6月咁熱去日本見11個女優+少量美食+夜景 Part 2

23/6, 今日同樣都係黃昏先至要返嚟玩Event,日頭時間就決定要去渋谷買另一個我好鐘意嘅日本女子組合,日向坂46成員加藤史帆出嘅寫真集:








點解要專登出去渋谷買呢,係因為HMV SHIBUYA有限定封面#sad#cow同埋呢間HMV間唔中都會搞AV女優嘅見面會,當然尺度就一定冇AV碟鋪咁大啦#sad#cow




買完書就上網㩒下附近有咩好食,搵到一間喺SHIBUYA STREAM附近嘅漢堡飽,食返一餐西餐:

  
ザ グレイトバーガー スタンド (THE GREAT BURGER STAND)
東京都渋谷区渋谷3-21-3 渋谷ストリーム 1F


 
(冇記錯好似係1700円嘅Double Burger。)

今日要見兩個女優,喺見第一個女優排隊嘅時候,我又撞返上次10月嚟同我傾咗好耐AV女優嘅日本哥哥仔。

哥哥仔:哦!又係你!?
#:)#cow#oh#!乜你又喺度!!
哥哥仔:你又嚟日本見女優!
#:)#cow:笑什麼畜生.jpg#emo#rabbit你咪又係喺度排隊見大波妹!

我地兩個傾下笑下,排隊嘅時間過得特別快,今日第一個見嘅係上次都有去佢寫真集event嘅SOD巨乳女優,恋渕ももな(戀瀏桃菜)[bouncer][bouncer]



上次佢嘅寫真集event冇影到佢著水著,所以今次專登返嚟覆啅#:-[#rabbit我初時仲以為佢係M Cup,跟住日本哥哥仔同我講原來佢已經升咗上O Cup#sad#cow對於望慣港女身材嘅我,有啲好似見緊外星人咁嘅感覺#sad#cow

唔講咁多,睇相:

   

呢場活動仲有一個特別嘅地方,就係兩個在場嘅SOD Staff都係女仔嚟,莫非女子社員系列係真嘅#confuse#rabbit?於是傾計嘅時候,就意外地有一段咁樣嘅對話:

#:)#cow:恋渕小姐你好,上次我有嚟你嘅寫真集event,今次專登再嚟見多你一次。
:):你真係好,多謝你。
#:)#cow:直接咁講有啲唔禮貌,不過恋渕小姐身材真係好勁#adore#香港女仔都冇你咁犀利。
:):唔緊要#mock#pig多謝你嘅讚賞#mock#pig
旁邊嘅工作人員:嗯...好似我呢啲就係香港女仔嘅身材:-(...
#:)#cow:我唔係咁嘅意思#shocking#pig姐姐仔我唔係笑緊你#shocking#pig

希望我唔會俾SOD blacklist啦#O:-)#fs


(「多謝你讚我身材好!希望你會一直鐘意我啦...」by 戀瀏桃菜)

合照只有一張,所以砌個心就算:


影完恋渕之後我就趕去另一場event,又係另一個我之前見過嘅女優,Moodyz專屬嘅宍戸里帆#:)#cow佢仲記得我係第二次嚟佢嘅event,讀得書多嘅大學生記性真係好#hehe#cow





(今次呢套衫好睇過上次嗰套。)

合照除咗我個指定pose之外,仲有上次嗰個郁都唔郁,成碌木咁嘅pose:




傾計嘅時候:

:):今日我呢件衫呢,係日本嘅一個故仔入面嘅角色,每年男女主角只可以喺七月見一次面...
#:)#cow:哦~我知你講緊乜嘢,中國都有呢個故仔#:)#cow(七夕個日文我鬼識咩#sad#cow
:):真係嘅!?呢件衫就係嗰個公主會著嘅嗰件衫嚟!


(「好開心今日見到你,下次再見~」by 宍戸里帆)

宍戸里帆係一個相當健談嘅女優,嚟緊佢同另一個巨乳女優中山ふみか喺8月有共演,鐘意大波妹嘅朋友唔好錯過#champagne#tiger


(MIDV-431 むっちり巨乳と敏感おま○こでドバドバ連続ヌキしてくれるハーレム風俗フルコース 専属W巨乳初共演 宍戸里帆 中山ふみか)

夜晚同一位嚟咗日本做嘢嘅香港朋友(佢追波多野結衣#sorry#cow)食咗一餐沖繩料理,就完結咗成日嘅行程:)


(冇拎葵司立牌過嚟[sosad]用住miru頂住先[sosad]
 

24/6,今日嘅行程係中午時間去渋谷參加一場有兩個女優嘅公開收錄活動,完咗之後就落橫濱玩另一個新人女優嘅event,之後喺橫濱影完夜景就返酒店:)

