2021年FANZA通販總銷量 Top 100女優

大家好:)2022年過咗兩個禮拜,唔知大家打咗幾多次飛機呢:)


每年最令人期待既AV業界成績表,FANZA通販銷量Ranking 2021喺早幾日就正式公佈咗,排名基本上都同坊間預期既差唔多,我都覺得唔算有咩驚喜#like#tiger


溫馨提示一下,由於Prestige同SOD喺2021年分別都冇再喺FANZA度上架新作品,所以喺以下排名入面,呢兩間片商既女優見唔到/排得低,係合乎常理。2022年開始我會喺每個月既月榜加埋Prestige嗰邊既作品銷售排行,等大家搵片睇既時候多一啲參考#popcorn#tiger


希望你鐘意既女優,喺2021年有好成績之餘,喺2022年繼續穩穩陣陣拍片俾你丁#lihkg#tiger

一齊睇下2021年邊個賣得最好!

(24/1補充: 呢個榜單只計算2021年1月-10月既作品成績)












1位 河北彩花 S1專屬

相信今年大家估既第一名唔係安齋,就係河北妹,作為21年年中先復歸既女優,除咗半年呢6套專屬作品之外仲有以前嗰6套既重新發行,靠呢度大慨12套作品幫河北妹拉近返同安齋既銷量差距。

另外當然就係S1同FANZA鋪天蓋地式既宣傳都幫咗好多,佢本人積極地玩Twitter同IG,甚至開埋weibo#no#tiger呢啲喺銷量同人氣上都幫咗河北妹好多#like#tiger

之前喺大事回顧嗰度都有提過,我覺得2022年開始會係屬於河北彩花既新時代,三上悠亞喺S1既重要性同代表性會慢慢減低,大家會喺更加多既地方見到河北妹既身影。若然咁好彩台灣喺今年又或者明年搞到成人展,只要河北彩花本人願意,佢將會係下一個邁向亞洲華人市場既超超超重點女優。

順便講一講,而家S1既陣容真係好恐怖,每個月都有超水準既新人排住隊出道,準新人只要稍為賣得唔夠好就冇得留低,除咗好似三上河北安齋呢類招牌女優,同埋嗰啲等退休既老將之外,我都唔敢講其他女優喺S1既位置會唔會好穩陣,再加上市場對女優既要求都越嚟越高,如果你鐘意既女優喺S1做專屬,大家要有心理準備佢會有隨時執包袱既可能,因為入面既競爭實在太大太大。

喺呢一度再一次恭喜河北彩花,成為2021年既最賣座女優!我本人想睇你既強暴解禁#power#cow2022年繼續期待你既新作品!



2位 三上悠亜 S1專屬

老實講,我冇估到今年三上會贏到安齋#sad#cow我都唔知係我高估咗安齋定係低估咗三上#sad#cow

今年既三上悠亜依然維持相當穩定既水準,冇甩過任何一個月既檔期,繼續係當今世代既AV女優代表,片既質素我自己就覺得都係差唔多,演技好似都係冇乜大進步#sleep#cow

2022年既三上悠亜應該都係冇乜機會出國,應該都係會繼續專注喺佢既時裝品牌;唔會唔拍片,但佢只會拍片,其他同AV相關既活動同工作我估計佢都唔會點接,又或者睇金額做人#lihkg#cow

我個人對於2022年既三上悠亜真係冇乜期待,又唔會引退,又唔會爭獎,又冇咩機會解禁,除非佢俾人撬去FALENO,否則真係冇咩值得注意既地方#arrogant#cow



3位 安齋らら S1專屬

俾個壞消息大家先,12月出完兩套片之後,1月冇片出,2月暫時都係未見到安齋らら個名出現喺片單度,鐘意佢既朋友請有心理準備佢叕會消失。

安齋らら個情況太難捉摸,固然佢係一隻會不斷生金蛋既雞,但呢隻雞又會有突然唔生蛋既可能,而且你永遠唔會知道佢之後仲會唔會想繼續生蛋;但S1暫時冇下一個可以替代既「神乳」,汐世(改咗名既有栖花あか)未去到呢個級數,而且仲有老化既跡象,再數落去既係安位カヲル(?),都唔係可以同安齋らら相提並論既皇者級數。

