「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.12 古川ほのか(古川穗花) #1-4



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.12 古川ほのか(古川穗花) #1

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係2022年5月出道嘅新人古川ほのか(古川穗花),根據佢喺SNS上面嘅簡介,興趣好似係睇書同飲咖啡...就喺我以為佢係一位好斯文優雅嘅女仔嘅時候,聽完佢嘅故事,我發現古川小姐其實都有相當有趣嘅一面。



:)=記者
#:)#cow=古川

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - - 



曾經放棄過嘅夢想,想再一次實現

:):古川小姐今日請你多多指教,知道你出道嘅時間仲係好短,希望喺今日可以俾大家了解多啲關於你嘅故事!
#:)#cow:我係一個唔多朋友嘅人,自己都覺得自己係一個有啲奇怪嘅人...如果你接受一個咁樣嘅我嘅話,我會好開心。



:):嗯嗯,不過睇起嚟完全唔似呢。
#:)#cow:簡單啲講就係有社交障礙...同完人講嘢之後,會自己一個人喺度反省,睇下今日有冇講過啲好奇怪嘅說話。

:):係唔係對自己冇自信?
#:)#cow:其實就係因為想改變呢一個冇自信嘅自己,所以選擇咗呢個行業。由以前開始就好鐘意idol,曾經都有以成為idol嚟做目標,不過中途放棄咗...想改變呢一個會逃避嘅自己,所以開始咗呢份工作。我希望可以喺呢份工作上面好好努力,成為一個更有自信嘅自己#gold#cow



:):原來係咁,背後原來有一個咁樣嘅故事,咁喺呢個行業工作咗幾個月之後,有冇感覺到自己有咩變化?
#:)#cow:我諗之後會有好多機會,可以好似今日咁接受採訪同拍攝,雖然係另一種形式,但都算係做到當時自己想做嘅事,我覺得有少少幫助到我回復自信。



- - - - -

想改變冇自信嘅自己!

:):另外都想問下,當初點解會放棄想成為idol嘅夢想呢?
#:)#cow:喺嗰陣時覺得自己唔適合喺人面前露面,好驚,又好怕醜...

:):而家呢份工作都係一份會引人注目嘅工種,你自己又點睇呢?
#:)#cow:而家每次開工都會好緊張,但係可以喺陌生人面前充滿自信,堂堂正正咁行出嚟嘅話,無論係男人女人都係一件好型嘅事。我想成為一個咁樣嘅人,所以帶著勇氣,喺呢份工作邁出第一步#power#cow



:):咁樣古川小姐嘅夢想,係咪就係想成為一個好有型嘅女性?
#:)#cow:係吖,目標係成為就算只係著內衣都可以展露到自信微笑嘅有型女性。



:):古川小姐外表咁可愛,如果行有型路線嘅話應該會有好大嘅反差。
#:)#cow:唔會唔會,喺外表同內在之間都係會有一定嘅分別。

:):古川小姐外表似係一個擁有精彩生活嘅大學生,但其實仲係一個普通女仔...
#:)#cow:我都覺得自己一直喺度cosplay緊大學生咁#sosad#cow



:):Cosplay?
#:)#cow:出到嚟社會之後,有好多唔可以再做嘅嘢,所以我一直喺度訓練自己要扮成熟,等其他人發現唔到我嘅幼稚#sosad#cow

:):睇嚟古川小姐想成為一個social高手。
#:)#cow:我自己又唔覺喎,哈哈#hehe#cow

:):仲識得反擊添,某程度上咁樣都係一種反差。



- - - - -

今個星期既說明部分

古川穗花嘅透明感

屬於indoor類型嘅古川,
透明嘅肌膚,修長嘅手腳,睇起嚟就好似小妖精咁。



古川穗花個腦轉得好快!?

睇起嚟軟綿綿,實際上係會扮傻吐槽嘅類型。
差啲俾佢扮出嚟嘅嚴肅樣呃到...



