做愛,兩者之間嘅差異搞到自己好煩惱嘅問題,咁櫻空小姐私底下做愛嘅時候係咪都唔會做返嗰啲體位呢?
#:)#tiger:真係唔會!好似背面騎乘呢啲絕對係唔會做#donno#tiger不過而家諗返轉頭,一開始嗰時因為乜野都唔識,就按照哂監督講嘅去做,反正我都唔識所以就當著係正確答案先,所以一開始反而冇呢種違和感。

:):除咗性愛技巧之外,演技都漸漸有提升到。
#:)#tiger:演技呢... 有一套H漫畫改編嘅作品『ユメカウツツカ 日間1位 週間1位 月間1位 大人気同人コミックをS級超単体女優で実写化!!』,嗰套入面我啲演技真係差到不得了#sweat#tiger當我睇咗預告片嘅時候我心入面有一種「哇我拍成咁樣!」嘅感覺,同以前拍嘅劇情片係完全唔同感受。


IPX-674 ユメカウツツカ 日間1位 週間1位 月間1位 大人気同人コミックをS級超単体女優で実写化!! 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00674/

:):因為要配合返原著嘅內容,所以有好多劇情片嘅元素嘅裏面。
#:)#tiger:我覺得我應該學習一下先再去挑戰呢個劇本,真係覺得好唔好意思,好想再重新拍過一次!

:):數下數下櫻空小姐都有好多想重拍過嘅作品呢。
#:)#tiger:真係好難搞~我終於明白到自己唔擅長做戲,雖然比起一開始嘅時候已經進步咗好多,但仲係唔得,喺呢一方面真係好難有大嘅進步...


:):啱啱都有提到風俗題材,對你嚟講呢個主題係咪會易啲?
#:)#tiger:因為私底下嘅我都係俾人一種開朗嘅感覺,所以比較容易入戲,同嗰啲偏向黑暗系嘅作品差好遠,好難填補中間呢個差距#pcr#tiger但我會努力成長!只係可能會慢啲。

:):你覺得自己適合啲咩角色呢?
#:)#tiger:如果係講角色設定嘅話,我好鐘意最近嘅OL角色。

:):櫻空小姐講緊嘅係5月10號發售嘅呢套『勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL』。


IPX-868 勤務中…同僚喰い女子社員 ふわふわ巨乳で誘う元グラドル発情OL 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00868/

#:)#tiger:好似呢啲同我本人感覺相近嘅角色就好容易演到,我諗我係比較擅長呢類誘惑系嘅角色。

:):呢個故事係一個咩設定呢?
#:)#tiger:係由我去誘惑一個新入職嘅員工,雖然同好多人搞過,但今次嘅目標就係呢一個新入職嘅同事。有好多好可愛嘅內衣,可以有機會著到咁多靚衫令到我個人情緒更加興奮。




:):如果現實中真係有一個咁嘅OL就好了,呢套係一套展現出男人簡單欲望嘅作品。
#:)#tiger:我覺得就係因為咁所以好容易入戲,可以睇到我好積極咁誘惑人嘅場景,好推薦俾大家!一個開朗又性感嘅大姐姐係最誘人,同埋呢個都係Ideapocket嘅主題之一,好開心可以拍到一套展現到片商主題,自己又演得安心安穩安全嘅劇情片作品!

喺中出解禁嘅時候有猶豫,全靠有朋友嘅建議做決定!

:):另外就係6月嘅新作『隣に住む巨乳女子はボクのち○ぽをオモチャにするはずが、ボクの絶倫欲求お化けっぷりにイキ果てる毎日…』,睇標題嘅話,呢套嘅內容設定係咪有異常性欲嘅男人?
#:)#tiger:個標題太長,搞到好多人都唔知個主旨係啲咩#happy#tiger主要係我去做誘惑,然後用隔離屋嘅男人去做我嘅性處理玩具!不斷咁同嗰個男人做愛,然後發現原來對方性慾好強#lihkg2#tiger


IPX-884 隣に住む巨乳女子はボクのち○ぽをオモチャにするはずが、ボクの絶倫欲求お化けっぷりにイキ果てる毎日… 桜空もも
https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=ipx00884/