俗語有云睇得一套得一套,如果2022年真係冇咗安齋らら,河北彩花喺月榜既位置就更穩陣,因為暫時睇只有安齋らら有能力去挑戰河北妹既地位;如果只係虛驚一場既,以後或者可以繼續睇到同檔期既 安齋VS汐世VS櫻空VS相沢 既跨世代跨片商大戰,都不失為一個奇境。FANS們夜晚可以多啲祈禱#pray#mouse期望每個月仍然可以見到安齋らら嗰對神乳帶俾世人既震撼。



4位 高橋しょう子 Moodyz專屬

今年高橋就行上咗中出解禁呢條不歸路,雖然喺中出解禁之前都仲有好多野可以做,但Moodyz安排俾佢,而佢又接受既呢條路,我覺得就已經相等於佢本人背水一戰既宣言:咁都唔得既話都冇辦法。

銷量上,高橋喺中出解禁之前絕對唔係差,但同2020年既情況一樣,唔顯眼冇話題,佢亦都缺乏女FANS呢樣三上悠亞獨有既優勢,佢要行一個三上悠亞唔會行既方向,先會有突圍而出既可能,呢個都可能係佢選擇中出解禁既原因之一。而家中出解禁之後暫時迴響都好好,睇個勢仲可以keep到一段時間,但可以keep到幾耐就要睇Moodyz既安排同高橋既造化了#donno#tiger

2022年暫時睇Moodyz既生招牌會繼續係高橋しょう子,排喺佢後面既女優仲未有追到佢既跡象,有少少威脅既係水卜さくら,不過水卜今年呌咗差唔多半年,而且仲未有啲咩大型既解禁,返到嚟狀態大勇既水卜如果唔小心解禁埋,會唔會有機會「追近」高橋既成績呢?2022年可以拭目以待。



5位 姫咲はな 企劃單體女優
7位 さつき芽衣 企劃單體女優

上年頭20名都係企劃單體女優比較多,今年俾專屬女優贏返,而排得比較前就係呢兩位賣點都係皮膚白滑又大波既女優,兩位都係月榜既常客,能夠以產量打入頭十名,同專屬女優相提並論既點都有返咁上下實力。

2022年繼續留意呢兩位既表現:)



6位 桜空もも Ideapocket專屬

同高橋一樣都係今年中出解禁既一線女優,都係一樣收到唔錯既成績,亦係今年Ideapocket最賣座既女優,雖然都係唔知點解IP十五週年企劃會將佢排到咁後#heard#pig

關於21年既桜空もも,大家都覺得佢偏瘦既情況幾嚴重,我都覺得喺片睇出嚟成個body觀感唔太好,如果可以肥返啲,冇咁骨感,個感覺會再吸引好多,有返佢初出道頭一年嗰時既驚豔。

而嚟緊22年既桜空,早幾日就見佢開咗個私人twitter新acc,呢幾個月都見佢喺IG活躍咗好多,合理懷疑就係佢終於都想喺呢一行勤力返啲,接多啲唔同類型既工作,增加啲曝光,先唔理係咪因為最近洗大咗冇錢所以先咁諗,但作為影迷嚟緊有多啲機會見到佢,都係一個好消息。

同埋真係好想有機會再一次睇到佢喺台上同水卜さくら再次一決高下#play#pig



9位 神宮寺ナオ Moodyz Madonna 專屬

今年雙專屬女優賣得最好既一位,恭喜恭喜#hello#tiger神宮寺喺Moodyz既片都係痴女題材比較多,同埋輕熟既外型喺Moodyz有咁多小妹妹既情況下起到一個平衡既作用;至於Madonna方面佢就入咗輕熟既range,拉低返嗰邊既平均年齡,喺兩間片商都各有擔當位置。

暫時睇都唔駛擔心佢會引退,睇怕都仲會拍多一段長時間。



10位 汐世(有栖花あか)S1專屬

一日有安齋らら喺度,呢位越嚟越似師奶既汐世都唔會係S1既「神乳」,若然真係咁不幸安齋らら喺22年又玩失蹤,就睇下到時佢有冇機會可以坐一陣呢個寶座喇#champagne#tiger