- - - - - 

出道只有3個月,充滿新鮮感嘅新人古川ほのか(古川穗花),說明書企劃開始喇!
仲有好多仍然未知嘅魅力等緊我地去發掘!
下一集會睇到古川小姐令人意外嘅特技!
敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.12 古川ほのか(古川穗花) #2

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係2022年5月出道嘅新人古川ほのか(古川穗花)。

「想改變冇自信嘅自己!」,懷著呢個信念踏入呢個業界嘅古川,不斷不斷嘅工作,顯示出佢嘅努力,當面對自己弱點嘅時候,依然努力做到最好。今次我地會發掘古川嘅嗜好,會唔會搵到一啲意料之外嘅長處?睇完之後,相信你都會開始想為佢打氣。



:)=記者
#:)#cow=古川

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

文學少女嘅意外特技

:):上一集嘅訪問入面,古川小姐就話覺得好似戴著一個活躍系女子大學生嘅假面具...到底係咪真嘅呢?
#:)#cow:我覺得我完全冇呢種閃閃發光好活躍嘅感覺,怕生保,興趣又好老土,私底下亦都唔好玩SNS,又好少朋友,喺屋企一個人嘅時候基本上唔會講嘢...好多時都係咁。



:):但呢類女仔其實好受男士歡迎,順帶一提,古川小姐平時嘅嗜好係?
#:)#cow:我好鐘意睇書#:)#cow由細到大我都係鐘意自己睇小說,多過出去同朋友玩,喺午休時間我會喺圖書館,由書架頭睇到去書架尾。



:):原來係文學少女嚟,咁放假嘅時候係咪都係indoor派呢?
#:)#cow:係吖,而家都會喺屋企睇書睇戲,我唔係好鐘意出街,乜嘢運動都唔識,但自從開始喺呢一行工作之後,我開始近距離咁觀察到原來身邊有好多好好身材嘅女優,所以最近第一次嘗試咗個人健身。



:):向前邁進咗第一步!體力有冇變得好咗?
#:)#cow:因為仲係啱啱開始所以冇咩分別#sadbutsmile#cow拍攝作品要用好多體力,所以我都要好好努力,演技又完全唔得,第一次拍劇情片嘅時候好唔順利,仲喊咗出嚟#sosad#cow但我想繼續俾心機去做...喺運動呢方面都係。



:):古川小姐嘅努力大家都睇到,拍攝現場都聽到工作人員話「古川小姐嘅即興演技好犀利#like#tiger
#:)#cow:我覺得背台詞真係好難,至於即興演出...可能因為我睇好多書,所以喺腦海入面有好多人物同對白會浮現到出嚟,咁樣嘅角色會講咁樣嘅台詞,一邊咁樣諗一邊去演出角色,我覺得咁樣好開心。



:):真係令人意外嘅特技,但係做即興演出嘅時候會唔會好緊張?
#:)#cow:可能因為喺書入面有試過呢類擬似體驗,所以即興表演嘅時候又唔會點樣緊張,反而如果對白講到一舊舊咁嘅話個人就會好慌張#sosad#cow



- - - - -

雖然怕生保,但依然保持坦率嘅正能量

:):又想問下古川小姐,頭先你話自己唔多朋友,咁咩類型嘅人先同你做到好朋友呢?
#:)#cow:嗯...我係一個好我行我素嘅人嚟,非常悠閒,所以如果對方係一個冇耐性,又或者係好執著要跟住時間表同計劃做嘢嘅人,咁大家嘅節奏應該會唔夾,所以我同其他一樣悠閒嘅人相處得好好,男仔都係一樣。



:):係咪會特別容易對呢類人有好感呢?
#:)#cow:係吖...我鐘意有常識,可以lead著我嘅人,我覺得如果有一個人喺你錯嘅時候提醒你,係一件好幸福嘅事。



:):古川小姐喺呢方面好坦率,應該係話有好強嘅妹系感覺。
#:)#cow:冇錯,因為我對自己冇咩信心,所以一啲簡單嘅建議對我嚟講係好開心。



:):平時又會唔會攞自己同其他人比較呢?
#:)#cow:學生時期會有,身邊有好多人讀書同運動都比我好,我會因為做唔到然後變得好沮喪,所以我一直都秉承盡力而為嘅精神。



