戸田真琴既引退,或者係佢既燦爛開始。

 (原文於2-1-2022 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2022/01/02/戸田真琴既引退,或者係佢既燦爛開始%E3%80%82/)

HKSecretParty既各位朋友新年快樂!先容許我自我介紹,我係LIHKG(連登)成人台既會員新東寶翻譯製作。

有幸收到HKSecretParty既邀請,小弟由今個月開始會喺呢邊有個小小既專欄,同大家分享一啲日本AV方面既資訊同消息,還望各位哥哥姐姐喺嚟緊既日子多多指教。

或者等我講多少少我既背景,LIHKG(連登)係一個香港既網上討論區,裏面同其他地方既網上討論區一樣有劃分唔同既主題版塊,而我喺連登既成人台入面會同大家分享一啲日本AV業界既消息、資訊、每個月AV新作既情報、AV女優既日常動態、銷量既排行榜,有時亦會分享睇完一啲AV既觀後感同見解,以上既「工作」我喺成人台大慨做咗三年。

有幸喺呢幾年認識咗好多好好既網友,大家會喺度一齊傾AV,分享睇法,研究AV同女優既優點缺點,唔係一嚟就seed呢link呢咁樣,漸漸形成一個好好既討論風氣,等鐘意AV既朋友有一個小小既平台可以盡抒己見。喺過去呢幾年我都係喺成人台從大家身上不斷學習同成長,大家亦唔嫌棄我文筆差劣,先能夠有今日呢個機會可以喺HKSP呢度同大家暢所欲言,喺呢度借個機會多謝喺連登既一班兄弟姊妹,多謝連登先。

講返AV呢part,睇AV對於好多人嚟講,可能就只係上網搵個資源,洗洗手除低條褲,打兩下冷震,AV女優就喺你面前打卡收工。但其實AV業界係一個好有趣既行業,每一日都有各色各樣既新聞、消息、女優既日常生活等等,就好似一個小型既娛樂圈,有好多時當你了解個女優多啲,你睇片嗰陣既感覺又會有唔同。希望喺我呢個小小既專欄入面,可以令你對日本AV業界同女優有更多既認識,令睇AV呢件事變得更加有層次,亦希望可以喺呢度都能夠營造到一個熱衷討論AV既氣氛,熱愛Party既各位亦不妨發表一下你地對AV既睇法,大家互相交流學習。

第一次見面就咁多廢話希望唔會嚇親大家,以下就容我介紹今日既主角,戸田真琴。

喺啱啱過去既2021年年尾,業界就有一個幾多人留意既轉會消息:SOD (Soft On Demand) Star專屬既女優戸田真琴,宣佈將會喺已經工作咗五年既片商SOD離巢,投向另一間片商FALENO既懷抱。

女優同片商之間離離合合,本來都係一件好平常既事,但戸田真琴呢一個離巢既決定點解會引起大家既留意同關注呢?一切可以由五年前戸田真琴入行開始講起。

2016年6月,19歲既戸田真琴喺SOD旗下既支線片商青春時代Debut出道,當時打著「處女」旗號出道既佢,出道作SDAB-014備受好評。當時仍然一臉稚氣既戸田充滿住鄰家氣息,感覺就好似同你由細玩到大既青梅竹馬一樣,天真無邪既笑容成功收獲到唔少FANS既青睞,再加上「處女」既設定,亦令觀眾對於戸田真琴未來既發展抱有更大期望。

SDAB-014「私、Hがしてみたいんです」 戸田真琴 19歳 処女 SOD専属AVデビュー 

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1sdab00014/

短短六套作品之後,戸田真琴就俾SOD由青春時代提拔上去自家頂尖片商SOD Star,正式成為SOD集團TOP專屬女優既其中一員。當時SOD Star對戸田真琴亦都寄予厚望,喺SDMU-454呢套SOD FANS感謝祭入面,就同另一位當時既新人飛鳥りん成為SOD既代表,加上一眾老牌女優,有波多野結衣、大槻ひびき、浜崎真緒等等一共16位女優,同19位FANS進行咗一場兩日一夜,一共發射咗79發既無制限射精大亂交,直接用最強既實戰!嚟好好歡迎呢兩位新世代女優既加入。

SDMU-454 SODファン大感謝祭!賢者タイムなし!何発も発射できる猛者が神!射精無制限ぜつりんバスツアー 超人気女優16人 VS 一般募集素人ファンによる夢の大乱交!総勢19名一泊二日79発射!