11位 松本いちか 企劃單體女優

2020年既銷量冠軍,今年跌一跌watt,隨住佢既好姊妹永瀨ゆい喺21年年尾引退,我覺得松本喺22年引退既機會都幾高,蘿莉系女優既生涯好難去到好長,唔似熟女女優咁長拍長有,一過咗個階段外型做唔到個感覺就走入絕路。現階段睇松本亦唔似會轉型做其他路線,所以我估佢最多拍埋呢一兩年就會引退#bye#cow

但有一樣野可以放心,以松本既銷量到時肯定引退前嚟個繞場一週既遊花園式拍片,到時肯定有排睇,唔駛驚冇片J#scheme#cow



13位 JULIA 企劃單體女優

寫就寫企劃單體,但其實JULIA喺過去呢一年起碼有喺三間片商做過專屬,溜池又有WANZ又有PREMIUM又有,但都係兩三個月左右就轉,喺唔太確定既情況下我歸類去企劃單體女優先#please#mouse

由三年前我開始寫榜評開始,每年我都覺得佢啲皺紋又多咗深咗,所以每年我都寫JULIA會引退,結果每年都打到自己塊面啪啪聲,今年我唔敢再tip#no#cow到JULIA真係宣布引退再講#door#cow



14位 橋本ありな FALENO專屬

今年FANZA銷量最好既FALENO女優,唔係自己既親生女,而係橋本ありな。隨住兩年既片約就嚟完結,佢同天使もえ都要考慮喺FALENO既去留,吉高寧々走唔走對我嚟講都冇乜所謂#fuck#mouse反正佢真係可有可無#there#mouse

我既睇法係佢地兩位都唔會返去S1,首先係因為暫時冇一個FALENO既專前屬女優,喺離巢之後係可以搵到下一間片商做專屬,當然去到橋本天使呢啲級數會唔會有例外就難講,但我暫時唔認為WILLS集團會為呢兩位喺FANZA成人大賞攞完獎之後拍拍蘿友走咗去既女優開先例#fuck#mouse

第二個原因就係就算返到去S1,佢地都唔會受到重用,反正S1從來唔缺一線女優同高質素既新人,總會搵到人去代替橋本同天使既位置,與其投放資源去兩個食回頭草既女優,不如我拎舊錢去簽多兩個新人好過,之前亦有あやみ旬果呢個例子,所以我估與其返去S1俾人投閒置散,佢地兩個會選擇留返喺FALENO數下銀紙仲開心。

喺FALENO既角度,暫時專屬女優既人腳上都未夠可以同S1同枱較量既地步,好多野都未企得穩,包括片既質素、自家女優既培育、自家平台H-Next既普及、同埋對FANZA賣片平台既依賴性。唯有留住橋本同天使,先至仲可以俾到影迷有繼續留意佢地片商既理由,亦都等佢地繼續有比較穩定一啲既收入,先至有同WILLS集團較量既本錢,容許我再重申一次吉高寧々真係可有可無既#there#mouse

今年橋本就開咗自己既YouTube Channel,啲片都幾有趣,起碼穩定過佢喺FALENO啲作品先#sad#cow而作品我今年就幾鐘意佢呢套FSDSS-259既護士題材,拍出嚟有少少S1時代既佢既影子,好難得架喇#sadbutsmile#cow希望可以越拍越好#door#cow

2022年我希望橋本喺邊間片商都好,都可以有更多好既作品推出,既然個樣已經救唔返,就唔好嘥咗對腳#hehe#cow加油吖橋本#lihkg#cow


15位 二階堂夢 FALENO專屬

暫時仲係FALENO既親生女,暫時喺榜都仲係叫二階堂夢,以新名「本鄉愛」呢個名拍既片暫時仲未推出,留意返到時「本鄉愛」呢個名既成績係唔會計埋「二階堂夢」既銷量,所以大家睇月榜既時候,見到本鄉愛排名低就唔好開心住,遲早FALENO都會同佢買返啲成績返嚟。