:):正能量到爆,我都感動到想喊。
#:)#cow:但係...我好想可以有一日可以由咁樣嘅性格度畢業,所以如果有人同我講鐘意我嘅缺點,包括一啲我做唔到嘅嘢,我會好開心。



- - - - -

今個星期既說明部分

古川穗花透過睇書學到嘅豐富知識

由細個開始就係書蟲,展現出聰明一面嘅古川,
只要睇過一次就唔會忘記內容,記憶力好都係其中一個優點。

(譯注:明明上面先話自己記台詞好差...)



古川穗花意外地係犬系

雖然講過自己冇咩自信...
但對親近嘅人會好聽話,距離打開我嘅心扉仲需要一啲時間喔。



- - - - -

古川穗花完美嘅自我分析家,擅長啲咩,唔擅展啲咩,鐘意嘅類型等等,全部表達到出嚟。
慢慢咁,我都開始了解多咗古川。

下一集,我地會傾下古川嘅閱讀喜好同戀愛故事♥

敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.12 古川ほのか(古川穗花) #3

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係2022年5月出道嘅新人古川ほのか(古川穗花)。

唔知道係咪打開咗心扉,古川比起一開始嘅時候講多咗好多嘢。雖然係怕生保,但睇嚟係打開心扉之後就會變得親近嘅類型。因為鐘意睇書嘅關係,古川嘅語言表達能力好高,今次係傾關於睇書呢個興趣,同戀愛嘅話題,仲會睇到佢嘅講究。



:)=記者
#:)#cow=古川

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

對於睇書呢個興趣,有非比尋常嘅講究

:):古川小姐第一眼俾我嘅感覺,同而家俾我嘅感覺開始有啲唔同,仲有冇其他令人意外嘅一面?
#:)#cow:係啲咩令你咁意外?係咪覺得我有種好似唔識拒絕人嘅感覺#sosad#cow



:):唔識拒絕人,又真係有嘅。
#:)#cow:我係嗰種好信人地俾我嘅建議嘅人嚟,早排我先至買咗個人健身教練推薦我嘅一隻蛋白質粉,平時去shopping嘅時候都係,好容易聽哂人講,之後就俾人帶著走。



:):咁樣會好容易買咗啲自己唔啱用嘅嘢。
#:)#cow:但係其他人推薦嘅書同動漫我都唔啱睇,越多人鐘意嗰啲我就越睇唔落去#sweat#cow

:):會唔會係因為古川小姐睇好多書,所以要求特別高?
#:)#cow:睇人地推薦俾我嘅書同動漫,我會有一種好似睇緊其他人寄生咗嘅感情嘅感覺,所以當我去揀書同電影睇嘅時候,我鐘意一路行一路自己揀,雖然會有機會揀唔啱,但個感覺會好好多。



:):所以人地推薦俾你嘅蛋白質粉就OK,但書就唔可以了。
#:)#cow:有時喺啲書封度,會寫邊個邊個出名嘅人推薦,一見到呢啲我就睇唔落#no#cow我會想嗰本書靜靜地,等我去發現佢出嚟,人地已經搵咗出嚟嘅嘢唔係幾吸引到我。所以喺呢種執著同隨便之間嘅差異,我覺得我算係比較激烈嘅類型。



- - - - -

古川穗花嘅秘密戀愛故事

:):喺好嗰方面睇,古川小姐係一個好有深度嘅人。
#:)#cow:嗯~~不過講開又講,有時我冇辦法坦率咁接受人地對我嘅讚賞,好似早幾日我同化妝師傾計,我話「冇估到大家會讚賞我做嘅嘢!」



:):慢慢理解到,古川小姐有啲似輕小說入面嘅主角咁。
#:)#cow:都可能係,有時當兩個人相處嘅時候,大家鐘意嘅嘢同唔鐘意嘅嘢,有機會會好極端,變成咗溝通障礙。



