2020年AV業界大事回顧 (下)

 4. 灰姑娘相沢みなみ強戰回歸


2019年FANZA成人大賞,最優秀女優賞得主相沢みなみ既灰姑娘故事,相信有留意開AV業界資訊既朋友都已經耳熟能詳:)我都講到口臭,呢度唔阻大家時間所以唔重複喇:)

喺上年寫既大事回顧裏面,小弟都有提到相沢既情況令人擔心,19年攞完獎之後產量大大大減,每日睇佢IG Twitter都係吃喝玩樂,冇event,冇開live,FANS一直以嚟盼望既相沢みなみ到底幾時先返嚟?

終於,終於,終於,今年我地見到佢返嚟喇#:P#cat



今年5月,相沢就喺IP社出咗一套強姦女教師既作品,數數手指睇返個表,相沢對上一套既作品推出日期係19年11月,足足相隔咗半年。

呢半年嚟,相信一班FANS真係好似俾相沢玩緊射精管理咁,每個月就係期待住IP社既片單,等完又等,等完又等,為既就係一套「復歸作」。但可惜,呢一套久休復出既作品迴響唔算好大,劇本既內容似乎發揮唔到相沢既實力,強姦片既題材同相沢既感覺唔太match,出嚟既效果令人有啲失望。


(番號IPX-494,FANZA評分得3分,我睇完都覺得麻麻地...)

同時撞正日本疫情最嚴重既時間,相沢既復出大計亦都被逼暫停,之後再隔多4個月,終於又有一套新作品推出。

一睇個封面,相信大家都係呢個反應:

「我就係要呢啲!呢個先係我最期待既相沢みなみ!」


(IPX-543,抖S痴女強制射精,唔好話封面,睇見呢幾隻字都開始扯扯地...)

雖然唔係啲咩劇情大作,但由Trailer到宣傳cap圖,都充份咁散發出相沢嗰股淫亂氣息,同埋鐘意玩弄男人既氣質, 大家心目中最期望既就係呢個相沢,猶如女皇級既氣勢,心甘情願享受俾佢玩弄,一眾M男觀眾等咗咁耐,終於等到喇!


(唔好淨係睇圖,去買片#drum#pig支持正版#drum#pig)


響我心目中呢套先稱得上係相沢既復出作,預售當月8月既成績非常唔錯,作品月榜排29位。


 -- --

相沢みなみ回歸既第二套作品,係一套劇情片,今次相沢飾演既係一位專食後生仔既包租...嗯...包租少婦好似啱啲。


(IPX-557)

相沢真正既女皇感,喺呢一套作品係100%展露哂出嚟,一個包租少婦因為性飢渴,向自己既年青租客埋手,全部放租單位既學生都係佢既玩具,試問血氣方剛既後生仔又有邊個頂得住相沢既魅力同騎功?

但當你以為可以過幸福性生活既一刻, 你先至開始墜入相沢既圈套,你想要咩?我呢刻唔想喎,想要都得既,喺走廊打住飛機先囉,我拖埋個地再諗下。

係呢,我著住呢件喱士睡衣拖地,你唔介意吖可?




(連續三日預售第一位,其實其他日子相沢都冇跌出過頭十。)

 -- --


(11月新作IPX-571,同上面兩套比差啲,但都唔錯。)

相沢回歸之後既呢幾套作品, 喺我心目中評價都相當高,S系既相沢先係佢既最終型態,連續幾套既題材都充份發揮到相沢既實力同演技,令大家真真正正感受到相沢みなみ既厲害。

12點就要返屋企既灰姑娘,今年終於穿上玻璃鞋,成為AV界最引人注目既其中一位公主,歡迎返嚟,我地既最優秀女優:)

未來既相沢,又會帶到咩作品俾大家呢?每個月IP社既作品list,我地一齊擔定櫈仔等好戲。


(呢套合輯嚟IDBD-981,影得仲好過平時啲封面#dance3#pig)

 -- --

5. 三入三出,安齋らら

1Q題,一個AV女優,入行第一個名叫宇都宮紫苑,第二次入行個名叫RION,第三次入行叫安齋らら,

咁如果佢第四次入行,除咗叫李斯之外,仲有可能係咩名?