2022年既SKY TV放送大賞,入圍名單有本鄉愛既大名,早幾日SKY TV嗰邊就出咗個notice話有人刻意喺YouTube嗰邊灌like投票,搞到SKY TV要即時取消呢個投票既機制,最有嫌疑暫時睇都係本鄉愛同佢老板FALENO,不過正所謂冇證冇據就唔好亂屈人啦#arrogant#cow人地喺日榜有買榜啫,唔代表自己親生女第一次參加成人大賞就一定要有獎拎返嚟先得架嗎係咪#cigar#cow總之大家到時就等結果啦#plan#cow

不過如果到時真係三個大獎都係本鄉愛拎到…我諗FALENO都幾難唔俾人對號入座#haha#dog



17位 相沢みなみ Ideapocket專屬

相沢今年全年既表現同成績都好穩定地高,而且我最開心既係佢冇一直都係拍痴女既題材,偶而都會拍返啲強姦、純愛類既主題,當然我都好鐘意睇相沢既痴女作品,但我一直都係鐘意女優多方面發展,咩題材都拍得好睇既話,嗰個女優喺影迷之間會更加享譽承名,更加能夠站穩陣腳。

之前喺月榜就提過Ideapocket似乎同相沢關係冇想像中咁好,呢排諗諗下都係覺得自己個懷疑理由唔夠充份#sad#cow可以當一個陰謀論咁睇#scheme#cow但FANZA呢邊有刻意打壓就走唔甩,今年啲月榜相沢都係排喺20-40位,以佢喺日榜經常攞到TOP 3既成績嚟講完全講唔通,背後關唔關IP社都好,FANZA同相沢中間都仲係有啲睇唔到既牙齒印,希望呢個情況喺2022年會有所改善。

對於相沢真係冇咩好補充:)喺我心目中依然係一個好全面既女優,喺IP社入面可能未必係第一,但喺好多影迷心入面你一定係當代最強既女優之一,22年請大家繼續期待相沢みなみ既表現。



18位 葵つかさ S1專屬

今年葵司繼續一貫既少蒲頭少做事,除咗事務所嗰本呃人課金既搵笨十五週年寫真集之外,同埋每年例行既一本個人寫真集,都冇咩其他大舉動。

以下係我作為死忠角度出發既作品推介,SSIS-001同乙白さやか既共演作、SSIS-063既相部屋、SSIS-117既榨汁人妻、SSIS-212既主觀視點出軌企劃,都係我今年對葵司好滿意既作品,呢度就獻醜推介俾同我一樣都唔介意葵司對波搞成咁既朋友#O:-)#fs

對葵司我成日覺得冇期望就冇失望,包括作品都係,只要佢唔係引退、唔會飲完酒發酒癲開IG LIVE沖涼,我覺得已經算好好。如果有開關既一日,我都仲想喺佢引退前見多佢幾面,畢竟真係冇葵司同飛鳥鈴,唔會有而家寫野俾大家睇既新東寶,所以葵司喺我心目中真係好重要,佢永遠都會係我心目中既最優秀女優#notcry#mouse

Sorry無啦啦要大家聽我講啲心底話#please#mouse如無意外葵司都會喺S1做到引退,去FALENO既可能性應該接近0,真係咁唔好彩就算我當黑#sadbutsmile#cow希望S1會搵到更加多適合佢既劇本俾佢拍,繼續做S1既無冕之王。



19位 楪カレン Premium專屬

冇深田咁人工,但都唔爭得好多既楪カレン,唔好認錯唔係IP社個楓カレン。今年都好多人留意佢,作品都賣得唔錯,成功由企單女優升上去做專屬。

今年都多咗呢啲企單女優轉專屬既例子,除咗楪カレン,仲有石原希望同深田えいみ都簽咗Moodyz專屬,雖然一轉返專屬整體銷量即刻跌咗,但專屬女優起碼比較穩定同冇咁辛苦,依然係大部份女優心入面最想拎到既offer。講返楪カレン,Premium本身有山岸逢花做招牌,有埋楪カレン同其他專屬女優之後實力比起隔離淨係賣伊藤舞雪既kawaii更強。有競爭先有進步,繼續期待呢兩間片商既作品。