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1sdmu00454

之後戸田真琴繼續喺SOD Star拍攝更多唔同題材既作品,小弟比較深印象既有呢套STAR-869,一套媚藥中出題材既作品,同老公老爺一齊去浸溫泉既戸田,一入到去溫泉就忍唔住同老公嚟返劑,雖然拒絕咗老公既中出請求,但體貼既戸田識做地俾老公口爆,呢個時候成口都係精液既戸田冇留意到,老爺一直暗中觀察住整個過程,心入面盤算住一個大陰謀。

嚟到晚飯時間,老爺喺食物度落春藥,令到戸田即刻慾火焚身,食完飯就忍唔住喺洗手間自慰,諗住去浸個溫泉冷靜下,老爺喺呢個時候光脫脫走入嚟,戸田口裏一邊說不,隻手就不斷套弄住老爺粗壯既肉棒,結果當然係一發不可收拾,乖乖俾老爺中出完,返入房再繼續玩,短短一晚時間戸田就由賢良淑德既小矯妻,變成不斷渴求肉棒慰藉既小淫娃。

喺最後一幕老公一出門口,戸田就已經急不及待主動向老爺投懷送抱,同作品初時既欲拒還迎既反應形成強烈對比,亦係小弟開始對佢加深留意既契機。

STAR-869 戸田真琴 媚薬堕ち…義父とまぐわう湯けむり不貞中出し妻

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1star00869

另一套STAR-907,今次係一套家庭教師作品既題材,飾演家教既戸田真琴被主角邀請講解女性身體既秘密,本來正正經經既上堂,戸田慢慢變成真人示範,中途仲不斷用唔同既淫語攻勢誘惑主角。

「我地...我地唔可以有呢啲關係...但係你支肉棒...咁硬...我淨係舔...淨係含...咁樣就唔算出軌...」

「唔得㗎!唔可以插入嚟!男朋友…我男朋友會鬧我!入…入少少就可以…淨係俾你入少少...吖!」

「想射都得…但唔好…唔好射喺入面…會有BB…唔好抆出嚟…插多一陣先啦…」

「中出完啲精液流返出嚟喇...唔好嘥咗...我想要你既精液...我想同你生BB...」

如果想當年我有戸田真琴做我補習老師既話,唔知我Bio既成績會唔會高分好多呢?

STAR-907 戸田真琴 赤ちゃん欲しがる中出し子作り淫語 ボクへの愛情が抑えられない家庭教師 

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1star00907

講返戸田既成名之路,隨住SOD幾位金牌老將好似市川まさみ、古川いおり慢慢咁因為各種原因退下戰線,戸田真琴只係用咗短短幾年既時間就上到SOD既第二把交椅位置。除咗作品備受關注之外,戸田喺event上既各種對應都成功俘虜唔少FANS既心,亦令佢漸漸成為SOD Star不可或缺既一員。

喺2017年既DMM R-18成人大賞,戸田就被提名為最優秀新人賞既其中一員;2018年既同一個頒獎禮,戸田真琴獲得話題賞;2019年既SKY TV放送大賞2019更加獲得最高殊榮既女優賞,喺同事務所既前輩天使もえ手上接過獎項,亦係佢地事務所既第二位女優獲得呢項殊榮。

來源:https://dxbeppin-r.com/archives/77285

但戸田真琴既野心並唔單止要成為一個出色既AV女優,排喺佢面前既SOD傳奇一姐紗倉まな,身兼作家同AV女優雙職,戸田當時亦都有意喺AV女優既職業以外為自己開拓新方向。2019年戸田發起眾籌計劃,打算喺電影監督崗位出道,募資200萬日圓,眾籌開始短短兩個鐘頭就已經達成目標,最後450位參與眾籌既人士以3倍金額600萬日圓,為戸田真琴完成導演夢。