:):係一套不斷進攻嘅作品!
#:)#tiger:係吖,因為係喺同一間屋入面不斷做愛嘅作品,所以對於實際上係一套咩類型嘅作品其實已經有啲模糊... 不過現實都係會咁樣,不斷重複做一樣野嘅話個腦都係會變得模糊... 某程度上呢套作品大家都可以見到私底下嘅我嘅呢一面。




:):喺櫻空小姐出道之前,一日最多試過做幾多次?
#:)#tiger:嗯~應該3次已經係極限?雖然我覺得我可以做好多次都得,但現實入面我又未試過好似咁樣沉倫咗落去,冇去到咁癲。

:):咁喺呢套作品就可以睇到櫻空小姐做幾多次都冇問題嘅狀態#good#
#:)#tiger:都有可能係!係可以睇到我慾求不滿一面嘅作品。


:):跟著我地傾下關於中出呢個話題,櫻空小姐係喺上一年,出道嘅第4年先至有中出解禁,算係比較遲嘅時間。最近嘅專屬女優去到第3套已經解禁哂!呢個情況仲係越嚟越多。
#:)#tiger:講到中出解禁呢... 我好慶幸出嚟嘅成績好好。當時我收到中出解禁嘅提議嘅時候,實在好難令我對呢樣野有一個正面嘅諗法,對於我嚟講係好艱難嘅一步。

:):嚟到第4年先做呢件事,係比較難誇過呢個心理關口。
#:)#tiger:當時我去咗搵一個出道時候都有搵佢商量嘅朋友傾計,我話「我覺得今次咁樣解禁唔係一件好事。」,跟著佢話「但而家嘅你同以前已經唔同,你有能力做到呢樣野,呢樣亦都係你第4年生涯入面可以做嘅一個轉變,之後就可以拓闊自己嘅世界,咁樣唔係好好咩?」
我聽完佢咁講之後,我就決定咗要做呢個解禁。

:):真係要好好多謝呢個朋友!
#:)#tiger:而家好開心,冇嗰種以前咁否定嘅感覺,但有一件事比較可惜嘅係當中出解禁之後,就會好少見到中出以外嘅射精場景,我好想繼續俾人射喺其他地方。


之後想試下Les同亂交呢啲共演類嘅作品!

:):再睇返呢5年嚟嘅變化... 性欲呢方面又點呢?平時私底下會唔會自己自慰呢?
#:)#tiger:而家係會同女性朋友一齊去買女性用嘅玩具,係咪好積極呢#like#tiger我係好enjoy傾呢啲話題嘅人嚟,平時同朋友傾呢啲同埋去買玩具都會令到我好開心。

:):有一班可以同自己傾呢啲話題嘅朋友真係開心。
#:)#tiger:雖然佢地唔係AV女優,只係普通朋友,但都應該好好了解自己嘅身體,自己照顧好自己先至係最健康。



:):櫻空小姐鐘意啲咩類型嘅玩具呢?
#:)#tiger:最近買嘅呢... 而家海外嘅玩具真係好先進又有型,可以整到出面同入面一齊震#punchbag#tiger感覺好好,之前賣哂之後一直都未返到貨,我都係最近先至買到。



:):而家海外公司嘅玩具設計好多都好精緻,外型設計到好似化妝品咁。
#:)#tiger:係吖!有好多好多類型,真係好緊貼潮流。如果同日本嗰啲男人用喺女人身上嘅玩具相比嘅話,海外嗰啲比較新奇啲,最近Iroha出嘅產品就係行呢個路線,好正!呢一樣野並唔係因為我成為咗AV女優之後先開始,而係我覺得搵到自己嘅樂趣,了解自己嘅身體,照顧好自己嘅需要,呢啲野係一直都好重要。

:):將來想挑戰啲咩類型嘅作品呢?
#:)#tiger:我未試過拍共演,所以我想將來有機會可以同其他人拍共演作!一定會好開心!