21位 初川みなみ 企劃單體女優

即將喺22年內(印象中係5月)引退既初川,喺21年年中公布咗引退消息之後就周圍遊走拍片,差唔多真係每一間大大小小既片商都見到佢,除咗SOD Prestige FALENO呢啲同WILLS集團擺明打對台既片商之外,好多片商都已經留低咗佢既腳毛,亦令佢喺全年銷量榜排到呢一個唔錯既成績。

照個勢嚟睇初川既引退作我預計都係會喺Moodyz發售,畢竟都係親生女,喺返Moodyz完結生涯實在係一件美事#notcry#mouse大家好好珍惜最後呢幾個月既初川#cryalot#mouse



22位 楓カレン Ideapocket專屬

叫做楓姐又好楓哥又好,今年楓カレン既作品普遍我覺得質素都唔錯,而且唔知點解比較搶眼既都係淩辱片,可能因為相沢みなみ做開既痴女太出色令大家有種先入為主既感覺,覺得楓カレン既痴女唔係好夠力,從而令到佢既淩辱片比較突出,令大家更深印象。

至於女優本人又係奇奇怪怪,21年頭大半年都好勤力做到一日一更個Twitter同IG,然後忽然之間又將最近幾個月既相del哂,留低既都係8月之前既相,令人摸不着頭腦#heard#pig

另外就講一講楓カレン既事務所Life Promotion,喺IP社而家有3個專屬女優,楓カレン、桃乃木かな、二葉エマ,可以睇到3個有2個都係IP既一線level女優,基於呢個原因未來有可能會有更多呢間事務所既新人加入IP,希望唔會變成好似Prestige咁俾一間事務所霸哂8成專屬女優位置既情況出現。



24位 山岸逢花 Premium專屬

Premium暫時既唯一救世主,今年好多作品個口碑都好好,中佬殺手真係當之無愧。

22年我覺得山岸都係會繼續維持呢個狀態,冇跡象會轉會,喺Premium度繼續做生招牌。


27位 天音まひな S1專屬

開始見到天音既作品賣得越嚟越好,上年20年我都仲覺得未有人取代到羽咲みはる喺S1童顏巨乳個寶座,但過咗今年之後我開始覺得天音可以同羽咲去到平起平坐。當然羽咲有一班明顯既死忠FANS,但天音個優勢在於仲係算Fresh,仲可以拍好多羽咲已經拍過既題材,帶俾觀眾新鮮感,羽咲可能會輸蝕喺呢一個位#punchbag#tiger #fight2#dog

但睇耐咗我都係覺得羽咲個感覺順眼啲,天音嗰種身型瘦但又細粒大波出嚟個比例唔係好靚,唔知大家又比較鐘意邊個?



31位 七ツ森りり S1專屬

並唔係話佢整容,但我覺得七森而家比起出道嗰時靚咗順眼咗,亦都漸漸摸得熟AV業界既模式,開始趨向穩定。下年FANZA既image girl我覺得都大機會會係繼續由佢做S1既代表,而且影相嗰陣就算拍喺明里つむぎ隔離我都覺得七森唔算輸得太多,佢有佢自己既獨特吸引點,未來應該會越嚟越穩定。



33位 七沢みあ Moodyz專屬

前面就提到嚟緊水卜さくら有可能會追近同高橋之間既距離,喺另一邊七沢みあ就自己喺Moodyz闖出一片屬於自己既小惡魔天地,以現役專屬女優嚟講,我覺得七沢既小惡魔演技真係去到成魔既地步,啲片非常實用。

Moodyz而家既陣容非常平均,熟啲既有神宮寺同つぼみ,中間有高橋藍芽,鐘意小妹妹既有小野六花七沢みあ八木奈々,任君選擇,整體絕對唔比S1遜色#power#cow



36位 架乃ゆら S1專屬

我覺得架乃係而家S1不可或缺既角色,佢除咗係S1演技方面既擔當,仲係一個好有自己個人特色既女優。S1入面太星光熠熠,架乃冇呢一類星味,但你睇完會記得呢個女優,記得佢把聲,記得佢啲戲,然後你就會偶爾想搵嚟重溫下,唔係淨睇樣唔係淨睇身材,係睇架乃本人,我覺得架乃有呢一種其他S1女優冇既吸引之處。