:):不過有要求都唔係咩壞事,雖然同唔同嘅人都做到朋友係好好,但要知道自己鐘意啲咩,先至會知自己做到同做唔到啲咩。
#:)#cow:我都同意,我唔擅長用LINE同人溝通,因為我好我行我素,如果同一啲同自己步伐唔夾嘅人傾計嘅話會好攰,所以都可以話我對於做朋友嘅門檻係好高。



:):咁樣講法,古川小姐係會想同拍拖對象保持相同步伐嘅類型?
#:)#cow:係吖...溫柔大方嘅人會比較好,例如可能想去嘅鋪頭冇開門、又或者serve嗰個店員態度好差、又或者食嘢嘅時候發現間餐廳有好多蟲喺度...喺約會入面一定會發生好多意外嘅情況,我鐘意一啲唔介意突發情況,享受現況嘅人#hehe#cow



:):犀利,啲情況描寫得好具體。
#:)#cow:就算想去嗰間鋪頭冇開,都要享受搵其他鋪頭嘅過程,如果對方係一個咁樣嘅人,無論做啲乜嘢都會好開心,唔想同特別積極嘅人一齊,淨係想平平靜靜咁渡過。



:):古川小姐意外地唔係一個注重細節嘅人,除咗睇書之外。
#:)#cow:雖然唔會在意約會嗰時嘅意外事件,但係會好在意對方係點樣諗,如果對方喺成個過程都表現到好悶嘅話,我會努力去改變個氣氛。所以如果對方係啲唔會諗太多嘅人,自己都會輕鬆啲#:)#cow



:):年紀要幾大先至會適合?
#:)#cow:大年紀嘅會比較好,比起做姐姐,都係想喺自己鐘意嘅人面前撒嬌,對著自己心儀嘅人會變成好坦率,想撒嬌嘅類型。



:):只要變得親近嘅話就會變成忠犬type。
#:)#cow:係吖,好似今次訪問咁,而家都越嚟越開心,講咗好多嘢,所以都有啲擔心會唔會講錯嘢#sad#cow



- - - - -

今個星期既說明部分

古川穗花喺鐘意嘅人面前會變成狗狗🐶

雖然鐘意同憎厭嘅喜好好極端,但親近咗之後就會變成狗狗🐾

只係會對自己親近嘅古川,太可愛了!



古川穗花對於自己鐘意嘅作家好有要求📕

當問到佢鐘意嘅作家係方個嘅時候,佢話:「我決定唔到...」
因為對書有強烈嘅愛,所以都有相應嘅研究。



- - - - -

隨著訪問繼續落去,緊張氣氛開始減退,講多咗好多嘢!
大家會想同古川小姐約會嗎?

下一次就會完成古川嘅使用說明書!
當睇完呢份說明書之後,包圍喺古川身上嘅神秘氛圍可能就會慢慢消失!?

敬請期待!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」訪問企劃 vol.12 古川ほのか(古川穗花) #4

想窺探一下可愛少女又纖細又複雜既少女心嗎?

「如果你讚我呢啲地方既話會好開心!」
「希望呢度你會留意多啲...」
「冇同FANS提過既各種事情...」

喺呢個企劃,我地將會深入探討Ideapocket專屬女優,製作一份使用說明書,今次嚟到呢個企劃度登場嘅係2022年5月出道嘅新人古川ほのか(古川穗花)。

同清秀嘅外表相反,有少少御宅族感覺嘅古川,今個星期終於完成佢嘅使用說明書。今次訪問挖掘咗好多古川「深入」嘅一面,而佢本人仍然尋找緊佢將來嘅夢想,睇完呢個訪問之後,如果你有發現一啲適合佢嘅夢想,記得喺佢嘅SNS上面留言話俾佢知。



:)=記者
#:)#cow=古川

翻譯:新東寶翻譯製作

- - - - -

仍然尋找自我

:):通過今次訪問,我知道咗好多古川小姐不為人知嘅一面。
#:)#cow:可能因為大家開始交心,然後就講咗好多嘢。



:):真係可愛。
#:)#cow:我同自己交心嘅朋友會玩得好埋,如果唔係咁close嘅話,我覺得連坐埋同一枱食飯都有困難#no#cow諗諗下,我都唔係好擅長同其他人一齊食飯。