:):櫻空小姐冇拍過共演作!已經出道5年,啱啱有講過中出解禁都係第4年先做,同埋好似都冇拍過Les嘅題材。
#:)#tiger:我冇試過Les,但我都覺得應該係幾好玩。唔止係Les,仲有亂交題材我都想試下。不過新解禁往往都會好hardcore,例如好似SM同肛交等等,我想挑戰呢啲以外嘅野。

:):喺VR作品入面櫻空小姐都挑戰咗好多唔同嘅場景。
#:)#tiger:不過拍咗幾次VR都係好唔習慣!普通嘅AV拍攝慢慢就習慣到,因為係一個月一套嘅頻率,但嚟到VR就進步得好慢,因為幾個月先至會拍一次,學習進度好慢!每次都覺得好難,每次都好似初學者咁#sad#tiger

:):同埋自己又睇唔到自己嘅演出。
#:)#tiger:冇錯吖,我睇唔到自己做成點,我又搵唔到一個正確嘅答案,雖然我知我可以買啲作品返嚟睇去學習... 但都係好難!我好唔習慣做呢類一個人嘅獨腳戲。


因為有Ideapocket先至成就出呢5年嘅成績!感謝感謝感謝!

:):櫻空小姐平時對FANS係點嘅呢?
#:)#tiger:喺咁多女優入面大家都係選擇支持我,我好想努力影多啲日常生活嘅靚相作為回禮,不過最近想勤力返啲嘅時候,account就俾人涷結咗#sweat#tiger

:):最近有好多女優嘅account都俾人涷結咗,真係麻煩呢。
#:)#tiger:如果可以喺SNS上面睇到FANS嘅回應就好,可以令到自己安心啲,知道自己做緊嘅野係正確,所以睇到大家嘅回應我好開心,好多謝大家嘅支持。



:):因為有FANS嘅支持先至可以繼續落去,另外櫻空小姐由出道到而家都係喺Ideapocket,冇移藉過去其他片商,Ideapocket對你嚟講有啲咩優點呢?
#:)#tiger:Ideapocket嘅優點... 我覺得係有一個屋企咁嘅感覺,當我講「我想試下呢樣呢樣」,佢地會好好咁聽我嘅需求同埋俾回應,所以有一種好安心嘅感覺。

:):就係因為有呢間片商,所以先至可以喺呢份工作上面持續咗5年。
#:)#tiger:真係好感激!因為係喺Ideapocket先至有呢5年,感謝感謝感謝!


:):嚟到最後,如果可以見返5年前嘅自己,有啲咩想同佢講?
#:)#tiger:嗯~我會想同佢講就算做唔到完美都唔緊要。

:):喺前篇訪問櫻空小姐有講過,因為自己係完美主義者,所以做唔到即興演出。
#:)#tiger:係吖,所以好辛苦,希望可以同5年前嘅自己講要對自己有多啲自信,淨係咁樣就已經足夠,想以而家嘅經驗話返俾以前嘅自己知!




:):而家已經冇5年前嗰種咁緊張嘅心情,輕鬆咗好多。
#:)#tiger:我諗我已經慢慢跨越咗嗰個階段,而家嘅我已經可以用一個好心情,好有自信咁去做演出。

:):最後請櫻空小姐講下自己嚟緊嘅目標。
#:)#tiger:喺作品方面,我會想去挑戰更加多唔同類型嘅題材,希望可以有機會同唔同嘅女優拍共演作,喺過往嘅拍攝過程入面我睇到好多自己嘅不足,同埋需要改善嘅地方,我想好好善用呢啲經驗嚟拍攝多啲更加好嘅作品。
以前嘅我唔係好識得為未來打算,但嚟緊我希望喺SNS上面會同FANS有多啲交流!

喺同櫻空傾計嘅過程,佢表現出好強烈想大家睇佢AV作品嘅感覺,展現出一個咁樣嘅氣勢。

而且亦都睇到佢為FANS著想嘅一面。

櫻空仲未試過嘅類型仲有好多,隨著年紀嘅增長,內在嘅性感都會慢慢增加,一齊期待櫻空桃喺未來嘅活躍發展!




沒有留言:

張貼留言