2022年我覺得佢同冇上榜既miru 都會繼續係S1既中生世代戰鬥力,一個係演技派,一個係床上派,兩個各有自己風格,喺S1入面用作品說話。



40位 朝田ひまり SOD Star專屬

冇估到喺FANZA呢邊最賣得既居然唔係紗倉,而係呢位朝田ひまり,介紹多一次先,147cm G Cup皮膚白,即係俗稱既小隻馬,雖然難免有少少照騙但都係值得留意下既新人女優。

SOD而家既情況之前喺大事回顧度都寫過,呢度就唔再詳談,簡單嚟講就係青黃不接,紗倉一走就冇人頂得到上去,缺乏可以代表到片商既女優。朝田ひまり今年成績唔錯,但會唔會長留喺SOD我覺得係未知之數,畢竟SOD喺過去一年既新人流失咗好多,啲資源攞咗去捧MINAMO同天宮花南,喺資源錯配既情況下會唔會令朝田ひまり寧願跳出去做企單都唔做專屬,有啲難講,但我都寧願佢出嚟做企單拍多啲好片,都好過留喺SOD,真係冇前途#bye#cow



45位 はやのうた S1專屬

最近有一個感覺,就係はやのうた同另一個S1既新人女優小宵こなん,有少少既生瑜何生亮既feel。

はやのうた 3月出道,小宵こなん 5月出道,兩個都係以身材作賣點既女優,但當小宵Debut之後大家既注意力都去咗小宵身上,簡直係男人睇到會發癲既身材;而はやのうた本身條件都已經好好,結果就俾小宵唔該都冇聲就搶哂啲焦點,真心可惜,如果兩個女優既出道時間拉開遠啲成件事就Perfect#champagne#tiger

而家睇Twitter follower,はやのうた 15萬,小宵 7.9萬,相差得有啲遠,但小宵而家整完個下巴之後進化成完全體,隨住佢整完之後既作品一部接一接咁推出,會慢慢做到個碑出嚟,要追上はやのうた我覺得只係遲早既事,大家可以拭目以待。



54位 水卜さくら Moodyz專屬

水卜今年有半年時間冇出片,全年只有7套新作品,都有呢個中遊成績真係相當唔錯,而且2022年返嚟之後既水卜明顯係狀態大勇,嚟緊2月嗰套住宅題材睇trailer勁主動,肯出聲+自動波+夠主動既水卜さくら真係好似二次元入面啲角色咁離地又神奇。鐘意水卜既朋友可以期待下水卜喺22年既表現,我覺得會相當出色#like2#tiger



56位 羽咲みはる S1專屬

本身仲以為羽咲今年頭200名都不入,原來係我打得飛機多睇野矇#sadbutsmile#cow羽咲今年相當靜,冇乜大新聞大作炒熱個人氣,好平靜地過咗個2021年。隨住後面天音慢慢追上嚟,我覺得S1會開始同羽咲考慮下其他路線既可能,可能會劃分開羽咲同天音既方向,天音可能會行小惡魔嗰邊,羽咲會係M嗰邊,區分開嚟之後可以吸引到更加多唔同既FANS。



67位 青空ひかり SOD Star專屬

我同好多巴打既睇法都一樣,青空ひかり絕對值得擁有更多資源,喺SOD入面起碼應該要同小倉由菜本庄鈴呢個級數既女優平起平坐,但因為小倉唯井本庄鈴都係同一間事務所,就好似上面IP社同Life Promotion事務所既情況一樣,SOD有明顯側重咗資源落去,對於青空ひかり有啲不利。

青空ひかり俾我既感覺係有心喺呢行發展既女優,留喺SOD真係有少少糟蹋咗佢。



92位 石川澪 Moodyz專屬

10月既新人,留意係10月,即係用3套作品就打入頭100,非常令人期待佢喺Moodyz既發展。石川澪再加上同佢同期喺S1出道既香水じゅん,呢兩個新人女優都係小弟我大力推薦,希望大家多多留意既潛力新人,新人期之後既蜜月期,就係佢地兩個大殺四方既時候。

沒有留言:

張貼留言