2020年12月份FANZA月間榜 Top 100女優

大家好:)同大家講聲新年快樂先#pray#mouse新一年繼續還望大家多多指教#bye#mouse


以下係2020年最後一個月既成績表,上年全年既年榜未公佈,到時會再出另外一個po:)







1位 安位カヲル MUTEKI專屬

寫真女優出身,舊名安位薫,21歲,H Cup身材。2020年有唔少寫真女優背景既女優下海,我自己覺得同疫情有好大關係,搞唔到攝影會接唔到job,為咗生活同搵大錢,下海係直接同有效既方法#vampire#mouse

雖然有唔少寫真女優下海,但都冇一個去到安位カヲル咁樣由MUTEKI出道既程度,想當年三上同高橋兩個大魔王級既女優都係經MUTEKI出道,係咪表示安位カヲル有同佢地兩個同等級既威力呢:)
寫真女優界我本身冇跟開唔清楚,但以佢今個月預售第一既成績,睇嚟日本嗰邊對佢非常期待。

另外MUTEKI出完道之後,會係空降S1定Moodyz,定抑或有其他安排,都係一個值得留意既情況。畢竟兩邊都本身各自坐咗個大魔王喺度:)到時就可以睇下邊個唔好彩喇:)



2位 東條なつ 企劃單體女優

由FALENO跳出嚟之後勤力到癲既女優,單單係12月中至1月中呢段時間,就足足有18套作品推出,比起深田えいみ更癲。

同上個月提過一樣,東條接既題材都好闊,由同佢外觀好夾既JK裝,到女教師,再做返妹妹都有。令我最好奇既係既然咁等錢駛,點解唔係一開始就做企單女優,而係由FALENO開始;點解最近先忽然咁等錢駛?係因為最近疫情令到收入少咗,定抑或有其他原因#oh#

同埋咁樣接job係非常傷身,AV女優既身體就係最大既本錢,希望東條搵錢之餘,都要注意健康吖#pray#mouse



5位 姫咲はな 企劃單體女優

20年7月喺SOD青春時代出道,我見識少,真係未見過青春既I Cup大波妹喇#:)#fs喺青春時代出咗三套之後跳出嚟做企單女優,暫時睇都係以產量取勝,1月有8套作品。


19位 松下紗栄子 已引退

因為佢喺臨引退時期既出片有啲唔穩定,所以唔歸類做專屬女優先#bye#cat最近睇劍大講松下開咗IG同YouTube Channel講美容,唔知係咪呢個原因促使返啲FANS去買返啲作品懷緬下。

事實上以而家呢個經濟環境,己經有唔少引退咗既女優再入返行拍片,睇嚟松下紗栄子未需要行到呢一步,都係一件好事嚟既:)希望佢引退後健健康康啦:)

https://youtu.be/44kMyhGVvWE


23位 紗倉まな SOD Star專屬

最近見到佢同深田えいみ一齊有合作Job,暫時未知係片定係其他野,大家又期唔期待佢地crossover呢:)老實講我就麻麻喇:)



51位 白峰ミウ Ideapocket專屬

今個月IP既大型神秘新人,一開始只係得一張封面圖,連封底同預告片都冇,直到呢幾日先至有多啲情報睇下。

又係喺劍大度睇返嚟,出道前似乎係一位會接大尺度攝影會既女優,聽講除咗會放飛機之外風評都唔錯,唔知拍AV又得唔得呢?希望唔會都係放飛機啦#cut#pig



66位 鷲尾めい S1專屬

新鮮滾熱辣既消息,啱啱今日(12/1)佢就將自己既IG帳號交俾事務所8manpro,而事務所就表示鷲尾めい本人似乎唔係好想再拍落去,所以就應該#:)#fs...

Anyway平時睇鷲尾めい都係啲情緒起伏忽比較大既女優,會唔會只係扭下計呢:)?睇下事務所氹唔氹得掂佢啦O:-)

沒有留言:

張貼留言