同時,戸田真琴喺佢既個人網誌上面,偶然會發表比起呢篇文仲要再長好幾倍既電影影評,日本國內電影、海外電影,佢都有佢分享佢既獨特睇法。呢位外表柔弱,充滿鄰家少女感既青梅竹馬,喺AV業界同社會既薰陶下,慢慢成為一位獨當一面既AV女優、作家、導演。

戸田真琴既第一本著作,あなたの孤独は美しい。

https://youtu.be/Rldaq8DyA78

另外戸田真琴唱LIVE都唔錯。

但就喺大家都覺得戸田真琴會等紗倉まな引退之後,理所當然成為SOD Star一姐既時候,喺2021年11月戸田就宣佈自己將會離開呢間工作咗五年既片商,而喺其後既12月,宣佈轉投FALENO,並且會喺一年後由AV業界引退。

對於呢一個決定,普遍關注AV業界既朋友都感到詫異,一方面係因為戸田真琴表面上同SOD Star合作愉快,出片穩定,坐定定乖乖地就可以等上位;另一方面SOD Star亦經歷緊人材短缺既煩惱,紗倉まな出道已經十年,但戸田真琴走咗之後,下一個資歷最耐既女優就係出道只有四年既小倉由菜,中間既青黃不接斷層非常嚴重。SOD Star放走咗戸田真琴既話,對於自家班底絕對係元氣大傷。

戸田真琴貴為作家,喺宣佈轉投FALENO之後就出咗一篇長文,同大家交代呢次轉會既始末:原來SOD有向佢提出績約,但戸田真琴表示喺SOD Star已經「受夠」。雖然冇指名道姓,但據佢本人所講,「前公司」做事唔認真,經常錯漏百出,而且又經常要求拍一啲莫名奇妙既劇本,再加上上年既無碼流出事件,令佢對公司既信任越嚟越低,於是就有今次呢個轉會去FALENO既決定。

STARS-458 SOD卒業 まこりん、5年間ありがとう─。 気弱な僕をチクビ責めで連続射精させるのが大好きな年上彼女 戸田真琴

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1stars00458

FSDSS-387 衝撃の移籍 引退まで残り365日 戸田真琴 FALENO専属第一弾!舌で交わる濃厚接吻3本番 戸田真琴

https://www.dmm.co.jp/digital/videoa/-/detail/=/cid=1fsdss00387

以我呢段時間既觀察,戸田真琴喺公佈完轉會消息之後,心情明顯比喺SOD Star既時候更加好;同時佢亦都公佈將會有自己既Radio節目推出,借助片商FALENO背後金主U-Next既網絡平台優勢,勢要再將自己既人氣推上更高。

雖然將會喺一年後引退,但距離戸田真琴正式引退仲有十二套作品,以戸田咁緊張自己作品既性格,再加上FALENO銀彈既配合,對於未來一年戸田真琴既發展我個人係樂觀既,有機會會出現返一啲可以媲美佢出道頭兩年作品既質素,為自己既業界生涯劃上完美句號。

對於舊公司SOD,我覺得戸田本身係希望可以靠SOD喺業界既名氣嚟增強自己既人氣,但發覺越做越唔對路,SOD無聊既企劃、安排上既唔認真、再加上流出事件,令戸田更加有理由地去離開SOD。當然,新公司FALENO相信喺片酬方面都比起SOD有唔少增幅,先令到可能本身諗住疊埋心水既佢,有今次「再做多一年」既念頭。

而且除咗以上提過既Radio節目之外,戸田亦都提到會喺引退前舉辦寫真展,仲會出書紀錄呢一年引退前既點滴,呢啲相信都已經係佢一早已經部署好既計劃,而且佢亦都明言AV引退之後仲會有其他既工作。所以或者所謂既引退,對佢嚟講先係真正既開始。

未來一年,我地就睇下呢位青梅竹馬既小女強人,點樣喺呢個AV業界留低佢最後燦爛既花火啦。

新東寶AV映畫,我地下期再見!

 


沒有留言:

張貼留言