「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」Vol.1 相澤南 #1-4

由今個星期開始既新企劃,人氣片商Ideapocket(以下簡稱IP)出品,等你可以對IP社專屬女優有更深入了解既個人專訪,「使用前請先閱讀💗~我的使用說明書~」,新企劃開始喇!


「希望你可以多啲留意我呢啲地方!」、「如果你多啲讚揚我呢啲優點我會仲開心!」等等既意見,由女優本人講述自己既長處同短處,很作成一本女優本人既使用說明書。

作為值得記念既第一次嘉賓,我地邀請到FANZA成人大賞2019最優秀女優賞得主,IP社女皇,相沢南小姐大駕光臨!

當你睇完呢篇「使用說明書」,了解更多關於相沢南既資料同弱點之後,你可能會更加想落力啲支持佢架!



:)=記者
#:)#cow=相沢

- - - - -



同FANS既珍貴交流!

:): 有聽講過相沢好珍惜同FANS既相處機會同時間,但最近疫情既影響之下同FANS既見面會活動都好難順利舉行,有幾耐冇搞過活動呢?
#:)#cow: 今年只係舉辦過三次活動,但之前足足有一年時間冇開過活動呢#sad#cow

:):冇得同FANS見面交流會唔會覺得好寂寞?
#:)#cow: 非常之咁寂寞#sadbutsmile#cow不過而家舉行既活動都做足防疫措施,所以能夠可以再同FANS見面真係好開心。



:):同FANS見面之後會唔會更加提起到精神?
#:)#cow: 當然會!見到一個個FANS都健健康康咁樣真係好開心,「吖太好喇!大家都冇事!大家都要保重身體!」,喺活動度我都有咁樣講。但係,就算而家你嚟參加我既活動,都要隔住亞加力膠板,真係覺得好對FANS唔住呢#door#cow...

:):連影合照既時候都要被隔住塊板,想握手同掂FANS呢啲舉動都做唔到呢。
#:)#cow:真係心都痛埋,但現時環境最緊要都係安全,喺會場見面既時候大家都安心啲。



:):FANS既心聲似乎你都好了解,咁FANS多數會讚你啲咩地方呢?聽講好多FANS都係答「相沢南既全部都好正!」,你自己又點睇呢?
#:)#cow:好多人都話我對眼好靚呢#hehe#cow



:):相沢小姐對眼真係傾國傾城既,你聽過既讚美說話又係點樣呢?
#:)#cow:啲人多數係話對眼好通透,「對眼好似識發光咁!」、「眼睫毛又長又靚!」,都會聽到佢地咁講。

:):羨慕死人喇!
#:)#cow:呵呵呵#mock#pig



:):講起上嚟連眼白既部份都係咁靚呢...
#:)#cow:真係識講說話氹人開心既啫#grab#cow

:):正常嚟講我地都會見到眼白到有啲微絲血管,但睇相沢小姐真係完全係晶瑩剔透,平時有冇用開眼藥水?
#:)#cow:好少用眼藥水,亦都冇特別用啲咩去護理保養。其實我好怕日頭陽光曬到,所以喺拍攝既時候我都會搵啲可以遮蔭既地方。

:):咁喺裝喺攝影機上面既大光燈呢?嗰啲又適應到嗎?
#:)#cow:嗰啲又冇問題#power#cow

:):咁睇嚟平時相沢小姐都好注重防曬喎。
#:)#cow:冇錯吖,平時出街我都會戴住太陽眼鏡,如果唔係陽光直射入眼都會好痛#no#cow

:):睇嚟相沢小姐平時既保養就係遠離紫外線,所以先keep到對眼咁靚。講開又講,相沢小姐你塊面真係好細!頭先一睇真係嚇親。
#:)#cow:多謝你既讚賞#medal#cow

:):同我隻手掌一樣咁大,咁樣可以係讚賞卦?
#:)#cow:...你都可以咁講既#sweat#cow

:):經由自己把口講出嚟既自誇,多少都有啲怕醜,但呢份謙虛都係相沢小姐咁有人氣既秘訣之一。FANS多唔多話你塊面好細呢項優點呢?
#:)#cow:佢地都會咁講。其實由自己講出嚟真係有啲唔好意思,喺作品度睇到我既話,可能你會以為我生得好高,但其實都係因為我塊面睇落細所以影響咗個觀感。其實呢,我只有155cm高,FANS見到我真人既時候都會嚇親,話「哇原來你咁細粒!」。



:):睇落相沢小姐有八頭身既身材呢。
#:)#cow:其實我自己都冇計過#hehe#cow

:):塊面咁細真係令人羨慕。
#:)#cow:睇嚟你對我既第一印象係「塊面好細」呢樣野。
:):眼大大塊面細,直頭好似少女漫畫入面啲角色咁!