(第三隻出道作,SSNI-643)

19年12月,大家最期待既S1神乳女優,宇都宮紫苑,又或者叫RION,而家又叫安齋らら,喺S1デビュー(Debut)出道,成為上年年尾最震撼整個業界既復出事件。

為咗唔好搞到咁複雜,以下都係叫返做安齋らら啦:)大家體諒下:)

安齋既人氣積累咗咁多年,再加上又係大家盼望已久既復出,銷量當然唔差,由預售既19年11月開始,連續半年都長踞FANZA月榜既Top 3位置,成績甚至比起現今既S1一姐三上悠亜更厲害。

但同之前一樣,呢位神乳女優依然神隱,除咗每個月有片出之外,零活動,零社交平台,甚至連事務所都冇po過任何佢工作時候既日常相片,大家依舊對呢位神乳女優一無所知。


(出張相部屋呢個大topic當然都要拍,SSNI-727)

 -- --

貴為新一代銷量保證,S1當然唔希望又一次失去呢隻每個月都生咁多金蛋既靚雞,S1大慨都知道唔應該再以新人嚟看待安齋既復出,新人必經既嗰幾部作品全部唔駛拍,改為出咗幾套劇情片,有輪姦游泳部女顧問既泳衣題材,上年既大熱劇本出張相部屋,同埋另一個大熱劇本女友不在三日間。

S1務求用最Hit既劇本,配上最Top最好賣既女優,將每一蚊都賺到最盡。


(SSNI-799)

可惜,真係好景不常,年中撞正日本疫情最嚴重既時期,AV業界既拍攝完全停止,呢位S1神乳女優既產量亦都受到影響。

睇返個表,安齋らら喺S1「暫時」最後一套作品係20年7月推出,計返每套AV大慨需要三個月時間製作,亦即係話安齋最後拍攝日期就係4月左右,同日本既自肅時間吻合。

安齋又一次既失蹤,大家已經好似牛魔王叫娘子出嚟見上帝咁,已經去到見慣不怪既地步,都已經唔係問點解,而係問「洗哂啲錢,下一次幾時返嚟?」


(SSNI-822)

如果冇疫情既話,安齋らら會唔會keep住拍落去,相信都冇人能夠保證,畢竟佢往績都唔係點樣好嚟好去,可能今次只係撞啱疫情時間,佢本人一早都已經計劃好幾時再失蹤。

三入三出S1片商, 每次都引起整個業界既注目,普天之下真係只有佢先至做得到。

跟住落嚟,我地就睇下有生之年,仲會唔會見證到第四個名既安齋らら啦:)


(點解啲BEST封面成日都影得靚過普通封面?OFJE-288)

 -- --

6. 今年既企劃單體女優大贏家,石原希望

安齋らら今年贏盡成個專屬女優界別,而喺企劃單體女優方面,今年唔再係深田えいみ,而係石原希望。



石原希望,19歲,今年6月經Moodyz出道,當時未係專屬女優,短短一個月之內推出咗4套作品,以肉食系天然女做賣點。

同深田明顯既人工改造唔同,石原希望成個樣同身材望埋去都平凡純樸好多,但完全稱唔上係靚女,身材亦都唔係特別勁,唯一可取既就係同新人完全唔相稱既反應同演技。


(出道作MIFD-117)

作為一個設定為肉食系既女優,石原希望俾到一個少少誇張但未去到完全痴女既演技,眼神同身體反應都恰到好處,如果鐘意睇女優表情同反應既朋友應該會睇得幾開心。

5月既月榜,佢已經尾隨安齋らら排喺第二位,之後既7月,8月,9月,都係第一名,實力相當驚人。

而喺今年11月,Moodyz就正式簽入石原希望做專屬女優,係最近繼神宮寺ナオ之後第二個由企劃單體做返上專屬既女優。

咁就...我冇補充喇#[sosad]#fs一嚟我唔係好熟石原啲片,二嚟我真係唔知佢仲有咩吸引人#[sosad]#fs唔獻醜喇#[sosad]#fs

睇多張相,我地去下一個topic。


(MIDE-846,日本人覺得呢啲係明星樣,我:.... )


