去AV女優event前做足準備:用品篇

(原文於28-6-2023 hksecretparty刊登 

https://hksecretparty.com/2023/06/28/去av女優event前做足準備:用品篇/


落筆嘅一刻小弟人在東京,進行今年嘅第二次日本AV event之旅,上次嘅主題係AV女優+行公園,今次主題就係AV女優+美食+夜景,內容儘量嘗試滿足唔同界別嘅朋友,到時遊記出街之後希望大家多多支持。

講到AV event,隨住機票價錢開始穩定返啲,大家都開始清一清手頭上儲咗幾年嘅大假。最近亦都多咗唔少巴打向小弟詢問一啲關於呢啲event嘅詳情、玩法等等嘅資訊,有見及此小弟就想開一個專題嚟講講關於呢方面嘅個人經驗分享,希望多多少少都可以幫到第一次接觸呢類活動嘅朋友。

今期就由準備方面開始入手,同大家講解一下參加AV女優event需要準備嘅各項用具。

秋葉原其中一個AV女優event聖地,買取販売市場ムーランAKIBA本店。


活動門劵

首先當然係確保event嘅參加門劵已經到手,無論你參加嘅係即售會(冇限人數,可以即場買碟參加,event流程偏向流水式作業),定係預售會(有限人數,通常event前一個月左右開賣,但event嘅整體互動時間較長),都需要有門劵喺手先至可以入場玩。

門劵上面除咗印有event嘅詳細資料,例如活動地點、開始時間、以及最後入場時間之外,仲係你喺呢個event入面,買咗幾多隻「對象商品」嘅證明。買得越多,喺event入面得到嘅福利項目自然就越多,例如買多啲嘅話會多啲拍攝時間,多一兩張同女優嘅合照,又或者可以請女優同你拍一條專屬於你嘅小短片等等。

再加上現場工作人員都係認飛唔認人,無論你有幾大頭蝦都好,千祈唔好唔見咗張門劵,因為唔會有補發呢一個咁貼心嘅舉動,唔見咗就真係冇仇報。

如果咁啱個活動一早完售哂,而你去到現場先發現唔見咗張門劵,到時就真係唔知去嚟做咩喇。

色紙

大部份嘅「預售會」event都會有所謂嘅「私物簽名」環節,通常喺你同女優影完相同合照之後,就會有一段可以同女優一對一嘅相處時間,呢個時候工作人員會問你「今日想女優簽嘅嘢係?」,呢個時候你就可以拎你準備俾女優簽嘅「私物」出嚟。

通常去event,我都會請女優簽喺呢啲文具鋪好易買到嘅色紙上面,色紙有好多唔同嘅類型同大小,有啲係成張全白,亦有啲係有唔同嘅顏色背景,種類繁多;用色紙嘅好處係容易收藏同打理,簽完成張放返入袋就可以,而且因為超薄嘅關係,執行李嘅時候基本上唔會構成任何阻礙,亦都唔怕責喺一堆衫褲下底,可以話係進可攻退可守,就算喺屋企展示出嚟都唔怕有咩尷尬。

當然,話明係「私物」,覺得色紙太普通嘅話,都仲有好多選擇;小弟就親眼見過好多唔同人帶俾女優簽嘅物件:例如手機殼、平時開工會用嘅筆記簿、女優嘅週邊商品、AV宣傳嘅海報、再離譜啲甚至有相機鏡頭、每日揹出街用嘅手袋等等,種類五花八門。

不過唔理係邊一樣都好,女優都有權選擇簽唔簽你帶嚟嘅「私物」,因為畢竟係有自己嘅簽名喺上面,女優同事務所都會驚俾人用做其他用途,所以喺「私物」呢方面,我會建議大家儘量唔好揀啲太標奇立異嘅物件,會比較容易過到女優同工作人員嗰關。

除咗文具鋪之外,喺日本嘅DONKI同一啲100円百貨鋪都可以買到呢啲色紙,價錢通常係大約100-150円一塊。

相機

每個event基本上都會有拍攝時間,視乎你買嘅對象商品數量,由30秒到一分鐘不等。而家event嘅攝影時間基本上都唔會限制你用啲咩攝影工具,最常見嘅當然就係隨身攜帶嘅智能手機同數碼相機,so far我就未見過人用菲林相機。至於即影即有相機,有啲event都可以接受,但影一張即影即有再加埋等張相紙碌出嚟嘅時間,分分鐘你用普通相機已經可以影多5-6張相,邊一樣性價比比較高就真係見人見智。

唯一要留意嘅係,無論用相機定係手機,都唔可以開拍片modeLive Photo mode,只可以一張接一張咁樣正常拍攝;連拍mode唔太過份嘅話(一秒影2-3),工作人員大多數都唔會阻攔,當然都係以工作人員當時嘅規定為準,請記得遵守規矩。