- - - - -

今個星期既說明部分

相沢南既眼睛

閃閃發光既雙眼非常通透,眼睫毛好長。
唔擅長應付猛烈陽光,出街一定要戴太陽眼鏡。



相沢南既身材

塊面細既關係,影響到身材望落以為好高佻,實際上好細粒,見到真人既時候唔好被佢嚇親。




第一個禮拜既內容就去到呢度!相沢小姐對眼真係令人留低好深刻既印象,訪問完之後既攝影更加感受到嗰對如同寶石一樣既眼睛...

訪問當然未完,下個禮拜繼續有相沢南小姐既使用說明書,敬請期待!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Ideapocket(以下簡稱IP社)出品,「 使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」,第二個禮拜既訪問!透過簡單既說明,令你對IP社既專屬女優有更深入既了解。有別於一般FANZA訪問既角度,「希望你可以多啲留意我呢啲地方!」、「如果你多啲讚揚我呢啲優點我會仲開心!」等等既意見,由女優本人分析自己既優點同缺點!

上個禮拜我地邀請到相沢小姐大駕光臨,成為我地第一次訪問既貴賓,今個星期又會揭開啲咩秘密?一齊嚟睇睇!



:)=記者
#:)#cow=相沢

- - - - -

:):相沢小姐真係有好多優點呢,喺你成為AV女優之後,有冇一啲改變又或者增添咗魅力既地方可以話俾我地知呢?
#:)#cow:嗯...以前我唔會特別注重自己既身型,當我成為咗女優之後,我開始咗去做肌肉鍛鍊嚟維持自己既體態。應該睇得出卦...? #sad#cow

:):而家會唔會話特別去練某啲部分?
#:)#cow:我本身好鐘意做運動,所以其實每日都有做一啲鍛鍊...如果要舉例既話,我以前唔會刻意去鍛鍊屁股既肌肉同線條,但入咗呢一行之後就開始有呢個意識要去做,都係因為呢一份工作而開始!

:):讀書既時候有參加啲學會嗎?
#:)#cow:我有參加網球學會。



:):有相沢小姐喺度肯定係全場焦點啦!
#:)#cow:點會呢,嗰個係女子網球部嚟#mock#pig
:):如果學校有個好似相沢小姐咁既學生,一定係學校既風頭躉!



:):仲有玩其他體育運動嗎?
#:)#cow:其他運動就冇玩了。
:):相沢小姐由學生時期就開始養成標準身型...可唔可以同FANS講下,你頸以下有邊啲吸引既地方?
#:)#cow:我諗...係個屁股!



:):相沢小姐既屁股的而且確好吸引,好結實既感覺!
#:)#cow:你咁講我好開心!為咗練到屁股結實既感覺同唔令到佢下垂,我健身既時候會著重喺屁股上半部既肌肉,令到個形狀更加圓潤,另外仲會練腰下面既肌肉。如果你覺得肌肉唔夠靚既話,健身真係可以幫助到你好多!

:):有教練指導你既動作嗎?
#:)#cow:我冇請教練,以前我都會落去GYM,但而家就喺屋企做拉筋同健身。

:):喺屋企都練習真係夠哂勤力,相沢小姐對於美態有好高既追求!另外想問既係...健身之後會唔會影響到身體接觸時候既敏感度?
#:)#cow:喺掂到既時候一定會感覺到唔同,合作既男優有講過:「好強烈既彈性呢。」#hehe#cow



:):聽到呢啲讚賞自然會更加努力啦?
#:)#cow:其實我覺得練得太過過火又唔好,我覺得而家咁樣就OK,所以我希望可以維持住#power#cow
:):咁又係,如果變咗筋肉相沢就成個形象都唔同哂#:)#dog
#:)#cow:我會盡量避免既#mock#pig

- - - - -

今個星期既說明部分

相沢南既屁股

下半身相當結實,經過FANS,工作人員稱讚之後,透過健身努力鍛鍊屁股部分,而家可以引以為傲。



相沢南既運動

學生時期係網球學會既成員,一定,一定係風頭躉嚟!(記者FF)



第二個星期既內容就嚟到呢度,相沢小姐真係一個好努力既人呢...睇嚟要維持完美體態就要多啲喺屋企食多啲野!(又懶又想FIT既記者又FF)

預計會有4個星期既每週更新,下個禮拜再見!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

相沢既魅力點係手同鎖骨!至於弱點就係...解開人氣女優個人資料既新企劃!Ideapocket出品,「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」vol.1 相沢南 第三集!



:)=記者
#:)#cow=相沢

- - - - -

:):啱啱留意到,相沢小姐啲手指都好靚!以你155cm既身高,一般嚟講手都唔會好大...
#:)#cow:係,以我既身高嚟講我對手算係大...