(至於大家都唔多鐘意既深田えいみ,今年就籌備緊開自己既美容公司。)

 -- --

7. 神宮寺捲入藝能人偷食,里美ゆりあ被入屋打劫

今年有兩單關於AV女優既花邊新聞比較多人留意,首先第一單就係同日本藝能界人士偷食有關。

今年6月,日本搞笑藝人組合アンジャッシュ成員渡部建,佐佐木希個老公,被踢爆出軌,對象除咗普通女性之外,仲包括AV女優,篇報導仲列出咗有關連嫌疑既女優。

一共有三個女優榜上有名,分別係滝川恵理、片桐えりり(前名月島ななこ)、同埋最多人識既神宮寺ナオ。



由於男方名氣都唔細,再加上係好多人既女神佐佐木希既老公,仲牽涉到AV女優呢個敏感既職業,令大家對呢件事既關注度提高咗唔少。

而好快,基本上係報導一出當日,幾位有嫌疑既女優就喺Twitter澄清自已同呢件事冇關係,等一班FANS可以放下心頭大石。


(其實我覺得就算係真都冇人夠膽認既...嗯...?你話葵司?我睇唔到.jpg#mask#cat

 -- --

另一單多人留意上埋新聞既,係關於里美ゆりあ,喺啱啱過去既10月就被幾名賊人入屋行劫。



三名犯人最後被捕, 年齡介乎17-19歲,事發經過就同大家平時睇開既劇情差唔多,三個犯人偽裝成送貨人員入屋,搶走咗里美放喺屋企夾萬既600萬円,唯一唔同係成個過程冇劫色,只有劫財。

里美本人好彩冇受傷,而最後喺犯入身上只係搵得返400萬円,呢件事亦令大家留意咗AV女優既收入同儲蓄方法,由於職業既關係銀行未必肯為佢地開戶口,導致佢地要將現金放喺屋企,亦都令犯人有機可乘。

不過另一個問題就嚟喇,到底嗰幾個犯人係點樣得知里美收埋咁多錢喺屋企,而且又咁清楚佢既地址呢...?

睇下日本警方破唔破到案喇。


(因為呢件事里美個名仲上咗11月FANZA網既search keyword頭五名,真係唔知替唔替佢開心好...)

 -- --

8. 4K AV來臨

最後一樣就係AV踏入4K時代喇:)仲記得上年都仲講緊日本業界開始向Blu-ray呢個方向前進,我仲諗住以日本人性格過多一兩年先會有4K,冇估到一年左右就去到呢個階段。

今年11月,FANZA就為兩位Ideapocket女優,桃乃木かな同桜空もも既作品推出4K版本,除咗串流之外,嚟緊1月仲會出Ultra HD Blu-ray既光碟版。

嚟緊1月仲會有另外兩套4K推出,分別係山岸逢花同美谷朱里既作品。



畫質清晰咗就當然係好事啦:)不過4K既格仔就真係唔識欣賞喇:)

4K AV要等到普及相信都需要一段長時間,睇下下年寫回顧既時候有幾多套出品。


 -- --

以上就係小弟整理出嚟既幾件今年既大事,咁當然都係我自己既睇法啦:)歡迎大家指點不足:)

如無意外呢篇都會係今年既最後一篇長文,喺呢度想多謝咁多位今年喺連登既裏裏外外都咁捧場,小弟出既po反應都唔錯,多謝連登先#adore#

2021年,繼續希望大家多多指教,成人台既AV綜合討論po,情報po,每個月既月榜po,都繼續歡迎大家過嚟交流交流,分享心得。

咁多位我地出年見,完:)

延伸閱讀:

沒有留言:

張貼留言