另外我個人就試過幾次喺影相嘅時候,因為相機出現故障,而需要即時轉用手機影嘅場合。遇到呢啲情況工作人員係唔會為你安排任何補償,所以最理想都係準備一部相機加一部手機,有咩意外嘅時候都可以有另一部補上。

同樣地,影合照嘅時候都可以選擇用手機定相機拍攝,將你手上最好嘅器材拎出嚟,諗一個有趣嘅pose,同女優留低最難忘嘅一刻。

排緊隊又或者準備到你嘅時候,不妨拎部相機出嚟試一試啲設定有冇問題,因為一到你埋位就唔會有時間俾你慢慢較;另外,喺試嘅過程記得儘量唔好影到女優正面同其他參加者,費事產生不必要嘅誤會。

禮物

煩惱緊簽名嘅時候唔知同女優講咩好?我自己會傾向喺送禮物呢一方面嚟展開話題,喺event入面送禮基本上係Fans嘅恆常舉動,除咗極小部份女優講到明唔會喺event收禮物之外,幾乎99%嘅女優對於收禮物都係相當歡迎。

至於送啲咩先啱,就要睇下你有幾了解個女優了,例如可能你知道佢最近喉嚨經常唔舒服,可能一兩盒喉糖對於佢嚟講已經係最好嘅禮物;比較物質啲嘅,可以選擇一啲你覺得佢會鐘意嘅飾物、又或者衫褲鞋襪、佢鐘意嘅動漫精品等等;再高規格啲嘅,各種各樣嘅名牌手袋絕版靚鞋,女優基本上都唔會拒絕,只要你捨得買。

身在香港嘅我地喺送禮上有唔少優勢,因為幾乎唔會同日本當地嘅FANS有機會重疊,喺香港機場臨上機之前執幾盒餅又或者零食,地道得嚟價錢又唔會太貴,送俾女優嘅時候又可以順便講下呢份香港特色禮物嘅心思,咁就唔駛驚Deadair啦。

有唔少女優都鐘意喺event完咗之後,將當日收到嘅禮物排到靚靚仔仔影張大合照,圖中嘅紅色九巴盒曲奇餅就係今次小弟送俾古川ほのか嘅禮物。

一個放鬆、享受、期待,遵守規矩嘅心情

畢竟係去見一個以前只係隔住屏幕先見到嘅AV女優真人,無論點樣都好都一定會出現緊張嘅情緒,絕對係人之常情,甚至有唔少人喺影相嘅時候手都震埋,事後睇返啲相先發現全部出哂事;以我自己嘅經驗嚟講,儘量放鬆心情,俾自己有一個類似見明星、見偶像嘅期待感覺,就已經相當足夠,再加上AV女優都係一個普通人,聽到有一個人咁遠水路由香港專登搭飛機過嚟見自己,分分鐘個女優比你仲要緊張,所以不妨casual啲放鬆啲,大家好好享受嗰幾分鐘嘅相處時間。

另外有一點好重要,就係成個event嘅相處入面,只有女優可以嚟掂你,你唔可以主動去掂個女優,包括所有例如拖手,任何嘅身體接觸,都需要通過女優同工作人員嘅同意先至可以做。你可以提出合理嘅要求,女優同工作人員亦有權去選擇配唔配合,但唔可以由你去主動觸碰個女優,呢一個係相當相當重要嘅規則,希望大家謹記。

難得有呢啲相處嘅時間,大家都想留低美好嘅回憶,所以記得記得要守規矩,儘量唔好令到女優嘅心目中對香港,以至海外嘅FANS留低唔好嘅印象。

同埋有時都要體諒下,AV女優都係一個普通人,連續幾個鐘頭又要俾FANS影相、又要簽名、又要諗話題,event中途真係間唔中會跌下watt。有時如果見真係deadair嘅,唔駛太格硬諗話題,就當俾個女優休息下啦。
圖中嘅係上個星期舉行完活動嘅八木奈々,女優本人喺FANS對應方面係出哂名嘅高手。

以上就係小弟平時去女優event嘅各項準備,去得多同試得多之後,漸漸就會研發出一套自己嘅準備方式,小弟以上嘅準備就俾大家做一個參考,大家可以慢慢發展出自己嘅一套獨有心法,例如每次去見某個女優都必送嘅禮物,合照必定會影嘅pose等等,成為你嘅一個獨特AV女優event秘笈。

下一次有機會再同大家分享其他參加AV女優event嘅經驗同心得,而家落樓下買個牛丼做宵食先,我地喺下一篇文章再見。

沒有留言:

張貼留言