#:)#cow:好多人可以好輕鬆咁就講「下次出嚟約食飯!」,但對於我嚟講「一齊食飯」呢件事嘅門檻係好高...我唔習慣喺飯局入面講啲門面交際說話,會搞到我成日問啲低能問題#sweat#cow同埋我都唔鐘意一啲忽然同你拉近距離嘅人。



:):嗯嗯。
#:)#cow:但我又可以同一啲忽然出現喺飯局嘅人相處得好好,可能因為唔需要預先打好關係,可以有一種講咩都得嘅安心感。

(譯注:呢段唔係好肯定係咪咁譯,譯極都唔係好通順。)

:):又好奇問下,古川小姐鐘唔鐘意食嘢?
#:)#cow:其實一般般,平時唔肚餓嘅話就唔會食飯,淨係食零食就算,漸漸就連飯都唔係好想食。



:):最鐘意食嘅零食係?
#:)#cow:嗯~百力滋,我個飽肚感好奇怪,可能因為平時成個人嘅節奏都好慢,所以好快就feel到飽肚。



:):真係可愛。
#:)#cow:但係我好鐘意煮嘢食,我鐘意整啲嘢出嚟,好似音樂、畫畫,我想做多啲呢啲嘢。



:):如果可以喺呢份工作入面挑戰到呢啲項目就好了。
#:)#cow:好似Vtuber咁,睇落好好玩好開心,整一個角色出嚟,用另一個身份去講嘢,好好玩。



:):我都覺得好適合古川小姐,特別係因為古川小姐係一個有趣嘅人。
#:)#cow:吖,俾你發現咗...其實我鐘意同人傾計,感覺上會好有趣,而家嘅自己都仲係會想同人保持距離,唔想俾自己受傷,喺一開始嘅時候唔想俾自己陷入得太深。但由而家開始,我想open mind一啲#hehe#cow



:):古川小姐有冇啲咩特技令你覺得適合做Vtuber呢?
#:)#cow:有啲難開口...我可以扮到初期Pokemon啲叫聲,仲要好好聽。

:):係非常適合呢個行業嘅特技!
#:)#cow:有少少同我嘅人設唔係好夾,所以我一直都冇同人講過...



:):似乎會誕生出第二個大喜利姐姐...又想問下,古川小姐鐘意嘅Pokemon係?
#:)#cow:係喺2ch上面俾人排喺「老土樸素嘅Pokemon排行榜」入面...我鐘意紅藍寶石世代嘅甜甜螢(イルミーゼ Illumise),螢火蟲系列嘅Pokemon。

(譯注:大喜利係日本嘅搞笑藝人技能,類似玩膠嘅表達手法,而第一個大喜利姐姐係深田詠美。)



:):連呢啲地方都有反差,古川小姐果然係一個有趣嘅人,最後...想問下你將來嘅夢想係乜嘢?
#:)#cow:我想不斷探究唔同嘅新事物,我鐘意睇書,所以我想搵到一份可以俾我寫嘢嘅工作,同埋我都鐘意俾人影相,所以我想喺 #Escape 上面出一本電子寫真。

:):收到,轉頭就同相關人士反映!



- - - - - 

古川穗花嘅使用說明書完成喇!



經過四個星期嘅訪問,古川ほのか(古川穗花)嘅使用說明書終於完成喇!越挖得深,越細味得耐,就見到更多古川小姐深入嘅一面,雖然佢話需要一段時間先至可以好好咁理解佢,但只要佢肯對你打開心扉,就會變得非常坦白。



使用說明書企劃,多謝你睇到嚟呢度!

下一次,將會係人氣急升嘅可愛baby face!
同絕頂身材嘅不平衡感!

「ひかりん」,梓ヒカリ(梓光莉)嘅訪問!敬請期待!

沒有留言:

張貼留言