片商職員:靚手指通常俾人感覺都係識得彈琴!
#:)#cow:但我唔識彈呢#sad#cow以前我爸爸有問過我「點解你唔試下去做Parts Model?」,之前未俾人讚過都冇留意,後來開始注意身邊既人隻手既時候就發現,咦原來我啲手指真係好長#bye#cow

(註:Parts Model意思係淨係show身體某一啲部位嚟影硬照既model。)



:):但相沢小姐係手掌細,所以顯得手指又長又靚,喺拍攝既時候有好好運用呢個優點嗎?
#:)#cow:俾人話過「你對手好sexy。」,拍攝打飛機場景嗰陣,同埋用手指玩弄嗰啲場景都俾人咁樣講過...


『超淫語!激エロ! ドS痴女メンズエステの死ぬほど気持ちいい強●射精VR 私の極テク味わって最高の射精してみてはいかが 相沢みなみ』(IPVR-095)

:):除此之外,喺片場仲有俾人讚賞過啲咩地方呢?
#:)#cow:仲有就係鎖骨,尋日拍攝既時候有人讚過「突出嚟既外型好靚。」

片商職員:真係好靚,希望多啲人可以留意到!
#:)#cow:我直頭覺得鎖骨突到可以拎出嚟裝水#sad#cow



:):鎖骨既型真係好靚,但鎖骨同手指都係天生,唔可能可以好似其他地方咁保養同訓練[sosad]相沢小姐平時揀衫既時候又會唔會特別注意呢啲地方呢?
#:)#cow:我又唔會專登去強調鎖骨既部份,但我喺拍攝既時候會專登揀啲露到頸部份既衫。

:):原來係咁,相沢小姐喺呢啲地方都有特別注意到呢。調返轉,又有冇一啲地方係你覺得冇自信,又或者係弱項既部位呢?



#:)#cow:以前我對於自己既下半身好冇自信,然後FANS同我講「你屁股好靚!」,於是我就開始做下半身既肌肉鍛鍊,慢慢就冇咗嗰種自卑感,而家仲越嚟越滿意自己既下半身!



:):聽咗咁多相沢小姐既優點,所以先想問下有冇弱點,冇諗到連最後既弱點都冇埋!
#:)#cow:要我再搵啲弱點出嚟嗎#sad#cow...
:):唔駛唔駛!弱點唔一定要有,在我嚟睇相沢小姐已經好完美喇!

- - - - -

今個星期既說明部分

相沢南既手指

修長既手指非常適合做Parts Model同彈琴。
呢個亦係最近發現既新魅力點,手部好性感。



相沢南既鎖骨

明顯露出既鎖骨可以拎嚟裝水,靚既鎖骨會令人留低好有魅力既印象,喺揀衫既時候要留意可唔可以突出呢個優點!



第三個星期既內容就係咁多!不斷留意相沢小姐既身體部份,會越嚟越俾佢吸引住!能夠咁近距離觀察女神既身體,呢個真係一個好企劃吖!:P

下一集就會發掘相沢小姐既內在一面,呢份說明書最後會點樣?每個星期持續更新,敬請留意!



 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ideapocket出品,「使用前請先閱讀
💗
~我的使用說明書~」,相沢南小姐既訪問嚟到最後一個禮拜!呢個禮拜我地將會進一步貼近相沢內在既魅力!連埋之前#1-#3既介紹,總結哂相沢小姐既優點同弱項之後,呢本使用說明書就完成喇!一齊享受到最後啦!



:)=記者
#:)#cow=相沢

- - - - -

:):喺最近,特別係Stay Home既期間,多咗好多時間喺屋企,平時你喺屋企會做啲咩呢?
#:)#cow:成日俾人問呢個問題,其實我冇咩興趣#sad#cow有時一個人悶既話,會打俾朋友傾電話,聽下佢地把聲。

:):相沢小姐好似間唔中都會約朋友出嚟見面,本身係咪都好鐘意同朋友約出嚟吹水傾計?
#:)#cow:好鐘意,但我又唔係會講好多野#ball#cow我地亦都唔會講啲好勁既話題,所以多數傾完都冇印象傾過啲咩,好多時都係閒話家常。同朋友出嚟講下笑下就已經好開心。



#:)#cow:同埋喺Stay Home嗰段時間,我花咗唔少時間鑽研喺烹飪度,喺整野食同擺盤方面花咗好多心思!

:):有喺SNS(社交媒體)度upload相同FANS分享嗎?
#:)#cow:呢啲唔係俾大家睇得既野嚟#sad#cow

:):相信FANS都好想睇下相沢小姐煮野食既美態,同埋唔係諗住俾人睇,但喺擺盤方面都咁著重,真係厲害!喺細個既時候,有冇一啲特別既興趣呢?
#:)#cow:喺美國既時候有參加過美術學會。

:):好有氣質呢!