中午參加呢個公開收錄活動嘅女優,一個係Moodyz新一代發電機大叔殺手,八木奈々(八木奈奈),另一個就係我呢次旅程嘅第二個主要目標,古川ほのか(古川穗花)。



兩個女優嘅共通點都係外表望落斯斯文文#hehe#cow八木奈々自己有一個行街散步嘅節目,早排就搵咗古川上去做嘉賓,今日嘅呢場公開收錄就係呢集節目出碟嘅宣傳活動嚟,地點係喺渋谷嘅一間Bar,又係幾年前曾經嚟過嘅地方,所以搵起上嚟都唔太難。





至於買碟就唔係買AV,而係買返呢個節目製作組出嘅Blu-ray,買夠4隻就可以同兩個女優單獨各兩張合照,三個人一齊一張大合照,再加兩張簽咗名嘅即影即有相,福利方面算係幾好#clap#rabbit



早報名嘅話入場費係6000円,現場買飛就係6500円,嘢食嘢飲就另計,每嗌兩樣飲品/嘢食就會有抽獎劵;而特別飲品就係分別代表八木奈々所屬片商Moodyz嘅粉紅色cocktail,同埋代表古川ほのか嘅片商Ideapocket,所整嘅藍色cocktail

今日講到明係撐古川,就梗係嗌藍色啦#drink#rabbit

  
(因為個早餐未落格,所以嗌兜枝豆𡁻下就算#eat#rabbit

成場公開收錄大概係兩個鐘頭,八木奈々作為主人家當然係首先出場,喺開始錄影之前就有一段咁樣嘅小插曲:

主持人:八木小姐你今日著條裙好靚喎:)不如企起身俾大家睇下:)
八木:嗯~~我日日都係咁靚架喎~~(企起身轉咗個圈,全場拍哂手掌#clap#rabbit
八木:大家真係好人:)俾啲嘢大家睇:)(八木忽然之間烏低身夾胸,台下面成班大叔即刻wow wow#love#

怪唔知得八木紅得咁快[sosad]真係了解啲大叔FANS想睇咩[sosad]

成個公開收錄頭半part就係一齊睇返當日錄散步外景嘅片段,之後兩個女優就玩遊戲,包括拗手瓜、黑白配、同埋傳氣球呢啲比較簡單嘅game;之後就到影相環節,因為坐得比較偏,又冇長鏡,所以只可以咁影:








到合照時間,因為想爭取多啲時間同佢地兩個傾計,於是我叫工作人員影即影即有相,八木係第一個同我影合照:

#:)#cow:你好你好,我係香港嚟嘅新東寶。
:):Hello~影相你想要咩pose?
#:)#cow:不如就砌個心啦。
:):好吖~係呢,香港人點樣講「砌心」?
#:)#cow:通常會講「心心」(廣東話)咁樣。
:):哦~~心心!心心~!(廣東話)

我諗淨係呢幾句大家都應該feel到八木喺FANS應對呢方面玩到幾熟手,由我講係香港嚟到佢諗到話題,前後唔夠兩秒,已經可以令到FANS對佢好感度大增。


(除咗砌心之外就係用返八木個招牌pose,佢個名「奈々」日文發音同數目字7一樣,所以就砌個7出嚟,不過其實唔係應該跟佢個姓一樣砌8比較啱啲咩#sad#cow

至於古川呢:

#:)#cow:古川小姐,好耐冇見。
:)#oh#...!係你!你係新東寶!你又專登喺咁遠過嚟!
#:)#cow:仲記得我個名#sosad#cow古川你真係好#sosad#cow
:):上次直播講錯咗你係台灣嚟,真係唔好意思。(事緣有一次佢開直播我入去打招呼,佢記錯咗我係台灣人#sad#cow
#:)#cow:唔緊要唔緊要,好小事啫#:)#cow上次你用廣東話寫blog呢件事,香港好多朋友見到都好開心。
:):真係嘅!?咁就好喇!


(同埋我仲同佢講,8月台灣TRE成人展都會過去撐佢場#hehe#cow總之我要捧紅古川#fire#tiger


(日文叫ハーレムショット,即係後宮攝影,再簡單啲嚟講就係同哂全部嘉賓一齊影合照。)

而事後兩個女優都有影低收咗嘅禮物放上Twitter,我揀咗兩盒餅俾佢地一人一盒,紅色俾古川,綠色俾八木:

https://twitter.com/yaginana0903/status/1672556970489040896?s=20


https://twitter.com/honokafurukawa5/status/1672514100772114433?s=20

完場喺門口送埋兩個女優走之後(八木見到我嗰時仲喺度不斷心心心心#sweat#cow),我就出發去橫濱參加另一場event,主角係Prestige今年2月嘅新人 ,個名叫鈴の家りん(鈴之家鈴),無論日文定中文佢個名都非常橋口#sad#cow


(如果要歸類嘅,佢應該算係童顏巨乳女優#wa#cow


(當日嘅另一場活動佢著嘅水著。)







影相嘅時候就已經覺得,點解呢個𡃁妹好似冇乜表情咁嘅#sweat#cow莫非聽到我係外國嚟所以好緊張#sweat#cow

於是喺傾計嘅時候:

#:)#cow:你好,今次係我第三次嚟橫濱,橫濱真係好靚呢~
:):哦...哦:)
#:)#cow:(轉另一個話題)係呢,鈴之家小姐知唔知橫濱有部好大部嘅高達?
:):哥彈?
#:)#cow:唔係唔係,係高達,咁樣樣嘅。(即刻上網搵相俾佢睇)
:):哦...哦:)
#:)#cow:(又唔得?又轉另一個話題)鈴之家小姐係咪關西人嚟?聽你講嘢好重關西腔。
:):係吖,我係關西人。
#:)#cow:...
:):...

都算係我去過傾計時間最odd嘅一個event#sadbutsmile#cow我諗爆頭都淨係諗到呢啲話題喳#sosad#cow


(「記得睇下我喺新呢套作品出汗出得幾勁吖~」by 鈴之家鈴)


(正所謂冇比較冇傷害,八木同古川都起碼有幾句傾到#sosad#cow但鈴之家呢個𡃁妹真係傾唔到落去#sosad#cow

之後就喺橫濱影咗一陣夜景:








 

旅程嘅兩個大目標都已經完成,心情都輕鬆咗唔少,飲少少酒之後就返酒店瞓教了#sleep#cow


25/6,今日冇event去,係徹底休息嘅一日,瞓到下晝1點幾先出門口,本來諗住去神田嘅鬼金棒食個拉麵,點知又係咁多人排隊#sosad#cow



就喺我仲煩惱緊點解決食晏問題嘅時候,忽然之間諗起,相澤南以前好似有喺自己個Youtube Channel介紹過一間喺神田嘅麻婆豆腐餐廳:

https://youtu.be/8fSjVs10XWY

抱住但試無妨嘅心態,我就決定去聖地巡遊一下:




麻婆豆腐TOKYO 神田本店
東京都千代田区神田司町2-4-2 ME神田司町ビル 1F


因為唔知佢有幾辣嘅關係,於是我就嗌咗個小辛嚟試下:

 
(王道の四川系辛シビ東京麻婆豆腐 小辛 1000円)

呢兜麻婆豆腐好食到不得了,相澤南介紹嘅果然有水準#hehe#cow不過小辛真係冇咩感覺,下次可以試下嗌中辛,利申平時喺譚仔嗌開雞肉腩肉麻辣三小#:)#cow

 
(順帶一提相澤南呢個癲婆係食30辛同50辛嘅#sad#cow

而喺相澤南條Youtube片入面就有提到,如果落單嗰時同店長講你係睇咗相澤南條片而嚟嘅話,店長會送返一個杏仁豆腐甜品俾你食:)不過條片都成半年前,唔知呢個推廣仲生唔生效呢#sad#cow


(喺條片嘅description有寫呢一個合作推廣)

於是:

#:)#cow:Er...唔該。
:):21314,請問客人要啲咩?
#:)#cow:是咁的,我係想嚟食相澤南嘅豆腐#:)#cow...唔係唔係#no#cow我係睇咗相澤南條片所以專登嚟呢度試下麻婆豆腐,想請問而家仲有冇嗰個送杏仁豆腐嘅推廣?
:):哦,有吖,可以幫你安排。

於是喺食完成餐麻婆豆腐之後,店長就送咗個杏仁豆腐甜品俾我食:




原來豆腐都可以咁好食#sosad#cow食落有啲似豆腐花嘅感覺,不過個質感冇好似香港食嗰啲咁樣,一入口就散哂,果然相澤南冇介紹錯#sosad#cow下次嚟東京一定要再嚟食相澤南(推介)嘅豆腐#sosad#cow

食完豆腐之後,嗰日東京天氣實在太熱,頂唔順返酒店瞓晏教,等太陽落山先再出嚟#sleep#cow

黃昏時分就去咗中野行街:





又到咗上網搵下有咩好食嘅時候,發現原來中野有一條飲食街,入面超多嘢食,揀咗一間評價唔錯嘅試下:



GEN (手しおごはん 玄 中野店)
東京都中野區中野3-36-4



(初夏のときめき定食 1380円)

(非常足料)

返酒店之前就去淺草影下相,夜晚少人好多,行又行得舒服,影又影得舒服#:)#cow







待續

沒有留言:

張貼留言