#:)#cow:除咗平時畫畫之外,喺工作上面都需要畫畫,仲試過攞獎,但我係成學習既一部分。我鐘意畫畫,但唔係將佢當成係自己既一個興趣...

:):既然呢個唔算得上係令你放鬆既興趣,咁樣對於相沢小姐嚟講,可以抒解壓力既方式係?
#:)#cow:一定係傾心事同大笑!

:):好健康既方法!



#:)#cow:咁樣做都好重要,傾計同大笑可以幫我個人冷靜落嚟,遇到唔開心既野都好,首先我都會諗「由佢啦」,訓醒之後就會唔記得咗,之後訓醒諗返自己曾經咁嬲就會覺得好好笑#mock#pig

:):非常正面既諗法。喺AV拍攝既時候又有冇遇過啲困惑呢?例如「吖呢度咁樣點做呢...」既情況。
#:)#cow:都會有啲我唔擅長既地方,但會盡可能按照劇本既安排去做。

:):喺拍攝之前會做啲咩準備呢?
#:)#cow:通常前一日我會乜野都唔安排,調整好自己既身體,同埋讀熟個劇本。



:):最近好多痴女系既作品呢。
#:)#cow:係吖,喺拍劇情片同好多對白既角色既時候,我會先唔投入感情,將啲對白記咗入腦,去到拍攝現場先至第一次將個感情灌注落去。

:):哇#adore#好尊業#adore#
#:)#cow:舉個例子,如果我記住嗰句對白係要好強勢咁演譯出嚟,但去到現場發現個現場氣氛唔啱既話,咁樣演出嚟就會好奇怪。相反如果好似現實中講野咁,我因應現場既情況同氣氛嚟控制個感情嚟講對白,咁樣演起上嚟就更好#scheme#cow

:):如果投放自己既形象同感情落去既話,演起上嚟就會有唔同層次既感覺,呢一個方法你係喺邊度學返嚟?
#:)#cow:我細細個就已經係玩緊真人版「煮飯仔」#mock#pig就係嗰時學返嚟。



:):就好似蠟筆小新入面既真人煮飯仔咁。
#:)#cow:係吖,我從來都冇抗拒過演戲,細個既時候成日同啲見唔到既敵人戰鬥#play#pig

:):細個既時候都鐘意呢啲妄想類型既遊戲!
#:)#cow:嗰時會諗「逃走既時候唔好俾敵人發現!」

:):想像力好豐富。
#:)#cow:就係因為細細個就已經係咁,所以而家唔會抗拒演戲,演技可以好自然咁做出嚟。



:):最近喺你既SNS上面都開始出現啲惡意留言,有冇開始令你覺得有壓力?
#:)#cow:嗯...呢啲comment有時睇完我就算,有時會諗「講到咁唔鐘意我但又留意我個SNS,話唔定佢係暗戀我呢#hehe#pig

:):好寬宏大量!#adore#

:):同樣亦都有好多支持你既FANS,佢地既comment會成為你既動力嗎?
#:)#cow:當然會,如果keep住留言俾我既話,我會知道佢地一直都喺度支持住我。而家我基本上每日都會update SNS,為咗可以俾FANS多啲見到我,我會努力update既#power#cow



:):相沢小姐真係好完美,都係時候總結一下呢一次既訪問,有冇一啲FANS講過既說話,又或者FANS咁樣讚你既話,會令你更加提起幹勁既呢?
#:)#cow:嗯?有啲咩呢?平時就一直支持住我,我真係好感激,將來亦都希望會繼續支持我!多得有一班FANS,我先至可以行到今日呢一步,淨係咁樣已經令到我充滿幹勁。多謝由出道開始就一定支持我既FANS,亦都多謝最近發現我既新FANS!



:):最後,總結一下你既諗法,請你同FANS講幾句說話。
#:)#cow:首先我能夠繼續呢份工作並且踏入第五年,全靠一班FANS既支持,非常多謝佢地。由我喺Ideapocket出道之後,經歷過專屬合約能唔能夠順利續約既時期,能夠繼續落去都係多得班FANS,FANS買我既作品,FANS嚟我既event,係佢地成就我既事業。
一眨眼就已經五週年,為咗唔浪費大家對我既支持,我會繼續努力,朝住更高既目標前進!要繼續留意住我喔!

:):多謝相沢小姐接受我地既訪問!



- - - - -

同相沢本人傾過之後,呢份相沢南既使用說明書整好啦!




今次連續四個星期既使用說明書企劃,同平時既訪問時間上安排唔同,大家要繼續支持相沢小姐!下一期Vol.2將會訪問西宮夢!敬請期待!

沒有留言:

張貼留言